Κοινώς τράμπα όλο το μπροστινό σύστημα το TL με κάτι το
οποίο είναι σαφώς καλύτερο.... Το λοιπόν ακολουθεί ένα μικρό
φωτογραφικό walk through με ολίγες λεπτομέρειες.... enjoy...:rotflmao:
Κοινώς τράμπα όλο το μπροστινό σύστημα το TL με κάτι το
οποίο είναι σαφώς καλύτερο.... Το λοιπόν ακολουθεί ένα μικρό
φωτογραφικό walk through με ολίγες λεπτομέρειες.... enjoy...:rotflmao:
5) Άλλη μία από την ζάντα, έχοντας τοποθετημένους τους
αποστάτες για τις δαγκάνες, μιάς και το Κ4 "φοράει" 298mm
δισκόπλακες, ενώ εγώ ήδη έχω τις μαργαρίτες των 320 mm..
Άρα χρειαζόμαστε 4 αποστάτες των 10mm, ώστε να απομακρύνουμε
τις δαγκάνες από τις μπότες του πηρουνιού, ώστε να κερδίσουμε τα
extra 20mm στην διάμετρο.... Όμως και πάλι πιάστηκα αδιάβαστος...
![]()
6) Τα λάθη ήταν δύο....
α: Για να χρησιμοποιήσω τους προαναφερθέντες
αποστάτες, θα έπρεπε να χρησιμοποιήσω τις ακτινικές δαγκάνες είτε από Κ3 ή από
Κ4....Όμως όπως είπα, βρήκα δαγκάνες από το Κ6 και η διαφορά είναι ότι
οι συγκεκριμένες, είχαν ήδη τον αποστάτη προσαρμοσμένο πάνω τους... δλδ είχαν
παραπάνω μέταλλο στα 2 άκρα τους ίσο ακριβώς με τους αποστάτες που ήθελα
να χρησιμοποιήσω. Άρα αυτό το λάθος δεν μας πείραξε παρά μόνο στο ότι πλήρωσα
τος αποστάτες και δεν τους χρησιμοποίησα...![]()
β) Έχοντας αλλάξει και τις τιμονόπλακες του TL και έχοντας βάλει του Gsxr,
δυστυχώς άλλαξε το offset των καλαμιών, με αποτέλεσμα ναι μεν η ζάντα να μπαίνει
κανονικά και να βιδώνει στον άξονα, όμως το θέμα ήταν ότι οι δισκόπλακες βρέθηκαν
να ακουμπάνε στις εξωτερικές πλευρές των δαγκανών... Άρα έπρεπε να βρεθεί και ζάντα
από Κ3 ή Κ4..
τιμονόπλακες
![]()
Καλα η κατηγορια V2 εχει γεμισει γλυκα αγορια!
![]()
![]()
![]()
![]()
-Have you any famous last words?
-..Not Yet!
-"Not yet"!? Is that famous?