Σελίδα 4 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 46 έως 60 από 84

Θέμα: Από παπί σε fazer 600

  1. #46
    καλύτερος ! Το avatar του/της Nikoskazer2000
    Εγγραφή
    24/08/2005
    Μηνύματα
    1.329
    Αρχικά δημιουργήθηκε από EVI
    αυτοι ειναι τυποι που οτι και να παρουν οτι και να ειχαν και οτι και να εχουν θα εχουν ακριβως την ιδια αντιληψη μερχι να παντρευτουν η να περασουν πολυ κρυο η βροχη η να παθουν ενα μικρο ατυχημα για να πουν μετα ποσο εναντια στις μηχανες ειναι <<και ακου με που σου λεω ξερω εγω ειχα >>:hypnotize :hypnotize :hypnotize και να παρουν αυτοκινητο με αυτοκολητα σπαρκο μπρεμπο στη πορτα η τζιπ
    +100000000000000000000000000000000

    Δε θα μπορούσες να το χεις πει καλύτερα!

    Ορκισμένος σιδερόκωλος!

  2. #47
    καλύτερος ! Το avatar του/της Nikoskazer2000
    Εγγραφή
    24/08/2005
    Μηνύματα
    1.329
    Να πω κι' εγω:

    Ενας καλός μου φίλος πήρε το '98 ενα Kaze-R. Δεκέμβριο '99 πήρα κι' εγω το δικό μου. Το πήγαινε πολύ γρήγορα με κλίσεις και σε τέτοιο οδόστρωμα που ακόμα και μετά απο τόσα χρόνια οδηγικής εμπειρίας μου με το συγκεκριμένο μηχανάκι ακόμα μου φαίνονται απαγορευτικές.
    Κι' ομως δόξα το Θεό πέρα απο κάτι χαζοπτώσεις/φέτες δεν είχε ποτέ κάτι το σοβαρό.

    Κατα τον Απρίλιο πήρε το ER-6n. Μπορεί να φοράει μόνο ενα κράνος και κανα δερμάτινο μπουφαν σε καμια μακρινή, αλλα ούτε τον έχει δαγκώσει το μηχανάκι, ούτε ομως το πάει κι' αυτός τη βγάζω/δεν τη βγάζω απο στροφή σε στροφή. Και τα μίνι ταξιδάκια του κάνει με αλλο μηχανόβιο φίλο του και στη δουλειά του εντός πόλεως πάει κι' απ' ολα.

    Είναι διαφορετικό μου λέει, σίγουρα, αλλα αμα έχεις μυαλό στο γκάζι είσ' οκ.

    Ορκισμένος σιδερόκωλος!

  3. #48
    Νέο μέλος Το avatar του/της agelos
    Εγγραφή
    13/06/2007
    Μηνύματα
    25
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Nikoskazer2000
    Να πω κι' εγω:

    Ενας καλός μου φίλος πήρε το '98 ενα Kaze-R. Δεκέμβριο '99 πήρα κι' εγω το δικό μου. Το πήγαινε πολύ γρήγορα με κλίσεις και σε τέτοιο οδόστρωμα που ακόμα και μετά απο τόσα χρόνια οδηγικής εμπειρίας μου με το συγκεκριμένο μηχανάκι ακόμα μου φαίνονται απαγορευτικές.
    Κι' ομως δόξα το Θεό πέρα απο κάτι χαζοπτώσεις/φέτες δεν είχε ποτέ κάτι το σοβαρό.

    Κατα τον Απρίλιο πήρε το ER-6n. Μπορεί να φοράει μόνο ενα κράνος και κανα δερμάτινο μπουφαν σε καμια μακρινή, αλλα ούτε τον έχει δαγκώσει το μηχανάκι, ούτε ομως το πάει κι' αυτός τη βγάζω/δεν τη βγάζω απο στροφή σε στροφή. Και τα μίνι ταξιδάκια του κάνει με αλλο μηχανόβιο φίλο του και στη δουλειά του εντός πόλεως πάει κι' απ' ολα.

    Είναι διαφορετικό μου λέει, σίγουρα, αλλα αμα έχεις μυαλό στο γκάζι είσ' οκ.

    το ER6-n ειναι " ευκολο " , απλο & ξεκουραστο μηχανακι για καθημερηνη χρηση , οσο για

    το γκαζι + 1000 , παντα πρεπει να εχεις το νου σου .......

  4. #49
    big boned μέλος Το avatar του/της cartman
    Εγγραφή
    26/05/2007
    Μηνύματα
    392
    Παιδιά συμφωνούμε για το Er 100%! Αλλά το θέμα δεν είναι ΜΟΝΟ να μείνεις ζωντανός...
    πιστεύω άμα παίρνεις ένα εργαλείο πρέπει να το μάθεις και να το αξιοποιείς κατάλληλα! Τί να το κάνω το cbr άμα δεν ξερω να στρίψω? Και άμα δεν ξέρω να στρίψω, όπως και να το κάνουμε είναι επικύνδυνο ρε παιδιά με οποιοδήποτε μηχανάκι...ακόμα και το Er που είναι εύκολο, άμα είσαι σε περιφεριακό ή εθνική και πάς τάπα ΠΡΕΠΕΙ να ξέρεις να στρίψεις...

    Φυσικά υπάρχει και ο άλλος τρόπος του πάω αργά, πλήρως ελεγχόμενα, δεν το σκίζω (εκτός από καμιά μεγάλη ευθεία) και δεν το γύρνω σχεδόν καθόλου. Αλλά σε τέτοια περίπτωση σημαίνει ότι δεν τό`χουμε το ρημάδι και αν γίνει καμιά στραβή και επιβάλλεται να στρίψουμε με μεγάλη κλίση ή στα φρένα πανικού τότε ΤΙ γίνεται?

    Chris

  5. #50
    Νέο μέλος Το avatar του/της agelos
    Εγγραφή
    13/06/2007
    Μηνύματα
    25
    Αρχικά δημιουργήθηκε από cartman
    Παιδιά συμφωνούμε για το Er 100%! Αλλά το θέμα δεν είναι ΜΟΝΟ να μείνεις ζωντανός...
    πιστεύω άμα παίρνεις ένα εργαλείο πρέπει να το μάθεις και να το αξιοποιείς κατάλληλα! Τί να το κάνω το cbr άμα δεν ξερω να στρίψω? Και άμα δεν ξέρω να στρίψω, όπως και να το κάνουμε είναι επικύνδυνο ρε παιδιά με οποιοδήποτε μηχανάκι...ακόμα και το Er που είναι εύκολο, άμα είσαι σε περιφεριακό ή εθνική και πάς τάπα ΠΡΕΠΕΙ να ξέρεις να στρίψεις...

    Φυσικά υπάρχει και ο άλλος τρόπος του πάω αργά, πλήρως ελεγχόμενα, δεν το σκίζω (εκτός από καμιά μεγάλη ευθεία) και δεν το γύρνω σχεδόν καθόλου. Αλλά σε τέτοια περίπτωση σημαίνει ότι δεν τό`χουμε το ρημάδι και αν γίνει καμιά στραβή και επιβάλλεται να στρίψουμε με μεγάλη κλίση ή στα φρένα πανικού τότε ΤΙ γίνεται?

    +10000000000........

  6. #51
    δεν παλευεστε Το avatar του/της ΜΟΖΑΡΤ
    Εγγραφή
    01/11/2006
    Μηνύματα
    349
    εγω παντως ημουν απο αυτους που πηρα ss απο σκουτερ 50.
    ολοι φυσικα μου λεγανε να παρεις πιο μικρο κτλ.
    αυτο που εχω να πω ειναι οτι ειναι καθαρα στον ανθρωπο.
    υπαρχουν ατομα που εχουν 15 χρονια μηχανες και ακομη προσπαθουν να τα πανε.
    εγω παντως ειμαι υπερ του να παρει καποιος 600 για πολλους λογους και ο σημαντικοτερος ειναι η ενεργητικη ασφαλεια.τωρα για το γκαζι ειναι θεμα προσωπικο αλλωστε και με 80 μια χαρα στουκα τρως και μια χαρα σκοτωνεσαι.

    τωρα το αν ειναι πιστευετε δυσκολο να διαχειριστει καποιος 115 αλογα οταν πριν οδηγουσε τρια αυτο που εχω να πω ειναι απλο.δυο ταχυτητες πανω και δυο δαχτυλα στο φρενο και το πας παντου . με ορεξη και μερακι σε μερικους μηνες ξυνεις κιωλας



    εδω πηγε ο πεντροσα απο 250 σε 1000 εσεις γιατι κωλωνετε :rotflmao:
    καΛΑ πΛΑκα με κανεις?

  7. #52
    big boned μέλος Το avatar του/της cartman
    Εγγραφή
    26/05/2007
    Μηνύματα
    392
    Αρχικά δημιουργήθηκε από ΜΟΖΑΡΤ
    εγω παντως ημουν απο αυτους που πηρα ss απο σκουτερ 50.
    ολοι φυσικα μου λεγανε να παρεις πιο μικρο κτλ.
    αυτο που εχω να πω ειναι οτι ειναι καθαρα στον ανθρωπο.
    υπαρχουν ατομα που εχουν 15 χρονια μηχανες και ακομη προσπαθουν να τα πανε.
    εγω παντως ειμαι υπερ του να παρει καποιος 600 για πολλους λογους και ο σημαντικοτερος ειναι η ενεργητικη ασφαλεια.τωρα για το γκαζι ειναι θεμα προσωπικο αλλωστε και με 80 μια χαρα στουκα τρως και μια χαρα σκοτωνεσαι.

    τωρα το αν ειναι πιστευεται δυσκολο να διαχειριστει καποιος 115 αλογα οταν πριν οδηγουσε τρια αυτο που εχω να πω ειναι απλο.δυο ταχυτητες πανω και δυο δαχτυλα στο φρενο και το πας παντου . με ορεξι και μερακι σε μερικους μηνες ξυνεις κιωλας



    εδω πηγε ο πεντροσα απο 250 σε 1000 εσεις γιατι κωλωνετε :rotflmao:
    Ωραίος φίλε

    Εγώ θέλω να σου κάνω μια ερώτηση: μετά από πόσο καιρό συμβίωσης με το ss ήσουν σε θέση να το εκμεταλλευτείς πλήρως (π.χ. να το πλαγιάζεις ικανοποιητικά, να φρενάρεις χωρίς να χάνεις μπροστινά κ.τ.λ)? Και τί έπαιξε περσσότερο ρόλο στο να μάθεις όλα αυτά π.χ. εξάσκηση, διάβασμα, css scholl ??

    Ρωτάω επειδή ενδιαφέρομαι να μάθω έτσι...


    Όσο για την ενεργητική ασφάλεια έχεις 100% δίκαιο, αλλά ισχύουν και αυτά που είπαμε εμείς, οπότε είναι επιλογή του καθένα τί θα οδηγάει και πώς!

    Chris

  8. #53
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της mixalakis
    Εγγραφή
    29/08/2007
    Μηνύματα
    391
    Αρχικά δημιουργήθηκε από ΜΟΖΑΡΤ
    εγω παντως ημουν απο αυτους που πηρα ss απο σκουτερ 50.
    ολοι φυσικα μου λεγανε να παρεις πιο μικρο κτλ.
    αυτο που εχω να πω ειναι οτι ειναι καθαρα στον ανθρωπο.
    υπαρχουν ατομα που εχουν 15 χρονια μηχανες και ακομη προσπαθουν να τα πανε.
    εγω παντως ειμαι υπερ του να παρει καποιος 600 για πολλους λογους και ο σημαντικοτερος ειναι η ενεργητικη ασφαλεια.τωρα για το γκαζι ειναι θεμα προσωπικο αλλωστε και με 80 μια χαρα στουκα τρως και μια χαρα σκοτωνεσαι.

    τωρα το αν ειναι πιστευετε δυσκολο να διαχειριστει καποιος 115 αλογα οταν πριν οδηγουσε τρια αυτο που εχω να πω ειναι απλο.δυο ταχυτητες πανω και δυο δαχτυλα στο φρενο και το πας παντου . με ορεξη και μερακι σε μερικους μηνες ξυνεις κιωλας



    εδω πηγε ο πεντροσα απο 250 σε 1000 εσεις γιατι κωλωνετε :rotflmao:
    Σίγουρα κάποιος που έχει συναίσθηση του τι ξέρει και πόσο τον πέρνει να κάνει κάτι δεν έχει πρόβλημα ακόμα και να πάρει hayabusa μετά από παπί.

    Όμως υπάρχουν δύσκολες καταστάσεις που μπορεί να βρεθείς και να την πατήσεις. Πιο πολύ αναφέρομαι σε μικροατυχήματα και χαζοπτώσεις.
    Επίσης γνωρίζουμε όλοι ότι το γκάζι είναι γλυκό και όσο συνετός και να είσαι καμιά φορά παρασύρεσαι και τότε δεν την γλυτώνεις εύκολα. Προφανώς αυτό ισχύει και για τους πιο έμπειρους αναβάτες, αλλά για κάποιον που πρώτη φορά καβαλάει 100 άλογα οι πιθανότητες να αντιδράσει σωστά είναι πολύ μικρότερες.

    Δεν είπαμε να ανεβαίνεις κατηγορίες σιγά σιγά ανά 200 κυβικά! Άλλωστε δεν υπάρχουν πια ενδιάμεσα μηχανάκια. Από παπί και scooter πάμε σε 600άρια. Απλά λέω να είναι κάποιο 600άρι on-off και όχι κάποιο με 100 άλογα.

    Το ξέρω ότι είναι εις βάρος μου να λέω σε υποψήφιο αγοραστή της μηχανής μου, την οποία πουλάω, ξέρεις φίλες δεν νομίζω ότι από το παπί κάνει για εσένα να πας σε Fazer 600!
    Αλλά πραγματικά αυτό πιστεύω και δεν θέλω να πάει να φάει τα μούτρα του ο άλλος επειδή: "ήθελα να παώ σε μηχανή από το παπί και μου φαίνεται ωραίο το fazer"

  9. #54
    big boned μέλος Το avatar του/της cartman
    Εγγραφή
    26/05/2007
    Μηνύματα
    392
    Αρχικά δημιουργήθηκε από mixalakis
    Το ξέρω ότι είναι εις βάρος μου να λέω σε υποψήφιο αγοραστή της μηχανής μου, την οποία πουλάω, ξέρεις φίλες δεν νομίζω ότι από το παπί κάνει για εσένα να πας σε Fazer 600!
    Αλλά πραγματικά αυτό πιστεύω και δεν θέλω να πάει να φάει τα μούτρα του ο άλλος επειδή: "ήθελα να παώ σε μηχανή από το παπί και μου φαίνεται ωραίο το fazer"
    Φίλε το καθήκον σου είναι να του εξηγήσεις τί μπορεί να κάνει το μηχανάκι σου και τί όχι, το πόσο επικύνδυνο μπορεί να γίνει και από εκεί και πέρα η επιλογή είναι δική του. Έτσι και αλλιώς αν δεν του το πουλήσεις εσύ, θα το πάρει από αλλού...
    Chris

  10. #55
    Τα πάντα ρει Το avatar του/της Sotirios
    Εγγραφή
    26/02/2007
    Μηνύματα
    668
    Προφανώς υπάρχουν τουλάχιστον 2 κατηγορίες αρχάριων οδηγών (στο μυαλό). Αυτοί που θέλουν και έχουν την υπομονή να μάθουν, οι οποίοι μπορούν να οδηγησουν οτιδήποτε που λέει ο λόγος και αυτοί που ζουν με την ψευδαίσθηση οτι επειδή πηραν το δίπλωμα και την μηχανή ξέρουν να οδηγάνε. Ελπίζω η πλειοψηφία να είναι στη πρώτη κατηγορία. Εγώ μάλλον είμαι στην πρώτη αφού τον Μάρτη πήρα την πρώτη μου μηχανή cbf600sabs χωρίς να έχω απολύτως καμία ιδέα, ούτε από ποδήλατο και σήμερα μετά από 9500 χλμ μπορώ να πω πως ξέρω να οδηγάω, χωρίς αυτό να δημαίνει οτι μπορώ να παίρνω στροφές με 180 και τέτοιες μαλακίες. Σημασία έχει να φτάνουμε με ασφάλεια στον προορισμό μας χωρίς να είμαστε κίνδυνος για τον εαυτό μας ή τους άλλους και χωρίς να εμποδίζουμε κανέναν.

    Βλέπω οτι μερικοί από αυτούς που έχουν την αντίληψη οτι από το τιποτα ή από παπί δεν μπορείς να πας ούτε στα 600cc εκτός του οτι κατηγορούν όσους το κάνουν,αντί να τους δώσουν σωστές συμβουλές, τους μπριζώνουν οτι και καλά ποιο το νόημα να πάρεις μια μηχανή και να πηγαίνεις σαν κότα. Αφήστε μας να αποκτήσουμε την εμπειρία σιγά σιγά δεν ενοχλούμε ούτε προκαλούμε τις τρομερές οδηγικές ικανότητες κανενός. Δεν έχουν όλοι οι οδηγοί μοτοσυκλέτας την πρόθεση να πηγαίνουν στους κόφτες ή να λέγονται χεράδες και να πηγαίνουν με 200 χαλαρά.

