Σελίδα 3 από 8 ΠρώτοΠρώτο 12345678 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 45 από 107

Θέμα: Θεση σωματος/ποδιων στη στροφη

  1. #31
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Ταξιδευτής
    Βυρωνα, εσυ αν θυμαμαι καλα ειχες φυγει στην Κ pits απο high siding -προφανως ανοιξες πολυ το γκαζι υπο κλιση και εσπασες την προσφυση.

    Μιας και γνωριζω καλα οτι η ροπη ειναι πολυ μεγαλη σε ενα V2 (και δη στο δικο μου), φροντιζω να ΜΗΝ *ανοιγω* το γκαζι επ ουδενι ενω ειμαι πλαγιασμενος (εφαρμοζω μονο το σταθερα ανοιγομενο γκαζι).
    Είχα φύγει στην έξοδο της ΚPits. Με σταθερά επιταχυνόμενο γκάζι, και έχοντας κάνει και τα throtlle control του CSS.
    Δεν ξέρω τι κάνει το Duc στις μεσαίες (που χρησιμοποιείς κατά την επιταχυνση) το Tuono πάντως έχει πάνω από 8.0 κιλά ροπή στις 5.000 σαλ. Κάπου εκεί είναι και το Duc.

    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  2. #32
    Η Duc μου προειδοποιει οταν παει να σπασει την προσφυση. Αυτο υποθετω οτι ειναι συναρτηση του συγκεκριμενου ελαστικου (που ειναι αρκετα "φιλικο") και του πλαισιου/ψαλιδιου --που ειναι επιμηκυμενο a la MotoGP (η συγκεκριμενη φοραει το ψαλιδι της αγωνιστικης του Bayliss) για να παρεχει πληροφορηση και να ειναι πιο φιλικη σε τετοιες καταστασεις.

    Edit: Στις 5,000 στροφες (και βαση δυναμομετρησης που εχω) η μηχανη βγαζει 65 αλογα και 9,1 κιλα ροπης.

    Για να ειμαι και απολυτα ακριβοδικαιος, στην εξοδο της K Pits μου εκανε ενα τετοιο γλυστρημα πισω οταν χρειαστηκε να ανοιξω περισσοτερο για να περασω καποια παιδια απο την εξωτερικη, το οποιο ηταν ομως ακριβως αυτο: ενα πολυ γλυκο ντριφταρισμα που σαφως με προειδοποιουσε για τα ορια προσφυσης του ελαστικου.

    Τo θεμα ομως δεν ειναι η μηχανη αλλα ο κουλος που την καβαλαει!

    Και ξαναρωταω: μπορει να δει οποιος γνωριζει, το post του Sniper και να μου απαντησει λιγο στις αποριες που ανεφερα;
    Νίκος
    Open Horizons

  3. #33
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Ταξιδευτής
    Και ξαναρωταω: μπορει να δει οποιος γνωριζει, το post του Sniper και να μου απαντησει λιγο στις αποριες που ανεφερα;
    αν εννοείς τα παρακάτω :

    Αληθινα, δεν ενοιωσα επ ουδενι οτι ημουν στα ορια κλισης της μηχανης... Αν ημουν στο οριο δεν θα ειχα καποιες ενδειξεις; Η μηπως απλα φευγει χωρις καμια προειδοποιηση?
    στο όριο τα άκαμπτα μηχανάκια (όπως όλα τα σημερινα SS) φεύγουν χωρίς προειδοποίηση. Απλά, ξαφνικά το χάνεις...

    Αυτο σημαινει "μπαινω κουφιος";
    δεν ξέρω τι εννοεί το ποιητή ... συνήθως κούφιο λέμε το δούλεμα του κινήτηρα χωρίς ταχύτητα στο σασμαν, (νεκρό)... sniper ??

    Το 4 ομως δεν το καταλαβα ακριβως: προφανως εννοεις το εσωτερικο μαρσπιε. Εννοεις ομως να εχω το πελμα στην ακρη του μαρσπιε
    στο μαρσπιε πατάμε - κατα κανόνα - με το "μήλο" του πέλματος, στο εσωτερικό πάντα, γιατί στο εξωτερικό ειναι και θέμα βολεύματος και ύψους μαρσπιε (αν ειναι πολύ χαμηλά και εισαι κρεμασμένος απο την αλλη, δεν φτανεις να πατησεις δυνατα το ποδι σου στο εξω μαρσπιε)

  4. #34
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Σωστά τα είπε ο road_spirit και ο Βύρωνας.

    1. Δεν είπα να κάθεσε τέρμα πίσω αλλά όσο πιο πίσω μπορείς
    2. Κούφιος στη στροφή σημαίνει ότι μπαίνεις με λίγη φόρα και άρα με λίγα χλμ

    Όσο αναφορά το χάσιμο...

    Αυτό γίνεται ΞΑΦΝΙΚΑ! Πάρτο σαν να θέλει να σου κάνει έκπληξη η μηχανή σου και να σου (μας) πει ότι είσαι (είμαστε) μαλάκες και δεν μας γουστάρει επάνω της. Από εκεί που νοιώθεις ΣΟΥΠΕΡ ασφάλεια και λες πάω γ@μάω βρίσκεσαι στον αέρα και αν είσαι ΠΟΛΥ τυχερός η μηχανή ΔΕΝ θα αρχίσει να κάνει κωλοτούμπες.
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  5. #35
    Γιαννη, αυτα ακριβως εννοω.

    Οποτε στο πατημα του μαρσπιε, πρεπει να εχω το ποδι να παταει με το μηλο (μυτη; ) εκει που κανει γωνια το μαρσπιε με την μεταλλικη "πλατουλα" του (στους τεχνικους ορους δεν πιανομαι ο ατιμος! )

    Οσο για το γλυστρημα κατανοητο -ελπιζω να μην το διαπιστωσω πρακτικα ποτε, αλλα καλυτερα να αρχισω να ψαχνω για πολυεστερες....

    Edit: Μαλιστα. Οποτε δεν μπαινω κουφιος στις στροφες λοιπον... Απλα πρεπει να δουλεψω τη θεση σωματος και/σε σχεση με την κλιση της μηχανης.

    Απορια: 50 μοιρες κλιση ειναι πολλες; Καπου ειχα δει ποια ειναι τα ορια κλισης των συγχρονων ελαστικων αλλα δεν θυμαμαι που....
    Νίκος
    Open Horizons

  6. #36
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Ταξιδευτής
    Οποτε στο πατημα του μαρσπιε, πρεπει να εχω το ποδι να παταει με το μηλο (μυτη; ) εκει που κανει γωνια το μαρσπιε με την μεταλλικη "πλατουλα" του (στους τεχνικους ορους δεν πιανομαι ο ατιμος! )
    πως θα το κάνεις αυτό? μύτη ...μέσα??
    Τη "πλατούλα" όπως λες του μαρσπιε, μπορείς να τη χρησιμοποιείς στο εξωτερικό ποδι, ουσιαστικά εκεί ΚΟΛΛΑΣ τη φτέρνα σου. Βλ. το master του πλαγιάσματος χόπκινς


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	hopkins_catalunya07-4-copy.jpg 
Προβολές:	213 
Μέγεθος:	97,5 KB 
ID:	106414

  7. #37
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
    Όσο αναφορά το χάσιμο...

    Αυτό γίνεται ΞΑΦΝΙΚΑ! Πάρτο σαν να θέλει να σου κάνει έκπληξη η μηχανή σου και να σου (μας) πει ότι είσαι (είμαστε) μαλάκες και δεν μας γουστάρει επάνω της. Από εκεί που νοιώθεις ΣΟΥΠΕΡ ασφάλεια και λες πάω γ@μάω βρίσκεσαι στον αέρα και αν είσαι ΠΟΛΥ τυχερός η μηχανή ΔΕΝ θα αρχίσει να κάνει κωλοτούμπες.
    Σαφες.

    Τεχνικη απορια: Προφανως αυτο που περιγραφεις ειναι το highside (μια στιγμιαια απωλεια προσφυσης/κουρδισματος της αναρτησης που οταν επανερχεται/εκτονωνεται σε πεταει απο πανω σαν ελατηριο).

    Απο οσο ξερω (διορθωστε με αν κανω λαθος) προκαλειται οταν ειμαστε πανω στο οριο και το γκαζι που δινουμε σπαει την προσφυση του ελαστικου.

    Και ρωταω: το highside μπορει να προκληθει και αν μπουμε απλα με φορα στη στροφη ΧΩΡΙΣ να ανοιξουμε γκαζι;

    Αυτο το ρωταω γιατι στην πιστα θεωρουσα/θεωρω οτι ειναι ασφαλες (οσο γινεται τελοσπαντων) οταν μπαινεις με καποια σχετικη φορα και απλα φροντιζεις να δωσεις σταθερα ανοιγομενο γκαζι, (προφανως απειροελαχιστο).
    Νίκος
    Open Horizons

  8. #38
    Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
    πως θα το κάνεις αυτό? μύτη ...μέσα??
    Τη "πλατούλα" όπως λες του μαρσπιε, μπορείς να τη χρησιμοποιείς στο εξωτερικό ποδι, ουσιαστικά εκεί ΚΟΛΛΑΣ τη φτέρνα σου. Βλ. το master του πλαγιάσματος χόπκινς
    Καταλαβα. Οπως εχεις κ εσυ το ποδι σου στο δικο σου avatar.

    ΥΓ. Παρακαλω να μην βαζεις τετοιες φωτογραφιες, γιατι μου καταρρακωνουν το ηθικο..... :hypnotize
    Νίκος
    Open Horizons

  9. #39
    το highside γενικώς ειναι το τίναγμα που συμβαίνει οταν ο τροχός βρει απότομα πρόσφυση μετά απο απώλεια της. Ε, απλά αυτό συμβαίνει στο 99% των περιπτώσεων απο άνοιγμα γκαζιού

  10. #40
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Ταξιδευτής
    .....

    Απορια: 50 μοιρες κλιση ειναι πολλες; Καπου ειχα δει ποια ειναι τα ορια κλισης των συγχρονων ελαστικων αλλα δεν θυμαμαι που....

    Μάθε να στρίβεις με ασφάλεια και μετά ασχολείσαι με τις πόσες μοίρες έστριψες την μηχανή σου.

    Προς το παρών να είσαι βέβαιος ότι μπορείς να πας αφάνταστα πιο γρήγορα με σχεδόν όρθια την μηχανή.

    Τι λάστιχα φοράει ο ματρακάς σου;
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  11. #41
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Ταξιδευτής
    Καταλαβα. Οπως εχεις κ εσυ το ποδι σου στο δικο σου avatar.
    το πως εχω εγω το εσωτερικο ποδι ΔΕΝ ειναι απαραίτητα σωστό. Πχ αν δεις φωτο του μπούστα ή του ενός απο τους σινιώρηδες, το πελμα ειναι "ξαπλωμένο" κυριολεκτικά στην ασφαλτο. Φαντάσου ετσι όπως το έχω εγω, να κάνω κίνηση της φτέρνας προς τα έξω για να έρθει παράλληλα με τη φόρα της μηχανής....
    Πολλά πράγματα είναι και θέμα βολέυματος Νίκο, δεν ειναι απαραίτητα λαθος ή σωστά

  12. #42
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Ταξιδευτής
    ...

    Και ρωταω: το highside μπορει να προκληθει και αν μπουμε απλα με φορα στη στροφη ΧΩΡΙΣ να ανοιξουμε γκαζι;


    ....
    Αυτό που ρωτάς δεν εχει καμμία σχέση με το high.... είναι άσχετα εντελώς πράγματα. Αν μπείς με φόρα [ποιος είπε ότι στην είσοδο της στροφής κλείνουμε το γκάζι;] το χειρότερο που μπορείς να πάθεις είναι ή να ανοιξεις την τροχιά σου κι ανάλογα αν έχεις χώρο ή όχι να το σώσεις ή να βγεις στα χωράφια ή να χάσεις το μπροστινό και να φας ένα ωραίο lowside...
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  13. #43
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
    Αυτό που ρωτάς δεν εχει καμμία σχέση με το high.... είναι άσχετα εντελώς πράγματα. Αν μπείς με φόρα [ποιος είπε ότι στην είσοδο της στροφής κλείνουμε το γκάζι;] το χειρότερο που μπορείς να πάθεις είναι ή να ανοιξεις την τροχιά σου κι ανάλογα αν έχεις χώρο ή όχι να το σώσεις ή να βγεις στα χωράφια ή να χάσεις το μπροστινό και να φας ένα ωραίο lowside...
    Δεν ειπα να μπουμε στη στροφη ρε συ κλεινοντας το γκαζι. Εννοω εχοντας ηδη παρει θεση, εχοντας ΗΔΗ φρεναρει οσο χρειαζεται και μπαινοντας στη στροφη με τη γνωστη διαδικασια.

    Δεν εννοω να μπει καποιος στη στροφη με οσα εχει... Αυτο σιγουρα οδηγει στο να εισαι με κλειστο γκαζι στη στροφη, που οδηγει σε ανοιγμα τροχιας, λαθος φορτισης της μηχανης κ του μπροστινου, low side κλπ...

    Απλα σκεφτομουν αν ειναι δυνατον να σπασει η προσφυση και να οδηγησει σε HIGH side απλα εχοντας μπει με καποια Χ φορα στη στροφη -αλλα οπως βλεπω αυτο δεν συμβαινει.

    Επισης, δεν με ενδιαφερει καθολου το ποσες μοιρες κλιση εχω, ουτε το κυνηγαω επι τουτου.

    Πολυ απλα αυτο που εκανα στα session ηταν το εξης: ερχομουν στη στροφη ΧΩΡΙΣ να εχω ανοιξει πολυ γκαζι πριν, φρεναριζα πολυ γλυκα (η και ελαχιστα) και εμπαινα στη στροφη σημαδευοντας το απεξ και πλαγιαζοντας τη μηχανη οσο χρειαζοταν, με σταθερα ανοιγομενο γκαζι.

    Οι κλισεις στις φωτο ειναι απορροια αυτης της διαδικασιας.
    Την επομενη φορα θα φροντισω να εχω πιο εξω το σωμα μου για να ειναι η μηχανη πιο ορθια.
    Νίκος
    Open Horizons

  14. #44
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της gcrook
    Εγγραφή
    22/03/2003
    Μηνύματα
    6.231
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper

    Τι λάστιχα φοράει ο ματρακάς σου;
    Pilot Power φοραει αλλα για ονομα του Θεου μην αρχισεις παλι τα περι κορωνας τυπου λουκουμα των Πιρελι που πλαγιαζουν καλυτερα γιατι θα εχουμε ασχημα ξεμπερδεματα...
    -Have you any famous last words?
    -..Not Yet!
    -"Not yet"!? Is that famous?

  15. #45
    πρωην μελος Το avatar του/της idi
    Εγγραφή
    13/08/2003
    Μηνύματα
    6.082
    ακου και τον idi τωρα... (αν θες..)

    σβησε απο τη μνημη σου ΟΛΑ οσα διαβασες και συγκεντωσου σε ενα μονο πργμα

    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΧΑΛΑΡΟΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ

    οσο και να προσπαθεις να βαλεις το σωμα σου στη "σωστη" θεση δε θα καταφερεις τιποτα ΑΝ δεν καταφερεις να εισαι χαλαρος....

    my 2 cents....

Σελίδα 3 από 8 ΠρώτοΠρώτο 12345678 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Τελικά φρενάρουμε πάνω στη στροφή....?
    από kiloMeater στο forum Οδήγηση: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 204
    Τελευταίο μήνυμα: 29/05/2025, 12:41
  2. Απαντήσεις: 115
    Τελευταίο μήνυμα: 27/09/2008, 13:18
  3. Θεση σωματος
    από GTZ750 στο forum Οδήγηση: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 31
    Τελευταίο μήνυμα: 17/09/2006, 02:29

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF