Παιδια εχω και εγω ενα προβλημα με τι πισω αναρτηση!
Πηγα στο μηχανικο μου για σερβις για τι μπροστινη αναρτηση και μου την ρυθμισε για πιο σκληρη.
Το αποτελεσμα ειναι να ειναι πιο σωστο το μπροστινο και να το νιωθω να παταει καλα κατω και
καλυτερα στις στροφες. Το προβλημα μου ομως ειναι οτι το πισω το ενιωθα πλεον στον αερα,
να χανετε!! Με τα πολλα παω και το σφιγγω τερμα! Το ενιωθα πιο σωστα να παταει κατω αλλα τελικα το
μηχανακι δεν ειχε SAG οπως εμαθα μετα. Το ξεσφιξα μια σκαλα και αποκτησε ενα ποντο SAG αλλα και παλι
δε το νιωθω σωστο. Επειδη κατι τετια τα φοβαμε σκεφτομε να παρω ενα καινουργιο ελλατηριο πιο σωστο
το οποιο κοστιζει 150 εβρο το απλο και 250 εβρο με υγρο αζωτο αυτο του χορνετ 600.
Εσεις τι προτινετε να κανω στη συγκεκριμενη περιπτωση απο τη πειρα σας γιατι το ψιλοφοβαμε πλεον το μηχανακι.
Εγω επειδη σκεφτομε να βαλο εξαρτηματα απο το καρμπυρατερ του χορνετ και εξατμιση ωστε να παει ιδια αλογα με
το χορνετ σκεφτομαι οτι θα ναι καλυτερο να φορεσει με υγρο αζωτο για να ειναι και πιο σωστο.
Παρακαλω πειτε αποψεις παιδεια![]()
![]()
Πολύ φοβάμαι ότι μόνο η αντικατάσταση ολόκληρου του αμορτισέρ θα σε σώσει αφού ούτως η άλλως το δικό του δεν είναι και για πολλά πολλά.. ας σου πουν οι γνώστες για το τι παίζει σχετικά με τα ελλατήρια, εύκολα ξεμπερδέματα εύχομαι να έχεις !Αρχικά δημιουργήθηκε από Panos82gr
Το αποτελεσμα ειναι να ειναι πιο σωστο το μπροστινο και να το νιωθω να παταει καλα κατω και καλυτερα στις στροφες. Το προβλημα μου ομως ειναι οτι το πισω το ενιωθα πλεον στον αερα,
να χανετε!! Με τα πολλα παω και το σφιγγω τερμα! Το ενιωθα πιο σωστα να παταει κατω αλλα τελικα το μηχανακι δεν ειχε SAG οπως εμαθα μετα. Το ξεσφιξα μια σκαλα και αποκτησε ενα ποντο SAG αλλα και παλι δε το νιωθω σωστο. Επειδη κατι τετια τα φοβαμε σκεφτομε να παρω ενα καινουργιο ελλατηριο πιο σωστο το οποιο κοστιζει 150 εβρο το απλο και 250 εβρο με υγρο αζωτο αυτο του χορνετ 600.
![]()
Υγρο άζωτο, χλωμό το βλέπω..... Εκτώς και η Honda έχει βρεί τρόπο να το διατηρεί υγρό στους -200C.Αρχικά δημιουργήθηκε από Panos82gr
το χορνετ σκεφτομαι οτι θα ναι καλυτερο να φορεσει με υγρο αζωτο για να ειναι και πιο σωστο.
Παρακαλω πειτε αποψεις παιδεια![]()
![]()
Πριν κάνεις ότιδήποτε, φτιάξε τουλάχιστον σωστά το sag της μηχανής ακολουθώντας τις πολύ απλές οδηγίες του oldman στο περιώνυμο post
Aν δεν σε ικανοποιεί το αποτέλεσμα, τότε προχωράς σε δραστικές λύσεις.
![]()
Αυτό το ελατήριο με το υγρό άζωτο με μπέρδεψε.
Το ελατήριο πίσω θα βοηθήσει φαντάζομαι και αν βάλεις και μπροστά ακόμα καλύτερα.
Αν πάς και σε αμορτισέρ ρυθμιζόμενο πίσω (το οποίο συνήθως είναι υπό πίεση με άζωτο, αλλά όχι υγροποιημένο) θα είναι πολύ καλύτερα και ακριβότερα, εφόσον μάθεις να το ρυθμίζεις με τρόπο που να ανταποκρίνεται στην ζητούμενη συμπεριφορά της μοτό (και οχι κούτσουρο όπως συνηθίζουν οι περισσότεροι).
Εσεις παιδεια τι προτινετε, να επαναφερω τη μπροστα αναρτηση σε πιο μαλακη ωστε να εχω τις συμβατικες προδιαγραφες του κατασκευαστη η να προσθεσω ενα αφτερ μαρκετ ελλατηριο πισω ωστε θεωρητικα παντα,
να παταει πιο καλα το μηχανακι κατω απο πριν? (το οποιο δε ξερω αν οντως θα γινει)
Η πειρα σας με τις εργοστασιακες αναρτησεις τι εχει δηξει ως τωρα?
Μηπως γνωριζει κανεις, τι sag οριζει ο κατασκευαστης για το cbf 600?
Το Hornet έχει αμορτισέρ με ρυθιζόμενες αποσβέσεις ??![]()
Αν ναι, μπορείς να αρχίσεις από εκεί, ΑΦΟΥ φέρεις το sag στην σωστή του τιμή !!
(την οποία, από ότι κατάλαβα δεν έχεις, οπότε βρίσκεις από τα τεχνικά χαρακτηριστικά το ΣΥΝΟΛΙΚΟ μήκος της διαδρομής του πίσω τροχού και ρυθμίζεις το δυναμικό sag (εσύ + μηχανή + τσουμπλέκια) στο 1/3 της συνολικής διαδρομής (μπακάλικο αλλά λειτουργικό...)![]()
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
Ο Old σου τα λέει πολύ καλά.
Tα Hornet δεν εχουν ρυθμίσεις απόσβεσης, εκτός απο το 900 από το 2004 και μετα (σαν το δικό μου που εχει απόσβεσης επαναφοράς).
Εσυ μιλάς για Hornet 600, αλλά εχεις ελέγξει οτι εχει ιδιο μήκος αμορτισερ με το CBF?
Ρυθμισε λοιπόν την προφόρτιση πίσω (ελατήριο) και δες πως πάει. Αν θελεις να αλλάξεις αμορτισέρ, χρειάζεσαι 600 ευρω για να βάλεις κάτι καλό, εκτος κι αν βρεις μεταχειρισμένο.
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
To piso amortiser mou einai apo cbr 600 tou 93, kai i diafora apo bida se bida einai peripou sto miso ekatosto sto mati. Apo ekei kai pera ego auxisa tin profortisi arketa kai miosa tin aposbesi kata 2 strofes (low) oste na mporo na exo fouskomena ta lastixa mou me sosti piesi gia na mi glistrane kai na mi xano to piso meros tis moto kai na fidiazei eukola. An einai na ertho se kana kafe sto delear na ti dei kanas amortiser-guru tis pareas na mou pei ti gnomi tou![]()
![]()
Running over the same old ground ...Αρχικά δημιουργήθηκε από Panos82gr
ego auxisa tin profortisi arketa kai miosa tin aposbesi kata 2 strofes (low) oste na mporo na exo fouskomena ta lastixa mou me sosti piesi gia na mi glistrane kai na mi xano to piso meros tis moto kai na fidiazei eukola.![]()
Αυξάνοντας την προφόρτιση "ψήλωσες" το μηχανάκι πίσω !!
(γι αυτό και "φίδιαζε"...).
Μειώνοντας την απόσβεση (υποθέτω επαναφοράς...) έκανες το μηχανάκι ακόμη πιο "απότομο" !!
(χοροπηδάει και κλωτσάει όταν περνάει από ανωμαλίες)
Η προφόρτιση του ελατηρίου ΔΕΝ έχει καμιά σχέση με τις αποσβέσεις !!
(η σκληρότητά του, ναι !!..)![]()
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
Σαλατα εποχης που λεμε τα κανα oldman :rotflmao:
Το φιδιασμα βασικα δεν εχω καταλαβει πως συμβενει και γιατι.
Αυτο που εχω καταλαβει ειναι πως οταν δινω γκαζι η μηχανη εχει τη ταση να σηκωνετε προς τα πανω κατα καποιο τροπο (βλεπε σουζα) οποτε το βαρος παει προς τα πισω. Αν η προφορτιση ειναι μεγαλη αυτο σημαινει πως το ελατηριο θα ζουλιχτει για 5 ποντους πχ αντι για 10 οταν θα ειχε μεγαλυτερο περιθωριο λογο προφορτισης. Οποτε εχει μικροτερο περιθωριο πιεσης του ελατηριου, δυσκολεβετε πιο πολυ η δυναμη που ασκειτε και τινει να παει αριστερα η δεξια και φιδιαζει? Για την αποσβεση που δε ξερω ακριβως τι ρυθμιζει παλι η βιδα αποσβεσης, απο οτι καταλαβενω στο σοφτ, εχει μικροτερη συμπιεση το αζωτο οποτε συμπιεζετε πιο ευκολα και επανερχετε πιο γρηγορα λογο σκληροτητας του ελατηριου φανταζομε. Αυτο σημαινει πιο γρηγορη επαναφορα στο αρχικο σημειο του ελατηριου φανταζομαι.
Μπερδευτικα.. Για να βρεθει η λυση ενας ειναι ο παραγοντας:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Θέλω να αλλάξω την πίσω ανάρτηση του CBF600S μου.
Σκέφτομαι για ένα αμορντισέρ / ελατήριο της Hyperpro, και συγκεκριμένα αυτό:
http://hyperpro.com/products/shock030.asp?ShockID=244
Το βρίσκω κάτι παραπάνω από 500 ευρώ στην εδώ αντιπροσωπία.
Καμιά άποψη / σχόλιο σχετικά με αυτό? Αξίζει τα λεφτά του? Θα δω βελτίωση? Είναι γενικά σόι τα προιόντα της Hyperpro?
Για πείτε...
[[[ Έχω ήδη βάλει ελατήρια και λάδια Hyperpro μπροστά. Συγκεκριμένα αυτά:
http://hyperpro.com/products/springk...p?SpringID=211 ]]]
Καμία σχέση !!!Αρχικά δημιουργήθηκε από Panos82gr
οταν δινω γκαζι η μηχανη εχει τη ταση να σηκωνετε προς τα πανω κατα καποιο τροπο (βλεπε σουζα) οποτε το βαρος παει προς τα πισω. Αν η προφορτιση ειναι μεγαλη αυτο σημαινει πως το ελατηριο θα ζουλιχτει για 5 ποντους πχ αντι για 10 οταν θα ειχε μεγαλυτερο περιθωριο λογο προφορτισης. Οποτε εχει μικροτερο περιθωριο πιεσης του ελατηριου, δυσκολεβετε πιο πολυ η δυναμη που ασκειτε και τινει να παει αριστερα η δεξια και φιδιαζει?![]()
(αν και δεν κατάλαβα τι έγραψες...)![]()
Άσχετα από τον βαθμό προφόρτισης, το ελατήριο θα "ζουλιχτεί" το ίδιο και στις δύο περιπτώσεις !!
(η υποχώρηση ενός ελατηρίου για δεδομένη δύναμη εξαρτάται από την σκληρότητά του - την οποία η προφόρτιση ΔΕΝ αλλάζει...).
Η μόνη περίπτωση να γίνεται κάτι παρόμοιο με αυτό που περιγράφεις είναι να έχεις προφορτίσει ΠΟΛΥ το ελατήριο (να έχεις "φάει" ωφέλιμη διαδρομή...) ώστε να μην υποχωρεί καθόλου στην γκαζιά (να σηκώνεται μόνο το μπροστινό σου).![]()
Ξέρεις κανένα καλό μαγαζί όπου μπορούμε να πνίξουμε τον πόνο μας ...???Αρχικά δημιουργήθηκε από Panos82gr
Για την αποσβεση που δε ξερω ακριβως τι ρυθμιζει παλι η βιδα αποσβεσης, απο οτι καταλαβενω στο σοφτ, εχει μικροτερη συμπιεση το αζωτο οποτε συμπιεζετε πιο ευκολα και επανερχετε πιο γρηγορα λογο σκληροτητας του ελατηριου φανταζομε. Αυτο σημαινει πιο γρηγορη επαναφορα στο αρχικο σημειο του ελατηριου φανταζομαι.
(γιατί για να βγάλουμε άκρη, δεν το βλέπω...)
και άσε ήσυχο το άζωτο, γιατί δεν νομίζω να σου έχει κάνει κάτι...![]()
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...