Για φλας τα καλυτερα που εχω δει ειναι του 05/06 "μαμα-size" σε smoke χρωμα . . . .
Για ζελατινες κοιτα εδω
Moto Metalheads Club \m/
Τωρα και MotoGP Αγωνες!!
Unified Network Systems
WebHosting/ Mailhosting / Δικτυα /IT Support
THANKS POWER.....![]()
ΕΤΣΙ ΝΑ ΜΑΘΕΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΠ ΤΟΥΣ ΠΙΟ ΕΜΠΕΙΡΟΥΣ...![]()
Εμενα στην agio μου βαλαν τα IPON KATANA ειναι καλα;
Για τις ταχυτητες ειναι τα ιδια λαδια με της μηχανης η σαν τα αυτοκινητα ξεχωριστα, ρωταω γιατι δεν ξερω καθολου!!!
ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΩ!!!
Η TΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΠΡΟΧΩΡΑΕΙ ΕΣΥ?
ΘΑ ΠΕΣΟΥΝ ΚΕΦΑΛΙΑ ΘΑ ΕΡΘΕΙΣ? :a29:
:a29:
HONDA KAI ΟΠΟΙΟΣ ΦΟΒΑΤΕ ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΚΟΙΜΑΤΕ!!!
Το ίδιο λάδι κυκλοφορεί παντού.![]()
Σίγουρα τον βοήθησες, αφού κάτι έμαθε.Αρχικά δημιουργήθηκε από power hornet
και αλη μια ελπιζω να βοηθησα
Το σωληνάκι αυτό αρχικά δεν ηταν μάυρο και σκληρό οταν ηταν καινούρια η μηχανή, αλλά διαφανές και μαλακό κι έβλεπες και πόσο λάδι εχει μαζέψει. Αλλα σημερινα μηχανάκια εχουν και μπυκαλάκι.
Η λειτουργία του ειναι να μαζευει το λάδι των αναθυμιάσεων από την αναπνοή του κάρτερ. Αυτες οδηγούνται στο φίλτρο αέρα, και απο κει στο σωληνάκι. Παλαιότερα που δεν ειχαμε νομους περι περιβαλλοντικών επιπτώσεων το σωληνάκι ηταν ανοιχτό και έτρεχαν στον δρόμο τα σταγονίδια.
Τα παλιά τα χρόνια στα Triumph το σωληνάκι πηγαινε στην αλυσίδα και την λίπαινε αντι να φευγει στο δρόμο.
Νερά υπάρχει περίπτωση να δειτε εκει μόνο αν το έχετε παρακάνει τόσο πολύ με την πίεση που να εχει εισχωρήσει νερό στο φιλτροκούτι.
Αυτα ...
Πάντως δεν υπάρχει περίπτωση να του ερχονται νερά από κει. Τα νερά στο πόδι ειναι από κάποια κοιλότητα.
πχ μανιτάρια η κάτι τέτοιο.![]()
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΑΣ ΑΛΑΞΟΥΜΕ ΘΕΜΑ....
ΑΠΟ ΓΡΑΝΑΖΩΜΑ.....????
ΕΧΕΙ ΑΛΑΞΕΙ ΚΑΜΟΙΑ ΣΦΙΚΑ?
ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΞΕΡΩ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΔΙΑΛΕΓΕΙΣ ΜΕΤΑΞΕΙ ΤΕΛΙΚΗΣ
ΚΑΙ ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗΣ.ΑΛΗΘΕΥΕΙ ΚΑΙ ΠΩΣ ΤΟ ΔΙΑΛΕΓΕΙΣ?![]()
Σχετικό για να έχεις να κάνεις με την τελική πρέπει η μοτοσυκλέτα να βαράει κόφτες στην έκτη. το hornet είναι πολύυυυυυυυυυυυυ μακρυ οπότε αν το κοντύνεις θα εκμεταλεύεσαι όλη την 6η του.Αρχικά δημιουργήθηκε από chris_honda
ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΑΣ ΑΛΑΞΟΥΜΕ ΘΕΜΑ....
ΑΠΟ ΓΡΑΝΑΖΩΜΑ.....????
ΕΧΕΙ ΑΛΑΞΕΙ ΚΑΜΟΙΑ ΣΦΙΚΑ?
ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΞΕΡΩ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΔΙΑΛΕΓΕΙΣ ΜΕΤΑΞΕΙ ΤΕΛΙΚΗΣ
ΚΑΙ ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗΣ.ΑΛΗΘΕΥΕΙ ΚΑΙ ΠΩΣ ΤΟ ΔΙΑΛΕΓΕΙΣ?![]()
Σε λογικά πλαίσια πάντα έτσι;![]()
4/11/2006 Ο καλύτερα βελτιωμένος κουλάντζας!!!
The MRT will be back soon!!!
κοιταξε γραναζωμα τωρα αυτο ειναι μια αλη ιστορια.
αμα δεν θες τελικη και θες να εχεις το λεγομενο μπαμ βαζεις πισω δυο δοντια με τρια μεγαλυτερο και καθαρισες.τωρα εγω στην δικια μου περιπτωση εμενα ειναι ζιγκλερωμενο το μηχανακι πηγαινει κοματια δεν το πειραζω το γραναζωμα, εξαλου τωρα με την κοπελια μου που πηγαινουμε ταξιδια πηγαινω χαλαρα κανω και οικονομια στην βενζινη.
το χορνετ μας φοραει μπρος 15αρι και πισω 42αρι αμα θες γκαζια και να ψιλοχασεις τελικη βαλε ενα 44αρι πισω και καθαρισες,αμα θες κατι ενδιαμεσο ανεβα ενα δοντι πανω 43αρι πισω δεν εχεις τιποτα να χασεις.
μετα μπορεις να παιξεις με την αλυσιδα μπορεις να βαλεις αντι για 525 που φοραμε 520 να αυξησεις το βημα της μηχανης σου βοηθα πολυ και να παραμεινεις στο μαμα γραναζωμα.
αυτα πιστευω καπως να σε βοηθησα.
Έχω βάλει 44 πίσω γρανάζι (απο 42) και το μηχανάκι ανεβάζει στροφές πιο γρήγορα, και έχει ανεβάζει και τελική +10 χλμ.
Η 6η ακόμα και έτσι δεν μπαίνει στους κόφτες.
Το συνιστώ ανεπιφύλακτα ... και το κόστος 22 ευρώ.
![]()
Αρχικά δημιουργήθηκε από Foivos
Έχω βάλει 44 πίσω γρανάζι (απο 42) και το μηχανάκι ανεβάζει στροφές πιο γρήγορα, και έχει ανεβάζει και τελική +10 χλμ.
Η 6η ακόμα και έτσι δεν μπαίνει στους κόφτες.
Το συνιστώ ανεπιφύλακτα ... και το κόστος 22 ευρώ.
![]()
δεν είπες και το καλό! οτί κανει καλές σούζες έτσι!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
4/11/2006 Ο καλύτερα βελτιωμένος κουλάντζας!!!
The MRT will be back soon!!!
Αυτά μεταξύ μας...:a13:Αρχικά δημιουργήθηκε από Alx 84
δεν είπες και το καλό! οτί κανει καλές σούζες έτσι!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Τελική έχει ανεβάσει μόνο στο κοντέρ το οποίο τώρα απλά κλέβει περισσότερο...Η πραγματική σου τελική, η οποία στα γυμνά εξαρτάται πάρα πολύ από την αντίσταση του αέρα, λόγω της κακής αεροδυναμικής, παραμένει ίδια...Αρχικά δημιουργήθηκε από Foivos
Έχω βάλει 44 πίσω γρανάζι (απο 42) και το μηχανάκι ανεβάζει στροφές πιο γρήγορα, και έχει ανεβάζει και τελική +10 χλμ.
![]()
Πάντως το +2 δόντια πίσω σε σχέση με το -1 δόντι μπροστά (που είναι το πιο διαδεδομένο) το προτιμώ...
![]()
Εισαι σωστος μοτοσυκλετιστής...
…αν
Τα προφυλακτικά που χρησιμοποιείς ειναι δίγομα , σκληρά στο κέντρο και μαλακά στα πλάγια
Βρέθηκε πένσα, παρακαλείται ο κάτοχος να επικοινωνήσει με πμ :a29:
Pics
ΓΙΑ ΠΕΣ ΚΩΣΤΑ
ΜΕ ΤΟ +2 ΠΙΣΩ ΚΑΙ -1 ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΝΕΙΣ ΚΑΤΙ ΕΝΔΙΑΜΕΣΟ?
ΔΗΛ. ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΗ ΚΑΙ ΜΠΑΜ???![]()
![]()