Σελίδα 4 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 46 έως 60 από 87

Θέμα: Britten V1000

  1. #46
    SV 1000S K3 Το avatar του/της div400
    Εγγραφή
    29/04/2003
    Μηνύματα
    1.712
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
    H nr 500 ήταν εξίσου αντισυμβατική δεν είχε πλαίσιο και αυτή ο κινητήρας δεν θέλει σχόλιο και απλά είχε συμβατικό πηρούνι.
    Την σύγκριση την έκανα γιατί απλά η NR δεν μπορεί να είναι στις καλυτερες όπως και όλες αυτές οι κατασκευές.
    Βγάζω το καπέλο στους δημιουργούς, είτε τα κατάφεραν και μείναν στην ιστορία είτε όχι, αλλά για μένα η καλυτερές μηχανές που φτιάχτηκαν στον κόσμο πρέπει να είναι τα παπιά τα ETZ τα φτηνά και ασήμαντα που όμως δώσαν φτερά στους κατόχους τους και τους δώσαν την δυνατότητα.
    Αντισυμβατική άποψη αν θέλετε.
    αντισυμβατικη ναι, λαθος οχι!!!

    ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΜΟΥ!....ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΜΟΥ!

  2. #47
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
    H nr 500 ήταν εξίσου αντισυμβατική δεν είχε πλαίσιο και αυτή ο κινητήρας δεν θέλει σχόλιο και απλά είχε συμβατικό πηρούνι.
    Την σύγκριση την έκανα γιατί απλά η NR δεν μπορεί να είναι στις καλυτερες όπως και όλες αυτές οι κατασκευές.
    Βγάζω το καπέλο στους δημιουργούς, είτε τα κατάφεραν και μείναν στην ιστορία είτε όχι, αλλά για μένα η καλυτερές μηχανές που φτιάχτηκαν στον κόσμο πρέπει να είναι τα παπιά τα ETZ τα φτηνά και ασήμαντα που όμως δώσαν φτερά στους κατόχους τους και τους δώσαν την δυνατότητα.
    Αντισυμβατική άποψη αν θέλετε.

    +++++++

  3. #48
    Δεν εχω καταλαβει ακριβως τα περι: "...ναι αλλα η ΝR..."

    Η ΝR μπορει να ειναι σουπερ
    Αλλα την NR την εφτιαξε η HONDA που το εργοστασιο σε εκταση της ξεκινα απο την ομονοια και φτανει μεχρι την ελευσινα.

    Ενω την Britten την εφτιαξε ο Βαγγελας της γειτονια σου που μενει κατω απο τη σουλα τη ξανθουλα,στο γκαραζ του με κατι λεφτουδακια που εβγαλε επειδη πουλησε δυο οικοπεδακια,και τα χωσε ολα στη μοτοσυκλετα και τον βλαστημαγε η γυναικα του ,τετοιον αχαηρευτο που βρηκε και πηρε,γιατι δεν ειχε, να πληρωσει το τηλεφωνο.Και σεξ επαιζε αμα δουλευε το μπροστινο αμα δε δουλευε...κλαφτα.

    Δηλαδη δεν ειναι συγκρισημα μεγεθη κι αμα η καθε honda ειχε 10 britten τυπους θα κυκλοφοραγαμε με διαστημοπλοια και θα χαμε τα NR για κομοδηνα.Γιατι δεν υπαρχουν πανω απο 10 britten σε ολο τον κοσμο γιατι αν υπηρχαν θα υπηρχαν και 10 αντισυμβατικες μοτοσυκλετες.

    Γκεκε;
    that I was where I would be,
    Then I would be where I am not,
    Here I am where I must be
    Go where I would, I can not


  4. #49
    non serviam Το avatar του/της kachius
    Εγγραφή
    18/10/2002
    Μηνύματα
    815
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stavrogin
    Δεν εχω καταλαβει ακριβως τα περι: "...ναι αλλα η ΝR..."

    Η ΝR μπορει να ειναι σουπερ
    Αλλα την NR την εφτιαξε η HONDA που το εργοστασιο σε εκταση της ξεκινα απο την ομονοια και φτανει μεχρι την ελευσινα.

    Ενω την Britten την εφτιαξε ο Βαγγελας της γειτονια σου που μενει κατω απο τη σουλα τη ξανθουλα,στο γκαραζ του με κατι λεφτουδακια που εβγαλε επειδη πουλησε δυο οικοπεδακια,και τα χωσε ολα στη μοτοσυκλετα και τον βλαστημαγε η γυναικα του ,τετοιον αχαηρευτο που βρηκε και πηρε,γιατι δεν ειχε, να πληρωσει το τηλεφωνο.Και σεξ επαιζε αμα δουλευε το μπροστινο αμα δε δουλευε...κλαφτα.

    Δηλαδη δεν ειναι συγκρισημα μεγεθη κι αμα η καθε honda ειχε 10 britten τυπους θα κυκλοφοραγαμε με διαστημοπλοια και θα χαμε τα NR για κομοδηνα.Γιατι δεν υπαρχουν πανω απο 10 britten σε ολο τον κοσμο γιατι αν υπηρχαν θα υπηρχαν και 10 αντισυμβατικες μοτοσυκλετες.

    Γκεκε;

    Συμφωνώ απολύτως!!!
    Το έθεσες πολύ ξεκάθαρα!



    Και σεξ επαιζε αμα δουλευε το μπροστινο αμα δε δουλευε...κλαφτα.

    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
    Ξέρω από βέσπα!

  5. #50
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Ταξιδευτής
    η Britten ηταν/ειναι μια μηχανη περα απο καθε συμβαση και κανονικοτητα φτιαγμενη απο ΕΝΑΝ ανθρωπο μονο!


    H Briitten motorcycle company(ayto einai to full name της εταιριας)απασχολουσε 12 ΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ(δεν ειναι και λιγοι)

    Ειναι αδυνατο εκ των πραγματων ενας ανθρωπος να καταφερε να φτιαξει εξ'ολοκληρου μια μοτοσυκλετα.

    Αυτο δεν το λεω για να μειωσω την αξια αυτης της μοτοσυκλετας αλλα για την αποκατασταση της αληθειας.



  6. #51
    Ποσαδιστής Το avatar του/της el_hymador
    Εγγραφή
    09/09/2005
    Μηνύματα
    3.918
    ....


    Θανάσης Λέφας: Μοναδικός Ιδεοδρόμος της Μηχανής. Απόβλητος. Ίδια πάστα μ'
    όλους τους προηγούμενους. Και γι' αυτό το λόγο εξοβελιστέος. Στην Ελλάδα
    ζούμε, διάβολε! Ίδια μονομανής με τους υπόλοιπους: «όλοι οι άλλοι έχουν
    λάθος, αλλά το δίκιο μου θα τ' αποδείξω μόνο νικώντας...». Όπως κι οι άλλοι,
    έτσι κι αυτός, δεν πάλεψε για την «Πατρίδα». Πάλεψε για την πάρτη του,
    γιατί, έτσι και τα σκάτωνε, η Πατρίδα θα τον είχε κατασπαράξει. Αν η
    μοτοσικλέτα που έφτιαξε δεν αποδεικνυόταν —ως σύλληψη— η καλύτερη του
    κόσμου, η θεωρία πάνω στην οποία στήριξε τον αγώνα του θα ήταν για τα
    σκουπίδια. Κι ο Λέφας θα απόμενε με τον τίτλο του «απατεωνίσκου που έφτιαξε
    ένα fake δίτροχο για να αυτοδιαφημιστεί κι ίσως για να πιάσει κορόιδο
    κάποιον πατριδοβαρεμένο χορηγό...» όπως βιάστηκαν κάμποσοι να πουν.
    Δεν είναι σε πολλούς συμπαθής —επί προσωπικού επιπέδου— ο Λέφας: σύνηθες
    ιδίωμα των μοναχικών εφευρετών. Είναι η ράτσα, που στις αναμνήσεις από
    προηγούμενες ζωές, θυμούνται το δίλημμα «ή ο ήλιος γυρίζει ή το grill!».
    Είναι η ράτσα των ανθρώπων που, εν τέλει, εκδηλώνουν ανικανότητα έως
    αναπηρία σε διεργασίες Δημοσίων Σχέσεων.
    Ταυτόχρονα, οι άνθρωποι αυτού του είδους, διαθέτουν κι ένα επιπλέον σημείο
    που τους κάνει «κοινωνικώς αντιπαθείς»: έχοντας βιώσει —οι ίδιοι ή οι
    προγενέστεροί τους— τη χλεύη στην απόπειρά τους να προσφέρουν το έργο τους
    στην κοινωνία, αρέσκονται (ή καταφεύγουν, εν τέλει) στον εγωκεντρισμό. H
    αφιέρωση του αγώνα τους δεν είναι «για την Πατρίδα, ρε γαμώτο!» αλλά «για
    να τους πάρω τα σώβρακα!» (και να 'ρθει μετά η Πατρίδα να εισπράξει το ΦΠΑ,
    θα πρόσθετα. Και πολύ της πέφτει, με το χαρακτήρα που 'χες, ίσως έλεγε η
    Μαλβίνα...).

    Είκοσι χρόνια τώρα, ο Λέφας είχε την παρατηρητικότητα να προσέξει μια
    δυσεξήγητη (ανεξήγητη, όπως αποδείχτηκε αργότερα) αμηχανία των εργοστασίων
    μοτοσικλετών απέναντι στη γωνία κάστερ. Οι κατ' αυτόν καλύτερες —σε κράτημα
    δρόμου— μοτοσικλέτες (Ντουκάτι) είχαν κάστερ 31-32?, οι καλύτερες
    αγωνιστικές πολύ μικρότερο και κάπου ενδιάμεσα το Χάος, όπου ο καθένας ό,τι
    ήθελε έκανε, χωρίς να εξηγεί οτιδήποτε σε οποιονδήποτε, ούτε καν στον εαυτό
    του. Ταυτόχρονα, σε κάθε βελτίωση σκελετού ή ελαστικών, οι σχεδιαστές
    προσπαθούσαν λίγο-λίγο να μειώσουν τη γωνία κάστερ (σαν να 'θελαν να
    ξορκίσουν κάποιο κακό) και οι μοτοσικλέτες γίνονταν όλο και καλύτερες―
    σήμερα, η γωνία κάστερ είναι, κατά μέσο όρο, 3 με 4 μοίρες μικρότερη απ'
    ό,τι πριν από είκοσι χρόνια.
    O Θ.Λ. «ήξερε» ότι η γωνία κάστερ είναι κακό, όπως ήξερε ότι εξίσου «κακή»
    ήταν κι η ανικανότητα της θεωρίας να επιχειρηματολογήσει υπέρ του
    εκμηδενισμού της. Σε όλο αυτό το διάστημα, ήταν γι' αυτόν ολοφάνερα τα
    προβλήματα που απορρέουν από τη χρήση του τηλεσκοπικού πιρουνιού ως
    συστήματος διεύθυνσης (και όχι —μόνο— ανάρτησης) του μπροστινού τροχού,
    αλλά και τραβούσε τα μαλλιά του με τις «ανοησίες εφαρμογής» που έβλεπε στα
    εναλλακτικά συστήματα της Ελφ, αρχικά, και της βαρύγδουπης Μπιμότα Τέζι,
    αργότερα.

    «Είδε» τη μοτοσικλέτα ως Σύνθεση Στρόβων― η έλλειψη πανεπιστημιακής
    παιδείας δεν του έδινε τα στοιχεία να βρει το δρόμο μιας «εργαστηριακής»
    διαπραγμάτευσης του προβλήματος. Στράφηκε στην αναζήτηση της Αίσθησης των
    γυροσκοπικών φαινομένων και θεώρησε ασφαλέστερο το να γίνει ένας
    αυτοδίδακτος μηχανικός και πιλότος ελικοπτέρων από το να «μπαίνει» και να
    «βγαίνει» σε καταστάσεις γυροσκοπικού χαϊσάιντινγκ με μοτοσικλέτα.
    Το συμπέρασμα που έβγαλε ήταν ότι η τεχνολογία της μοτοσικλέτας είχε
    οδηγηθεί σε λούμπα —πιθανώς κατά τη χρονική στιγμή μιας ιστορικής
    ασυνέχειας, όταν εμφανίστηκε το τηλεσκοπικό πιρούνι ως αντικαταστάτης των
    πρωτόλειων, αρθρωτών αναρτήσεων. Κάποιος, «τότε» θεώρησε βολικό να κρατήσει
    τη γωνία κάστερ ίδια με τη γωνία των καλαμιών ως προς την κάθετο.
    Κι αφού το σύστημα δούλεψε καλύτερα από τα «σύσπαστα» που αντικαθιστούσε, η
    πορεία συνεχίστηκε χωρίς άλλος να δώσει σημασία στο θέμα. Αλλωστε, είναι
    γνωστό ότι οι καλύτεροι μηχανικοί των καλύτερων εργοστασίων, το μόνο που
    κάνουν είναι να βελτιώνουν components κι όχι Μοτοσικλέτα! Και κάπου εδώ
    είναι αναπόφευκτο να θυμηθούμε την ευφυή ρήση ότι «η καμήλα είναι ένα άλογο
    που σχεδιάστηκε από επιτροπή».

    Τα πράγματα άρχισαν να στραβώνουν από τη στιγμή που καθίσταται αδιανόητο
    για μας τους (νεο) Έλληνες, να δεχτούμε ότι κάποιος συμπατριώτης μας,
    εμπειρικός μηχανικός από τη Χασιά της Αττικής, έχει το θράσος (και ύστερα
    από 100 χρόνια Ιστορίας της Μοτοσικλέτας) να καταγγέλλει —συλλήβδην— όλα τα
    άτια μας ως καμήλες! O πόλεμος, η αποστροφή και η, εν τέλει, Αποβολή, ήταν
    τα λογικά επακόλουθα.
    Το «κακό» όμως είναι ότι η θεωρία του Λέφα επιβεβαιώνεται στην πράξη μέσα
    από την ίδια του τη Μηχανή. Μία Μηχανία που χρησιμοποιεί τηλεσκοπικό
    σύστημα για την ανάρτηση και «χαμπ-στίρινγκ» για τη διεύθυνση, και που η
    γωνία βασιλικού πείρου μέσα στο χαμπ-στίρινγκ (δηλαδή η γωνία κάστερ) είναι
    περιορισμένη στο αδιανόητο —μέχρι χτες— εύρος των 12 έως 18 μοιρών. Και
    κάπου εδώ, έρχεται η ώρα να φύγουν οι τσίμπλες από τα μάτια και να δούμε τη
    μοτοσικλέτα —και όλα αυτά τα οποία μπορεί να προσφέρει— μέσα από μία νέα
    οδηγική διάσταση.
    Χρειάστηκαν τέσσερα χρόνια μελέτης και άλλα τέσσερα χρόνια σκληρής και
    μοναχικής δουλειάς. Πόρτες που άνοιγαν, αλλά ξανάκλειναν γρήγορα, υποψήφιοι
    αρωγοί-επιχειρηματίες, που έδειχναν ενδιαφέρον μέχρι να υπερισχύσει η γνώμη
    των «εξαπτέρυγων», ένα ακίνητο που πουλήθηκε κοψοχρονιά προκειμένου το
    τίμημα της μονομανίας να μην είναι η αναγκαστική μετακόμιση σε μέρος
    ομώνυμο μελωδικού πτηνού. H μετακόμιση έγινε, τελικά, στη βιομηχανική
    περιοχή της Πάτρας όπου όμως δεν μπορεί να δοθεί άδεια λειτουργίας του
    εργαστηρίου, επειδή δε... γουστάρουν οι περίοικοι (στη Βιομηχανική Ζώνη, αν
    είναι δυνατόν! Αχ, Πάτρα, άξια, λοιπόν, της ανεργίας σου
    H Μηχανή του Λέφα, όμως, λειτουργεί. Κι αν ο Γιάννης Μελισσανίδης δε
    χρειάστηκε, τελικά, να περάσει τον Ατλαντικό κολυμπώντας, ο Λέφας κολύμπησε
    σε νερά βαθύτερα. Αν η φράση της τετραετίας που πέρασε ήταν το «για την
    Ελλάδα, ρε γαμώτο!» της Βούλας Πατουλίδου, η φράση της Ολυμπιακής
    τετραετίας που μόλις άρχισε, ανήκει —πού αλλού;— στο Γιάννη Μελισσανίδη και
    δε με απασχολεί αν είναι δική του ή δάνεια: «Αν πετάς ψηλά, μη σε νοιάζει
    που σε βλέπουν μικρό όσοι είναι καθηλωμένοι στη γη...».

    http://library.techlink.gr/4t/articl...4&article=1294

    Θανάσης Λέφας:


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	image2.jpg 
Προβολές:	281 
Μέγεθος:	44,2 KB 
ID:	106880

  7. #52
    Η Τεσι πατατα !!!!!!,τα ατια μας για το σκουπιδοντενεκε!!!!!


    Ολοι οι μηχανικοι σε λαθος δρομο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    Και το χειροτερο απο ολα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    μπορει να εχει δικιο
    that I was where I would be,
    Then I would be where I am not,
    Here I am where I must be
    Go where I would, I can not


  8. #53
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.083
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stavrogin
    Η Τεσι πατατα !!!!!!,τα ατια μας για το σκουπιδοντενεκε!!!!!


    Ολοι οι μηχανικοι σε λαθος δρομο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    Και το χειροτερο απο ολα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    μπορει να εχει δικιο

    Το μπορεί είναι πλεονασμός.

  9. #54
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.083
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stavrogin
    Δεν εχω καταλαβει ακριβως τα περι: "...ναι αλλα η ΝR..."

    Η ΝR μπορει να ειναι σουπερ
    Αλλα την NR την εφτιαξε η HONDA που το εργοστασιο σε εκταση της ξεκινα απο την ομονοια και φτανει μεχρι την ελευσινα.

    Ενω την Britten την εφτιαξε ο Βαγγελας της γειτονια σου που μενει κατω απο τη σουλα τη ξανθουλα,στο γκαραζ του με κατι λεφτουδακια που εβγαλε επειδη πουλησε δυο οικοπεδακια,και τα χωσε ολα στη μοτοσυκλετα και τον βλαστημαγε η γυναικα του ,τετοιον αχαηρευτο που βρηκε και πηρε,γιατι δεν ειχε, να πληρωσει το τηλεφωνο.Και σεξ επαιζε αμα δουλευε το μπροστινο αμα δε δουλευε...κλαφτα.

    Δηλαδη δεν ειναι συγκρισημα μεγεθη κι αμα η καθε honda ειχε 10 britten τυπους θα κυκλοφοραγαμε με διαστημοπλοια και θα χαμε τα NR για κομοδηνα.Γιατι δεν υπαρχουν πανω απο 10 britten σε ολο τον κοσμο γιατι αν υπηρχαν θα υπηρχαν και 10 αντισυμβατικες μοτοσυκλετες.

    Γκεκε;

    Αν νομίζεις οτι η Honda δεν έχει 10 britten είσαι γελασμένος.
    Αν νομίζεις οτι δεν μπορεί να βγάλει στην παραγωγή τέρατα και σημεία πάλι είσαι γελασμένος.
    Αν πιστεύεις οτι όλοι αυτοί οι άνθρωποι σε όλες αυτές τις εταιρείες πάνε βαράνε κάρτα και περιμένουν να σχολάσουν είσαι πάλι γελασμένος.

    Οπως για εσένα είναι απλό να ρίχνεις χρήμα και ώρες στο ΑΧ1 ,ενώ για όλους τους άλλους είναι μαλακία ,έτσι και αυτοί οι άνθρωποι αφού φτάσαν σε ένα επίπεδο γνώσεων και εμπειρίας είδαν κάτι που έπρεπε να αποδείξουν και το κάναν, δίνοντας απο την ζωή τους.
    Δεν νομίζω να το κάναν για να πεί στο στέφανος και ο κυριάκος "μπράβο", αλλά γιατί γουστάρανε.
    Και πιθανόν να μην έβγαζαν ποτέ τιποτα στην παραγωγή, απλά το δουλεύανε για την πάρτη τους.

    Απο την άλλη όμως η Honda, με μέγεθος όσο η Αθήνα και προυπολογισμό πολλαπλάσιο του Ελληνικού, με τις περισσότερες νίκες στα gp απο όλους τι έπαθε και πήγε να βάλει τετράχρονο με οβαλ πιστόνια και μονοκοκ σασί ανάμεσα στα θηρία δίχρονα 500?
    Τι τι οδήγησε να ξεφτιλιστεί με την Never Ready 500 που έμενε στην εκκίνηση και σκόρπαγε στον πρώτο γύρο?
    Θεωρείς εύκολο στα πλαίσια ενός κερδοσκοπικού οργανισμού που παράγει τα απολύτως πιο ξενέρωτα καθημερινά μηχανάκια ένας μηχανικός να έκανε την διαφορά και να έφτιαχνε αυτό το μηχανάκι?
    Για εμένα το NR ήταν ένα τεράστιο ρίσκο που πήρε (συνηδητά) μια τεράστια εταιρεία σαν ολότητα απο τον ιδιοκτήτη μέχρι τον τελευταίο μηχανικό και απέτυχε.
    Μετά φαντάζομαι αυτοκτονήσαν όλοι και απο τότε οι νέοι λένε ιστορίες για αυτούς τους ήρωες.
    Εξίσου θαυμαστό κατόρθωμα για εμένα.

    Αν βρείτε προηγούμενα τεύχη του RD έχει εκτεταμένες αναφορές σε αναρτήσεις και ιδέες ανθρώπων που παλεύαν μόνοι τους και στον Λέφα, που για εμένα ήταν πιο κοντά στην παραγωγή, και είχε φτιάξει και μια πολύ τρελλή τράιλ μοτο απο το τίποτα.

  10. #55
    Για να κλεισουμε το θεμα NR

    Οταν μια εταιρεια αποφασιζει να εμπλακει στους αγωνες διχρονων με τετραχρονο γιατι πιστευει σε αυτα (για πολλους λογους που στις μερες μας επαληθευονται ολο και περισσοτερο) διακινδυνευοντας με αυτην της την κινηση παρα πολλα πραγματα

    τοτε απλα RESPECT

    γιατι κατι τετοιο ειναι παρατολμο και τρελο ακομα και για εναν ιδιωτη ποσο μαλλον για μια εταιρεια που στοχευει καθαρα στο κερδος

    γουσταρω που τα παλικαρια ρισκαραν ετσι με τρελα για να κανουν το δικο τους

  11. #56
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
    και ώρες στο ΑΧ1 ,
    .... για να πεί στο στέφανος και ο κυριάκος "μπράβο",
    Καλά τα λες, αλλά σε άλλο άτομο τα λες.

    Ρε stavrogin, άλλαξε βρε πουλάκι μου το avatar.....
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  12. #57
    Ερχομαι!!!! Το avatar του/της zephyr1
    Εγγραφή
    01/12/2005
    Μηνύματα
    3.027
    Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n


    Ρε stavrogin, άλλαξε βρε πουλάκι μου το avatar.....

    +1:hypnotize

  13. #58
    Αρχικά δημιουργήθηκε από div400
    νικο εδω εισαι φαουλ!!!!

    η nr ηταν ''συμβατική'' οσων αφορά την γενικη της σχεδιαση. δηλ πιρουνι αντι εναλλακτικο. απο εκει και περα (οπως το ειπε και φιλος πιο πανω) χρειαστικάν ενα σκασμο ευρισητεχνίες για την κατασκευη της! και σιγουρα δεν ηταν απλα μηχανη βιτρινας οπως πχ τα σχεδιαστικά προτοτυπα. ΝΑΙ ηταν επιδειξη τεχνολογίας, ΝΑΙ πιστευω οτι οπως κατσκευαστικε ΜΟΝΟ η honda θα μπορουσε να το κάνει αλλα αυτο δεν μειωνει την αξια της

    ειναι μοτοσυκλετα οροσημο και αυτο δεν αλλαζει!!!

    η britten ειχε συμβατικοτατα στογγυλα πιστονια ......
    :rotflmao: :rotflmao:
    Μωρουλινι δεν διαβαζεις τα τελευταια ποστ μου οταν γραφεις την απαντηση....

    (δεν ειδες που εξηγησα τα λεγομενα μου λιγο μετα και συμφωνουμε εν πολλοις; )
    Νίκος
    Open Horizons

  14. #59
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.230
    Να ρωτήσω τώρα κι εγώ κάτι?

    Το ξέρετε οτι το πρώτο σύστημα περιορισμού του φρεναρίσματος του κινητήρα, γνωστά σήμερα σαν μονόδρομοι συμπλέκτες, η συμπλέκτες ολίσθησης, η slipper clutch κλπ μπήκε στο NR?
    Ονομάστηκε αρχικά Back Torque Limiter και το χρειαζόταν μια και ανέβαζε 18.000 στροφές, οταν ολα τα άλλα γυριζαν στις 10-11.000 το πολύ.
    Το λέω γιατί πολλές λύσεις δοκιμάστηκα πάνω σε αυτην την μοτοσυκλέτα, και τελικά πέρασαν στις 'δικές' μας.

    Επίσης, επειδή πολλά ειπώθηκαν, να προσθέσω οτι οταν ξεκίνησε το project NR (New Racing κατα την Honda, Νever Ready για αλλους) η ομάδα εξέλιξης αποτελούνταν από 3 νέους μηχανικούς.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  15. #60
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
    Αν νομίζεις οτι η Honda δεν έχει 10 britten είσαι γελασμένος.
    Αν νομίζεις οτι δεν μπορεί να βγάλει στην παραγωγή τέρατα και σημεία πάλι είσαι γελασμένος.
    Αν πιστεύεις οτι όλοι αυτοί οι άνθρωποι σε όλες αυτές τις εταιρείες πάνε βαράνε κάρτα και περιμένουν να σχολάσουν είσαι πάλι γελασμένος.

    Οπως για εσένα είναι απλό να ρίχνεις χρήμα και ώρες στο ΑΧ1 ,ενώ για όλους τους άλλους είναι μαλακία ,έτσι και αυτοί οι άνθρωποι αφού φτάσαν σε ένα επίπεδο γνώσεων και εμπειρίας είδαν κάτι που έπρεπε να αποδείξουν και το κάναν, δίνοντας απο την ζωή τους.
    Δεν νομίζω να το κάναν για να πεί στο στέφανος και ο κυριάκος "μπράβο", αλλά γιατί γουστάρανε.
    Και πιθανόν να μην έβγαζαν ποτέ τιποτα στην παραγωγή, απλά το δουλεύανε για την πάρτη τους.
    ...

    Ντεν εκο ΑΧ1 καρντια μου,ενα ταπεινο Ζεντ εκο


    Τωρα επι της ουσιας Με την δευτερη παραγραφο σου συμφωνω απολυτα

    Με την πρωτη παραγραφο διαφωνω στα σημεια.

    Τυχαινει να εχω δει απο κοντα την εξελιξη ενος αυτοκινητου απο ιδιωτη ,αντιστοιχου του λεφα και της μηχανης του.Ο ιδιος ο Λεφας εχει δουλεψει σε αυτο το αυτοκινητο.

    Οι πατεντες του δεν εχουν υπαρξει ουτε σε project ουτε σε παραγωγης αυτοκινητα.Υπαρχουν τα σχεδια σε επιπεδο συληψης ιδεας απο μηχανικους του 1926 ,οταν ολα αυτα ηταν στην αρχη τους.
    Αυτο εμενα μου λεει οτι ακομα κι αν η οποια honda εχει 10 britten τυπους στο δυναμικο της υπαρχει τεραστιος χωρος για ευρεσητεχνιες που επρεπε να ειχαν εφευρεθει εδω και 60 χρονια.

    Τα οβαλ πιστονια ειναι δυσκολο πραγμα αλλα ειναι μοτερ δεν ειναι ο τομεας που ποναει ουσιαστικα η μοτοσυκλετα δηλαδη ευσταθεια,κρατημα,ασφαλεια.

    Δε μπα να βγαλουν 500 αλογα ατμοσφαιρικα στο χιλιαρι με οχταρια πιστονια,αλλου ποναει η μοτοσυκλετα το ξαναλεω.

    Κι αυτο ειναι γεγονος.
    that I was where I would be,
    Then I would be where I am not,
    Here I am where I must be
    Go where I would, I can not


Σελίδα 4 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Britten V-1000
    από VALES στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 05/07/2010, 18:51
  2. Husqvarna V1000 Gran Turismo concept
    από nakedorange στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 31/10/2008, 03:13
  3. exo provlima me ta ilektronika v1000????
    από stef.corfu στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 13/07/2007, 01:37

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF