σορρυ σορρυ, έχετε δίκιο. Υπάρχει ήδη το πολεμικό F...Αρχικά δημιουργήθηκε από marios8
Η τιμή του πολεμικού είναι πολύ περισσότερο απο 5-6 χιλιάρικα.
![]()
οπότε αυτό που παρουσιάζεται εδω θα ειναι κατι πιο απλο, οκ![]()
σορρυ σορρυ, έχετε δίκιο. Υπάρχει ήδη το πολεμικό F...Αρχικά δημιουργήθηκε από marios8
Η τιμή του πολεμικού είναι πολύ περισσότερο απο 5-6 χιλιάρικα.
![]()
οπότε αυτό που παρουσιάζεται εδω θα ειναι κατι πιο απλο, οκ![]()
2012: 150 ημέρες στη νότια Αμερική
2010: Βόρειο Ακρωτήρι, 2009: Πυρηναία, Χώρα Βάσκων, Άλπεις, 2008: Άλπεις
απο την στιγμη που ο αεροψυκτος κινητηρας και τα καρμπυρατερ αποτελουν ειδος υπο εξαφανιση ελεω euro3 προδιαγραφων, μην περιμενετε φθηνα και οικονομικα μηχανακια σε αυτη την κατηγορια.
αλλο πραγμα τα XRL125 και το XT125 και αλλο αυτο...
προσωπικη εκτιμηση ειναι οτι θα ''τα σπαει'' το συγκεκριμενο μηχανακι.Δεν γινεται να επιβιωσει αλλιως, δεν γινεται να ειναι μετριο γιατι απλα δεν θα εχει θεση στην αγορα.
Χρηστικοτητα προσφερουν και αλλοι και μαλιστα σε καλυτερο πακετο τιμης και ανεσης.
Πές μου μία μηχανή που να μπαίνει αξιοπρεπώς στο χώμα και να μην είναι μόνο για αγώνες.Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
προσφερουν και αλλοι και μαλιστα σε καλυτερο πακετο τιμης και ανεσης.
Κάτι αντιστοιχο με το ΧR 250R, TTR 250, DR 350.. τα οπία δεν παράγονται τώρα.
Η ανεση δεν έχει να κάνει με το πακέτο τιμής.
Ξέρεις ποσο κάνει το exc 250f και τί άνεση έχει?![]()
Τον κάθε λαό τον κυβερνάει αυτός που του αξίζει.
χμμ ντάξει ... σίγουρα τα παραπάνω τα οδηγάς και εκτός χώματος ... αλλά δεν έχουν usd δεν έχουν μίζα.... είναι κάποια πράγματα must πλέον....!!!Αρχικά δημιουργήθηκε από marios8
Πές μου μία μηχανή που να μπαίνει αξιοπρεπώς στο χώμα και να μην είναι μόνο για αγώνες.
Κάτι αντιστοιχο με το ΧR 250R, TTR 250, DR 350.. τα οπία δεν παράγονται τώρα.
Η ανεση δεν έχει να κάνει με το πακέτο τιμής.
Ξέρεις ποσο κάνει το exc 250f και τί άνεση έχει?![]()
![]()
Εγώ πάντως με την μανιβέλα ... έχω τραβήξει τρελά ζόρια μερικές φορές....
Nαί συμφωνώ. Εννοείται οτι θα έχει τα μέτρα και τα σταθμά της εποχής.Αρχικά δημιουργήθηκε από Zid
χμμ ντάξει ... σίγουρα τα παραπάνω τα οδηγάς και εκτός χώματος ... αλλά δεν έχουν usd δεν έχουν μίζα.... είναι κάποια πράγματα must πλέον....!!!
![]()
Εγώ πάντως με την μανιβέλα ... έχω τραβήξει τρελά ζόρια μερικές φορές....![]()
Τον κάθε λαό τον κυβερνάει αυτός που του αξίζει.
δεν καταλαβες μαλλον , διαβασε τα προηγουμενα μηνυματα μου...Αρχικά δημιουργήθηκε από marios8
Πές μου μία μηχανή που να μπαίνει αξιοπρεπώς στο χώμα και να μην είναι μόνο για αγώνες.
Κάτι αντιστοιχο με το ΧR 250R, TTR 250, DR 350.. τα οπία δεν παράγονται τώρα.
Η ανεση δεν έχει να κάνει με το πακέτο τιμής.
Ξέρεις ποσο κάνει το exc 250f και τί άνεση έχει?![]()
ολα τα μηχανακια που αναφερεις, την εποχη που εβγαιναν, ηταν και η μοναδικη σχεδον επιλογη οσων καναν τα πρωτα τους βηματα στην μοτοσικλετα...ακομη και τωρα μετα απο τοσα χρονια ειναι ιδανικα για εναν αρχαριο.
πηγαιναν στο χωμα και το καναν και καλα για τα μετρα της εποχης αλλα ηταν βασισμενα στην απλοτητα (αεροψυξη εκτος του KLX) με κινητηρες που ειχαν διατελεσει καθηκοντα και σε αλλα μηχανακια επι μακρον...τα περιφερειακα τους δεν ηταν και τιποτα super-duper, παρ ολα αυτα ηταν επαρκη για τους υποψηφιους αναβατες τους.
με λιγα λογια ηταν η ''περισοτερη'' μηχανη που μπορουσες να αγορασεις εκεινη την εποχη με λιγα χρηματα...
και τωρα ερχομαστε στο παρων...
αν το WR250R κοστιζει 6.000€ πιστευεις οτι ενας νεος αναβατης θα το προτιμησει εναντι ενος Bandit 650 , ενος XT660 η ενος ER6;
για αυτο λεω οτι ναι μεν για την δικη μου κριση ( η την δικη σου) ειναι super το Yamahaκι, αλλα δεν μπορει να συγκερασει τα χαρακτηριστικα εκεινων των μοτοσικλετων (dr, xr, tt) και αυτο γιατι θα βγει χαμενο απο ολες τις παντες...
το wr250r για να επιβιωσει σημερα πρεπει να ειναι οσο το δυνατον περισσοτερο πολεμικο!
η θεση που ειναι κενη στην αγορα ειναι αυτη των enduro με δυνατοτητα κινησης και στην ασφαλτο και οχι αυτη των on-off με δυνατοτητες στο χωμα.
αν ειναι ντεμι...ουτε καποιος που θα το θελει για play-bike θα το παρει, ουτε και καποιος που ψαχνει μια πρωτη μηχανη, υπαρχει τρομερη εξειδικευση πλεον, περασαν εκεινες οι εποχες.
![]()
kai to sm to dr exei usdΑρχικά δημιουργήθηκε από Zid
Χμμ αν σκεφτείς ότι παίρνεις ενα drz στα 6 χιλιάρικα γιατί να πάρεις ένα 250....
Αλλά θα έχει usd και σίγουρα θα είναι πιο ελαφρύ και ευκολοδήγητο στο χώμα.... τέσπα ας το δούμε απο κοντά....![]()
Ναι το sm έχει ... το enduro δεν έχει .....Αρχικά δημιουργήθηκε από nikos force
kai to sm to dr exei usd
Eγω σου λέω για μηχανές που πάνε στο χώμα. Το μπάντιτ το ΧΤ και το ER δεν πάνε.Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
αν το WR250R κοστιζει 6.000€ πιστευεις οτι ενας νεος αναβατης θα το προτιμησει εναντι ενος Bandit 650 , ενος XT660 η ενος ER6;
![]()
Αρα σου προσφέρει μια μηχανή που πάει στο χώμα αξιοπρεπέστατα χωρίς να είναι "καθαρό".
Αύτό είναι που δεν μπορεις να βρείς εύκολα. Στον αναβάτη που θέλει να ξεκινήσει στο χωμα είναι μια καλή λύση![]()
Τον κάθε λαό τον κυβερνάει αυτός που του αξίζει.
Αρχικά δημιουργήθηκε από Zid
χμμ ντάξει ... σίγουρα τα παραπάνω τα οδηγάς και εκτός χώματος ... αλλά δεν έχουν usd δεν έχουν μίζα.... είναι κάποια πράγματα must πλέον....!!!
![]()
Εγώ πάντως με την μανιβέλα ... έχω τραβήξει τρελά ζόρια μερικές φορές....
Συγνώμη κιόλας, αλλά να σε διορθώσω σε κάτι!!! Τουλάχιστον τα TT-R έχουν μίζα!!!!
Το ξέρω από προσωπική πείρα!!!![]()
....Έχω επιλεκτική ακοή. Συγνώμη δεν επιλέχτηκες.......
Ντάξει μη βαράς έχει ....Αρχικά δημιουργήθηκε από Maira
Συγνώμη κιόλας, αλλά να σε διορθώσω σε κάτι!!! Τουλάχιστον τα TT-R έχουν μίζα!!!!
Το ξέρω από προσωπική πείρα!!!![]()
![]()
Παιδιά....το super Yamahaκι θα έχει περί τα 6500-7000ευρά....
και είναι πολλά τα εργαλεία με τα ίδια λεφτά και κοιτάζοντάς τα σε αντιπαραβολή αγοράζεις πιο πολλά για τα λεφτά σου από ότι τα 250c.c. που δίνει η Yamaha.
Αλλά από άποψη μοναδικότατας στην κατηγορία και εναλλακτικά με τα σκουτερωϊδή....είναι ασυναγώνιστο.
Θα προσπαθήσω να το αγοράσω. Είναι κόλαση το άτιμο.
Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί πάτε την τιμή με τα κυβικάΑρχικά δημιουργήθηκε από H.A.Balafoutre
σε αντιπαραβολή αγοράζεις πιο πολλά για τα λεφτά σου από ότι τα 250c.c. που δίνει η Yamaha.
![]()
![]()
![]()
Οι συγκρίσεις με σκουτερ δεν έχουν νόημα.
Οποιος πάρει το wr250r για να πηγαίνει μόνο στην άσφαλτο είναι τουλάχιστον ανόητος. Γιατί σε αυτή την περίπτωση όντος μπορεί να βρείς κατι με περισσοτερα κυβικά , με περισσότερη άνεση , με περισσότερα γκάζια .........
ΔΕΝ αναφέρεται σε αυτό το κοινό.
Αναφέρεται σε ανθρώπους που θέλουν να ασχοληθούν και με το ΧΩΜΑ.![]()
Τον κάθε λαό τον κυβερνάει αυτός που του αξίζει.
στο site της Yamaha-αμερικής, έχει ανέβει :
http://www.yamaha-motor.com/sport/pr...5/0/specs.aspx
εκεί δίνει τιμή: MSRP $5,899
τεχνικά χαρακτηριστικά :
Engine :
Type 250cc liquid-cooled DOHC 4-stroke;4 valves
Bore x Stroke 77.0 x 53.6mm
Compression Ratio 11.8:1
Carburetion Fuel injection
Ignition Direct ignition coil
Transmission Constant-mesh 6-speed; multiplate wet clutch
Final Drive Chain
Chassis
Suspension/Front Inverted fork; fully adjustable, 10.6-in travel
Suspension/Rear Single shock; fully adjustable, 10.4-in travel
Brakes/Front Hydraulic single-disc brake, 250mm
Brakes/Rear Hydraulic single-disc brake, 230mm
Tires/Front 80/100-21
Tires/Rear 120/80-18
Dimensions
Length 85.6 in
Width 31.9 in
Height 48.4 in
Seat Height 36.6 in
Wheelbase 55.9 in
Ground Clearance 11.8 in
Fuel Capacity 2.0 gal
Dry Weight 276 lb (CA 278 lb)
2012: 150 ημέρες στη νότια Αμερική
2010: Βόρειο Ακρωτήρι, 2009: Πυρηναία, Χώρα Βάσκων, Άλπεις, 2008: Άλπεις
(συνέχεια) (http://www.yamaha-motor.com/sport/pr.../features.aspx)
Key Features:
ALL-NEW FOR 2008
-Directly descended from our YZ motocrossers and WR off-road machines—even the original Yamaha YA-1 of 1955—the all-new WR250R is here to make Yamaha’s off-road prowess street accessible.
-Not exactly an enduro model and not a streetbike either, the WR250R is for riders who ride off-road more than on. Its sibling, the supermoto-inspired WR250X, is for riders who spend more time on pavement.
Engine:
- Fresh-sheet design 250cc liquid-cooled, DOHC engine with two titanium intake valves and two steel exhausts, forged piston and plated cylinder for outstanding durability.
- Pentroof combustion chamber with downdraft-type straight intake helps make excellent power across the rev band, with maximum power at 10,000 rpm.
- First use of fuel injection on a 250 Yamaha on/off-road bike. The system relies on input from a crank sensor, intake air pressure sensor and throttle position sensor feeding a compact ECU to provide optimum combustion.
- An ECU-controlled EXUP exhaust valve, along with an electronic intake control valve, broadens the powerband.
- Large titanium intake valves with WPC processed high lift cams, a treatment in which the surface is sprayed with fine powder at over 100 meters per second to increase surface hardness.
- Three-axis engine layout keeps the engine compact. Wet sump tucks between frame rails to keep the engine height down.
- Rare earth-type ACM alternator keeps the weight down while providing all the current needed to run the FI and lighting systems.
- Direct ignition coil sits atop the spark plug—another first on a Yamaha on/off-road model.
- Six-speed gearbox provides a wide spread of ratios, with shower-type lubrication for reliability. A special light-action clutch makes shifting a snap.
- Tucked-in, three-chamber muffler keeps the mass concentration up and the bike quiet.
- Electric start only: Leaving off the kickstarter keeps it light and simple.
Additional Features:
-A slim, steel fuel tank is shaped with knee grip in mind, and the entire ergonomic layout is designed to make the rider feel like part of the bike.
-Narrow, YZ-inspired seat features gripper-type cover for great seat-of-the-pants feel. Seat height is 36.6 inches.
- WR enduro-style instrument panel provides excellent visibility in spite of the compact size. Basic mode provides speed, clock, tripmeter and self-diagnostic function. Measurement mode includes stopwatch, distance-compensating tripmeter, etc.
- Minimalist front and rear fenders are designed for function, simplicity and lightness.
- Bodywork with separate radiator heat outlet helps keep engine and rider cool.
- Lightweight headlight and LED taillight maximize visibility and draw less current.
- Adjustable front brake lever
2012: 150 ημέρες στη νότια Αμερική
2010: Βόρειο Ακρωτήρι, 2009: Πυρηναία, Χώρα Βάσκων, Άλπεις, 2008: Άλπεις