Σελίδα 5 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 61 έως 75 από 87

Θέμα: Britten V1000

  1. #61
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.230
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stavrogin

    Οι πατεντες του δεν εχουν υπαρξει ουτε σε project ουτε σε παραγωγης αυτοκινητα.Υπαρχουν τα σχεδια σε επιπεδο συληψης ιδεας απο μηχανικους του 1926 ,οταν ολα αυτα ηταν στην αρχη τους.
    Αυτο εμενα μου λεει οτι ακομα κι αν η οποια honda εχει 10 britten τυπους στο δυναμικο της υπαρχει τεραστιος χωρος για ευρεσητεχνιες που επρεπε να ειχαν εφευρεθει εδω και 60 χρονια.

    Τα οβαλ πιστονια ειναι δυσκολο πραγμα αλλα ειναι μοτερ δεν ειναι ο τομεας που ποναει ουσιαστικα η μοτοσυκλετα δηλαδη ευσταθεια,κρατημα,ασφαλεια.

    Δε μπα να βγαλουν 500 αλογα ατμοσφαιρικα στο χιλιαρι με οχταρια πιστονια,αλλου ποναει η μοτοσυκλετα το ξαναλεω.

    Κι αυτο ειναι γεγονος.

    stavrogin, θα διαφωνήσω μαζί σου.

    Θα πάθεις μεγάλη πλάκα αν δείς τ εχει ήδη σχεδιαστέι και κατατεθεί σαν πατέντα.....
    Στην ουσία σήμερα κατασκευάζονται κατα κόρον σχέδια του παρελθόντος, τα οποία δεν μπορούσαν να κατασκευαστούν μέχρι σήμερα γιατί δεν υπήρχαν τα σημερινά εργαλεία, μέσα, μέθοδοι κατασκευής.
    Εχω περάσει αρκετό καιρό στα Patants Office στην Αγγλία κι ειχα πάθει μεγάλη ζημιά...

    πχ η Triumph ειχε σχεδιάσει μονοκύλινδρο κινητήρα με οβαλ πιστόνι γύρω στο 1930...
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  2. #62
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.230
    Επίσης αν και ο ντόρος γύρω απο το NR εγινε με το μοτέρ, η μοτοσυκλέτα αυτη ειχε επίσης μονοκοκ πλαίσιο και 16ρα ρόδα μπροστά. (πρώτη φορά 16αρα ρόδα).
    Βέβαια υπήρχε και η Ossa 250 GP (τέλη του 60) του Santiago Herrero με μονοκοκ πλαίσιο παλαιότερα.

    Το λέω γιατί δεν ηταν μόνο το μοτέρ, αλλά και πολλά άλλα.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  3. #63
    δρόμο να 'χουμε... Το avatar του/της npat
    Moderator
    Εγγραφή
    13/09/2006
    Μηνύματα
    3.150
    Σχετικά με το μπροστινό της Britten.

    Πρόκειται ουσιαστικά για μπροστινό σύστημα γεωμετρίας hossack. Εκτός από την Britten, και μερικές παλιότερες μοτοσυκλέτες, μπορεί κανείς να το συνσντήσει και στην
    BMW K1200S (μια από τις ελάχιστες εταιρείες που αυτήν την στιγμή ασχολούνται ουσιαστικά με τα εναλλακτικά συστήματα ανάρτησης).

  4. #64
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.230
    Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
    Σχετικά με το μπροστινό της Britten.

    Πρόκειται ουσιαστικά για μπροστινό σύστημα γεωμετρίας hossack. Εκτός από την Britten, και μερικές παλιότερες μοτοσυκλέτες, μπορεί κανείς να το συνσντήσει και στην
    BMW K1200S (μια από τις ελάχιστες εταιρείες που αυτήν την στιγμή ασχολούνται ουσιαστικά με τα εναλλακτικά συστήματα ανάρτησης).
    Λάθος αγαπητε

    Το μπροστινό του Britten ειναι κατα βάση ενα παραλληλόγραμο girder, καμμία σχεση με του Hossack....

    Στο www.tonyfoale.com θα δεις ακριβως πως λειτουργεί το καθένα
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  5. #65
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    Στο www.tonyfoale.com θα δεις ακριβως πως λειτουργεί το καθένα
    Τι ΓΑΜΑΤΟ Link είναι αυτό !!!!

    Που τα βρίσκεις ΡΠΜ.?
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  6. #66
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    Στο www.tonyfoale.com


    ρε σαπίλα, θησαυρούς κατεβάζεις
    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

  7. #67
    δρόμο να 'χουμε... Το avatar του/της npat
    Moderator
    Εγγραφή
    13/09/2006
    Μηνύματα
    3.150
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    Λάθος αγαπητε

    Το μπροστινό του Britten ειναι κατα βάση ενα παραλληλόγραμο girder, καμμία σχεση με του Hossack....

    Στο www.tonyfoale.com θα δεις ακριβως πως λειτουργεί το καθένα
    Γενικώς τα συστήματα girder και hossack συγχέονται (κακώς, αλλά συμβαίνει). Δεν λέω ότι έχεις άδικο αλλά εχω δει συχνά το σύστημα της Βritten να αναφέρεται σαν σύστημα hossack. Έχεις κάποια συγκεκριμένη αναφορά?

  8. #68
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.230
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock


    ρε σαπίλα, θησαυρούς κατεβάζεις
    Αυτό είναι πραγματικά θησαυρός!!!!

    Ψαξε να δείς τα πειράματα που έκανε με ενα BMWR75/5 του 72...και μετα εβγαινε βόλτα να το δοκιμάσει μόνος του.

    καλό διάβασμα....

    @byron
    what is ΡΠΜ???
    Ασε μην μου πεις...
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  9. #69
    πρωην μελος Το avatar του/της idi
    Εγγραφή
    13/08/2003
    Μηνύματα
    6.082
    re-old-malakas:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

    thanks for the link!

  10. #70
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Αρχικά δημιουργήθηκε από idi
    re-old-malakas:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:


    re pousti mou :rotflmao: :rotflmao:
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  11. #71
    δρόμο να 'χουμε... Το avatar του/της npat
    Moderator
    Εγγραφή
    13/09/2006
    Μηνύματα
    3.150
    Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
    Γενικώς τα συστήματα girder και hossack συγχέονται (κακώς, αλλά συμβαίνει). Δεν λέω ότι έχεις άδικο αλλά εχω δει συχνά το σύστημα της Βritten να αναφέρεται σαν σύστημα hossack. Έχεις κάποια συγκεκριμένη αναφορά?
    Αναφορές:


    http://www.motorcycleclassics.com/ar.../brittenv1000/


    Incredibly sophisticated in many aspects, Britten used a fuel injection system that can be adjusted by laptop computer. This was a first in the motorcycle world, and just one more example of his progressive thinking. His suspension was not only adjustable for rake and trail, but also for dive, and was basically a redesign of the Hossack girder/wishbone parallelogram system; a system that was itself an update of the original Vincent front suspension. The unique girder forks, the lack of frame and the wild colors turned heads whenever the Britten flew the Southern Cross on the racetrack. And there in the pits working around the clock was the enigmatic John Britten, flying in the face of conventionality as he lived his dream to the full.


    http://www.vf750fd.com/blurbs/suspension.html


    The first iteration of John Britten's race bike used a traditional White Power upside-down telescopic fork. In a move for more rigidity, suspension geometry flexibility, and the ability to separate suspension and braking forces, Britten created a new front end. Britten's handmade alternative front suspension is a modern redevelopment of Norman Hossack's girder/wishbone parallelogram suspension or systems designed by Claude Fior. The Hossack design was an update of the Vincent Girdraulic fork which itself was an update of systems used at the dawn of motorcycling (Alan Cathcart, Superbike Magazine, January 1993). This fourth design iteration was chosen, much like the SaxTrak, because of the versatility of the geometry. But it is a girder fork nonetheless.


    Αλλά και στο δικό σου link η μπροστινή ανάρτηση του Britten αναφέρεται ως ανάρτηση τύπου Hossack:

    http://www.tonyfoale.com/Articles/Steer/STEER.htm


    HOSSACK / FIOR / FOALE Hossack photo

    This is the antithesis of the above, within the double link family. Instead of a very small upright with large curved arms, this setup has a larger upright which is located by very light and stiff wishbones. These are mounted above the tyre. Although the upright is constructed in the form of a fork, which allows for the use of normal wheels and brakes, there is no reason in principle why this could not be a single-sided component, to give the quick wheel changing of the Elf. e. But the stiffness to weight ratio is probably better with the fork.

    ...

    The New Zealand based Britten racing team has achieved considerable success with bikes fitted with this type of front-end. The main upright / fork is made from a carbon fibre composite as are many other components on the machine.

  12. #72
    πρωην μελος Το avatar του/της idi
    Εγγραφή
    13/08/2003
    Μηνύματα
    6.082
    Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n


    re pousti mou :rotflmao: :rotflmao:
    εγω επιμενω! :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

    με ολο το σεβασμο στο φιλο μου τον Αρη βεβαιως βεβαιως! γιατι μερικοι εδω δεν εχουν χουμορ...

  13. #73
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της gcrook
    Εγγραφή
    22/03/2003
    Μηνύματα
    6.231
    Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n


    Ρε stavrogin, άλλαξε βρε πουλάκι μου το avatar.....

    Τελικα στα φορα δεν μετραει μονο η εγκυροτητα η το υφος των γραπτων...
    Δεν θελω να θιξω τον Στεφανο με αυτο που εγραψα απλα εκανα μια παρατηρηση.
    -Have you any famous last words?
    -..Not Yet!
    -"Not yet"!? Is that famous?

  14. #74
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.230
    @ npat


    Δυστυχως η μακροσκελής απάντηση μου χάθηκε, το #@$με πέταξε έξω και ειμαι και στη δουλειά.

    Με λίγα λόγια ξανα.

    Λέγοντας οτι δεν εχουν σχέση τα 2 συστήματα δεν εννοούσα ακριβώς αυτό.
    Φυσικά και εχουν σχέση, αλλά κατα τη γνώμη μου μεγαλύτερη σχέση εχει το σύστημα του Britten με ενα απλο girder του 30 παρά με το σύστημα του Hossack (το οποίο ξέρει ο κοσμος δυστυχως σαν Duolever σήμερα).

    Το πρωτοπορείακό σημείο του Britten είναι οτι ειναι πλήρως ρυθμιζόμενο.
    Μπορεί να βυθίζεται, να μένει σταθερό, η και να ανυψώνεται κατα το φρενάρισμα.

    Στο link που εβαλες φαίνεται καθαρά η διαφορά του.
    Thus Britten has set up the forks currently to dive for the first 80mm of travel and then rise for the last 40mm.

    Επίσης εχει πολλά κοινα με το σύστημα του Claude Fior, o οποίος δυστυχως πέθανε στα 46 του.
    Δες εδω
    http://www.appeldephare.com/motos/pif.html

    Σήμερα κανείς δεν ασχολείται σοβαρα με τα εναλλακτικά μπροστινά συστηματα, εκτός της BMW που το αντέγραψε μετα την λήξη των πατεντων του Hossack

    Οι πηγες μου ειναι περιοδικά και βιβλία του Alan Cathcart, και ειναιοι ίδιες μάλλον με του δευτερου link που εβαλες.
    Μαλλον συμφωνούμε οτι διαφωνούμε
    Ειμαι στη δουλειά τώρα, αλλά πιστευω να βρούμε ευκαιρία να το αναπτύξουμε κι αλλο!!


    Εσεις παλιόπαιδα μην βρίζετε γιατι θα φωνάξω τον μπαμπούλα :rotflmao:
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  15. #75
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.230
    Kαι με την ευκαιρία να βάλω και την super super σπάνια φωτόγραφία της πρώτης διδάξασας μοτοσυκλέτας με εναλλακτικό μπροστινό.

    Πρόκειται για την Nessie (στην φωτό η 2η έκδοση) των Mead & Tomkinson του 1976.

    Εχει μπροστινό σύστημα DiFazio (Hub steering) και παραλλήλόγραμμο πισω ψαλίδι.
    Ηταν βασισμένη σε Laverda

    Και οχι δεν ηταν δίχρονη


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	nessie_iv.jpg 
Προβολές:	245 
Μέγεθος:	90,5 KB 
ID:	106978
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

Σελίδα 5 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Britten V-1000
    από VALES στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 05/07/2010, 18:51
  2. Husqvarna V1000 Gran Turismo concept
    από nakedorange στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 31/10/2008, 03:13
  3. exo provlima me ta ilektronika v1000????
    από stef.corfu στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 13/07/2007, 01:37

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF