Ευχαρισρώ amyroukai.Πάντα ευπρόσδεκτες όλες οι απαντήσεις σας.
Ευχαρισρώ amyroukai.Πάντα ευπρόσδεκτες όλες οι απαντήσεις σας.
Μαγκες καλησπερα.Ειμαι και εγω ενας νεος ευτυχης κατοχος (πριν μια βδομαδα) GSF600S BANDIT και θα ηθελα να ρωτησω την γνωμη σας για μια ιδιαιτεροτητα της μηχανης που παρατηρησα μετα την αγορα της.Σημειωτεον οτι την αγορασα μεταχειρισμενη μοντ.2005
με 13500 χλμ σε υπεραριστη κατασταση και ΧΩΡΙΣ να την οδηγησω.Οταν την οδηγησα για πρωτη φορα λοιπον μετα την αγορα επαθα ΣΟΚ.Το σοκ συνισταται στο εξης.Μολις το στροφομετρο περασει τις 4.500 στροφες και μεχρι τις 5.800 αρχιζει ο ηχητικος συντονισμος του
φερινγκ το οποιον ακουγεται σαν ηχειο και ο θορυβος ειναι ανυποφορος σαν αστεροειδης κινητηρας αεροπλανου μονοκινητηριου στο αφτι σου.Στην τελευταια σχεση αυτο αντιστοιχει σε ταχυτητα απο 90 χλμ εως 115 χλμ και ενοχλει λιγοτερο με κλειστο κρανος και λογω του αερα.Ομως σε μικροτερες σχεσεις και ταχυτητες ειναι ανυποφορο για μενα παντα.ΤΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ?Μου ειπαν οτι ειναι φαινομενο εγγενες στο συγκεκριμενο μοντελο(αυτο με τους δυο προβολεις σποτ).ΒΟΗΘΕΙΑ ΠΕΡΙΚΑΛΩ
Κατ' αρχήν ηρέμησε ο πανικός είναι ο χειρότερος σύμβουλος. Είναι αλήθεια ότι το μοτέρ έχει τους πιό έντονους κραδασμούς του σε αυτήν την περιοχή. Αν συντονίζεται ΤΟΣΟ πολύ το fairing τότε μάλλον φταίει κάτι άλλο. Δες πχ αν λείπει καμμιά βιδούλα από τις στηρίξεις, δες αν για κάποιο λόγο είχε βγει και δεν το έχουν κουμπώσει καλά, γενικά την όλη συναρμολόγηση του fairing. Και δες και αν έχει κάνει τα σέρβις του... Στις 12000 που έκανα το δικό μου και ρύθμισαν τις βαλβίδες, οι κραδασμοί περιορίστηκαν πολύ.
κοιταξε επισης αν γινεται καμοια πατεντα, μπορει καποιος μαστορας να σου βαλει ειδικο υλικο απο μεσα ( αφρολεξ η κατι τετοιο) σε ορισμενα μηχανακια βοηθαει πολυ την κατασταση !!!!!!
Eυχαριστω παιδες.Τωρα που ρωτησα και εναν γνωστο μου ειπε οτι ειναι του μοντελου κουσουρι και οτι και αυτος πειραματιζεται με σφουγγαρια στις κοιλοτητες του φερινγκ κλπ. και οτι εχει περιορισει το φαινομενο στο 50%.Και κατι αλλο που παρατηρησα και ο πωλητης μου το τονισε και ειπε να μην ανησυχω- αλλα εγω ανησυχω-ειναι οτι ακουγονται οι βαλβιδες οταν ειναι ζεστο.Ισχυει αυτο σαν χαρακτηριστικο του μοντελου η μου πουλησε μουσι ο πωλητης?
Μα καλά και το δικό μας "άδειο" το fairing είναι αλλά δεν κουδουνάει τόσο. Περίεργο...
Οι βαλβίδες ακούγονται. Το πόσο πολύ ακούγονται, είναι υποκειμενικό. Θα σου πρότεινα να πας να το κάνεις μια ρύθμιση...
Ευχαριστω.Παω για υπνο και ες αυριον τα σπουδαια.(μαστορας-ρυθμιση κλπ)και τα λεμε παλι μεθαυριο με ρυθμισμενο το μοτορι.Που θα μου παει θα το εξημερωσω το ατιμο.Κατα τα αλλα θαυμασιο και οικονομικο.Με εκδρομικες ταχυτητες 60-120 σε επαρχιακο δρομο (Χαλκιδα-Αιδηψος απο παλια εθνικη καταναλωση 5 λιτρα/100 χλμ)
Μη χαλιεσαι...ας το λενε μπανιερα μερικοι κακοβουλοι το μηχανακι ειναι σκετη κουδουνιστρα ..εμενα καινουριο ειναι και συντονιζεται ολΑΚΕΡΟ :smilea: :hypnotize
- Omnia mea mecum porto -
Μαγκες καλημερα.Επανερχομαι στο θεμα συντονισμος φερινγκ με απογοητευση διοτι συμφωνα με τον μαστορα μου ειναι χαρακτηριστικο του μοντελου και πρεπει να το συνηθισω.Σε ερωτηση μου δε,αν πρεπει να το δωσω να παρω το καινουργιο μου το απεκλεισε απολυτως λεγοντας μου οτι το 600 ειναι αποδεδειγμενα αθραυστο και να κατσω σταυγα μου και να μην μπλεκω με ψεκαστα μοτερ ακομα.Παρεπιπτοντως μια ερωτηση.Που ππορει κανεις να βρει OWNERS MANUAL και SERVICE MANUAL?![]()
+1Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
Μα καλά και το δικό μας "άδειο" το fairing είναι αλλά δεν κουδουνάει τόσο. Περίεργο...
Οι βαλβίδες ακούγονται. Το πόσο πολύ ακούγονται, είναι υποκειμενικό. Θα σου πρότεινα να πας να το κάνεις μια ρύθμιση...
Μπαμπα μην πεφτεις !!!!
__________________
suzuki bandit 650
suzuki dr250 djebel
piaggio medley 150
Εμ... Πρώτον αυτό με το fairing δε το πιστεύω αν δε το ακούσω (το κουδούνισμα) με τα αυτιά μου, γιατί ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να μη το είχε προσέξει κανείς δημοσιογράφος που δοκίμασε τη μοτοσικλέτα μέχρι σήμερα να το γράψει. Εκτός αν είχες το υπεραθόρυβο μηχανάκι πριν και τώρα αυτό σου φαίνεται καμπάνα εκκλησίας.Αρχικά δημιουργήθηκε από panavour
... θεμα συντονισμος φερινγκ ... συμφωνα με τον μαστορα μου ειναι χαρακτηριστικο του μοντελου και πρεπει να το συνηθισω...αν πρεπει να το δωσω να παρω το καινουργιο μου το απεκλεισε απολυτως λεγοντας μου οτι το 600 ειναι αποδεδειγμενα αθραυστο και να κατσω σταυγα μου και να μην μπλεκω με ψεκαστα μοτερ ακομα...
Δεύτερον, το "μη μπλέκεις με ψεκαστά" είναι η συμβουλή του "μάστορα" που φοβάται μη χάσει τον πελατάκο, αφού ο ψεκασμός λειτουργεί σωστά και απροβλημάτιστα περισσότερο από δεκαετία στις μοτοσικλέτες κει ειδικά στο δικό μας λένε ότι έχει και τέλεια ρύθμιση. Αν είναι ένας λόγος να ΜΗΝ πάρεις το καινούριο, είναι ότι είναι σημαντικά βαρύτερο και χωρίς ABS. Αλλά δε θέλει ρύθμιση βαλβίδες, έχει πιο αραιά σέρβις... Βλέπεις πόσα λεφτά θα χάσει ο "μάστορας" αν εσύ πάρεις το καινούριο;;; Τι, να σου αλλάζει μόνο λάδια και μπουζί; Καταστράφηκε! Βέβαια, έχει ένα δίκιο. Τα αερόψυκτα, αν συντηρούνται όπως πρέπει, έχουν όντως τη φήμη του αθάνατου.
Owners Manual έχω, για το μοντέλο 99-00. Δε νομίζω ότι άλλαξε κάτι μέχρι το 2005 που βγήκε το 650. Το σοβαρό πρόβλημα είναι το μέγεθός του, "μόλις" 387ΜΒ!!! Αν το θέλεις οπωσδήποτε και μένεις Αθήνα, να κανονίσουμε κάποια στιγμή να στο δώσω σε ένα CD...
ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΩ Π.ΜΑρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
Εμ... Πρώτον αυτό με το fairing δε το πιστεύω αν δε το ακούσω (το κουδούνισμα) με τα αυτιά μου, γιατί ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να μη το είχε προσέξει κανείς δημοσιογράφος που δοκίμασε τη μοτοσικλέτα μέχρι σήμερα να το γράψει. Εκτός αν είχες το υπεραθόρυβο μηχανάκι πριν και τώρα αυτό σου φαίνεται καμπάνα εκκλησίας.
Δεύτερον, το "μη μπλέκεις με ψεκαστά" είναι η συμβουλή του "μάστορα" που φοβάται μη χάσει τον πελατάκο, αφού ο ψεκασμός λειτουργεί σωστά και απροβλημάτιστα περισσότερο από δεκαετία στις μοτοσικλέτες κει ειδικά στο δικό μας λένε ότι έχει και τέλεια ρύθμιση. Αν είναι ένας λόγος να ΜΗΝ πάρεις το καινούριο, είναι ότι είναι σημαντικά βαρύτερο και χωρίς ABS. Αλλά δε θέλει ρύθμιση βαλβίδες, έχει πιο αραιά σέρβις... Βλέπεις πόσα λεφτά θα χάσει ο "μάστορας" αν εσύ πάρεις το καινούριο;;; Τι, να σου αλλάζει μόνο λάδια και μπουζί; Καταστράφηκε! Βέβαια, έχει ένα δίκιο. Τα αερόψυκτα, αν συντηρούνται όπως πρέπει, έχουν όντως τη φήμη του αθάνατου.
Owners Manual έχω, για το μοντέλο 99-00. Δε νομίζω ότι άλλαξε κάτι μέχρι το 2005 που βγήκε το 650. Το σοβαρό πρόβλημα είναι το μέγεθός του, "μόλις" 387ΜΒ!!! Αν το θέλεις οπωσδήποτε και μένεις Αθήνα, να κανονίσουμε κάποια στιγμή να στο δώσω σε ένα CD...
Αφού είναι αθάνατο γιατί δεν βλέπω κανένα στο δρόμο ??? Πούλα το το ρημαδιασμένο και πάρε Honda...τέΛΛος.
Στην Ελλαδα δεν βλεπεις. Στο εξωτερικο πουλαει πολυ καλα.Αρχικά δημιουργήθηκε από soichiro_cbf
Αφού είναι αθάνατο γιατί δεν βλέπω κανένα στο δρόμο ??? Πούλα το το ρημαδιασμένο και πάρε Honda...τέΛΛος.
Για το Honda που λες αστο καλυτερα. ΤεΛΛΛΛΛος![]()
![]()
Μπαμπα μην πεφτεις !!!!
__________________
suzuki bandit 650
suzuki dr250 djebel
piaggio medley 150
Ότι και να πάρεις, προβληματάκια θα βγάλει... Η λέξη "ανορθωτής" ας πούμε καίει πολλούς κατόχους Η. Το θέμα είναι ότι το Bandit είναι καλή μοτοσικλέτα και το άμεσα ανταγωνιστικό CBF600 είναι εξίσου καλή μοτοσικλέτα, αλλά που δε δικαιολογεί με τίποτα τα ?2000 της διαφοράς στην τιμή.Αρχικά δημιουργήθηκε από soichiro_cbf
Αφού είναι αθάνατο γιατί δεν βλέπω κανένα στο δρόμο ??? Πούλα το το ρημαδιασμένο και πάρε Honda...τέΛΛος.
Το Bandit όντως δεν πούλησε στην Ελλάδα. Δεν έχει την απαραίτητη γλαμουριά που ζητάει ο Έλλην προκειμένου να βάλει τον πισινό του σε σέλα. Δεν πειράζει, λίγοι, καλοί και συνειδητοποιημένοι.