Σελίδα 3 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 45 από 84

Θέμα: Από παπί σε fazer 600

  1. #31
    Κομμένο μέλος Το avatar του/της dimokritos
    Εγγραφή
    18/05/2007
    Μηνύματα
    305
    Αρχικά δημιουργήθηκε από cartman

    άσε που οι περισσότεροι που βλέπω με z είναι ξεκράνωτοι και χωρίς εξοπλισμό...
    αλήθεια γιατί αυτό ρε παιδιά???
    γιατί το Ζ είναι ένα πολύ όμορφο μηχανάκι γυμνό, δυνατό σε σχέση με τον ανταγωνισμό και ταιριάζει πολύ ωραία έξω από την καφετέρια. γιαυτό και το προτιμούν οι εφφετζίδες κάνγκουρες που δεν τους θεωρώ μοτοσυκλετιστές.

    δεν θέλω να προσβάλλω τους κατόχους Ζ, μόνο μια μερίδα αγοραστών του, που όλοι κατακρίνουμε.
    Βάλτο καλά στο κεφάλι σου.

  2. #32
    Θα συμφωνήσω με τον Simeon
    Νομίζω ότι είναι 90% στο μυαλό του καθενός και 10% στον παράγοντα τύχη εάν μια τέτοια μετάβαση θα γίνει χωρίς άσχημα επακόλουθα. Χαλαρή πάντως δεν μπορεί να είναι!
    Το πρώτο μου μηχανάκι ήταν ένα dna 180 (αυτόματο) Το κράτησα δύο χρόνια.
    Το επόμενο ήταν ένα cbr600f ...
    Και αυτό 2 χρόνια το κράτησα.
    Οταν το πήρα την πρώτη φορά ένιωσα τρομο!
    Τί είναι ο συμπλέκτης οεο?
    Τις πρώτες 2 εβδομάδες χάραζα πορεία με αποκλειστικό κριτήριο... Να μην έχει ανηφόρες!!!
    Παρεμπιπτόντως, πριν το πάρω είχα πάει σε δάσκαλο και είχα κάνει μάθημα με ένα ER προκειμένου να μην είμαι παντελώς άσχετη.
    Τεσπα με πολλή προσοχή και επιμονή όλα πήγαν καλά με μόνη παρενέργεια μια ανώδυνη πτώση επειδή μου έσβησε...
    Το θέμα είναι πως το οδηγούσα έτσι ώστε να μην ενοχλήσω κανέναν και να μην κινδυνεύσει κανείς (ουτε εγώ) από μένα.

  3. #33
    ninjaki the dragon Το avatar του/της EVI
    Εγγραφή
    02/02/2006
    Μηνύματα
    2.504
    Αρχικά δημιουργήθηκε από cartman
    Η κατηγορία που λές πιάνει πολλά και διάφορα μοτόρια.Τα τετρακύλινδρα street και ss δεν νομίζω να απευθύνονται σε νέους οδηγούς!!! Έχουν στην πλειοψηφία 90+ άλογα και κάποια 75 περίπου απ`ότι ξέρω. Για μένα ακόμα και το Er για νέο οδηγό είναι πολύ του συνήθως.

    Πιστέυω για νέο (από παπί ή εντελώς νέο οδηγό) ταιριάζει από δικύλινδρο 500 ή τετρακίλυνδρο 400 και κάτω δηλ. 50 άλογα το πολύ. Και αυτό επειδή όλοι ξέρουν ή μπορούν έυκολα να μάθουν να ξεδιπλώσουν τα άλογα στην ευθεία, μετά όμως ή θα πρέπει να ΦΡΕΝΑΡΟΥΝ (!!!!!) ή ακόμα χειρότερα να ΣΤΡΙΨΟΥΝ (!!!!) και μάλιστα με το γκάζι απειροελάχιστα ανοιχτό (?????) για μεταφορά βάρους στο πίσω...
    Ποιά η πιθανότητα να το καταφέρει ένας νέος οδηγός με Ζ750???? εεεεεεεεεεεεε???????????

    αμα θες την ΠΡΩΣΟΠΙΚΗ μου αποψξ τα σουπερ σπορτ δεν ειναι για κανεναν γιατι πολυ απλα εχουν φτιαχτει για πιστα και οχι για δρομους-καθημερινη μετακοινηση (που κανουν πολλοι αλλοι καλος αλλοι κακως) και ειδικα στην χωρα μας που δεν εχει καλη ασφαλτο.

    το ερ ειναι παρα πολυ καλο για αρχαριο λογω του μικρου του βαρους και την ευελιξιας τους ογκου του ειδικα οταν μιλαμε για μετακοινηση μεσα (και μεσα ) στη πολη.

    οσο για το φρεναρισμα εχεις απολυτο δικιο μιας που το 70% και παραπανω δε κοιτανε να μαθουν να φρεναρουν παρα μονο να γινουν πιο γρηγοροι = επικυνδηνοι για τους εαυτους τους και τους αλλους διπλα τους.

    ενα Ζ750 για εναν απειρο οδηγο ειναι σιγουρα πολυ εγω δε μπορω με τιποτα να δικαιολογησω αντιληψης τους στυλ ελα μωρε ευκολο εινα.....ποσο ευκολο ειναι να εχεις 220 κιλα και 100 ιππους? ευκολα ειναι ολα αν απλως τα τσουλας και τιποτα αλλο. χωρις να βγαζεις τις δυνατοτητες τους και χωρις να τα κουμανταρεις σε μια δυσκολη περιπτωση απο τις πολλες μεσα στην πολη η σε επαρχιακους δρομους.

    i am ninja you can't see me
    Revvin' up your engine ,Listen to her howlin' roar , Metal under tension ,Beggin' you to touch and go , Ride into the Danger Zone

  4. #34
    ninjaki the dragon Το avatar του/της EVI
    Εγγραφή
    02/02/2006
    Μηνύματα
    2.504
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sober
    Εννοουσα οτι τα περισσοτερα πιτσιρικια πανε απ'ευ8ειας σε 600 (μεγα λα8ος) και ενω πανε σα κοτες ΛΕΝΕ οτι πανε τελεια και παρασυρουν και αλλους ...

    Εννοειται οτι το μηχανακι αν δεν το ξερεις και ειδικα αμα εισαι απο παπι 8α ΠΑΣ ΗΣΥΧΑ ... αλλα απεχει παρασαγγας το να εχει δοκιμασει ενα ενδιαμεσο πρωτα...

    Το ιδιο ειναι να σου σβησει αποτομα ...(εστω οτι εκανες βλακεια με το συμπλεκτη..απλο παραδειγμα...) το Φε'ι'ζερ και το ιδιο ενα ΑΧ1?????

    το αν πας ησυχα η οχι εινια θεμα αντιληψης της επιβιωσης σου αλλου πρεπει να πας αργα και αλλου γρηγορα

    το μονοκυλινδρο σου σβηνει πιο ευκολα απο ενα 4κυλινδρο μια ροπατη χαμηλα μοτοσυκλετα σου σβηνει πιο γρηγορα απο μια που στα δινει ψηλα αμα φτασουμε να μιλαμε για το χειρισμο του συμπλεκτη παει να πει οτι χολενουμε και σε αλλα πιο σημαντικα γιατι σιγουρα δε ξυνουμε αφτια (τροπος του λεγειν ) και δε μπορουμε να κρατησουμε τη μηχανη αναμενη.

    αυτο συνεπαγετε οτι ειτε κλρ ειτε φειζερ ειτε αχ1 ολα ειναι επικυνδηνα γιατι πολυ απλα εχουν σκορωθει και με παπια και σκουτερ 50ρια αν δεν εχουμε σωστο χειρισμο στα απλα φαντασου τι θα κανουμε απο κει και περα. αρα τι μεγαλη τι μικρη το ιδιο και το αυτο.

    i am ninja you can't see me
    Revvin' up your engine ,Listen to her howlin' roar , Metal under tension ,Beggin' you to touch and go , Ride into the Danger Zone

  5. #35
    ninjaki the dragon Το avatar του/της EVI
    Εγγραφή
    02/02/2006
    Μηνύματα
    2.504
    Αρχικά δημιουργήθηκε από lampros_fazer
    Δεν ξέρω αν είναι τυχαίο,πάνω από τα μισα Ζ που βλέπω έχουν βουλιαγμένο ντεπόζιτο ή φαγωμένη ουρά..
    καθολου τυχαιο οπως καθολου τυχαιο που (μακρυα μας ) τα περισσοτερα σουπερσπορτ (βλεπε τζιξερ που μαλλον γιναν μοδα για μερικους ΟΧΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ φυσικα) ειναι κατεστραμενα.

    στη δεκαετια του 80 ουτε που φανταζοντουσαν τετοιες επιδοσεις ιπποδυναμης ροπες κλπ κλπ σαφεστατα εχει φταιχτει πολυ το ολο συστημα (φρενα αναρτησης στησιμο γεωμετρια βαρους κλπ ) παραυτα οι μηχανες εινια οπλα πραγματικα πλεον.


    i am ninja you can't see me
    Revvin' up your engine ,Listen to her howlin' roar , Metal under tension ,Beggin' you to touch and go , Ride into the Danger Zone

  6. #36
    Νέο μέλος Το avatar του/της agelos
    Εγγραφή
    13/06/2007
    Μηνύματα
    25
    Αρχικά δημιουργήθηκε από EVI
    καθολου τυχαιο οπως καθολου τυχαιο που (μακρυα μας ) τα περισσοτερα σουπερσπορτ (βλεπε τζιξερ που μαλλον γιναν μοδα για μερικους ΟΧΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ φυσικα) ειναι κατεστραμενα.

    στη δεκαετια του 80 ουτε που φανταζοντουσαν τετοιες επιδοσεις ιπποδυναμης ροπες κλπ κλπ σαφεστατα εχει φταιχτει πολυ το ολο συστημα (φρενα αναρτησης στησιμο γεωμετρια βαρους κλπ ) παραυτα οι μηχανες εινια οπλα πραγματικα πλεον.



    & το ' λεγα :

    μα που ειναι η EVI ?

  7. #37
    ninjaki the dragon Το avatar του/της EVI
    Εγγραφή
    02/02/2006
    Μηνύματα
    2.504
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dimokritos
    γιατί το Ζ είναι ένα πολύ όμορφο μηχανάκι γυμνό, δυνατό σε σχέση με τον ανταγωνισμό και ταιριάζει πολύ ωραία έξω από την καφετέρια. γιαυτό και το προτιμούν οι εφφετζίδες κάνγκουρες που δεν τους θεωρώ μοτοσυκλετιστές.

    δεν θέλω να προσβάλλω τους κατόχους Ζ, μόνο μια μερίδα αγοραστών του, που όλοι κατακρίνουμε.

    οπως επισεις τα σιμπιαρ τα τζιξερ τα τιντιεμ τα βεστρομ δουκες κατι σκουτερ παπια κατι με μπεμβε ολοι ξεκρανωτοι! οταν ενα μοντελο πουλα πολυ τοτε σιγουρα (μιας που ο μοτοσυκλετισμος στην ελλαδα χολενει) η μεγαλυτερη μεριδα των αγοραστων του ειναι μονο για πηγαινε ελα και μοστρα.

    i am ninja you can't see me
    Revvin' up your engine ,Listen to her howlin' roar , Metal under tension ,Beggin' you to touch and go , Ride into the Danger Zone

  8. #38
    Νέο μέλος Το avatar του/της agelos
    Εγγραφή
    13/06/2007
    Μηνύματα
    25
    Αρχικά δημιουργήθηκε από EVI
    οπως επισεις τα σιμπιαρ τα τζιξερ τα τιντιεμ τα βεστρομ δουκες κατι σκουτερ παπια κατι με μπεμβε ολοι ξεκρανωτοι! οταν ενα μοντελο πουλα πολυ τοτε σιγουρα (μιας που ο μοτοσυκλετισμος στην ελλαδα χολενει) η μεγαλυτερη μεριδα των αγοραστων του ειναι μονο για πηγαινε ελα και μοστρα.



    ελα & εσυ τωρα , αφου ξερουμε οτι ολοι αυτοι που αναφερεις , ειναι επισης οι τυποι

    που πριν ειχαν παπι , σκουτερ & πηραν κατευθειαν μηχανη την οποια επισης την

    παρκαρουν οτι να ΄ναι , προσπερναν απο δεξια , ειναι αντρακλες με την εργαλειαρα

    τους κ.τ.λ.

  9. #39
    Κομμένο μέλος Το avatar του/της dimokritos
    Εγγραφή
    18/05/2007
    Μηνύματα
    305
    Αρχικά δημιουργήθηκε από EVI
    οπως επισεις τα σιμπιαρ τα τζιξερ τα τιντιεμ τα βεστρομ δουκες κατι σκουτερ παπια κατι με μπεμβε ολοι ξεκρανωτοι! οταν ενα μοντελο πουλα πολυ τοτε σιγουρα (μιας που ο μοτοσυκλετισμος στην ελλαδα χολενει) η μεγαλυτερη μεριδα των αγοραστων του ειναι μονο για πηγαινε ελα και μοστρα.

    ε ναι, φυσικά. απλά το περιόρισα στο Ζ λόγω της νύξης παραπάνω, της πολύ μεγάλης εμπορικότητάς του και επειδή είναι πιο προσιτό σε σχέση με cbr, gsxr...
    Βάλτο καλά στο κεφάλι σου.

  10. #40
    ninjaki the dragon Το avatar του/της EVI
    Εγγραφή
    02/02/2006
    Μηνύματα
    2.504
    Αρχικά δημιουργήθηκε από agelos
    ελα & εσυ τωρα , αφου ξερουμε οτι ολοι αυτοι που αναφερεις , ειναι επισης οι τυποι

    που πριν ειχαν παπι , σκουτερ & πηραν κατευθειαν μηχανη την οποια επισης την

    παρκαρουν οτι να ΄ναι , προσπερναν απο δεξια , ειναι αντρακλες με την εργαλειαρα

    τους κ.τ.λ.
    αυτοι ειναι τυποι που οτι και να παρουν οτι και να ειχαν και οτι και να εχουν θα εχουν ακριβως την ιδια αντιληψη μερχι να παντρευτουν η να περασουν πολυ κρυο η βροχη η να παθουν ενα μικρο ατυχημα για να πουν μετα ποσο εναντια στις μηχανες ειναι <<και ακου με που σου λεω ξερω εγω ειχα >>:hypnotize :hypnotize :hypnotize και να παρουν αυτοκινητο με αυτοκολητα σπαρκο μπρεμπο στη πορτα η τζιπ
    i am ninja you can't see me
    Revvin' up your engine ,Listen to her howlin' roar , Metal under tension ,Beggin' you to touch and go , Ride into the Danger Zone

  11. #41
    Νέο μέλος Το avatar του/της agelos
    Εγγραφή
    13/06/2007
    Μηνύματα
    25
    Αρχικά δημιουργήθηκε από EVI
    αυτοι ειναι τυποι που οτι και να παρουν οτι και να ειχαν και οτι και να εχουν θα εχουν ακριβως την ιδια αντιληψη μερχι να παντρευτουν η να περασουν πολυ κρυο η βροχη η να παθουν ενα μικρο ατυχημα για να πουν μετα ποσο εναντια στις μηχανες ειναι <<και ακου με που σου λεω ξερω εγω ειχα >>:hypnotize :hypnotize :hypnotize και να παρουν αυτοκινητο με αυτοκολητα σπαρκο μπρεμπο στη πορτα η τζιπ


    α.... γεια σου ...

    & να λεν :

    πηρα το αμαξακι μου & ηρεμησα :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

  12. #42
    Νεκρο Μελος Το avatar του/της monarxis
    Εγγραφή
    01/06/2007
    Μηνύματα
    130
    Εγω παλι νομιζω πως επειδη η εμπειρια δεν διδασκεται αλλα ερχεται σε βαθος χρονου(πολλες φορες μαλιστα αφηνοντας οδηγικα κενα),καλο θατανε στις περιπτωσεις που αναφερεται τo thread να (προ)υπολογισεις-περαν της αγορας μοτο- το κοστος μιας συμμετοχης σε καποιο σχολειο οδηγησης οπως και το κοστος αγορας προστατευτικου εξοπλισμου...

    Πιστεψε με θα οδηγας καλυτερα(χωρις λαθη) και με περισσια ασφαλεια!


  13. #43
    Κομμένο μέλος Το avatar του/της dimokritos
    Εγγραφή
    18/05/2007
    Μηνύματα
    305
    Αρχικά δημιουργήθηκε από monarxis
    Εγω παλι νομιζω πως επειδη η εμπειρια δεν διδασκεται αλλα ερχεται σε βαθος χρονου(πολλες φορες μαλιστα αφηνοντας οδηγικα κενα),καλο θατανε στις περιπτωσεις που αναφερεται τo thread να (προ)υπολογισεις-περαν της αγορας μοτο- το κοστος μιας συμμετοχης σε καποιο σχολειο οδηγησης οπως και το κοστος αγορας προστατευτικου εξοπλισμου...

    Πιστεψε με θα οδηγας καλυτερα(χωρις λαθη) και με περισσια ασφαλεια!

    ε σίγουρα αυτό θα ήταν το ιδανικό αλλά εδώ κάνουμε αμάν να φοράει ο κόσμος κράνος, 2 φορές αμάν να φοράει μπουφάν και μπότες το λιγότερο... θα πάνε και σε σχολή ασφαλούς οδήγησης? μπααα...
    Βάλτο καλά στο κεφάλι σου.

  14. #44
    big boned μέλος Το avatar του/της cartman
    Εγγραφή
    26/05/2007
    Μηνύματα
    392
    Αρχικά δημιουργήθηκε από EVI
    αμα θες την ΠΡΩΣΟΠΙΚΗ μου αποψξ τα σουπερ σπορτ δεν ειναι για κανεναν γιατι πολυ απλα εχουν φτιαχτει για πιστα και οχι για δρομους-καθημερινη μετακοινηση (που κανουν πολλοι αλλοι καλος αλλοι κακως) και ειδικα στην χωρα μας που δεν εχει καλη ασφαλτο.

    το ερ ειναι παρα πολυ καλο για αρχαριο λογω του μικρου του βαρους και την ευελιξιας τους ογκου του ειδικα οταν μιλαμε για μετακοινηση μεσα (και μεσα ) στη πολη.

    οσο για το φρεναρισμα εχεις απολυτο δικιο μιας που το 70% και παραπανω δε κοιτανε να μαθουν να φρεναρουν παρα μονο να γινουν πιο γρηγοροι = επικυνδηνοι για τους εαυτους τους και τους αλλους διπλα τους.

    ενα Ζ750 για εναν απειρο οδηγο ειναι σιγουρα πολυ εγω δε μπορω με τιποτα να δικαιολογησω αντιληψης τους στυλ ελα μωρε ευκολο εινα.....ποσο ευκολο ειναι να εχεις 220 κιλα και 100 ιππους? ευκολα ειναι ολα αν απλως τα τσουλας και τιποτα αλλο. χωρις να βγαζεις τις δυνατοτητες τους και χωρις να τα κουμανταρεις σε μια δυσκολη περιπτωση απο τις πολλες μεσα στην πολη η σε επαρχιακους δρομους.

    Συμφωνούμε...
    Αυτό που είπα για το Er ξέρω ότι είναι κάπως υπερβολή και ότι είναι εύκολο μηχανάκι, αλλά εγώ προσωπικά ΔΕΝ θα το έπερνα για πρώτο με τπτ, ούτε θα το σύστηνα σε κάποιον για πρώτο
    Άλλο το εύκολο μηχανάκι για πόλη και άλλο το "ξέρω να στρίβω με 160 στην εθνική".
    Τώρα φυσικά εξαρτάται και από τον οδηγό και πόσο πραγματικά θέλει να μάθει να στρίβει/φρενάρει κ.τ.λ.






    Chris

  15. #45
    big boned μέλος Το avatar του/της cartman
    Εγγραφή
    26/05/2007
    Μηνύματα
    392
    Αρχικά δημιουργήθηκε από EVI
    οπως επισεις τα σιμπιαρ τα τζιξερ τα τιντιεμ τα βεστρομ δουκες κατι σκουτερ παπια κατι με μπεμβε ολοι ξεκρανωτοι! οταν ενα μοντελο πουλα πολυ τοτε σιγουρα (μιας που ο μοτοσυκλετισμος στην ελλαδα χολενει) η μεγαλυτερη μεριδα των αγοραστων του ειναι μονο για πηγαινε ελα και μοστρα.

    Οι περισσότεροι ξεκράνωτοι που είδα ρε παιδιά είναι αυτοί με τα best seller μηχανάκια Vstrom, TDM, BMW GS 1200 (στην GS 650 οι περισσότεροι φοράνε :hypnotize) και τελοσπάντων αυτά που όπως είπε και η Έυη τάχουν μονο για πηγαινε ελα και μοστρα...
    Από την άλλη οι περισσότεροι κάγκουρες που βλέπω έχουν πρώτο και καλύτερο το Z 750 και μετά ακολουθούν όλα σχεδόν τα γυμνά 600 και 1000...
    Οι περισσότεροι που βλέπω με ss ιδιαίτερα στην εθνική είναι κρανιασμένοι και συχνά φούλ εξοπλισμένοι, χωρίς να υπάρχουν βεβαίως βεβαίως και οι εξαιρέσεις (με κορυφή τις σαγιονάρες σε 1000 ss )

    ...


    κατά τα άλλα ασχολούμαστε με την δική μας ασφάλεια και την ασφάλεια των υπολοίπων στον δρόμο...


    Chris

Σελίδα 3 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Μεταβαση απο παπι σε βοδι
    από A-Ge0 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 08/12/2006, 15:30
  2. Aλλαγη χρωματος σε Fazer 600
    από Hondar στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 08/08/2006, 10:32
  3. Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 21/06/2005, 10:15
  4. χαμήλωμα από τις μπουκάλες fazer 600 04
    από lousou76 στο forum Yamaha Fazer
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 16/04/2005, 22:22

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF