Σελίδα 26 από 212 ΠρώτοΠρώτο ... 1621222324252627282930313676126 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 376 έως 390 από 3169

Θέμα: GSF 600/650 s Bandit

  1. #376
    Αρχικά δημιουργήθηκε από frapes
    ...φαίνεται δύσκολο να πάει κανείς πορτογαλία. Μη φοβάσαι ρε, εύκολο είναι...
    Κοίτα, ένα τόσο μεγάλο ταξίδι "εύκολο" δεν είναι. Είναι κουραστικό σε κάποιο βαθμό, αν και λόγω καλύτερης οδικής υποδομής στο εξωτερικό όχι τόσο όσο τα Ελληνικά ταξίδια. Ποτέ δεν είναι "εύκολα" 5000 χιλιόμετρα... Απολαυστικά και ενδιαφέροντα είναι σίγουρα! Τα βάλαμε κάτω με ένα φίλο για εξωτερικό του χρόνου, λέμε να κάνουμε ένα γύρο στην Ευρώπη, 4500-5500 χιλόμετρα σε δύο εβδομάδες, ανάλογα με τα κέφια. Αλλά θέλουμε και ?2500 τουλάχιστον... Οπότε ξεκίνησε η αποταμίευση.
    Το καλό με το bandit είναι ότι πέρα από καμμιά ηλεκτρική χαζοβλάβη, δεν έχει τίποτα άλλο να χαλάσει. Ηλεκτρονικά 0. Η αξιοπιστία επιβεβαιώνεται και από τα Bandit 750 της ΕΛ.ΑΣ. Τόσα χιλιόμετρα, τόσα χρόνια και ακόμα κυκλοφορούν κανονικά και θα κυκλοφορούν για πολύ καιρό ακόμα...

    Κοιτούσα την πιθανότητα μετατροπής σε 750, αφού τα Αμερικανικά Katana, Ευρωπαϊκά GSXF είχαν τα μοτέρ "μας" αλλά δυστυχώς είναι άλλο μπλοκ, άλλη διάμετρος κυλίνδρων. Πάντως το πλαίσιο και ο κινητήρας εξωτερικά φαίνεται ο ίδιος. Έχω τα service manual... Και άρχισα να σκέφτομαι πονηρά πράγματα... Αλλά όχι για τώρα.
    Πάντως τώρα μου λύθηκε και η απορία, γιατί η Suzuki βάσισε το καινούριο GSX650F στο Bandit. Γιατί και τα παλιότερα, έτσι ήταν! :rotflmao:

  2. #377
    Δεν φοβάμαι ρε αλλά υπάρχει και το αεροπλάνο και σε δυό ωρίτσες είμαι στη Λισσαβώνα και χωρίς να ταλαιπωρηθώ 20 μέρες πάνω σε δύο ρόδες και δεν χρειάζεται να το πω για να αποδείξω οτι έχω σούπερ μηχανάκι που δεν χαλάει.Αρκετά όμως σπαμάρισα κι αρκετά ψαρώσατε...εν τέλει με πείσατε θα πουλήσω το CBF και θα πάρω GSF όοοοοοοοοοταν φέρει ο Σφακιανάκης γιατί προς το παρών δεν έχει ούτε δείγμα.

  3. #378
    Αρχικά δημιουργήθηκε από soichiro_cbf
    Δεν φοβάμαι ρε αλλά υπάρχει και το αεροπλάνο και σε δυό ωρίτσες είμαι στη Λισσαβώνα και χωρίς να ταλαιπωρηθώ 20 μέρες πάνω σε δύο ρόδες...

    Έτσι κάνουν όλοι οι αληθινοί μοτοσικλετιστές. Δεν οδηγούν τη μοτοσικλέτα τους, μπας και "ταλαιπωρηθούν". Μήπως είσαι το τυπάκι από τη διαφήμιση της Aegean "έχω και δική μου φυσούνα"; Σίγουρα ήθελες να πάρεις μοτοσικλέτα; Αφού ταλαιπωρείσαι, γιατί το παλεύεις, πούλα την. Υποθέτω και στην καθημερινότητά σου παίρνεις ταξάκι για να κάθεσαι αραχτός με κλιματισμό και ράδιο, μην μπλέκεσαι με καυσαέρια, αέρα, κρύο, ζέστη και άλλους ταλαίπωρους χωρίς Honda στο δρόμο... ΛΟΛ. Ευτυχώς που δε σκέφτονται όλοι σαν εσένα! άντε γεια...

  4. #379
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    22/09/2004
    Μηνύματα
    28
    Όχι ρε, μην πουλήσεις το cbf. Αυτό που πρέπει να κάνεις είναι να γραφτείς μέλος στην aegean και στα 8000 μίλια θα κερδίσεις bonus ένα εισιτήριο, τυχερούλη. Τράβα σε κανα forum της aegean να μάθεις λεπτομέρειες και άδειασε μας τώρα τη γωνιά, που απέκτησες και άποψη για τα μηχανάκια. Τα μηχανάκια χαλάνε όταν τα χρησιμοποιείς. Άμα τα κοιτάς απο μακριά δεν παθαίνουν τίποτα, είτε honda λέγονται, είτε suzuki, είτε laverda. Στα χέρια σου λοιπόν τα πάντα αξιόπιστα θα τανε, οπότε γιατί αγχώνεσαι και μας ζαλίζεις και μας?

  5. #380
    Ρε φραπεδάκο, για άσε το καλαμάκι και το ποτήρι (και τον άχρηστο) και γράψε μας πως τα πέρασες! Εγώ ο κακομοίρης ένα ταξιδάκι έκανα και το έκανα ολόκληρο θέμα... Οκ ήταν και το πρώτο μου, οπότε ενθουσιάστηκα. Αλλά περιμένω να διαβάσω πως ήταν το δικό σου, από που πέρασες, αν έχεις και καμμιά φωτό να μας δείξεις το εργαλείο σε εξωτικές τοποθεσίες... Ταξίδεψε μας λίγο! Ε; Φανταστικέ αναβάτη;

  6. #381
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.207
    Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
    Κοίτα πως το σκέφτομαι (εν μέρει το επιβεβαίωσαν και στο σχολείο του 0-300): Όταν το λάστιχο είναι "κανονικά" φουσκωμένο, έχει μια συγκεκριμένη ελαστικότητα και ανεβάζει μια συγκεκριμένη θερμοκρασία "σωστής" λειτουργίας. Η ελαστικότητα ενεργοποιεί το μηχανισμό της "υστέρησης" αν θυμάμαι καλά τον όρο, που ουσιαστικά είναι και η ιδιότητα του ελαστικού να μετατρέπει την παραμόρφωση της μάζας του σε θερμότητα. Όταν η θερμοκρασία περιβάλλοντος είναι μεγαλύτερη από το κανονικό, όπως πχ στον καύσωνα, η παραγόμενη μέσω της εσωτερικής τριβής θερμοκρασία στο ελαστικό δεν μπορεί να απορριφθεί και άρα το ελαστικό μαλακώνει υπερβολικά και τρώγεται πιο γρήγορα από ότι πρέπει. Η αύξηση της πίεσης στα λάστιχα καταφέρνει να τα κάνει λιγότερο εύκαμπτα, με αποτέλεσμα να μειώνεται η παραγόμενη θερμότητα, άρα καλύτερη λειτουργία σε συνθήκες καύσωνα. Δεν γίνονται μπαλόνια με 1-2 psi παραπάνω! Απλά θέλουν περισσότερο χρόνο να φτάσουν θερμοκρασία λειτουργίας, που σε ταξίδι δεν ενοχλεί. Το ότι είχαν κανονική θερμοκρασία το κατάλαβα όταν έβαλα το χεράκι επάνω στο βενζινάδικο και ζεματίστηκε... Βέβαια, όταν έπεσε η νύχτα το πιθανότερο είναι ότι δεν θα ήταν ιδανικά πλέον, αλλά επειδή πήγαιναν συνολικά 6 ώρες στο όριό μου, δεν πιστεύω ότι κρύωσαν και πολύ...
    Στο σχολείο που ανέφερα πριν, μας συνέστησαν να κατεβάσουμε πιέσεις στο 28, που είναι πολύ χαμηλές για δρόμο. Αλλά επειδή ακριβώς παραμορφώνουν πολύ το σκελετό του ελαστικού και μεγιστοποιούν το φαινόμενο της τριβής, το φέρνουν γρήγορα σε κατάσταση κανονικής λειτουργίας και λόγω των μικρών διαστημάτων στην πίστα (20λεπτα) δεν προλαβαίνει να υπερθερμανθεί και να πάθει ζημιά. Τα ξαναφουσκώσαμε στο κανονικό τους φεύγοντας... Λογικά λοιπόν χειμώνα και μέσα στην πόλη, λίγο πιο κάτω πίεση ίσως να είναι ευεργετικό. Θα το δοκιμάσω και θα σας πω.

    Η φθορά του πρώτου πισινού ελαστικού ήταν και λόγω της κατασκευής του. Σε άλλα fora που είχα δει, όλοι οι πρώην κάτοχοι metzeler λένε ότι γίνονται "τετράγωνα" στις 5000-6000χλμ. Καλό κράτημα, αλλά αντι-οικονομικά.

    Αύριο πάω και σε έναν ηλεκτρολόγο στους Αμπελόκηπους, ελπίζω να φτιάξει το ληστή γιατί δε μπορώ άλλο.

    Kαλά τα λές, αλλά δεν υπολογίζεις κάτι.
    Οι πιέσεις που αναγράφονται στο manual αλλά και στο ψαλίδι, είναι ενδεικτικές και μάλιστα στο άνω όριο.
    Θα ηταν καλές αν οδηγούσαμε στην Αγγλία η στην Γερμανία, όπου διαφορετικά θα είχαμε χοντρό πρόβλημα φθοράς.
    Το εχω ζήσει και ειναι απίστευτο πως λιώνουν τα λάστιχα σε τέτοιους δρόμους.

    Ομως οταν πας να ανέβεις τον Μπράλλο, η να στρίψεις στην Ιτεα-Γαλαξείδι, θέλεις να εχεις και κάποια παραπάνω πρόσφυση, η οποία δεν σου δίνεται μόνο και μόνο επειδή μετά από τόσα χιλιόμετρα ζεστάθηκαν τα λάστιχα.
    Θέλεις να εχεις και μια ικανοποιητική επιφάνεις του πέλματος σε επαφή με την άσφαλτο κι αυτό σου το εξασφαλίζει μια λίγο χαμηλότερη πίεση.
    Στο CSS στις Σέρρες μπαίναμε με 32 μπροστά 30 πίσω.
    Βέαια αν κυκλοφορείς έτσι δεν θα εχεις λάστιχα μετα από λίγο, οπότε κάνεις εναν συμβιβασμο διαφορετικό σύμφωνα με την χρήση.
    Στην πόλη πχ εγω κυκλοφορώ με 34 μπροστά 36 πίσω (manual 36-42) στο Hornet 900, και με τις ιίδιες πιέσεις πάω στο στροφιλίκι.
    Αν πάω Θεσσαλονίκη βάζω 36-40

    Φυσικά παίζει ρόλο και τι λάστιχα εχεις και τι μηχανάλι οδηγάς και πως το οδηγάς, αλλά ειναι ενας μπούσουλας.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  7. #382
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    22/09/2004
    Μηνύματα
    28
    Φίλε amyroukai, κάποια στιγμή το σκέφτηκα να γράψω κανα δυο πραγματάκια για το ταξίδι αλλά όταν συνειδητοποίησα το μέγεθος και το χρόνο που χρειαζόταν μου έφυγε απ’ το μυαλό! Άμα βρω το χρόνο και τη διάθεση ίσως κάτσω να γράψω. Σε γενικές γραμμές ήταν γαμάτα, ένα σωρό εμπειρίες και εικόνες που ο όγκος τους ήταν αρκετά μεγαλύτερος από όσα μπορούν να αφομοιωθούν σε ένα μυαλό τόσο απότομα. Ο χειμώνας θα βοηθήσει σ’ αυτό! Βενετία, μιλάνο, μασσαλία, βαρκελώνη, αλικάντε, γιβραλτάρ, σεβίλλη, λισσαβώνα, τολέδο, ήταν οι πόλεις που έμεινα. Δεν έλειψαν και οι στραβές βέβαια αλλά κι’ αυτές όταν ξεπερνιούνται αποτελούν το αλατοπίπερο του ταξιδιού! Σε αντίθεση με ό,τι κάνουν πολλοί, εγώ δεν έσπασα τα χιλιόμετρα σε ίσα κομμάτια καθημερινής οδήγησης αλλά υπήρχαν μέρες που έκανα 600 – 700 km και άλλες που δεν κουνιόμουν καθόλου και γυρόφερνα μέσα στις πόλεις που βρισκόμουν. Συνολική διάρκεια ένας μήνας. Στο λέω γιατί είδα ότι σχεδιάζεις να κάνεις ένα μεγάλο ταξίδι αλλά ο χρόνος που αναφέρεις είναι σχετικά μικρός. Αν δεν μπορείς να τον αυξήσεις, τότε ίσως πρέπει να κόψεις χιλιόμετρα γιατί θα κουραστείς πολύ χωρίς να έχεις δεί λίγο, παρα μόνο φευγαλέα, τις πόλεις στις οποίες θα πας.

  8. #383
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    16/10/2004
    Μηνύματα
    1.661
    frapέ, παίρνεις τους καφέδες σου και αρχίζεις να γράφεις από ΤΩΡΑ!

  9. #384
    Ax ρε amyroukai και frapes πόσο δίκιο έχετε βουλωμένο γράμμα διαβάζετε...δεν ήθελα μοτοσυκλέτα αυτοκίνητο ήθελα και χλιδάτες διακοπές με αεροπλάνα.Αλλά έχετε δίκιο...αχ και να ξέρατε σε ποιόν άχρηστο (έκφρασή σας) απαντάτε...σκατίβλακες.

  10. #385
    Ο ΛΗΣΤΗΣ ΞΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ... ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ... Τελικά ήταν μιά αστοχία στην πλεξούδα κάτω από το ρεζερβουάρ, κάπου ακουμπούσε στο πλαίσιο και σιγά σιγά φαγώθηκε. Επισκευάστηκε, περάστηκε λίγο διαφορετικά για να μην ξαναβρεί, όπως επίσης και το σωληνάκι της βενζίνης που τσάκιζε, οπότε όλα ΟΚ. Αν χρειαστείτε ηλεκτρολόγο να γράψω ποιός είναι... Ωραίος τύπος, χαμογελαστός, χωρίς να λέει βλακείες. Ουφ... Έπρεπε να το έχω σηκώσει μόνος μου το ρεζερβουάρ αλλά δεν ήξερα πόσο εύκολο είναι. Τελικά είναι εύκολο...

    Πολύ κωλόπαιδο ο Φραπές ε;;; Θα κάθεται να πίνει τα κρασάκια και τα κονιακάκια του και να σκέφτεται το ταξίδι και εμάς ψίχουλα... Σε τιμωρεί όμως η Θεία πρόνοια, είδες, είχες στραβές στο ταξίδι. Ενώ αν είχες Η... :rotflmao:
    edit: Το σκέφτηκα αυτό που λες, γιατί αν είναι να γίνει έτσι όπως το σχεδιάσαμε στο χάρτη το ταξίδι, όπου βάλαμε όλους τους προορισμούς που θέλουμε, πρέπει να είναι 400-500 χιλιόμετρα μία μέρα, χάζι την επόμενη (περίπου). Χωρίς περιθώριο για αποκλίσεις. Το πρόβλημα όπως φαντάζεσαι είναι οι διαθέσιμες ημέρες διακοπών... Άντε να βρεις εργοδότη να σου δώσει ένα μήνα διακοπές σερί. Και άντε, εγώ είμαι ελεύθερος επαγγελματίας, κάπως θα τα βολέψω, ο άλλος που είναι ιδιωτικός υπάλληλος...

  11. #386
    Μαγκες ξανα-μανα στο φορουμ και παλι.Αρχιζω και συνηθιζω τον συντονισμο του φερινγκ και μου φαινεται σαν αφτερ μαρκετ εξατμιση.ΨΩΝΙΟ.Και κατι αλλο τωρα.Η ΡΕΖΕΡΒΑ ειναι μισος κυκλος προς τα πανω η αρκει το ενα τεταρτο δεξια η αριστερα?Χαζη ερωτηση αλλα ο πρωην ιδιοκτητης δεν μου εδωσε OWNERS MANUAL και οσο το καβαλαω θα σας ζαλιζω με χαζομαρες

  12. #387
    Αλλη ερωτηση.Πως ρυθμιζεται το μαμημενο το ρολοι?Σας ζαλισα ετσι?

  13. #388
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    22/09/2004
    Μηνύματα
    28
    Σε ποιον να μιλάμε άραγε? Μήπως είσαι κανας μισθοφόρος του σαρακάκη? Μήπως είσαι το δισέγγονο του soichiro honda? Ή μήπως είσαι απλά ένας μικρός βλαμμένος που τους κάνει τσάμπα διαφήμιση? Αχ ρε κορόϊδο, θύμα του marketing και των στερεοτύπων, απάντα και σε ένα μικρό κουίζ που το είδα με τα ίδια μου τα μάτια:
    Ποιο μηχανάκι συναντάς στη βαρκελώνη με τόση συχνότητα όση και τα παπιά στην αθήνα?

    Για να μην κουράζεσαι και στο τέλος πετάξεις καμια μαλακία πάλι, θα σου πω εγώ:
    GS500E!!!
    Αχ μωρή πουτάνα suzuki, όλο τον κόσμο έχεις κατακτήσει!!!
    Φιλάκια soichiro…

  14. #389
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    22/09/2004
    Μηνύματα
    28
    Δεν θυμάμαι ακριβώς panavour. Κάποιο από τα δύο κουμπιά κρατάς πατημένο για λίγο και θα σου βγάλει το ρολόι με δυνατότητα ρύθμισής του.

  15. #390
    Αρχικά δημιουργήθηκε από panavour
    Η ΡΕΖΕΡΒΑ ειναι μισος κυκλος προς τα πανω η αρκει το ενα τεταρτο δεξια η αριστερα?

    Πως ρυθμιζεται το μαμημενο το ρολοι

    Για τη ρεζέρβα επιφυλάσσομαι, καλύτερα να το έχεις στο μερικό μετρητή, στα 230-240 χιλιόμετρα γέμιζέ το.

    Για το ρολόι πάτα και τα δύο κουμπιά μαζί μέχρι να αρχίσει να αναβοσβήνει και μετά με το αριστερό επιλέγεις, με το δεξί αλλάζεις...

    το gs500 φτιάχνεται στην Ισπανία και είναι "τσάμπα" για αυτό είναι δημοφιλές. Γενικά οι ξένοι δεν έχουν κόμπλεξ, παίρνουν ότι τους βολεύει για τη χρήση που το θέλουν, όχι ότι ψαρώνει τον κόσμο στις καφετέριες.

Παρόμοια θέματα

  1. καταναλωση gsf 600s
    από salivaras στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 26/03/2008, 20:28
  2. fazer 600 ή v-strom 650 ή bandit?
    από al6s στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 16/06/2007, 06:22
  3. Repair Manual Transalp 600-650 & Africa 650-750
    από tifozif1 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 28
    Τελευταίο μήνυμα: 12/10/2005, 12:01

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF