![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ρε ραραπα, περαστικα... τι να πω!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ρε ραραπα, περαστικα... τι να πω!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ε οχι ρε φούστη μου!
Δεν είχα ξανακούσει ποτέ για τέτοιου είδους τραυματισμούς απο προστατευτικό εξοπλισμό, αντειθέτως είχα την εντύπωση πως οσο πιο "τσίτα" κολλητό τόσο το καλύτερο.
Χοντρή ζημιά ρε Θωμά αλλα για φαντάσου να το πάθαινες επάνω στη μηχανή σε κρίσιμη φάση και να είχαμε χειρότερα...![]()
![]()
Πάντα να 'σαι καλά φίλε και σ' ευχαριστούμε για το πολύ σηματικό info.
![]()
![]()
![]()
Ορκισμένος σιδερόκωλος!
Περαστικά και από μένα...
Νομίζω ότι το κάλυψες πλήρως το θέμα...
Να σημειώσω ότι το μούδιασμα από κακή αιμάτωση το έχω νιώσει και εγώ αρκετές φορές. Δεν νομίζω ότι έχει να κάνει με τον τύπο ή την μάρκα του παντελονιού, αλλά καθαρά με το ποιο παντελόνι "κάθεται" καλύτερα στον καθένα... Όπως και με τα κράνη.
Στα πολύωρα ταξίδια και τις περισσότερες φορές με ζέστη, όπου ο ιδρώτας κολλάει το δέρμα στην εσωτερική επένδυση του παντελονιού, είχα παρατηρήσει κακή αιμάτωση και ελαφρύ πόνο στο σημείο που περιγράφει ο Θωμάς. Η οδήγηση σε όρθια στάση, το vstrom το επιτρέπει, για λίγα λεπτά ή και δευτερόλεπτα, διόρθωναν την κατάσταση...
Ένα ακόμα πρόβλημα που προκύπτει με την όχι και τόσο καλή εφαρμογή του παντελονιού, είναι και η πίεση που μπορεί να ασκήσουν οι προστατευτικές επιγονατίδες στις επιγονατίδες των ποδιών μας...
Μιλώντας εκ πείρας, αυτό που μπορεί να συμβεί, είναι να ασκείται μόνιμη πίεση από τα προστατευτικά στην επιγονατίδα μας, όπου σε συνδυασμό με τις ανωμαλίες του δρόμου αλλά και την αλλαγή στάσης του σώματός μας καθώς οδηγούμε, η επιγονατίδα μετακινείται ενώ παράλληλα ασκεί πίεση στον χόνδρο που βρίσκεται ακριβώς από κάτω της . Ο χόνδρος αυτός βρίσκεται στο συγκεκριμένο σημείο για την αποφυγή τριβής των κοκάλων μας, όπως όλοι γνωρίζουμε. Σε ένα βαθύ κάθισμα η πίεση που ασκείται στο συγκεκριμένο σημείο, ξεπερνά το τριπλάσιο του βάρους μας.
Κάποιος που αθλείται συστηματικά, που ίσως έχει κάποιο παλιό χτύπημα στο συγκεκριμένο σημείο, που έχει κάνει πολύ ποδήλατο, που κάθεται συχνά οκλαδόν, που ανεβαίνει συχνά σκάλες και ότι άλλο, σε συνδυασμό με την οδήγηση μοτοσικλέτας, είναι πιθανό θύμα "μαλάκυνσης επιγονατίδας", ή αλλιώς χονδροπάθεια επιγονατίδας... Αυτό σημαίνει κατακερματισμός (καταστροφή, εξάλειψη) του χόνδρου, με αποτέλεσμα πρήξιμο και πόνο… Πολύ όμως ε…
Τραβιέμαι τώρα 4 μήνες και ακόμα δεν υπάρχει πλήρης αποθεραπεία...
Ας μιλήσουν και οι ειδικοί, που ξέρω ότι υπάρχουν ανάμεσά μας στο moto.gr.
Γι' αυτό λοιπόν πολύ προσοχή στην εφαρμογή του εξοπλισμού μας, και πάλι περαστικά στον Θωμά.
![]()
Roaming is Good For The Eyes...™
Τυνησία, Αλγερία. Good for the eyes! - Mokra Gora, Mecavnik or Kustendorf or Kusturica Village
Μαμά; Η Οδησσός είναι Βαλκάνια; - Τουρκία. Λίγο Β. Ελλάδα, Λίγο Πόλη, Λίγο Παράλια... - Βαλκάνια και πάλι...
Ανατολική Ευρώπη, Μάιος 2005. - Κέρκυρα, Αγ. Σαράντα, Χιμάρα, Κακαβιά... (6 ώρες στην από κει πλευρά...) - Βελιγράδι. 86 ώρες, 2800km
Την παθαίνεις από κει που δεν την περιμένεις ρε γ@μώτο...Τί να πω.Περαστικά και ευχαριστούμε για την συμβουλή!![]()
Fortis Fortuna Adiuvat
τι λες τωρα!!!!!
και εμενα μου το ειπαν με τις πατεριτσες (στους ωμους) αλλα δεν τους εκανα τη χαρη
περαστικα ρε Θωμα![]()
![]()
13 Φ. ΑΝΤΙΑΝΑΚΥΚΛΩΤΙΚΕΣ ΤΑΞΙΑΡΧΙΕΣ
περαστικά και απο εμένα Θωμά....
γενικοτερα εξοπλισμοί που δεν έχουν πολυφορεθεί να παρουν το σχήμα του σώματος και να μαλακώσουν είναι επίφοβοι, αλλά σε τέτοιο σημείο δεν είχα ξανακούσει παρόμοιο περιστατικό![]()
τώρα τι θα κανεις? θα ξαναβάλεις τη συγκεκριμένη φόρμα??
από το πουθενά ε?![]()
περαστικά Θωμά![]()
...you people...
..ready to smile...
...speak to the wind...
...open your wings...
...ready to fly...
...life is life out there...
nimbus