    Cartman και κάποιοι άλλοι είστε λάθος. Το οτι κάποιος το πάει σιγά σιγα το μηχανάκι και δεν το σκίζει παρά μόνο στις ευθείες δεν σημαίνει πως "δεν το έχει". Ο άνθρωπος απλώς έχει αυτοέλεγχο και σύνεση και αν δεν αποκτήσει εμπειρία δεν ματαχειρίζεται την μηχανή επιπόλαια, με τον καιρό στρώνει και οδηγάει με φυσιολογικούς ρυθμούς.

    Εν τέλη άποψή μου είναι οτι όλα είναι στον οδηγό. Αν κάποιος έχει την διάθεση και την σύνεση είναι ικανός να οδηγήσει ΤΑ ΠΑΝΤΑ και ΧΩΡΙΣ ΣΟΒΑΡΟ ΚΙΝΔΥΝΟ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ. Απλώς υπάρχουν άνθρωποι που έχουν αυτή την αίσθηση και κάποιοι που έχουν αυτή την ψευδαίσθηση.
    Ταξίδια με φωτογραφικές μηχανές ή με δίκυκλες μηχανές, όπως και να έχει
    μας χαλαρώνουν και μας χαρίζουν ξεχωριστές στιγμές http://www.lightrap.net

  11. #56
    δεν παλευεστε Το avatar του/της ΜΟΖΑΡΤ
    Εγγραφή
    01/11/2006
    Μηνύματα
    349
    Αρχικά δημιουργήθηκε από cartman
    Ωραίος φίλε

    Εγώ θέλω να σου κάνω μια ερώτηση: μετά από πόσο καιρό συμβίωσης με το ss ήσουν σε θέση να το εκμεταλλευτείς πλήρως (π.χ. να το πλαγιάζεις ικανοποιητικά, να φρενάρεις χωρίς να χάνεις μπροστινά κ.τ.λ)? Και τί έπαιξε περσσότερο ρόλο στο να μάθεις όλα αυτά π.χ. εξάσκηση, διάβασμα, css scholl ??

    Ρωτάω επειδή ενδιαφέρομαι να μάθω έτσι...


    Όσο για την ενεργητική ασφάλεια έχεις 100% δίκαιο, αλλά ισχύουν και αυτά που είπαμε εμείς, οπότε είναι επιλογή του καθένα τί θα οδηγάει και πώς!

    φιλε πριν το παρω διαβασα καμια 10 φορες το καθε ποστ του γιαγια αρκουδα και ολα τα θεματα περι οδηγησης εδω μεσα.απο την πρωτη εβδομαδα το καβαλησα και εκανα Λαρισα-Σαλονικη.βεβαια η διαδικασια του σρωσιματος ηταν καλος λογος για να μην πηγαινω πανω απο 120 τελικη που σημαινει ενα μεσο ορο 80-100 μεχρι σαλονικη.σταθηκα τυχερος γιατι εκεινο το καιρο εκανε ο διατσιδης ο μικρος στην Λαρισα μαθηματα οδηγησης για θεση σωματος,οδηγηση σε πιστα,δρομο κτλ.
    επισης καθε κυριακη πρωι πηγαινα μπραλο με εμπειρους αναβατες.
    αυτο που εχω να πω ομως οτι εφτασα γρηγορα σε ενα ικανοποιητικο επιπεδο γιατι το 636 μου συγχωρουσε ολα τα λαθη μιας και για να το βγαλεις εκτος οριωνς σε φρεναρισματα και κλισεις πρεπει να εισαι πολυ χερας.επεσα μετα απο δυο χρονια απο μπροστινο σε πιστα.οταν δηλαδη δεν το σεβαστικα
    καΛΑ πΛΑκα με κανεις?

  12. #57
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της sober
    Εγγραφή
    05/03/2007
    Μηνύματα
    950
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Sotirios
    Προφανώς υπάρχουν τουλάχιστον 2 κατηγορίες αρχάριων οδηγών (στο μυαλό). Αυτοί που θέλουν και έχουν την υπομονή να μάθουν, οι οποίοι μπορούν να οδηγησουν οτιδήποτε που λέει ο λόγος και αυτοί που ζουν με την ψευδαίσθηση οτι επειδή πηραν το δίπλωμα και την μηχανή ξέρουν να οδηγάνε. Ελπίζω η πλειοψηφία να είναι στη πρώτη κατηγορία. Εγώ μάλλον είμαι στην πρώτη αφού τον Μάρτη πήρα την πρώτη μου μηχανή cbf600sabs χωρίς να έχω απολύτως καμία ιδέα, ούτε από ποδήλατο και σήμερα μετά από 9500 χλμ μπορώ να πω πως ξέρω να οδηγάω, χωρίς αυτό να δημαίνει οτι μπορώ να παίρνω στροφές με 180 και τέτοιες μαλακίες. Σημασία έχει να φτάνουμε με ασφάλεια στον προορισμό μας χωρίς να είμαστε κίνδυνος για τον εαυτό μας ή τους άλλους και χωρίς να εμποδίζουμε κανέναν.

    Βλέπω οτι μερικοί από αυτούς που έχουν την αντίληψη οτι από το τιποτα ή από παπί δεν μπορείς να πας ούτε στα 600cc εκτός του οτι κατηγορούν όσους το κάνουν,αντί να τους δώσουν σωστές συμβουλές, τους μπριζώνουν οτι και καλά ποιο το νόημα να πάρεις μια μηχανή και να πηγαίνεις σαν κότα. Αφήστε μας να αποκτήσουμε την εμπειρία σιγά σιγά δεν ενοχλούμε ούτε προκαλούμε τις τρομερές οδηγικές ικανότητες κανενός. Δεν έχουν όλοι οι οδηγοί μοτοσυκλέτας την πρόθεση να πηγαίνουν στους κόφτες ή να λέγονται χεράδες και να πηγαίνουν με 200 χαλαρά.

    Cartman και κάποιοι άλλοι είστε λάθος. Το οτι κάποιος το πάει σιγά σιγα το μηχανάκι και δεν το σκίζει παρά μόνο στις ευθείες δεν σημαίνει πως "δεν το έχει". Ο άνθρωπος απλώς έχει αυτοέλεγχο και σύνεση και αν δεν αποκτήσει εμπειρία δεν ματαχειρίζεται την μηχανή επιπόλαια, με τον καιρό στρώνει και οδηγάει με φυσιολογικούς ρυθμούς.

    Εν τέλη άποψή μου είναι οτι όλα είναι στον οδηγό. Αν κάποιος έχει την διάθεση και την σύνεση είναι ικανός να οδηγήσει ΤΑ ΠΑΝΤΑ και ΧΩΡΙΣ ΣΟΒΑΡΟ ΚΙΝΔΥΝΟ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ. Απλώς υπάρχουν άνθρωποι που έχουν αυτή την αίσθηση και κάποιοι που έχουν αυτή την ψευδαίσθηση.


    Αμα διαβασεις πιο προσεκτικα αυτα που ποσταρα 8α καταλαβεις οτι δεν ειμαι υπερ των χεραδων και οτι συμφωνουμε ...

    Let's ride, ride how we ride ...

    I never did mind about the little things...








  13. #58
    big boned μέλος Το avatar του/της cartman
    Εγγραφή
    26/05/2007
    Μηνύματα
    392
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Sotirios
    Προφανώς υπάρχουν τουλάχιστον 2 κατηγορίες αρχάριων οδηγών (στο μυαλό). Αυτοί που θέλουν και έχουν την υπομονή να μάθουν, οι οποίοι μπορούν να οδηγησουν οτιδήποτε που λέει ο λόγος και αυτοί που ζουν με την ψευδαίσθηση οτι επειδή πηραν το δίπλωμα και την μηχανή ξέρουν να οδηγάνε. Ελπίζω η πλειοψηφία να είναι στη πρώτη κατηγορία. Εγώ μάλλον είμαι στην πρώτη αφού τον Μάρτη πήρα την πρώτη μου μηχανή cbf600sabs χωρίς να έχω απολύτως καμία ιδέα, ούτε από ποδήλατο και σήμερα μετά από 9500 χλμ μπορώ να πω πως ξέρω να οδηγάω, χωρίς αυτό να δημαίνει οτι μπορώ να παίρνω στροφές με 180 και τέτοιες μαλακίες. Σημασία έχει να φτάνουμε με ασφάλεια στον προορισμό μας χωρίς να είμαστε κίνδυνος για τον εαυτό μας ή τους άλλους και χωρίς να εμποδίζουμε κανέναν.

    Βλέπω οτι μερικοί από αυτούς που έχουν την αντίληψη οτι από το τιποτα ή από παπί δεν μπορείς να πας ούτε στα 600cc εκτός του οτι κατηγορούν όσους το κάνουν,αντί να τους δώσουν σωστές συμβουλές, τους μπριζώνουν οτι και καλά ποιο το νόημα να πάρεις μια μηχανή και να πηγαίνεις σαν κότα. Αφήστε μας να αποκτήσουμε την εμπειρία σιγά σιγά δεν ενοχλούμε ούτε προκαλούμε τις τρομερές οδηγικές ικανότητες κανενός. Δεν έχουν όλοι οι οδηγοί μοτοσυκλέτας την πρόθεση να πηγαίνουν στους κόφτες ή να λέγονται χεράδες και να πηγαίνουν με 200 χαλαρά.

    Cartman και κάποιοι άλλοι είστε λάθος. Το οτι κάποιος το πάει σιγά σιγα το μηχανάκι και δεν το σκίζει παρά μόνο στις ευθείες δεν σημαίνει πως "δεν το έχει". Ο άνθρωπος απλώς έχει αυτοέλεγχο και σύνεση και αν δεν αποκτήσει εμπειρία δεν ματαχειρίζεται την μηχανή επιπόλαια, με τον καιρό στρώνει και οδηγάει με φυσιολογικούς ρυθμούς.

    Εν τέλη άποψή μου είναι οτι όλα είναι στον οδηγό. Αν κάποιος έχει την διάθεση και την σύνεση είναι ικανός να οδηγήσει ΤΑ ΠΑΝΤΑ και ΧΩΡΙΣ ΣΟΒΑΡΟ ΚΙΝΔΥΝΟ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ. Απλώς υπάρχουν άνθρωποι που έχουν αυτή την αίσθηση και κάποιοι που έχουν αυτή την ψευδαίσθηση.

    Φίλε αν μπορείς να μου πείς με σιγουριά ότι σε αυτά τα 9500 χλμ δεν κινδύνευσες από την απειρία σου καθόλου (κάτι δύσκολο να πιστέψω), ούτε κινδύνευσαν άλλοι από σένα, τότε Μπράβο σου αλλά να σου πώ ότι αποτελείς εξαίρεση. Ή έχεις απίστευτο αυτοέλεγχο ή απλά δεν σου έτυχε κάτι. Προσπάθησε να καταλάβεις ότι άμα σου είχε πεταχτεί κάτι στον δρόμο με το cbf600sabs στα πρώτα χλμ σου μαζί του, δεν νομίζω να έλεγες αυτά που λές τώρα εδώ. Μην σου πώ μπορεί να το πούλαγες κιόλας και να έλεγες το κλασσικό: "Οι μηχανές είναι επικίνδυνες να οδηγάτε αμάξια"

    Α και κάτι άλλο φίλε: άλλο το πάω σιγά κατ`επλογήν (ενώ το έχω) επειδή έχω αυτοέλεγχο και σύνεση και άλλο το πάω σιγά αναγκαστικά (ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ το έχω) αλλά έχω αυτοέλεγχο και σύνεση...


    Ελπίζω να με κατάλαβες...

    Chris

  14. #59
    Τα πάντα ρει Το avatar του/της Sotirios
    Εγγραφή
    26/02/2007
    Μηνύματα
    668
    Φυσικά και κινδύνεψα από απειρία μου αλλά επειδή η λογική με κρατούσε σε λογικά πλαίσια ταχύτητας κλίσεων κλπ δεν έγινε κανένα απολύτως κακό. Φυσικά και μου έπεσε η μηχανή επειδή έσβησε αλλά επειδή ο "φόβος" του πρωτάρη με είχε γενικώς συγκρατημένο δε έπαθα ούτε εγώ ούτε η μηχανή τίποτα. Φυσικά και στον οποιονδήποτε λέω οτι οι μηχανές αν δεν προσέχεις είναι επικίνδυνες. Το πρώτο πράγμα που άρχισα να διαβάζω σε αυτό το site ήταν τα στραβά και ανάποδα για να δω τι γίνεται στα ατυχήματα με μηχανές και το δεύτερο το πως στρίβει-τεχνικές. Αν περίσευαν χρήματα εκτός από προστατευτικό εξοπλισμό θα έκανα και κανα μάθημα ασφαλούς οδήγησης. Το θέμα είναι να αφήνουμε όσο το δυνατόν λιγότερα στην τύχη.

    Το αν το χει κάποιος η δεν το χει είναι μεγάλο παραμύθι γιατί απλά στην αρχή κανείς δεν το'χει. Δεν μιλάω μόνο για μηχανές αλλά για τα πάντα. Πάντα υπάρχει η πρώτη φορά και κανείς δεν το'χει, στο αυτοκίνητο στο φορτηγό στο σεξ στις σχέσεις παντού.
    Ταξίδια με φωτογραφικές μηχανές ή με δίκυκλες μηχανές, όπως και να έχει
    μας χαλαρώνουν και μας χαρίζουν ξεχωριστές στιγμές http://www.lightrap.net

  15. #60
    big boned μέλος Το avatar του/της cartman
    Εγγραφή
    26/05/2007
    Μηνύματα
    392
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Sotirios
    Φυσικά και κινδύνεψα από απειρία μου αλλά επειδή η λογική με κρατούσε σε λογικά πλαίσια ταχύτητας κλίσεων κλπ δεν έγινε κανένα απολύτως κακό. Φυσικά και μου έπεσε η μηχανή επειδή έσβησε αλλά επειδή ο "φόβος" του πρωτάρη με είχε γενικώς συγκρατημένο δε έπαθα ούτε εγώ ούτε η μηχανή τίποτα. Φυσικά και στον οποιονδήποτε λέω οτι οι μηχανές αν δεν προσέχεις είναι επικίνδυνες. Το πρώτο πράγμα που άρχισα να διαβάζω σε αυτό το site ήταν τα στραβά και ανάποδα για να δω τι γίνεται στα ατυχήματα με μηχανές και το δεύτερο το πως στρίβει-τεχνικές. Αν περίσευαν χρήματα εκτός από προστατευτικό εξοπλισμό θα έκανα και κανα μάθημα ασφαλούς οδήγησης. Το θέμα είναι να αφήνουμε όσο το δυνατόν λιγότερα στην τύχη.

    Το αν το χει κάποιος η δεν το χει είναι μεγάλο παραμύθι γιατί απλά στην αρχή κανείς δεν το'χει. Δεν μιλάω μόνο για μηχανές αλλά για τα πάντα. Πάντα υπάρχει η πρώτη φορά και κανείς δεν το'χει, στο αυτοκίνητο στο φορτηγό στο σεξ στις σχέσεις παντού.
    Καλά ρε φίλε δεν διαφωνούμε και πολύ. Απλά εγώ λέω ότι εσύ ας πούμε κινδύνευσες περισσότερο από εμένα που είχα παπί και 125 πρίν πάω στο FZ6. Εμένα δεν μου έπεσε ούτε μου έσβησε ας πούμε χωρίς να λέω ότι είμαι καλύτερος από εσένα σε κάτι προς θεού. Απλά ήξερα 2-3 πράματα περισσότερα όταν έκατσα στην σέλλα του 1η φορά! Είναι και θέμα τύχης φυσικά...

    Και το ότι ασχολήθηκες και έμαθες είναι υπέρ σου και μπράβο σου. Σου ξαναλέω όμως ότι ΔΕΝ το κάνουν όλοι. Άσε που το cbf δεν είναι ss αλλά αρκετά πιο ήρεμο. Σκέψου από το τπτ να πάει κάποιος σε 600 με 95+ άλογα...αν δεν ασχοληθεί ρε φίλε να μάθει ΝΑΙ είναι επικύνδυνος και για τον εαυτό του και για τους άλλους!!!

    Τέλος πάντων γνώμη μου...

    Α και δεν κράζω/κράζουμε κανένα φίλε ούτε κατηγορώ/κατηγορούμε όπως είπες! Ο καθένας ότι γουστάρει πέρνει και με τις ευχές μου!!! Ίσα ίσα συμβουλές δίνουμε για την δική του ασφάλεια αλλά και την δική μας. Επειδή φίλε με αφορά το να πάρει κάποιος άσχετος γρήγορη μηχανή και να αποτελεί κίνδυνο για μένα και τους δικούς μου ανθρώπους...

    Και σου ξαναλέω δεν διαφωνούμε ...διάβασε καλά αυτά που είπαμε πρίν!!!




    Chris

Σελίδα 4 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Μεταβαση απο παπι σε βοδι
    από A-Ge0 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 08/12/2006, 15:30
  2. Aλλαγη χρωματος σε Fazer 600
    από Hondar στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 08/08/2006, 10:32
  3. Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 21/06/2005, 10:15
  4. χαμήλωμα από τις μπουκάλες fazer 600 04
    από lousou76 στο forum Yamaha Fazer
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 16/04/2005, 22:22

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF