Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 12 από 12

Θέμα: Απίστευτο! Ar-50

  1. #1
    Αρτιμελής... ακόμη. Το avatar του/της eXJey
    Εγγραφή
    05/07/2006
    Μηνύματα
    168

    Απίστευτο! Ar-50

    Εκεί που έπαιζα με το AR-50 και γκάζωνα για να θυμηθώ τα παιδικά μου χρόνια, ξαφνικά το μοτέρ άρχιζε να ανεβάζει στροφές σαν τρελό από το ρελαντί, χωρίς να πειράξει κανείς το γκάζι.

    Ψιλοτρομαγμένος το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα ήταν να κλείσω τον γενικό διακόπτη μην τυχόν πάθει τίποτα ο κινητήρας μια και ήδη είχε μπει στα κόκκινα. Κλείνω τον διακόπτη, και το μοτέρ συνέχιζε να λειτουργεί!!! Στα πρόθυρα εγκεφαλικού και εντελώς μηχανικά σκέφτομαι να τραβήξω το μπουζοκαλώδιο, τι διάολο... Το βγάζω και σωστά συμπεράνατατε! Το μοτέρ συνέχιζε να δουλεύει ΧΩΡΙΣ ΜΠΟΥΖΟΥΚΑΛΩΔΙΟ και σε εύλογη απόσταση τοποθετημένο από την άκρη του μπουζιού. ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ. ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΣΕ ΣΤΙΣ 11000 ΑΦΗΝΙΑΣΜΕΝΟ ΧΩΡΙΣ ΤΟ ΜΠΟΥΖΟΚΑΛΩΔΙΟ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΜΠΟΥΖΙ.

    Δεν ξέρω πόσες φορές να το επαναλάβω. Αλλά νομίζω καταρίπτονται όλοι οι νόμοι της μηχανικής και σίγουρα κάποιος ηλεκτρολόγος θα μπορούσε να το εξηγήσει με π.χ. επαγωγικά ρεύματα και δεν ξέρω γω τι άλλο.

    Φυσικά η τελευταία δραστική λύση ήταν να βάλω πρώτη και να το αφήσω να σβήσει από την ρόδα, όπως και έγινε.

    Η τρομάρα που πήρα απερίγραπτη. Από τότε έχουν περάσει αρκετές μέρες και δεν μου το έχει ξανακάνει. Δεν θυμάμαι να έκανα τίποτα περίεργο εκτός του ότι είχα πλύνει την μηχανή με πετρέλαιο (2 ημέρες πριν το συμβάν), αλλά πως στο καλό θα μπορούσε να συσχετιστεί αυτό. Να λειτουργεί αφηνιασμένο το μοτέρ χωρίς γκάζι ανοιχτό, με γενικό διακόπτη κλειστό και χωρίς μπουζοκαλώδιο;;;;

    Μια λογική εξήγηση θα ήταν χάπι για τις ανησυχίες μου.
    Αποστόλης

  2. #2
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.224
    Το μυστικό πρέπει να είναι στο πλύσιμο με πετρέλαιο που έκανες.

    Μάλλον δεν το ξέπλυνες καλά/αρκετα, κι εμεινε καποια ποσότητα πετρελάιου μέσα η οποία δημιούργησε το φαινόμενο.

    Για να λειτουργεί ο κινητήρας χωρίς ρευμα, σημαίνει οτι δημιουργήθηκε Hot spot (δεν θυμάμαι πως το λένε στα Ελληνικά) και αναφλεγόταν το μίγμα αυτομάτως.
    Φαντάσου το σαν μια περιοχή με πολύ καρβουνίλα, που οταν ανέβηκε η θερμοκρασία αρκετά, αναφλέχτηκε και συντηρούσε την καύση, λειτουργωντας σαν ενα μόνιμα 'αναμμένο' μπουζί.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  3. #3
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.703
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    Hot spot (δεν θυμάμαι πως το λένε στα Ελληνικά)
    Hot spot λέγεται και στα Ελληνικά ...!!!

    (άμα πεις "θερμή κηλίδα" σε μάστορα, θα θεωρήσει ότι τον βρίζεις...)
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  4. #4
    Γατάκιαααααα....... Το avatar του/της arxaios
    Εγγραφή
    18/11/2004
    Μηνύματα
    1.553

    Re: Απίστευτο! Ar-50

    Αρχικά δημιουργήθηκε από eXJey
    Εκεί που έπαιζα με το AR-50 και γκάζωνα για να θυμηθώ τα παιδικά μου χρόνια, ξαφνικά το μοτέρ άρχιζε να ανεβάζει στροφές σαν τρελό από το ρελαντί, χωρίς να πειράξει κανείς το γκάζι.

    Ψιλοτρομαγμένος το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα ήταν να κλείσω τον γενικό διακόπτη μην τυχόν πάθει τίποτα ο κινητήρας μια και ήδη είχε μπει στα κόκκινα. Κλείνω τον διακόπτη, και το μοτέρ συνέχιζε να λειτουργεί!!! Στα πρόθυρα εγκεφαλικού και εντελώς μηχανικά σκέφτομαι να τραβήξω το μπουζοκαλώδιο, τι διάολο... Το βγάζω και σωστά συμπεράνατατε! Το μοτέρ συνέχιζε να δουλεύει ΧΩΡΙΣ ΜΠΟΥΖΟΥΚΑΛΩΔΙΟ και σε εύλογη απόσταση τοποθετημένο από την άκρη του μπουζιού. ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ. ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΣΕ ΣΤΙΣ 11000 ΑΦΗΝΙΑΣΜΕΝΟ ΧΩΡΙΣ ΤΟ ΜΠΟΥΖΟΚΑΛΩΔΙΟ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΜΠΟΥΖΙ.

    Δεν ξέρω πόσες φορές να το επαναλάβω. Αλλά νομίζω καταρίπτονται όλοι οι νόμοι της μηχανικής και σίγουρα κάποιος ηλεκτρολόγος θα μπορούσε να το εξηγήσει με π.χ. επαγωγικά ρεύματα και δεν ξέρω γω τι άλλο.

    Φυσικά η τελευταία δραστική λύση ήταν να βάλω πρώτη και να το αφήσω να σβήσει από την ρόδα, όπως και έγινε.

    Η τρομάρα που πήρα απερίγραπτη. Από τότε έχουν περάσει αρκετές μέρες και δεν μου το έχει ξανακάνει. Δεν θυμάμαι να έκανα τίποτα περίεργο εκτός του ότι είχα πλύνει την μηχανή με πετρέλαιο (2 ημέρες πριν το συμβάν), αλλά πως στο καλό θα μπορούσε να συσχετιστεί αυτό. Να λειτουργεί αφηνιασμένο το μοτέρ χωρίς γκάζι ανοιχτό, με γενικό διακόπτη κλειστό και χωρίς μπουζοκαλώδιο;;;;

    Μια λογική εξήγηση θα ήταν χάπι για τις ανησυχίες μου.
    Έτσι ΑΚΡΙΒΩΣ δουλεύουν οι κινητήρες στα αερομοντέλλα !!!!!!! Βάζεις μπροστά με τη χρήση ρεύματος και μετά το αποσυνδέεις και αυτός συνεχίζει να δουλεύει κανονικά ..............

  5. #5
    θελω να μου εξηγησεις πως εβαλες πρωτη με το μοτερακι στις 11.000 και δεν εφυγε ολο το σασμαν μαζι με εσενα για ταξιδι στην στρατοσφαιρα....
    frankly my dear, i dont give a damn...

  6. #6
    Αρτιμελής... ακόμη. Το avatar του/της eXJey
    Εγγραφή
    05/07/2006
    Μηνύματα
    168
    Προφανως το συμβαν εγινε στο AR-50, 7.5 ίππων, όχι στο ZZR !!! Εκτός από ένα δυνατό "γκράου" κατά το κατέβασμα του μοχλικού, ο συμπλέκτης φρόντισε για τα υπόλοιπα.
    Αποστόλης

  7. #7
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    Το μυστικό πρέπει να είναι στο πλύσιμο με πετρέλαιο που έκανες.

    Μάλλον δεν το ξέπλυνες καλά/αρκετα, κι εμεινε καποια ποσότητα πετρελάιου μέσα η οποία δημιούργησε το φαινόμενο.

    Για να λειτουργεί ο κινητήρας χωρίς ρευμα, σημαίνει οτι δημιουργήθηκε Hot spot (δεν θυμάμαι πως το λένε στα Ελληνικά) και αναφλεγόταν το μίγμα αυτομάτως.
    Φαντάσου το σαν μια περιοχή με πολύ καρβουνίλα, που οταν ανέβηκε η θερμοκρασία αρκετά, αναφλέχτηκε και συντηρούσε την καύση, λειτουργωντας σαν ενα μόνιμα 'αναμμένο' μπουζί.

    Εκανε δηλαδη diesel το AR-50 :rotflmao:


    Σε τετοιες περιπτωσεις παντως, το καλυτερο ειναι να βαλεις μεγαλη ταχυτητα, και με πατημενο το πισω φρενο, να αφησεις συμπλεκτη

  8. #8
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.716
    Αρχικά δημιουργήθηκε από AFTER
    Σε τετοιες περιπτωσεις παντως, το καλυτερο ειναι να βαλεις μεγαλη ταχυτητα, και με πατημενο το πισω φρενο, να αφησεις συμπλεκτη
    Δλδ ρε AFTER, σου έχει τύχει ποτέ να σβήνεις μηχανάκι από διακόπτη να βγάζεις μπουζοκαλώδιο, ενώ αυτό δουλέυει στις 11, και εσύ να ψάχνεις να του βάλεις 5η για να σβήσει;;;;

    Εγώ αγιασμό θα του ρίχνα πάντως....
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  9. #9
    Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
    Δλδ ρε AFTER, σου έχει τύχει ποτέ να σβήνεις μηχανάκι από διακόπτη να βγάζεις μπουζοκαλώδιο, ενώ αυτό δουλέυει στις 11, και εσύ να ψάχνεις να του βάλεις 5η για να σβήσει;;;;

    Εγώ αγιασμό θα του ρίχνα πάντως....
    Mου εχει τυχει μεχρι το ''να σβήνεις μηχανάκι από διακόπτη ΚΑΙ να γυρνας και το κλειδι στο off'', και μαλιστα μπροστα σε απορειμενους αστυνομικους που νομιζαν οτι θελω να κανω σουζα

    Ευτυχως ηταν εξυπνοι και καταλαβαν οτι εχω προβλημα

    Το ΚΡΡΡΡΑΑΑΑΚΚ που ακουσα βεβαια απο το κιβωτιο, ακομα το θυμαμαι


    Νομιζω οτι η δικια σου περιπετεια ειναι οτι πρεπει για την επομενη σειρα του X-FILES :rotflmao:

  10. #10
    Επειδη ακουω για κρααακκ και γκραου,καμια φορα οταν εχω 3η-4η και ειμαι σε ψιλοκατηφορικο δρομο και δω κοκκινο φαναρι μακρια ή απλα για chill out κατασταση βαζω νεκρα και το αφηνω να τσουλαει (οχι για πανω απο 300μ).Κατα τα κατεβασματα ακουγονται και κραακκ και γκραου αλλα λεω οπως ακουγεται η πρωτη και θεωρειται φυσιολογικο και δεν ανησυχεις ετσι θα ειναι και με αυτους τους ηχους.Κανω λαθος;;;

  11. #11
    και γ@μω τα μελη Το avatar του/της xampos
    Εγγραφή
    11/03/2007
    Μηνύματα
    1.734
    εγω καμοια φορα στο bandit που ητανε κι αυτο καποτε του exjey ( ρε λες να μου το πουλισε χαλασμενο ) αν βαλω νεκρα και τσουλαω και καθως τσουλαω παω να βαλω δευτερα ακουω ενα ΚΡΡΡΡΡΡΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΚΚΚΚΚΚΚΚΚΚΚΚ απιστευτο νομιζω θα με μεινει το σαζμαν στο χερι

    οταν το παθα μερικες φορες απο δω και περα αν εχω νεκρα και τσουλαω και σκεφτομαι να βαλω δευτερα κατευθειαν δεν το κανω , σταματαω σχεδον εντελως και βαζω πρωτη και φευγω

    το ερωτημα μου ειναι τι γινεται και το κανουν αυτο το πραγμα τα μηχανακια, τι γινεται στα γραναζια , αφου ετσι κι αλλιως παταω συμπλεκτη παιζει ρολο που κυλαει η ροδα

  12. #12
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.703
    Αρχικά δημιουργήθηκε από xampos
    το ερωτημα μου ειναι τι γινεται και το κανουν αυτο το πραγμα τα μηχανακια, τι γινεται στα γραναζια , αφου ετσι κι αλλιως παταω συμπλεκτη παιζει ρολο που κυλαει η ροδα
    σΕ είπε κανείς ρε παληκάρι ότι η αποσύμπλεξη είναι τέλεια, να 'ουμ' ???


    άμα ήσουνα ξηρός μονόδισκος, το συζητούσαμε ...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

Παρόμοια θέματα

  1. Kawasaki AR 50...kaneis?
    από daftpunk στο forum Kawasaki
    Απαντήσεις: 16
    Τελευταίο μήνυμα: 28/10/2016, 13:58
  2. Έετσι θα ειμαστε μετα απο 50 χρονια!!!
    από dela στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 12/11/2003, 19:36

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF