Επίσης, εάν γνωρίζει κάποιος μπορεί να ενημερώσει σχετικά με τύπο καυσίμου, κόστος συντήρησης της εν λόγω μοτοσυκλέτας κλπ...;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!![]()
Trumpet
Θέλω ταξίδι με μοτοσυκλέτα, ένα μήνα Κάτω Ιταλία και Σικελία...
Το σχήμα του και μόνο , είναι μακριά από κάθε τι που θεωρείτε σύγχρονη μοτοσυκλέτα .
Θα έλεγα , να δεις κάτι άλλο .
για πρωτη μοτοσυκλετα!!!
![]()
ψαξε για κατι πιο user friendly!
Dorsoduro 750 & Norton 16H
"user friendly"?
Εννοείς φίλε τη συμπεριφορά της μηχανής στο δρόμο ή κάτι άλλο?![]()
Θέλω ταξίδι με μοτοσυκλέτα, ένα μήνα Κάτω Ιταλία και Σικελία...
Μου φαίνεται βαρυ και ογκώδες μηχανάκι. Αν δεν έχεις καθόλου εμπειρία θα το ξαπλώνεις κάτω με το παραμικρό
Πάρε για αρχή κατι πιο ελαφρυ και ευκολοδήγητο, (ΧΤ, KLE, τέτοια πράγματα).
![]()
![]()
71°1′8″N 25°47′50″E
48°07'01.6"N 1°27'50.9"W
Le Servonais
Φίλε όντως είναι βαρύ και ογκώδες αλλά έχει σχετικά χαμηλά το κέντρο βάρους (σε σχέση πάντα με KLE, Transalp κλπ)... Ευχαριστώ όλους για το χρόνο σας, αλλά μπορεί κάποιος να απαντήσει στις ερωτήσεις που έκανα? Καύσιμο?Φαντάζομαι σούπερ αλλά ποτέ δεν ξέρεις..
Κόστος συντήρησης μιας σχεδόν κλασσικής μοτοσυκλέτας...?![]()
Θέλω ταξίδι με μοτοσυκλέτα, ένα μήνα Κάτω Ιταλία και Σικελία...
Χαμηλό κέντρο βάρους αλλα σαφώς πιο πολλά κιλά.Αρχικά δημιουργήθηκε από trumpet
Φίλε όντως είναι βαρύ και ογκώδες αλλά έχει σχετικά χαμηλά το κέντρο βάρους (σε σχέση πάντα με KLE, Transalp κλπ)... Ευχαριστώ όλους για το χρόνο σας, αλλά μπορεί κάποιος να απαντήσει στις ερωτήσεις που έκανα? Καύσιμο?Φαντάζομαι σούπερ αλλά ποτέ δεν ξέρεις..
Κόστος συντήρησης μιας σχεδόν κλασσικής μοτοσυκλέτας...?![]()
Βενζίνη σουπερ όπως την ξέραμε δεν υπάρχει, αλλα η "σουπερ αμόλυβδη" (ή όπως την έχουν ονομάσει) ειναι αυτή που θα βάζεις. Όχι οτι έχει διαφορά αλλά τέλος πάντων (δες στο θρεντ "Βενζίνες" στα Τεχνικα)
Απο συντήρηση δεν ξέρω να σου πω, ο κινητήρας σχετικά απλός ειναι και εύκολα προσβάσιμος (το συν του boxer)
Αλλα, όσο να 'ναι, μια παλιά μηχανή, όλο και θα θέλει κάτι. Για τι είδους χρήση την προορίζεις;
![]()
71°1′8″N 25°47′50″E
48°07'01.6"N 1°27'50.9"W
Le Servonais
Σχετικά "καθημερινή" χρήση δηλαδή και πόλη αλλά σίγουρα και πολλά -προς το παρόν κοντινά- ταξιδάκια... Φίλοι που την έχουν μου λένε τα καλύτερα όσον αφορά τον ταξιδιωτικό της ρόλο, να μην ανησυχώ εάν πρόκειται να παρω κάτι τέτοιο αλλά ήθελα και τις γνώμες των συμφορουμιτών...
(Θενκς Καπτεν Χάντοκ)![]()
Θέλω ταξίδι με μοτοσυκλέτα, ένα μήνα Κάτω Ιταλία και Σικελία...
Θα σου πρότεινα το F650GS...μεταχειρισμένο φυσικά
Πιο ευκολοδήγητο, πιο καλό για καθημερινή χρήση, πιο άνετο μέσα στην πόλη και μια χαρά θα σε πάει στα πρωτα σου ταξίδια.
![]()
71°1′8″N 25°47′50″E
48°07'01.6"N 1°27'50.9"W
Le Servonais
Το συγκεκριμένο πρέπει να είναι μοντέλο 84-85(?) Αρα μάλλον καίει και αμόλυβδη. Αν όχι αλλάζεις έδρες στις βαλβίδες (φυσικά όχι στην BMW) και λύνεις το πρόβλημα.
Πάντως επειδή πριν πάρω το Guzzi για ακριβώς τους ίδιους λόγους που πας να το πάρεις και εσύ ψάχτηκα λίγο και ΟΛΟΙ μου είπαν μακριά. Είναι σχεδίαση 30 χρονών με ότι αυτό σημαίνει σε ασφάλεια και με μηχανικά και ηλεκτρικά ψιλοπροβλήματα τα οποία φτιάχνοντε εύκολα αλλά δαπανηρά.
Ασε που ΤΟ ΠΑΝΤΡΕΥΕΣΕ κανονικότατα. Υπάρχουν 1-2 στον γέρο στην Πειραιώς, εδώ και 2-3 χρόνια, για πούλημα, αν επιμένεις.
Καλύτερα να ψάξεις για R65RT απο τα τελευταία (88-89 αν θυμάμαι καλά) που και φτηνότερα είναι και ελαφρύτερα και πιο μαζεμένα σε μέγεθος και μπορεί να πετύχεις έως και με ABS στη Γερμανία.
Πρίν κάνεις οποιαδήποτε κίνηση πάντως ρίξε και καμία ματιά σε GUZZI BREVA.
Πάρε κάποια specs που βρήκα...
Γνώμη μου είναι ότι αγοράζεις αυτό το μηχανάκι για την αξία του ως κλασικό πλέον , και πρέπει να του συμπεριφερθεί αντίστοιχα.... Νομίζω ότι δεν κάνει για πολλά χλμ καθημερινής "βάρβαρης" χρήσης στην πόλη ...
Αν το πάρεις για κανένα χαλαρό ταξιδάκι το συζητάμε .. σίγουρα δεν μπορεί να σταθεί απέναντι στα σημερινά μηχανάκια.... αλλά αν την βρίσκεις με την πατίνα που αφήνει ο χρόνος σε τέτοιου είδους μοτοσυκλέτες ..άφοβα..
![]()
Κλασσικό μηχανάκι, διαχρονική αξία. αν είναι συντηρημένο καλά (που θα είναι) θα το κρατήσεις για πολλά χρόνια χωρίς προβλήματα. Μηχανάκι απο τη εποχή που η εταιρεία έβγαζε μηχανές και όχι software με αναβαθμίσεις. Αν είχα χρήμα και κυρίως χώρο, θα το αγόραζα με κλειστά τα μάτια. Α , και κατά την γνώμη μου, αν είσαι πάνω απο 1.80, πολύ εύκολο στην οδήγηση.![]()
Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΕΥΓΝΩΜΟΝΟΥΣΑ....
ΔΕΝ ΛΕΣ ΑΡΧΗΓΕ ΟΤΙ ΦΥΣΗΞΕ ΑΕΡΑΚΙ, ΟΤΙ ΤΗΝ ΠΗΡΕ ΤΟ ΚΥΜΑ....
TATAR
Γεια σου κι από μένα.
Μια και εχω ασχοληθεί πολύ με το σπορ, να σου πω την γνώμη μου.
Εχω ενα πιο παλιό R75 και πριν από 4 χρόνια εψησα εναν κολλητό μου και πήρε ενα R80RT ίδιο με αυτό της φωτό.
Μετα από μερικούς μήνες το γδύσαμε και το κάναμε γυμνό μια και δεν βόλευε καθόλου στην πόλη.
Ειναι πολύ τίμια μοτοσυκλέτα, κυριολεκτικά αθραυστη και μπορεί να κάνει πάνω από 100.000 χιλιόμετρα χωρίς γενική επισκευη.
Βέβαια αν δεν ειναι σε καλη κατάσταση, η εχει πάρα πολλά χιλιόμετρα (πολλές προερχονται απο ΟΔΔΥ πρωην αστυνομικές) η δεν συντηρήθηκε σωστά, μπορεί να βρεθείς να πληρώνεις πάρα μα παρα πολλά.
Αν ειναι σωστά συντηρημένη η εν πάσει περιπτώσει εχει φτιαχτεί σωστά και εχει ερθει σε λογαριασμό, τότε ολα καλά.
Για πρώτη μοτοσυκλέτα ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ.
Αμόλυβδη δεν καιει, θελει μετατροπή στις εδρες των βαλβίδων.
Βεβαια δεν λές τι χρήση θα κάνεις, που μένεις κλπ. Αν εισαι στη Γερμανία πχ εντάξει δεν θα εχεις πρόβλημα.
Στην πόλη ειναι αρκετα δύσκολη λόγω φάρδους, καλα με το φαίρινγκ δεν το συζητάω δεν περναει πουθενα, μιλάω για γυμνή.
Εχει καλές επιδόσεις σχετικά, 50 ροπάτους ίππους, πάει 180 χλμ τελική ευκολα και μπορεί να πηγαίνει απο το πρωι μεχρι το βράδυ ταξίδι με 2 ατομα και τις αποσκευες τους με 150.
Εχει αρκετα καλά φρένα, αλλά οχι σαν τα συγχρονα. Τα λάστιχα ειναι πολύ λεπτα με τα σημερινα στανταρ και δεν υπάρχει καθόλου ποικιλία, καθως το μπροστα ειναι 19 ιντσων.
Αν ειναι σε πραγματικά τέλεια κατάσταση κι εχει και μπαγκαζιέρες κλπ μπορεί να πιάσει και πάνω από 4000 ευρω, πουλιέται σε ειδικό κοινό, ας το πούμε...
Οτι θελεις ρώτα.![]()
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Είπε ο κάτοχος (και restorer) ΑΧ ...:a31:Αρχικά δημιουργήθηκε από kiriakost
Το σχήμα του και μόνο , είναι μακριά από κάθε τι που θεωρείτε σύγχρονη μοτοσυκλέτα .
Θα έλεγα , να δεις κάτι άλλο .
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...