Για ρωτα στον Χαλαρη τηλ 2104210003. Καποτε ειχα ρωτησει αλλα νομιζω ηταν adaptor για πιεση και θερμοκρασια λαδιου.
Το gsxr στην φωτογραφια εαν δεν κανω λαθος ειχε παρουσιαστει σε καποιο περιοδικο ? Δικο σου ειναι ?
![]()
Ευχαριστω φιλε μου.Θα τον ρωτησω.
Δικο μου ειναι κ το ειχα βελει στο 0300.
I am not driving fast
I am just flying low!
GL1500 '89 Streetfighter TURBO
Suzuki GSXR 1100 '92 Customized
Έλα ρε μεγάλε!
Έχω το BOOST εδώ μπροστά μου στο γραφείο μου και σε καμαρώνω!
Μου αρέσουν πολύ τέτοιες δουλειές, θέλουν μεράκι και ποτέ δεν υπολογίζεις τα λεφτά που καις εκεί πάνω.
Εγώ έκανα ένα χρόνο να βγω για καφέ μέχρι να φτιάξω το RGV.
Ευτυχώς για το KLX ξηγήθηκε ο πατέρας αλλιώς ακόμα με τον δίσκο έξω από τις εκκλησίες θα ήμουν.
Και όλα τα βελτιωτικά (μηχανικά, εμφανισιακά, χειροποίητα) κοστίζουν ένα σκασμό λεφτά τα γαμημένα...
Πάντως περίεργο που δε βρίσκεις τέτοιο αντάπτορα, πουλάνε και στα περίπτερα. Ακόμα και σε αυτοκίνητα μπαίνουν αυτοί, οπότε σίγουρα θα βρείς αν το ψάξεις λίγο. Να έχεις υπόψην σου οτι είναι αρκετά ακριβοί. Επίσης, οι περισσότεροι αντάπτορες έχουν επάνω τους άλλες δυο αναμονές γιαα πίεση και θερμοκρασία λαδιού, τις οποίες χρειάζεται να βουλώσεις αν δε χρησιμοποιείς τέτοια όργανα, οπότε πιο καλά να κάνεις αυτό που έκανα κι εγώ: Πάς σε ένα μηχανουργείο και σου φτιάχνει έναν όπως τον θέλεις!!!
NO BOOTS,
NO JACKETS,
NO HELMETS,
JUST BALLS.
Έτσι, έτσι...........Αρχικά δημιουργήθηκε από free rider
αρεεεε
SUZUKI RULEZZZZZ
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
NO BOOTS,
NO JACKETS,
NO HELMETS,
JUST BALLS.
Ξερει κανενας εαν βαλω αυτον τον adaptor θα πεσει πολυ η πιεση του λαδιου.
Υπ'οψιν προοριζεται για HONDA GOLDWING STREETFIGHTER TURBO.
SUZUKI FOR EVER ΜΑΓΚΕΣ!!
I am not driving fast
I am just flying low!
GL1500 '89 Streetfighter TURBO
Suzuki GSXR 1100 '92 Customized
Η στατική πίεση θα παραμείνει η ίδια. Εξαρτάται μόνο από την κατάσταση της αντλίας λαδιού (άν έχουν μεγαλώσει τα διάκενα ανάμεσα στους λοβούς της) και από το αν έχει διαρροές το κύκλωμα του λαδιού. Η συνολική πίεση θα πέσει πολύ λίγο, εντελώς ανεπαίσθητα, λόγω του ψυγείου λαδιού και όχι λόγω του αντάπτορα.
NO BOOTS,
NO JACKETS,
NO HELMETS,
JUST BALLS.
Αφού η συνολική πίεση θα πέσει έστω και λίγο, δεν υπάρχει πρόβλημα λίπανσης;
Σε παλιά XT είχαν παρουσιάσει προβλήματα τοποθετώντας ψυγείο λαδιού (σκορίαση) αλλά μπορεί και να έχει σχέση με ελλιπή αντλία λαδιού; Πώς το ελέγχουμε αυτό;
Πολύ απλά, κάθε μα ΚΑΘΕ κινητήρας που χρησιμοποιεί κάποιο κύκλωμα με αντλία (λίπανσης (λάδι), ψύξης (παραφλού)) έχει σε κάποιο σημείο αναμονή για να συνδέσεις πιεσόμετρο και να μετρήσεις αν η αντλία παράγει την σωστή πίεση (η οποία αναφέρεται στο service manual).
Μόνο έτσι ελέγχεται σωστά η απόδοση μιας αντλίας, καθώς αυτή πέφτει με την πάροδο του χρόνου (φθορές μεταξύ των κινούμενων μερών της).
NO BOOTS,
NO JACKETS,
NO HELMETS,
JUST BALLS.
Thanks man!