Σελίδα 3 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 45 από 61

Θέμα: Πρόβλημα πίσω ανάρτησης CBF-600

  1. #31
    Στο περιστερι στο ναργιλε πνιγεις πολυ καλα το πονο σου, εχει αφθονο κρασι και ουζα καθε βραδυ!
    Και οποιος αντεξει! :wacko:

  2. #32
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.206
    Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
    Θέλω να αλλάξω την πίσω ανάρτηση του CBF600S μου.

    Σκέφτομαι για ένα αμορντισέρ / ελατήριο της Hyperpro, και συγκεκριμένα αυτό:

    http://hyperpro.com/products/shock030.asp?ShockID=244

    Το βρίσκω κάτι παραπάνω από 500 ευρώ στην εδώ αντιπροσωπία.

    Καμιά άποψη / σχόλιο σχετικά με αυτό? Αξίζει τα λεφτά του? Θα δω βελτίωση? Είναι γενικά σόι τα προιόντα της Hyperpro?

    Για πείτε...

    [[[ Έχω ήδη βάλει ελατήρια και λάδια Hyperpro μπροστά. Συγκεκριμένα αυτά:

    http://hyperpro.com/products/springk...p?SpringID=211 ]]]
    Tα προιόντα της Hyperpro εχουν πολύ καλό όνομα.
    Δεν εχω βάλει αμορτισέρ για να σου πω την προσωπική μου γνώμη, αλλά από άλλους εχω ακούσει τα καλύτερα. Κι εχουν και service στην Ελλάδα, βασικό αυτό.
    Τα ελατήρια τους ειναι επίσης πολύ καλά.
    Ηταν απο τις πρωτοπόρες εταιρείες στην κατασκευή προοδευτικών ελατηρίων, κι εχουν αρκετα χρόνια εξέλιξης πίσω τους.


    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  3. #33
    Αυτη ειναι για το cbf 500! Λογικα εχει αλλη διαδρομη και στησιμο το 500.
    Για το 600-1000 απο οτι ξερω παει παρα πολυ ενα καλο αμορτισερ.
    Ολινς που ρωτισα παει γυρω στα 1200!!!


    Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
    Θέλω να αλλάξω την πίσω ανάρτηση του CBF600S μου.

    Σκέφτομαι για ένα αμορντισέρ / ελατήριο της Hyperpro, και συγκεκριμένα αυτό:

    http://hyperpro.com/products/shock030.asp?ShockID=244

    Το βρίσκω κάτι παραπάνω από 500 ευρώ στην εδώ αντιπροσωπία.

    Καμιά άποψη / σχόλιο σχετικά με αυτό? Αξίζει τα λεφτά του? Θα δω βελτίωση? Είναι γενικά σόι τα προιόντα της Hyperpro?

    Για πείτε...

    [[[ Έχω ήδη βάλει ελατήρια και λάδια Hyperpro μπροστά. Συγκεκριμένα αυτά:

    http://hyperpro.com/products/springk...p?SpringID=211 ]]]

  4. #34
    δρόμο να 'χουμε... Το avatar του/της npat
    Moderator
    Εγγραφή
    13/09/2006
    Μηνύματα
    3.150
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Panos82gr
    Αυτη ειναι για το cbf 500! Λογικα εχει αλλη διαδρομη και στησιμο το 500.
    Για το 600-1000 απο οτι ξερω παει παρα πολυ ενα καλο αμορτισερ.
    Ολινς που ρωτισα παει γυρω στα 1200!!!
    Σόρυ, λάθος λινκ. Το σωστό:

    http://hyperpro.com/products/shock030.asp?ShockID=257

    Η τιμή πάντως που είπα (530 ευρώ περίπου) είναι για το σωστό μοντέλο, του 600. Την τιμή την πήρα από την εδώ αντιπροσωπεία.

  5. #35
    δρόμο να 'χουμε... Το avatar του/της npat
    Moderator
    Εγγραφή
    13/09/2006
    Μηνύματα
    3.150
    Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
    Σόρυ, λάθος λινκ. Το σωστό:

    http://hyperpro.com/products/shock030.asp?ShockID=257

    Η τιμή πάντως που είπα (530 ευρώ περίπου) είναι για το σωστό μοντέλο, του 600. Την τιμή την πήρα από την εδώ αντιπροσωπεία.
    Το καλύτερο μοντέλο της hyperpro (που βγαίνει για CBF600), αυτό δηλαδή:

    http://hyperpro.com/products/shock031.asp?ShockID=257

    κοστίζει (πάντα κατά την εδώ αντιπροσωπία) γύρω στα 800 (κάτι λιγότερο, δεν θυμάμαι ακριβώς). Το ερώτημα πάντως παραμένει:

    - Είναι γενικά σόι οι αναρτήσεις της Hyperpro?
    - Αξίζει τον κόπο μια τέτοια αλλαγή (υποκειμενικό θέμα βέβαια, αλλά...)?

    Για το ακριβότερο μοντέλο δεν το πολυσκέφτομαι, δεν νομίζω να μου χρειάζονται όλες αυτές οι ρυθμίσεις (ούτε νομίζω ότι έχω την ικανότητα να τις εκμεταλλευθώ).

  6. #36
    Κοιτα, αν αφησεις τις εργοστασιακες ρυθμισεις στις μπροστα αναρτησεις με την πεμπτη σκαλα προφορτισης πισω το μηχανακι συμπεριφερεται πολυ καλα, σαν τουρινγκ εργαλειο. Αν αποφασισεις να πηγαινεις λιγο πιο γρηγορα και να νιωθεις πως στριβει πιο καλα σφιγεις το μπροστα. Αν κανεις το σφιξιμο η πισω αναρτηση πλεον δεν αντεχει να πεζει σωστα και αν τη βαλεις στην εβδομη θεση δεν εχεις σαγκ επαναφορας. Αν βαλεις ενα ελατηριο white power πισω εισαι οκ, και ακομα καλυτερα και 2 ελατηρια μπροστα. Τωρα για το αν αξιζει η hyperpro δε γνωριζω, παντος με ενα σετακι ελλατηρια σιγουρα θα νιωθεις το μηχανακι πιο σωστο απλα δε θα μπορεις να πεξεις πολυ με τις ρυθμισεις οσο θα μπορουσες με καποιο αλλο αμορτισερ.

    Το σαγκ επαναφορας, απο οτι καταλαβα το ελεγχοθμε κρατωντας τη μηχανη ορθια και τραβαμε το κολο προς τα πανω και βλεπουμε ποσο μπορουμε να τη τραβιξουμε oldman?

  7. #37
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.696
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Panos82gr
    Το σαγκ επαναφορας, απο οτι καταλαβα το ελεγχοθμε κρατωντας τη μηχανη ορθια και τραβαμε το κολο προς τα πανω και βλεπουμε ποσο μπορουμε να τη τραβιξουμε oldman?
    :hypnotize

    Τι είναι το σαγκ επαναφοράς ???
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  8. #38
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.206
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    :hypnotize

    Τι είναι το σαγκ επαναφοράς ???
    :rotflmao: το περίμενα!!!
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  9. #39
    χεχε

    Ο τζογος της αναρτησης που υπαρχει οταν απο ορθια σταση της μηχανης την τραβας προς τα πανω απο πισω πως λεγεται?

  10. #40
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.206
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Panos82gr
    χεχε

    Ο τζογος της αναρτησης που υπαρχει οταν απο ορθια σταση της μηχανης την τραβας προς τα πανω απο πισω πως λεγεται?
    Δεν λέγεται τίποτα. Χρειάζεσαι 3 μετρήσεις για να κανεις την δουλειά σου.

    Διάβασε εδω εκει που λέει 'Setting the Spring pre-load '

    http://www.ohlins.com/Motorcycle/Set...9/Default.aspx

    τα λέει πολύ καλα και επεξηγηματικά
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  11. #41
    Καλο! Το διαβαζω πειραματιζομαι και επιστρεφω δρυμιτερος...!!
    θανξ!

  12. #42
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.696
    Και ειδικά αυτό που λέει στο τέλος :

    Make small steps and test run. !!!

    (μπορεί να μην καταλαβαίνεις μεγάλες διαφορές μεταξύ των ρυθμίσεων, αλλά καλύτερα από το να καταλάβεις μια ΜΕΓΑΛΗ διαφορά - και να μην είσαι σε θέση να μας την πεις ...)
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  13. #43
    δρόμο να 'χουμε... Το avatar του/της npat
    Moderator
    Εγγραφή
    13/09/2006
    Μηνύματα
    3.150
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    Tα προιόντα της Hyperpro εχουν πολύ καλό όνομα.
    Δεν εχω βάλει αμορτισέρ για να σου πω την προσωπική μου γνώμη, αλλά από άλλους εχω ακούσει τα καλύτερα. Κι εχουν και service στην Ελλάδα, βασικό αυτό.
    Τα ελατήρια τους ειναι επίσης πολύ καλά.
    Ηταν απο τις πρωτοπόρες εταιρείες στην κατασκευή προοδευτικών ελατηρίων, κι εχουν αρκετα χρόνια εξέλιξης πίσω τους.


    Να 'σαι καλά, ευχαριστώ για την απάντηση. Τώρα την είδα!

    Για την ώρα έχω βάλει μόνο τα ελατήρια της Hyperpro μπροστά. Σε λίγο καιρό θα βάλω και το αμορντισέρ.

    Ξέρω ότι καλό θα ήταν να τα κάνω μαζί, αλλά για οικονομικούς κυρίως λόγους... δεν γίνεται. Ελπίζω να μην έχω πολύ άσχημη συμπεριφορά με αλλαγμένο μόνο το μπροστινό.

  14. #44
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.696
    Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
    αμορντισέρ.
    Όπως λέμε "αμορντι" στο λαχείο ???
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  15. #45
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.206
    Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
    Να 'σαι καλά, ευχαριστώ για την απάντηση. Τώρα την είδα!

    Για την ώρα έχω βάλει μόνο τα ελατήρια της Hyperpro μπροστά. Σε λίγο καιρό θα βάλω και το αμορντισέρ.

    Ξέρω ότι καλό θα ήταν να τα κάνω μαζί, αλλά για οικονομικούς κυρίως λόγους... δεν γίνεται. Ελπίζω να μην έχω πολύ άσχημη συμπεριφορά με αλλαγμένο μόνο το μπροστινό.
    Δεν νομιζω οτι θα εχεις πρόβλημα. Ισα ισα που θα στρώσει το μηχανάκι.

    Κι εγω σ ενα Kawasaki 750 που ειχα, ειχα βάλει Hyperpro ελατήρια μπροστά και εγινε πολύ καλό!
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

Σελίδα 3 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Φτεράκι πίσω για Cbf-600s ;;
    από makis206 στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 65
    Τελευταίο μήνυμα: 17/06/2008, 07:01
  2. Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 02/06/2007, 23:10
  3. Προβλημα με τσοκ cbf 600s
    από el_hymador στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 17/12/2006, 19:41
  4. Πρόβλημα με την αλυσίδα! (CBF-600)
    από anixneyths στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 16
    Τελευταίο μήνυμα: 15/03/2006, 16:37

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF