Αρχικά δημιουργήθηκε από stavrogin
Οι πατεντες του δεν εχουν υπαρξει ουτε σε project ουτε σε παραγωγης αυτοκινητα.Υπαρχουν τα σχεδια σε επιπεδο συληψης ιδεας απο μηχανικους του 1926 ,οταν ολα αυτα ηταν στην αρχη τους.
Αυτο εμενα μου λεει οτι ακομα κι αν η οποια honda εχει 10 britten τυπους στο δυναμικο της υπαρχει τεραστιος χωρος για ευρεσητεχνιες που επρεπε να ειχαν εφευρεθει εδω και 60 χρονια.
Τα οβαλ πιστονια ειναι δυσκολο πραγμα αλλα ειναι μοτερ δεν ειναι ο τομεας που ποναει ουσιαστικα η μοτοσυκλετα δηλαδη ευσταθεια,κρατημα,ασφαλεια.
Δε μπα να βγαλουν 500 αλογα ατμοσφαιρικα στο χιλιαρι με οχταρια πιστονια,αλλου ποναει η μοτοσυκλετα το ξαναλεω.
Κι αυτο ειναι γεγονος.
stavrogin, θα διαφωνήσω μαζί σου.
Θα πάθεις μεγάλη πλάκα αν δείς τ εχει ήδη σχεδιαστέι και κατατεθεί σαν πατέντα.....
Στην ουσία σήμερα κατασκευάζονται κατα κόρον σχέδια του παρελθόντος, τα οποία δεν μπορούσαν να κατασκευαστούν μέχρι σήμερα γιατί δεν υπήρχαν τα σημερινά εργαλεία, μέσα, μέθοδοι κατασκευής.
Εχω περάσει αρκετό καιρό στα Patants Office στην Αγγλία κι ειχα πάθει μεγάλη ζημιά...
πχ η Triumph ειχε σχεδιάσει μονοκύλινδρο κινητήρα με οβαλ πιστόνι γύρω στο 1930...![]()