Κοίτα, ένα τόσο μεγάλο ταξίδι "εύκολο" δεν είναι. Είναι κουραστικό σε κάποιο βαθμό, αν και λόγω καλύτερης οδικής υποδομής στο εξωτερικό όχι τόσο όσο τα Ελληνικά ταξίδια. Ποτέ δεν είναι "εύκολα" 5000 χιλιόμετρα...Αρχικά δημιουργήθηκε από frapes
...φαίνεται δύσκολο να πάει κανείς πορτογαλία. Μη φοβάσαι ρε, εύκολο είναι...Απολαυστικά και ενδιαφέροντα είναι σίγουρα! Τα βάλαμε κάτω με ένα φίλο για εξωτερικό του χρόνου, λέμε να κάνουμε ένα γύρο στην Ευρώπη, 4500-5500 χιλόμετρα σε δύο εβδομάδες, ανάλογα με τα κέφια. Αλλά θέλουμε και ?2500 τουλάχιστον...
Οπότε ξεκίνησε η αποταμίευση.
Το καλό με το bandit είναι ότι πέρα από καμμιά ηλεκτρική χαζοβλάβη, δεν έχει τίποτα άλλο να χαλάσει. Ηλεκτρονικά 0. Η αξιοπιστία επιβεβαιώνεται και από τα Bandit 750 της ΕΛ.ΑΣ. Τόσα χιλιόμετρα, τόσα χρόνια και ακόμα κυκλοφορούν κανονικά και θα κυκλοφορούν για πολύ καιρό ακόμα...![]()
Κοιτούσα την πιθανότητα μετατροπής σε 750, αφού τα Αμερικανικά Katana, Ευρωπαϊκά GSXF είχαν τα μοτέρ "μας" αλλά δυστυχώς είναι άλλο μπλοκ, άλλη διάμετρος κυλίνδρων. Πάντως το πλαίσιο και ο κινητήρας εξωτερικά φαίνεται ο ίδιος. Έχω τα service manual... Και άρχισα να σκέφτομαι πονηρά πράγματα... Αλλά όχι για τώρα.
Πάντως τώρα μου λύθηκε και η απορία, γιατί η Suzuki βάσισε το καινούριο GSX650F στο Bandit. Γιατί και τα παλιότερα, έτσι ήταν! :rotflmao: