Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 12 από 12

Θέμα: Λαδι-κιβώτιο-help...

  1. #1
    Παλαιό Μέλος Το avatar του/της 749R
    Εγγραφή
    24/12/2004
    Μηνύματα
    35

    Question Λαδι-κιβώτιο-help...

    Έχω διαβάσει κατά καιρούς στην παρέα μας ότι καλό είναι να αλλάζουμε τα λαδάκια στις κούκλες μας κάθε 3-4000 χλμ. Όταν πήρα το τερατάκι ο μάστορας μου είπε αλλαγή κάθε 5000 (κανονικά όπως αναφέρει και η μαμά ducati) αφού όπως μου είπε δεν έχει ανάγκη νωρίτερα. Αυτή τη στιγμή έχω κάνει 3000 χλμ από την τελευταία αλλαγή λαδιών το θέμα όμως είναι ότι τα τελευταία περίπου 200 χλμ όποτε αλλάζω ταχύτητα ακούω πολύ έντονα το κιβώτιο σε σημείο που φοβάμαι μην ανοίξει ο κινητήρας και σκορπίσουν τα γρανάζια στην άσφαλτο!!! (όχι μόνο εγώ-το διαπίστωσε και φίλος που το πήρε βόλτα) και θέλει και πιο "αποφασιστικό" πόδι γιατί είναι σύνηθες να χάνω την αλλαγή από πρώτη σε δευτέρα άμα δεν του την "καρφώσω"! HELP! Για να σας προλάβω το μοτερ έχει λάδια (εντός ορίων) και ο μάστορας μου είπε πως ίσως να έχει κόψει λίγο το λάδι. Μετά από 3000χλμ όμως??? Δε λέω, το ζορίζω λίγο (μόνο όταν είναι ζεστό το μοτερ) αλλά όχι κι έτσι!

    Μ'άυτά και μ'αυτά έστειλα ένα φίλο να μου πάρει 15W-50 ημισυνθετικό λαδάκι Shell advance προκειμένου να αλλάξω απλά το λάδι -όχι φίλτρο- πιστεύοντας να μειωθεί το ανησυχητικό αυτό φαινόμενο αλλά επειδή δεν είχε μου πήρε full συνθετικό 15W-50 ultra (το οποίο απ'ότι γράφει προορίζεται ειδικά για μοτοσυκλέτες) και κάνει και 14e το λίτρο!

    Για να μην σας κουράζω άλλο λοιπόν οι εύλογες απορίες μου είναι οι εξής:
    1) Γιατί αλλαγές τόσο συχνά παρ'ότι η duc λέει κάθε 5000? Έχει μήπως να κάνει και με τον τίτλο?
    2) Έχετε παρατηρήσει κάποια αλλαγή στη συμπεριφορά με αλλαγή λαδιού κάθε 5000 χλμ?
    Σημείωση-το έχω λίγο καιρό το τερατάκι και δεν έχω προλάβει να αλλάξω δεύτερη φορά λάδια για να δω τη συμπεριφορά του σε αυτό τον κύκλο-η πρώτη ήταν με το που την αγόρασα (μεταχειρισμένο αλλά προσεγμένο).
    3) Να βάλω το λαδάκι που μου πήρε ο φίλος? Σε 2000χλμ πάω για μεγάλο service
    αλλά πέρα από αυτό με απασχολεί αν κάνει να του βάλω φουλ συνθετικό... Τι λετε?
    ΄Εχω το monster 620ie μοντέλο 04...

  2. #2
    Italian Μελος Το avatar του/της Xrider
    Εγγραφή
    09/05/2006
    Μηνύματα
    1.134
    Ο ηχος ειναι μαλλον ο κανονικος και απλα σου φαινετε οτι κατι δενπαει καλα.
    Η Ducati λεει αλλαγη λαδιων καθε 10000χλμ αλλα ΟΛΑ τα συνεργεια λενε καθε 5000χλμ για διαφορους αλλους λογους.
    Το λαδι που βαζεις ειναι μια χαρα.

    Οταν οδηγω την δικια μου και φοραω κρανος ο ηχος που ακουω ειναι νορμαλ και βαρυς,οταν δεν φοραω κρανος και ετσι ακουω χωρις "φιλτρο" ειναι κατι σαν ελικοπτερο.
    if anything just cannot go wrong, it will anyway -Murphy's law

  3. #3
    Kανοοοονι!!! Το avatar του/της nickmonstro
    Εγγραφή
    01/04/2006
    Μηνύματα
    645
    Το χασιμο της αλλαγης απο πρωτη σε δευτερα συμβαινει και στο δικο μου και ας εχει κανονικα το λαδακι του ο κινητηρας!Εχω προσεξει ομως οτι αν αλλαξεις σε καποιες στροφες(δεν γνωριζω ποσες γιατι δεν εχει στροφομετρο το δικο μου) τη σχεση κουμπωνει μια χαρα!Εγω εχω προσαρμοστει σε αυτο πλεον και το κανω ''αυτοματα''

    Παντως εχω ακουσει οτι γενικοτερα οι ντουντουκες θελουν λιγο αποφαστικοτητα στην αλλαγη σχεσεων....



    υ.γ.τι χρονολογιας ειναι το δικο σου???
    Οι ουρανοι μας ανηκουν,για τα συννεφα δεν ξερω ομως......!!!!!

    Το παρακατω μηνυμα ειναι μια κοινωνικη προσφορα δικη μου!!!

    Φιλε/η θα ηθελα να σε ενημερωσω οτι οι καθρεφτες του οχηματος σου δεν ειναι διακοσμητικο στοιχειο!ΜΑΘΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣ!!!

  4. #4
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/08/2002
    Μηνύματα
    143
    Καλημερα,

    Σε ολα τα σπορ μηχανακια που ειχα - εχω (Ιαπωνια) αλλαζα λαδια το πολυ στα 3000 αν τα κουνουσα και μεσα στην πολη, ειδικα το καλοκαιρι τα λαδια σπανε πολυ γρηγορα... Αντιμετωπισε τα λαδια σαν αναλωσιμο και μην πολυασχολεισαι

    Υ.Γ. (αυτο που περιγραφεις ειναι ακριβως το πως κανουν τα λαδια οταν 'σπανε' χανεις αλλαγες ειναι διαφορετικο το κιβωτιο και ο θορυβος ο συμπλεκτης δουλευει διαφορετικα και ακουγεται πιο πολυ... μην ανησυχεις, απλα πετα τα παλια)

  5. #5
    Banned
    Εγγραφή
    04/10/2002
    Μηνύματα
    584

    Re: Λαδι-κιβώτιο-help...

    Αρχικά δημιουργήθηκε από 749R
    Έχω διαβάσει κατά καιρούς στην παρέα μας ότι καλό είναι να αλλάζουμε τα λαδάκια στις κούκλες μας κάθε 3-4000 χλμ. Όταν πήρα το τερατάκι ο μάστορας μου είπε αλλαγή κάθε 5000 (κανονικά όπως αναφέρει και η μαμά ducati) αφού όπως μου είπε δεν έχει ανάγκη νωρίτερα. Αυτή τη στιγμή έχω κάνει 3000 χλμ από την τελευταία αλλαγή λαδιών το θέμα όμως είναι ότι τα τελευταία περίπου 200 χλμ όποτε αλλάζω ταχύτητα ακούω πολύ έντονα το κιβώτιο σε σημείο που φοβάμαι μην ανοίξει ο κινητήρας και σκορπίσουν τα γρανάζια στην άσφαλτο!!! (όχι μόνο εγώ-το διαπίστωσε και φίλος που το πήρε βόλτα) και θέλει και πιο "αποφασιστικό" πόδι γιατί είναι σύνηθες να χάνω την αλλαγή από πρώτη σε δευτέρα άμα δεν του την "καρφώσω"! HELP! Για να σας προλάβω το μοτερ έχει λάδια (εντός ορίων) και ο μάστορας μου είπε πως ίσως να έχει κόψει λίγο το λάδι. Μετά από 3000χλμ όμως??? Δε λέω, το ζορίζω λίγο (μόνο όταν είναι ζεστό το μοτερ) αλλά όχι κι έτσι!

    Μ'άυτά και μ'αυτά έστειλα ένα φίλο να μου πάρει 15W-50 ημισυνθετικό λαδάκι Shell advance προκειμένου να αλλάξω απλά το λάδι -όχι φίλτρο- πιστεύοντας να μειωθεί το ανησυχητικό αυτό φαινόμενο αλλά επειδή δεν είχε μου πήρε full συνθετικό 15W-50 ultra (το οποίο απ'ότι γράφει προορίζεται ειδικά για μοτοσυκλέτες) και κάνει και 14e το λίτρο!

    Για να μην σας κουράζω άλλο λοιπόν οι εύλογες απορίες μου είναι οι εξής:
    1) Γιατί αλλαγές τόσο συχνά παρ'ότι η duc λέει κάθε 5000? Έχει μήπως να κάνει και με τον τίτλο?
    2) Έχετε παρατηρήσει κάποια αλλαγή στη συμπεριφορά με αλλαγή λαδιού κάθε 5000 χλμ?
    Σημείωση-το έχω λίγο καιρό το τερατάκι και δεν έχω προλάβει να αλλάξω δεύτερη φορά λάδια για να δω τη συμπεριφορά του σε αυτό τον κύκλο-η πρώτη ήταν με το που την αγόρασα (μεταχειρισμένο αλλά προσεγμένο).
    3) Να βάλω το λαδάκι που μου πήρε ο φίλος? Σε 2000χλμ πάω για μεγάλο service
    αλλά πέρα από αυτό με απασχολεί αν κάνει να του βάλω φουλ συνθετικό... Τι λετε?
    ΄Εχω το monster 620ie μοντέλο 04...
    Βασικά αρώτηξης...
    Γιατί βάζεις 15-50 ημισυνθετικό;;;;;
    Τον ίδιο κινητήρα έχουμε και ο κατασκευαστής προτείνει, 10w-40 full synthetic 4T Ultra Advance Shell...Το οποίο είναι ακριβό, αλλά και το καλύτερο για αυτόν τον κινητήρα, μιας και με αυτό τον εξελίσσει η μαμα duc... Τσέκαρε και το μανουάλι σου για τον τύπο σελίς 59 στο Αγγλικόν...Εσύ γιατί άλλο;;;;


    Απαντήσεις;
    1) Όταν ακούς τον κινητήρα σου να αλλάζει ήχο, ήρθε η ώρα να αλλάξεις λάδι...Το μοτέρ σου είναι αερόψυκτο και το λαδάκι φτάνει σε θερμοκρασίες 120-130 βαθμών... Εκεί τα φτύνει...Ειδικά καλοκαίρι...
    Ο κατασκευαστής και ο μάστοράς σου λένε έναν αριθμό χιλιομέτρων για τον μέσο αναβάτη, που είναι και ασφαλές, δεν σου λένε πουθενά να μην αλλάξεις νωρίτερα...
    2)Ναι υπάρχει διαφορά στις αλλαγές θα το διαπιστώσεις και μόνος σου.
    3)Βάλτο το λαδάκι αλλά σε 10w-40 και να κάνεις άλλα 2000 ζημιά δεν κάνεις, εγώ δεν θα το λυπόμουν...


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	1m.jpg 
Προβολές:	311 
Μέγεθος:	90,8 KB 
ID:	105582

  6. #6
    Παλαιό Μέλος Το avatar του/της 749R
    Εγγραφή
    24/12/2004
    Μηνύματα
    35

    Re: Re: Λαδι-κιβώτιο-help...

    Αρχικά δημιουργήθηκε από nickmonstro
    Παντως εχω ακουσει οτι γενικοτερα οι ντουντουκες θελουν λιγο αποφαστικοτητα στην αλλαγη σχεσεων....

    υ.γ.τι χρονολογιας ειναι το δικο σου???
    [/B]
    Κοίτα να δεις, τώρα τελευταία, όχι μόνο πιο αποφασιστικά αλλάζω, μόνο "πάρτα" δεν της φωνάζω όταν αλλάζω σχέση! :rotflmao:
    Είναι τέλη 03 οπότε λογικά μοντέλο 04..



    Αρχικά δημιουργήθηκε από dessert
    Βασικά αρώτηξης...
    Γιατί βάζεις 15-50 ημισυνθετικό;;;;;
    Τον ίδιο κινητήρα έχουμε και ο κατασκευαστής προτείνει, 10w-40 full synthetic 4T Ultra Advance Shell...Το οποίο είναι ακριβό, αλλά και το καλύτερο για αυτόν τον κινητήρα, μιας και με αυτό τον εξελίσσει η μαμα duc... Τσέκαρε και το μανουάλι σου για τον τύπο σελίς 59 στο Αγγλικόν...Εσύ γιατί άλλο;;;;

    Εύλογη η απορία σου dessert, ήταν το μόνο πράγμα που μου διέφυγε όταν διάβαζα το manual! 15W 50 μου είπε ο μάστορας -και αν δεν κάνω λάθος- ημισυνθετικό. Λόγω κακής συννενόησης με τον φίλο μου αυτή τη στιγμή έχω 3 λίτρα 15W 50 fully synthetic. Απ' ότι καταλαβαίνω δεν θα προκαλέσω δυσλειτουργία στο μοτερ ή στο κιβώτιο αν κάνω την αλλαγή με αυτό, έτσι δεν είναι?
    -Θενκς guys για την άμεση ανταπόκριση!

  7. #7
    Banned
    Εγγραφή
    04/10/2002
    Μηνύματα
    584

    Re: Re: Re: Λαδι-κιβώτιο-help...

    Αρχικά δημιουργήθηκε από 749R
    Εύλογη η απορία σου dessert, ήταν το μόνο πράγμα που μου διέφυγε όταν διάβαζα το manual! 15W 50 μου είπε ο μάστορας -και αν δεν κάνω λάθος- ημισυνθετικό. Λόγω κακής συννενόησης με τον φίλο μου αυτή τη στιγμή έχω 3 λίτρα 15W 50 fully synthetic. Απ' ότι καταλαβαίνω δεν θα προκαλέσω δυσλειτουργία στο μοτερ ή στο κιβώτιο αν κάνω την αλλαγή με αυτό, έτσι δεν είναι?
    -Θενκς guys για την άμεση ανταπόκριση!
    Δυσλειτουργία όχι... Αν δεν μπορείς να τα αλλάξεις απο εκεί που τα πήρες, βάλ' τα μέχρι το επόμενο service και μετά βάλε 10W-40.
    Το καλοκαίρι όταν ακούς τον κινητήρα να κάνει περισσότερο θόρυβο , άλλαξε τα, το χειμώνα κράτα τα και για 5000, θα το δεις απο μόνος σου...

  8. #8
    Kανοοοονι!!! Το avatar του/της nickmonstro
    Εγγραφή
    01/04/2006
    Μηνύματα
    645
    Eμενα παντως τωρα που κοιταξα το μανουαλι λεει 20w-40!Ειναι μοντελο 98 ομως.
    Οι ουρανοι μας ανηκουν,για τα συννεφα δεν ξερω ομως......!!!!!

    Το παρακατω μηνυμα ειναι μια κοινωνικη προσφορα δικη μου!!!

    Φιλε/η θα ηθελα να σε ενημερωσω οτι οι καθρεφτες του οχηματος σου δεν ειναι διακοσμητικο στοιχειο!ΜΑΘΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣ!!!

  9. #9
    Παλαιό Μέλος Το avatar του/της 749R
    Εγγραφή
    24/12/2004
    Μηνύματα
    35
    Το θέμα ποιό είναι όμως... Ο μάστορας μου είπε ότι καλό είναι να βάζω 15W 50 πέρα από το τι λέει η ντουκάτι επειδή στην Ελλάδα έχουμε πιο απαιτητικό κλίμα για τους κινητήρες σε σχέση με άλλες χώρες. Ποιό είναι πιο λεπτό, το 10W 40 ή το 15W 50? Όσο πιο παχύ είναι το λάδι τόσο το καλύτερο για το κιβώτιο? ή λέω πατάτες?

  10. #10
    Banned
    Εγγραφή
    04/10/2002
    Μηνύματα
    584
    Αρχικά δημιουργήθηκε από 749R
    Το θέμα ποιό είναι όμως... Ο μάστορας μου είπε ότι καλό είναι να βάζω 15W 50 πέρα από το τι λέει η ντουκάτι επειδή στην Ελλάδα έχουμε πιο απαιτητικό κλίμα για τους κινητήρες σε σχέση με άλλες χώρες. Ποιό είναι πιο λεπτό, το 10W 40 ή το 15W 50? Όσο πιο παχύ είναι το λάδι τόσο το καλύτερο για το κιβώτιο? ή λέω πατάτες?
    Πατάτες δεν λές, αλλά βάλε 10w-40 και αν δεν σου αρέσει το πως θα δουλεύει η μοτο, ξαναγύρνα στο 15W-50.... Απλά το καλοκαίρι θα κάνείς 1 αλλαγή. Προγραμμάτησε την...

  11. #11
    Αρχικά δημιουργήθηκε από 749R
    Το θέμα ποιό είναι όμως... Ο μάστορας μου είπε ότι καλό είναι να βάζω 15W 50 πέρα από το τι λέει η ντουκάτι επειδή στην Ελλάδα έχουμε πιο απαιτητικό κλίμα για τους κινητήρες σε σχέση με άλλες χώρες. Ποιό είναι πιο λεπτό, το 10W 40 ή το 15W 50? Όσο πιο παχύ είναι το λάδι τόσο το καλύτερο για το κιβώτιο? ή λέω πατάτες?
    an mporousame na exoume kai stis motosukletes ksexwristo kuklwma lipanshs tou kibwriou opws kai sta autokinhta, tote tha bazame xontro ladi (W60-70-80) kai oi allages lipantikou den tha ginontousan toso suxna...


    epeidh omws (sta 4xrona) to ladi lipanshs tou kinhthra einai to idio me to ladi sto kibwtio, prepei na exoume ladi pou na kaluptei tis anagkes kai twn duo.

    den ginetai loipon na baloume ladi 70ri sto moter giati AN POTE pareis mpros (kala, exei mia dosh uperbolhs auth h frash ), oi apwleies tha einai POLY megales... ektos apo ton kinduno na spasoun tsimouxakia edw kai kei mesa sto moter logw ths megalhs pieshs ladiou...

    apo thn allh, oute polu lepto ladi mporoume na baloume...


    gia na mhn sas zalizw me polles ekshghseis, ena full sunthetiko ladaki 10-40 gia tis ladieres mas, einai teleio!

    to 40ri ladi uperkaluptei tis anagkes lipanshs twn moter se zesta klimata opws ths Elladas.

    kai kati akoma, an mporouses na dunamometrhseis me akribeia to idio akribws moter me 10-40 kai 10-50 ladi, me to 50ri tha exei liges parapanw apwleies, eidika stis psiles strofes.

    to 50ri einai kalo gia argostrofous kinhthres (Harley gia paradeigma) kai oxi gia kinhthres pou ksepernane tis 8000-9000 strofes/lepto


    gia na mhn to poluzalizoume to thema, an hmoun sth thesh sou, tha afhna gia twra to ladi pou exeis balei kai apo thn epomenh allagh (allazoume filtro ladiou me KATHE allagh... gia ta lefta pou kanei, den aksizei na mhn to allaksoume...) bazeis FULL sunthetiko 10-40


  12. #12
    Παλαιό Μέλος Το avatar του/της 749R
    Εγγραφή
    24/12/2004
    Μηνύματα
    35
    Τι να σας πω, με έχετε κουράσει με τις απαντήσεις σας!
    Να'στε καλά ρε παιδιά, με βοηθήσατε πραγματικά πολύ!:a19:

Παρόμοια θέματα

  1. help me!!!!
    από kdxsakias στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 26/10/2004, 19:05
  2. Any help???
    από Viagra_650 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 08/01/2004, 21:37
  3. Nea Montela Help Please
    από CyBeRseXX στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 08/12/2003, 10:36
  4. Pls Help 4 Enduro
    από CyBeRseXX στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 28/11/2003, 10:01
  5. Admins help.. (διευκρίνηση)
    από DEMINIO στο forum Προτάσεις & σχόλια
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 04/11/2003, 23:39

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF