amyroukai είσαι πολύ σωστός σε αυτά που λές.Είχαμε μια διένεξη παλαιότερα αλλά νερό κι αλάτι.Κι εγώ συμφωνώ ότι το Κορεάτικο SV αν είναι προσγειωμένο τιμολογιακά θα κάνει καλές πωλήσεις...μήπως να είμαι από τους πρώτους ????![]()
![]()
![]()
amyroukai είσαι πολύ σωστός σε αυτά που λές.Είχαμε μια διένεξη παλαιότερα αλλά νερό κι αλάτι.Κι εγώ συμφωνώ ότι το Κορεάτικο SV αν είναι προσγειωμένο τιμολογιακά θα κάνει καλές πωλήσεις...μήπως να είμαι από τους πρώτους ????![]()
![]()
![]()
αυτη η φωτο που δειχνεις τελικα ειναι ενα "κιτακι" μετατροπης απο γερμανια www.mms-cycles.netΑρχικά δημιουργήθηκε από costas81
αυτο δεν σας αρέσει?
περιπου 4χιλιαρικα κοστιζει
αφου παρω το GV650 ισως και να επικοινωνησω μαζι τους:a29:
http://www.eve-online.com
AlitisKodrakias aka Papabiris
διαπιστευμενος ψυχανωμαλος οδηγος
Οχι ετσι διερευσε πριν απο καιρο οτι ο κινητηρας χτιστηκε με βαση τα σχεδια του αντιστοιχου της Σουζουκι,αλλα δεν αληθευει,(αν και θα το ψαξω για να σιγουρευτω) .Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
Το μοτέρ είναι όντως Suzuki, το ίδιο που φοράει το Vstrom και το SV650.
Οποτε με βαση το παραπανω μαλλον δεν ισχυει ο ισχυρισμος σου.Αρχικά δημιουργήθηκε από Lupo
Είναι το ίδιο μοτέρ με το SV και το V-Strom?!!!![]()
Τώρα μου φαίνεται ακόμα πιο ελκυστικό το μοντελάκι αυτό, αφού πιστεύω ότι θα έχει και πολύ χαμηλή τιμή!
Ειδικά από τότε που , αξιοπρεπές μέλος του forum επιδιόρθωσε τον πίσω κύλινδρο του SV του με ανταλλακτικά από V-Strom.
Αν γίνουμε πολλοί, προβλέπω να κάνουμε αλλαξοκυλινδριές!
![]()
Τωρα βεβαια εφαγα μια φλασια,καποτε ειχα ψαξει λιγο τα specs του συγκεκριμενου κινητηρα και νομιζω οτι ηtαν ιδια με του SV,αν αυτο λεει κατι, (bore X stroke) αλλα θα μου πεις τωρα αυτο δεν λεει και πολλα απο μονο του.
Επισης το αξιοτιμο μελος δεν εκανε αυτο ακριβως, αλλα εβαλε τον κινητηρα του V-Strom με λιγα πραγματα απο το SV.![]()
Για το SV και το TL δεν εχεις ακριβως δικιο.Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
Ας παρουμε τα TL πρωτα απ'όλα που πουλησαν σχετικα καλα αλλα οχι τοσο οσο θα ηθελε η Σουζουκι.Το μεγαλυτερο προβλημα ηταν το πισω περιστροφικο αμορτισερ που εστειλε κατι δημοσιογραφους να κοιτανε τον κοσμο απο ψηλα, με αποτελεσμα να θαφτει το μηχανακι.
Παρ'αυτα εκανε πολυ καλες πωλησεις διοτι το μηχανακι απλα ηταν αψογο.
Το SV απο την αλλη ηταν εντελως αλλη φαση.
Τα τελευταια χρονια υπηρχε ενα πολυ μεγαλο κενο σε μικρα V-Twins και το κενο αυτο ηρθε να γεμισει το 650.
Στην Αμερικη ειναι ισως απο τα πιο καλοπουλημενα μηχανακια, και ο κυβισμος του και τα χαρακτηριστικα του, (πλαισιο,κινητηρας,απλη και εξυπνη σχεδιαση) το εκαναν να κυριαρχησει στα ενιαια, με αποτελεσμα να παραγκωνιστουν μηχανακια οπως τα Bros650 (HawkGT στην Αμερικη) ,και τα Monster.
Η φυση τετοιων μοτοσυκλετων ειναι τετοια που μπορουν να μετατραπουν σε οτιδηποτε θελησει ο ιδιοκτητης τους (trackbikes,enduro,motard μεχρι και custoμιες εχουν γινει) .
Το πλαισιο του ειναι πραγματικα ετοιμοπολεμο και η αποδοση του κινητηρα ειναι απλα παροιμιωδης για 650 V2.
Αυτα που εχουν συμβει με το συγκεκριμενο μηχανακι στην αντιπερα οχθη καθως και σε πολλες χωρες της Ευρωπης που τα τελευταια χρονια το SV πουλαγε μεσα στην δεκαδα,ειναι εκ διαμετρου αντιθετα με τα Ελληνικα δεδομενα,οπου το μηχανακι θαφτηκε κανονικα απο το αγοραστικο κοινο παρα τις αψογες κριτικες του ειδικου τυπου.
Με κανατε να γραψω παλι "την μανα μου και τον πατερα μου" να πουμε......
![]()
![]()
![]()
-Have you any famous last words?
-..Not Yet!
-"Not yet"!? Is that famous?
+οσα γουστάρειςΑρχικά δημιουργήθηκε από Γκαζοφωνιξ JR
![]()
![]()
![]()
Δε μαμιεται, παρ'το και κολλα του αυτοκολλητα MV Agusta!!!!
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Ορκισμένος σιδερόκωλος!
Γιώργο όμορφο ρε 'συ το SV και αρκετά φθηνό για οτι πρόσφερε/προσφέρει αλλα μετά τις ανατριχιαστικά περιγραφικές συζητήσεις που είχα με το Λάμπρο και απο τα γραφόμενα σου...Αρχικά δημιουργήθηκε από gcrook
Οχι ετσι διερευσε πριν απο καιρο οτι ο κινητηρας χτιστηκε με βαση τα σχεδια του αντιστοιχου της Σουζουκι,αλλα δεν αληθευει,(αν και θα το ψαξω για να σιγουρευτω) .
Οποτε με βαση το παραπανω μαλλον δεν ισχυει ο ισχυρισμος σου.
Τωρα βεβαια εφαγα μια φλασια,καποτε ειχα ψαξει λιγο τα specs του συγκεκριμενου κινητηρα και νομιζω οτι ηtαν ιδια με του SV,αν αυτο λεει κατι, (bore X stroke) αλλα θα μου πεις τωρα αυτο δεν λεει και πολλα απο μονο του.
Επισης το αξιοτιμο μελος δεν εκανε αυτο ακριβως, αλλα εβαλε τον κινητηρα του V-Strom με λιγα πραγματα απο το SV.![]()
Για το SV και το TL δεν εχεις ακριβως δικιο.
Ας παρουμε τα TL πρωτα απ'όλα που πουλησαν σχετικα καλα αλλα οχι τοσο οσο θα ηθελε η Σουζουκι.Το μεγαλυτερο προβλημα ηταν το πισω περιστροφικο αμορτισερ που εστειλε κατι δημοσιογραφους να κοιτανε τον κοσμο απο ψηλα, με αποτελεσμα να θαφτει το μηχανακι.
Παρ'αυτα εκανε πολυ καλες πωλησεις διοτι το μηχανακι απλα ηταν αψογο.
Το SV απο την αλλη ηταν εντελως αλλη φαση.
Τα τελευταια χρονια υπηρχε ενα πολυ μεγαλο κενο σε μικρα V-Twins και το κενο αυτο ηρθε να γεμισει το 650.
Στην Αμερικη ειναι ισως απο τα πιο καλοπουλημενα μηχανακια, και ο κυβισμος του και τα χαρακτηριστικα του, (πλαισιο,κινητηρας,απλη και εξυπνη σχεδιαση) το εκαναν να κυριαρχησει στα ενιαια, με αποτελεσμα να παραγκωνιστουν μηχανακια οπως τα Bros650 (HawkGT στην Αμερικη) ,και τα Monster.
Η φυση τετοιων μοτοσυκλετων ειναι τετοια που μπορουν να μετατραπουν σε οτιδηποτε θελησει ο ιδιοκτητης τους (trackbikes,enduro,motard μεχρι και custoμιες εχουν γινει) .
Το πλαισιο του ειναι πραγματικα ετοιμοπολεμο και η αποδοση του κινητηρα ειναι απλα παροιμιωδης για 650 V2.
Αυτα που εχουν συμβει με το συγκεκριμενο μηχανακι στην αντιπερα οχθη καθως και σε πολλες χωρες της Ευρωπης που τα τελευταια χρονια το SV πουλαγε μεσα στην δεκαδα,ειναι εκ διαμετρου αντιθετα με τα Ελληνικα δεδομενα,οπου το μηχανακι θαφτηκε κανονικα απο το αγοραστικο κοινο παρα τις αψογες κριτικες του ειδικου τυπου.
Με κανατε να γραψω παλι "την μανα μου και τον πατερα μου" να πουμε......
![]()
![]()
![]()
Καταλαβαίνεις οτι ο κόσμος δεν εμπιστεύεται πια ενα τέτοιο μηχανάκι ρε φίλε, είναι ποοοοολά τα (-) που μπορεί να σου βγούν στην πορεία αν οχι μοιραία.
Υ.Γ: Καλή τύχη ρε το κόψε/ράψε και το τυροπιτουλίνι.![]()
Ορκισμένος σιδερόκωλος!
@gcrook: (bore X stroke) είναι τα mm (σε διάμετρο) και η βύθιση του πιστονιού μέσα τον κύλινδρο (πάλι σε mm). (άσχετο)
Ορκισμένος σιδερόκωλος!
Αρχικά δημιουργήθηκε από Nikoskazer2000
@gcrook: (bore X stroke) είναι τα mm (σε διάμετρο) και η βύθιση του πιστονιού μέσα τον κύλινδρο (πάλι σε mm). (άσχετο)
Το ξερω.....
Αλλο εννοουσα λεγοντας οτι αυτα τα νουμερα δεν λενε τιποτα.
-Have you any famous last words?
-..Not Yet!
-"Not yet"!? Is that famous?
Τι λες ρε μλκ Νικο θα με κανεις να χασω τον υπνο μου...Αρχικά δημιουργήθηκε από Nikoskazer2000
Γιώργο όμορφο ρε 'συ το SV και αρκετά φθηνό για οτι πρόσφερε/προσφέρει αλλα μετά τις ανατριχιαστικά περιγραφικές συζητήσεις που είχα με το Λάμπρο και απο τα γραφόμενα σου...
Καταλαβαίνεις οτι ο κόσμος δεν εμπιστεύεται πια ενα τέτοιο μηχανάκι ρε φίλε, είναι ποοοοολά τα (-) που μπορεί να σου βγούν στην πορεία αν οχι μοιραία.
Εχεις την παραμικρη ιδεα απο τι χαλανε και φθειρονται τα μηχανακια;
Αστοχια υλικου ξερεις τι σημαινει;
Ποια ειναι τα πολλα (-) ;
Ποια ειναι τα γραφομενα μου που σε ανησυχησαν;
Το οτι ενα ξεμουνιασμενο μηχανακι χωρις λαδι (απο αμελεια) μετα απο 8 χρονια λειτουργιας χρειαστηκε γενικη επισκευη;
Δεν το εμπιστευεται πλεον ο κοσμος λες.
Ακου λεει απο εναν που του χαλασε το μηχανακι πηγε απατο στην αγορα.
Απο ποιον μωρε το μηχανακι πλεον δεν αποτελει αντικειμενο εμπιστοσυνης;
Απο το κουτσομπολιο του μοτοτζιαρ;
Απο την τραγικη μειοψηφια;
Απο που;
Τετοιες μαλακιες γραφετε και τις πιστευετε και μετα ο καθε ενας που ακουει κατι βγαινει με υφος χιλιων καρδιναλιων χωρις να εξετασει τα πως και γιατι και αφοριζει μηχανακια για τα οποια δεν
ειχε την παραμικρη ιδεα μεχρι προτινος.
Τι προσφερει δηλαδη το μηχανακι η τι προσφερε και ξαφνικα σταματησε να προσφερει;
Μπορεις να μου εξηγησεις με δικα σου λογια και εμπειριες; (ΔΙΚΑ ΣΟΥ) !
-Have you any famous last words?
-..Not Yet!
-"Not yet"!? Is that famous?
Ώπα ωπα σιγά ρε Γιώργο δεν ήθελα να σε προσβάλω ή τίποτα τέτοιο.Αρχικά δημιουργήθηκε από gcrook
Τι λες ρε μλκ Νικο θα με κανεις να χασω τον υπνο μου...
Εχεις την παραμικρη ιδεα απο τι χαλανε και φθειρονται τα μηχανακια;
Αστοχια υλικου ξερεις τι σημαινει;
Ποια ειναι τα πολλα (-) ;
Ποια ειναι τα γραφομενα μου που σε ανησυχησαν;
Το οτι ενα ξεμουνιασμενο μηχανακι χωρις λαδι (απο αμελεια) μετα απο 8 χρονια λειτουργιας χρειαστηκε γενικη επισκευη;
Δεν το εμπιστευεται πλεον ο κοσμος λες.
Ακου λεει απο εναν που του χαλασε το μηχανακι πηγε απατο στην αγορα.
Απο ποιον μωρε το μηχανακι πλεον δεν αποτελει αντικειμενο εμπιστοσυνης;
Απο το κουτσομπολιο του μοτοτζιαρ;
Απο την τραγικη μειοψηφια;
Απο που;
Τετοιες μαλακιες γραφετε και τις πιστευετε και μετα ο καθε ενας που ακουει κατι βγαινει με υφος χιλιων καρδιναλιων χωρις να εξετασει τα πως και γιατι και αφοριζει μηχανακια για τα οποια δεν
ειχε την παραμικρη ιδεα μεχρι προτινος.
Τι προσφερει δηλαδη το μηχανακι η τι προσφερε και ξαφνικα σταματησε να προσφερει;
Μπορεις να μου εξηγησεις με δικα σου λογια και εμπειριες; (ΔΙΚΑ ΣΟΥ) !
Εντάξει την προιστορία του δικού σου δεν την ήξερα για να 'μαι ειληκρινής (8 χρονών-σκληρή χρήση) μόνο για το οτι το άφησες χωρίς λάδι μου 'χε πει ο Λάμπρος.
Αλλα απ' την αλλη του Λάμπρου παρολίγο να τον σκοτώσει!!!!! Δηλαδή αυτή η αστοχία υλικού ηταν απαράδεχτη και κρίσιμη στη συγκεκριμένη περίπτωση, χώρια που απ' οσο διαβάζω το συγκεκριμένο περιστατικό (καίει λάδια του σκοτωμού) οσο πάει και βρίσκει μεγαλύτερη ανταπόκριση κι' απο αλλους αγοραστές.
Ορκισμένος σιδερόκωλος!
Α ναι και τα πολλά (-) είναι ας πούμε να σε σκοτώσει. Για 'μενα αυτό είναι το μέγιστο (-). Εκεί το πήγαινα οταν έγραφα πιο πριν.
Ορκισμένος σιδερόκωλος!
1.Υπερβολικά πολύ!Αρχικά δημιουργήθηκε από costas81
αυτο δεν σας αρέσει?![]()
![]()
2.Στο 2ο κομμάτι, ναι. Συγνώμη για το λάθος μου, που προκαλεί και λάθος εντυπώσεις.Αρχικά δημιουργήθηκε από gcrook
.........
Επισης το αξιοτιμο μελος δεν εκανε αυτο ακριβως, αλλα εβαλε τον κινητηρα του V-Strom με λιγα πραγματα απο το SV.![]()
...............![]()
Για το 1ο... αξιοπρεπές είπα εγώ. Αξιότιμο το έφτασες εσύ! Ψώνιο ξαναλέω εγώ, για να το ισιώσουμε λίγο!![]()
![]()
![]()
Εχω κι εγώ πίσω κύλινδρο ρε! Να με φωνάζετε αξιότιμο!
![]()
![]()
![]()
![]()
3.Και τα πλαίσια του gsxr σε συγκεκριμένες χρονιές έχουν το θέμα τους, Νίκο, αλλά δεν μειώθηκαν οι πωλήσεις τους.Αρχικά δημιουργήθηκε από Nikoskazer2000
Α ναι και τα πολλά (-) είναι ας πούμε να σε σκοτώσει. Για 'μενα αυτό είναι το μέγιστο (-). Εκεί το πήγαινα οταν έγραφα πιο πριν.
Τα SV, εκτός από την περίπτωση του Λάμπρου , που έγινε μεγάλο θέμα, και ήταν λόγω αστοχίας υλικού, δεν άκουσα πολλές.
Εντάξει, και του κρούκη, που το διακωμωδούσε όμως.
![]()
![]()
4. Ρε , θα μου πείτε τελικά, ποιανού είναι αυτός ο κινητήρας?
Γιατί δεν πιστεύω να έβγαλε και κινητήρα η Ηyosung!!!
5. Μ'αρέσουν και τα 2 μοντέλα της, τελικά!![]()
![]()
5/2/2008 Καλωσόρισες!
22/1/2013 Καλωσόρισες!
:a07:
Ο κινητήρας του SV, Vstrom είναι ο ίδιος. Ίσως να έχει άλλες ρυθμίσεις στην ηλεκτρονική, αλλά τα μηχανικά μέρη, θεωρητικά είναι ταυτόσημα. Και η Suzuki τον πούλησε και στην Hyosung, η Hyosung τον δίνει και στην Αμερική σε έναν μικρό κατασκευαστή που μου διαφεύγει το όνομα... Αλλά ο "εφευρέτης" του κινητήρα ήταν η Suzuki τέλος πάντων.
η ντουλάπι δε βγάζει 4κ, ριμέμπερ;Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
Θα διαφωνήσω. Δηλαδή όσοι αγόρασαν Ducati και Aprilia δεν πήραν SS? Το πρόβλημα του SV ήταν τα κυβικά του,...
(τώρα μόνο βγάζει ένα βι-4 σε αστρονομική τιμή)
άρα όποιος θέλει ντουλάπι ΣΣ, 2κ θα πάρει
και τα 600άρια 4Κ μια χαρά πουλάνε, άρα τα 650 κυβικά του εσβι δεν έχουν να κάνουν...![]()
Εννοούσα σε σχέση με τιμή και απόδοση...Το κριτήριο αγοράς του μέσου Έλληνα είναι η μάχη της καφετέριας, όχι η πραγματική του ανάγκη. Εδώ βρίσκονται άνθρωποι που λένε ότι το CBR1000RR είναι "αργό" γιατί κάνει π.χ. ένα δέκατο παραπάνω από το R1 στο 400άρι... Πως να διαφωνήσεις με τον ηλίθιο; Μπορείς;
Όπως είπε gcrook τις πραγματικές ανάγκες τις καλύπτει και με το παραπάνω και είναι μοτοσικλέτα ελβετικός σουγιάς. Ίσως αν το έβλεπε διαφορετικά ο εισαγωγέας... Τέλος πάντων, το SV δε βγαίνει πια στην Ελλάδα, σταματάει λόγω ρύπων και έξω... R.I.P. Ήμουν στο παρατρίχα να το πάρω... Αλλά βρήκα το bandit ευκαιρία μετάχειρο και ABSάτο, οπότε...
η Hyosung δεν φέρνει πάνω από 250 κυβικά στην Ελλάδα, αν κρίνω από τους τιμοκαταλόγους στο ίντερνετ. Κρίμα.
Χμμ βασικα το θεμα με τα δυο μπουζι του 2007 και μετα λογικα εγινε για να περασει ρυπους.Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
Εννοούσα σε σχέση με τιμή και απόδοση...Το κριτήριο αγοράς του μέσου Έλληνα είναι η μάχη της καφετέριας, όχι η πραγματική του ανάγκη. Εδώ βρίσκονται άνθρωποι που λένε ότι το CBR1000RR είναι "αργό" γιατί κάνει π.χ. ένα δέκατο παραπάνω από το R1 στο 400άρι... Πως να διαφωνήσεις με τον ηλίθιο; Μπορείς;
Όπως είπε gcrook τις πραγματικές ανάγκες τις καλύπτει και με το παραπάνω και είναι μοτοσικλέτα ελβετικός σουγιάς. Ίσως αν το έβλεπε διαφορετικά ο εισαγωγέας... Τέλος πάντων, το SV δε βγαίνει πια στην Ελλάδα, σταματάει λόγω ρύπων και έξω... R.I.P. Ήμουν στο παρατρίχα να το πάρω... Αλλά βρήκα το bandit ευκαιρία μετάχειρο και ABSάτο, οπότε...
η Hyosung δεν φέρνει πάνω από 250 κυβικά στην Ελλάδα, αν κρίνω από τους τιμοκαταλόγους στο ίντερνετ. Κρίμα.
Για το αν σταματαει η παραγωγη δεν εχω ακουσει κατι εισαι σιγουρος γι'αυτο που λες;
Επισης για το οτι η Σουζουκι εχει δωσει τον κινητηρα στην Hyosung αμφιβαλλω,οπως επισης αμφιβαλλω οτι τον εχει δωσει και σε αλλη μικρη εταιρεια.
Αν εννοεις την Cagiva αυτο γινοταν παλια,τωρα η Cagiva φτιαχνει δικους τους V2 650cc.
Αν εχεις πηγες γι'αυτα, θα τις ηθελα.
-Have you any famous last words?
-..Not Yet!
-"Not yet"!? Is that famous?