Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 21 από 21

Θέμα: neo melos

  1. #16
    Ενας Σα(ρα)Μαριτης Το avatar του/της SaraMaritis
    Εγγραφή
    23/07/2004
    Μηνύματα
    484
    Αρχικά δημιουργήθηκε από zeli
    ...Δεν ξέρω για το 03 αλλα οταν λες απαράδεκτο αμορτισέρ τί ενοείς?
    Φιλε zeli αυτο με το πισω αμορτισερ "κυκλοφορει" ευρεως θα'λεγα

    Δεν ξερω για συγκεκριμενα μοντελα (03 κλπ) αλλα επειδη το αδελφος
    μου εχει του 2001, και εχει κανει καμμια 40.000 χλμ κυριως σε
    ταξιδια και δικαβαλος, ακολουθωντας την προτροπη του manual
    ρυθμιζε την προφορτιση παντα στο τερμα.
    Αποτελεσμα ηταν να σπασει ο ρυθμιστης προφορτισης (εκτος εγγυησης εννοειται) και τωρα απλα δεν εχει.

    Μεσα στην εγγυηση οντως παρουσιασε το πισω αμορτισερ διαρροη
    και του το αλλαξανε απο την αντιπροσωπια.

    Επισης εχει αλλαξει ανορθωτη, και ειναι και το γ@μηδι (ενα πλαστικο
    παπαρακι που εχει κατω απο το ντεποζιτο που συνδεεται το σωληνακι της
    βενζινης) το οποιο καθε λιγο και λιγακι σπαει απο τους κραδασμους
    (τρεις φορες ως τωρα) και εχει διαρροη βενζινης.

    Αυτα...

    Κατα τα αλλα, επειδη το εχω οδηγησει, ειναι πολυ καλο μηχανακι σε οδηγικη
    συμπεριφορα, και οτι πρεπει για ταξιδια δικαβαλο και φορτωμενο
    "Είμαστε πολλοί...Αλλά είμαστε σκόρπιοι"

  2. #17
    kalos irthes....

    edo tha breis kai tha akoyseis ta panta...

    kali serfarisma sto site...

    tha poyliseis ton thrilo gia ena italiko????


  3. #18
    No bike.....No party Το avatar του/της zeli
    Εγγραφή
    24/02/2005
    Μηνύματα
    244
    Dirtymoto,

    Νομίζω ότι είσαι κομματάκι υπερβολικός διότι μιλάμε για moto του 2004 και όχι για Ducati ή ΚΤΜ του 90(θυμάσαι τι έλεγαν και αυτά τότε). Ίσως δεν γνωρίζεις ότι η Aprilia ακολουθώντας τα βήματα της BMW έχει δυο χρόνια δωρεάν πανευρωπαϊκή μεταφορά (από την ΕΛΠΑ για την Ελλάδα) αλλά και παγκόσμια εγγύηση.(Ε τι να σου πω στο Dakar δεν προβλέπω ταξίδι.)
    Transla
    Κατανοώ απόλυτα το άγχος σου διότι έχεις μια μότο με μεγάλο όνομα….Δυο φίλοι είχαν transalp και πήγαν σε Capo (τα έτη του ενός εκ αυτών 40+ με αρκετή προϋπηρεσία σε moto).To περασμένο καλοκαίρι μάλιστα πήγαν και Πορτογαλία (και κοιτά να δεις πράγματα πήγαν και γύρισαν…!!! ΜΑ ΚΑΛΑ ΜΕ CAPO ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΕΙΝΟΥΝ ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ…???)
    Φίλε την αγόρασα καινούρια τον Απρίλιο του 04 (11000€ με ABS).Το καλοκαίρι έφτασα μέχρι Αλεξ/πολη, έκανα το γύρο της Χαλκιδικής(εκεί πάτησα και χώμα-δικάβαλος με tankbag,πλαϊνές βαλίτσες και σκηνή στην σχάρα).Αυτή την στιγμή έχω 14500 και ετοιμάζομαι να κάνω το 2ο service.
    To «ειδικό μηχάνημα» που αναφέρεις λέγεται AXONE 2000 και είναι το διαγνωστικό που πρέπει να έχει κάθε συνεργείο Aprilia(υπάρχουν βέβαια και οι αλμπάνιδες) και φυσικά σε κάθε service (κάθε 15000 χλμ-εμφανίζει χαρακτηριστική ένδειξη η μοτο)
    Γίνεται έλεγχος στην CO level(ελληνιστή στάθμη καυσαερίων) καθότι είναι λίγο μπροστά από τους jpn και έχει αυτόματο τσοκ.(Στο συμπαθές transalpaki να το καταλάβω αλλά FI και τσοκ…???)(Άσχετο…. όλους τους παραπάνω ελέγχους μου τους κάνουν και στα service του αυτοκινήτου και είναι και γερμανικό-κοιτά κάτι πράματα!!!)
    Για το V-Strom δεν έχω πείρα εξ ιδίαν μιας και κανένας φίλος δεν έχει και δεν έχει τύχει να το δοκιμάσω ποτέ αλλά ούτε και ξέρω από βλάβες service κλπ. Έχω διαβάσει ότι έχει πολύ δυνατό μοτέρ αλλά και κοφτή στην 5η και 6η που το κάνουν 70hp…(strange ha???)
    Επίσης έχω σχετικά έντυπα (γερμανόφωνα, αγγλόφωνα και ελληνικά με συγκριτικά τεστ οπού η «Ιταλίδα» κατατάσσεται μέσα στην πρώτη τριάδα) που φυσικά μπορώ να στα δώσω.
    SaraMariti(η κάπως έτσι…)
    Αυτό που «σπάει» στον αδελφό σου και τρέχει καύσιμο είναι τα ρακόρς του ψεκασμού τα οποία βρίσκονται στην δεξιά πλευρά δίπλα στο κλιπ που κουμπώνει το ντεπόζιτο.
    Αυτό που συμβαίνει συνήθως είναι ότι στα service πολλοί «μάστορες» πάνε βγάλουν μόνοι το ντεπόζιτο με αποτέλεσμα να τα καταστρέφουν.(το ντεπόζιτο θέλει 2 άτομα για να βγει!!!)
    Η Aprilia για αυτό το λόγο τα αντικαθιστά με μεταλλικά από το πρώτο service στα 1000km.(Τα άλλαξα στον Ψωμόπουλο όπου ο άνθρωπος ούτε εργατικά δεν με χρέωσε!!!)
    Το ίδιο πρόβλημα με την ανάρτηση το είχε γνωστός με GS1150 οποίος είχε τέρμα την προφόρτηση σε WP(παρακαλώ αμορτισέρ ).
    Μα καλά αυτά είναι στοιχειώδεις γνώσεις μηχανικής-φυσικής που κάθε αναβάτης για την ασφάλεία του και μόνο θα πρέπει να έχει.
    Τέλος να ζητήσω συγνώμη για το βλοσυρό μου ύφος αλλά ρε παίδες ξεκολλάτε λίγο….

  4. #19
    Ενας Σα(ρα)Μαριτης Το avatar του/της SaraMaritis
    Εγγραφή
    23/07/2004
    Μηνύματα
    484
    Αρχικά δημιουργήθηκε από zeli
    ...SaraMariti...
    Αυτό που «σπάει»...και τρέχει καύσιμο είναι τα ρακόρς του ψεκασμού τα οποία βρίσκονται στην δεξιά πλευρά δίπλα στο κλιπ που κουμπώνει το ντεπόζιτο.
    Αυτό που συμβαίνει συνήθως είναι ότι στα service πολλοί «μάστορες» πάνε βγάλουν μόνοι το ντεπόζιτο με αποτέλεσμα να τα καταστρέφουν.(το ντεπόζιτο θέλει 2 άτομα για να βγει!!!)...
    Ok...λογικο ακουγεται αυτο για τα "μαστορια", παρολ'αυτα
    του εχει σπασει σε διακοπες στην Καρδαμυλη και εμεινε το μηχανακι
    στον τοπο, χωρις να το εχει ακουμπισει μαστορας για πανω απο
    2.000 χλμ
    (ξερογω...πες το "γκαντεμια"...αλλα...)
    Αρχικά δημιουργήθηκε από zeli
    ...Η Aprilia για αυτό το λόγο τα αντικαθιστά με μεταλλικά από το πρώτο service στα 1000km...
    Το θεμα ειναι οτι το εχει αλλαξει 3 φορες, και παντα του δινουνε
    το πλαστικο !!!
    (Ισως το μεταλικο να μην ταιριαζει στο μοντελο 2001 ???)
    Τεσπα...νομιζω οτι δεν εχει παει στον Ψωμοπουλο (παρολο που εχει
    γυρισει αρκετους)...θα του πω να κανει μια δοκιμη κι απο εκει.
    Αρχικά δημιουργήθηκε από zeli
    ...Το ίδιο πρόβλημα με την ανάρτηση το είχε γνωστός με GS1150 οποίος είχε τέρμα την προφόρτηση σε WP(παρακαλώ αμορτισέρ ).
    Μα καλά αυτά είναι στοιχειώδεις γνώσεις μηχανικής-φυσικής που κάθε αναβάτης για την ασφάλεία του και μόνο θα πρέπει να έχει.
    ...
    Μαϊστα...Εγω ΔΕΝ το βλεπω ετσι !!!
    Τι θα πει δηλαδη "Βεβαιως, πληρωστε κατι παραπανω για ρυθμιζομενη
    αναρτηση, αλλα ΜΗΝ ΒΑΖΕΤΕ ΠΟΤΕ ΤΗΝ ΠΡΟΦΟΡΤΙΣΗ ΣΤΟ ΤΕΡΜΑ
    γιατι ειναι ανηθικο (και δεν θα αντεξει η αναρτηση) !!!"
    Για μενα ΑΥΤΟ το προϊον ΕΙΝΑΙ ΣΚΑΡΤΟ, κι ας ειναι Aprilia, BMW, WP, ή οτι αλλο
    Μιας ομως και δεν ζουμε σε ιδεατους κοσμους, αυτη η συζητηση
    τεινει να παρει μια μαλλον "φιλολογικη" χρεια.
    Αρχικά δημιουργήθηκε από zeli
    ...Τέλος να ζητήσω συγνώμη για το βλοσυρό μου ύφος αλλά ρε παίδες ξεκολλάτε λίγο….
    Δε βαριεσαι...η μ@λ@κι@ ειναι δικια μου που πηγα να εκφερω αποψη
    για ενα μηχανακι που ουτε καν το εχω...
    Τι το'θελα, εγω δεν υπερασπιζομαι ουτε το δικο μου
    Προφανως "θιχτηκες" μιας και κατοχος ενος "τελειου" Capo...
    Αν οχι...
    "Είμαστε πολλοί...Αλλά είμαστε σκόρπιοι"

  5. #20
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707

    Re: neo melos

    Αρχικά δημιουργήθηκε από geozibra
    ...exw mia poly kali africa....

    ... tin exw 3 xronia poly eyxaristimenos....


    Σχετικά με το πρώτο, νομίζω ότι βρισκόμαστε προ ανατριχιαστικών παραλογισμών !!!!

    Σχετικά με το δεύτερο, αν όντως το εννοείς, τότε ΔΕΝ θα έχεις πρόβλημα με ΚΑΝΕΝΑ άλλο μηχανάκι ....

    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  6. #21
    No bike.....No party Το avatar του/της zeli
    Εγγραφή
    24/02/2005
    Μηνύματα
    244
    Θιχτικα κι εσυ τώρα...οχι ρε φιλε απλα απο τότε που εφυγα απο τα ιαπωνικά μου την εχουν «πέσει» όλοι λές και παίρνουν μίζα απο τους είσαγωγεις ενα πράμα....

    «Τέλειο» μηχανάκι??? Που το βρήκες??? Εγώ αν έβρισκα κάτι τέτοιο και Κογκολέζικο να ήταν θα το αγόραζα...Παντως μεχρι στιγμής το Capo βαίνει καλώς αν τώρα το βαρεθώ ή παρουσιάσει στην πορεία περίεργα καπρίτσια που δεν μπορω να ζήσω με αυτα θα χωρίσουν οι ζωες μας...Ετσι άλλωστε δεν γίνεται και με τους μεγαλους ερωτες...???

    Τα ρακορ του ψεκασμού είναι τα ίδια για ολα τα μοντέλα.Πες στον αδελφο σου οταν προβεί στην αλλαγή να αλλάξει και αυτα της επιστροφής του καυσίμου στο κύκλωμα.(υπερχείλιση).

    Τέλος αν θέλει ας ρίξει μια ματιά στο apriliaforum διότι υπάρχουν και πολλά aftermarket ( metalic connectors και μεταλικά σωληνάνια βενζίνης).

    Ride safe...

Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12

Παρόμοια θέματα

  1. Hi all! Neo melos :)
    από cocos στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 03/05/2005, 08:40
  2. Neo melos kai egw ..
    από johnpagr στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 14/04/2005, 00:25
  3. neo melos
    από katsai στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 30
    Τελευταίο μήνυμα: 29/03/2005, 19:40
  4. neo melos!
    από geozibra στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 57
    Τελευταίο μήνυμα: 18/03/2005, 04:54
  5. neo melos neos anabaths help me
    από Xrysippos στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 50
    Τελευταίο μήνυμα: 28/12/2004, 15:04

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF