Σελίδα 3 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 45 από 58

Θέμα: Hyosung 650 Comet 2008

  1. #31
    amyroukai είσαι πολύ σωστός σε αυτά που λές.Είχαμε μια διένεξη παλαιότερα αλλά νερό κι αλάτι.Κι εγώ συμφωνώ ότι το Κορεάτικο SV αν είναι προσγειωμένο τιμολογιακά θα κάνει καλές πωλήσεις...μήπως να είμαι από τους πρώτους ????

  2. #32
    πλαγιολισθαινον μελος Το avatar του/της AlitisKodrakias
    Εγγραφή
    28/04/2007
    Μηνύματα
    19
    Αρχικά δημιουργήθηκε από costas81
    αυτο δεν σας αρέσει?
    αυτη η φωτο που δειχνεις τελικα ειναι ενα "κιτακι" μετατροπης απο γερμανια www.mms-cycles.net
    περιπου 4χιλιαρικα κοστιζει
    αφου παρω το GV650 ισως και να επικοινωνησω μαζι τους:a29:
    http://www.eve-online.com

    AlitisKodrakias aka Papabiris
    διαπιστευμενος ψυχανωμαλος οδηγος

  3. #33
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της gcrook
    Εγγραφή
    22/03/2003
    Μηνύματα
    6.231
    Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
    Το μοτέρ είναι όντως Suzuki, το ίδιο που φοράει το Vstrom και το SV650.
    Οχι ετσι διερευσε πριν απο καιρο οτι ο κινητηρας χτιστηκε με βαση τα σχεδια του αντιστοιχου της Σουζουκι,αλλα δεν αληθευει,(αν και θα το ψαξω για να σιγουρευτω) .


    Αρχικά δημιουργήθηκε από Lupo
    Είναι το ίδιο μοτέρ με το SV και το V-Strom?!!!

    Τώρα μου φαίνεται ακόμα πιο ελκυστικό το μοντελάκι αυτό, αφού πιστεύω ότι θα έχει και πολύ χαμηλή τιμή!


    Ειδικά από τότε που , αξιοπρεπές μέλος του forum επιδιόρθωσε τον πίσω κύλινδρο του SV του με ανταλλακτικά από V-Strom.
    Αν γίνουμε πολλοί, προβλέπω να κάνουμε αλλαξοκυλινδριές!
    Οποτε με βαση το παραπανω μαλλον δεν ισχυει ο ισχυρισμος σου.
    Τωρα βεβαια εφαγα μια φλασια,καποτε ειχα ψαξει λιγο τα specs του συγκεκριμενου κινητηρα και νομιζω οτι ηtαν ιδια με του SV,αν αυτο λεει κατι, (bore X stroke) αλλα θα μου πεις τωρα αυτο δεν λεει και πολλα απο μονο του.
    Επισης το αξιοτιμο μελος δεν εκανε αυτο ακριβως, αλλα εβαλε τον κινητηρα του V-Strom με λιγα πραγματα απο το SV.

    Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai


    Για το SV και το TL δεν εχεις ακριβως δικιο.
    Ας παρουμε τα TL πρωτα απ'όλα που πουλησαν σχετικα καλα αλλα οχι τοσο οσο θα ηθελε η Σουζουκι.Το μεγαλυτερο προβλημα ηταν το πισω περιστροφικο αμορτισερ που εστειλε κατι δημοσιογραφους να κοιτανε τον κοσμο απο ψηλα, με αποτελεσμα να θαφτει το μηχανακι.
    Παρ'αυτα εκανε πολυ καλες πωλησεις διοτι το μηχανακι απλα ηταν αψογο.


    Το SV απο την αλλη ηταν εντελως αλλη φαση.
    Τα τελευταια χρονια υπηρχε ενα πολυ μεγαλο κενο σε μικρα V-Twins και το κενο αυτο ηρθε να γεμισει το 650.
    Στην Αμερικη ειναι ισως απο τα πιο καλοπουλημενα μηχανακια, και ο κυβισμος του και τα χαρακτηριστικα του, (πλαισιο,κινητηρας,απλη και εξυπνη σχεδιαση) το εκαναν να κυριαρχησει στα ενιαια, με αποτελεσμα να παραγκωνιστουν μηχανακια οπως τα Bros650 (HawkGT στην Αμερικη) ,και τα Monster.
    Η φυση τετοιων μοτοσυκλετων ειναι τετοια που μπορουν να μετατραπουν σε οτιδηποτε θελησει ο ιδιοκτητης τους (trackbikes,enduro,motard μεχρι και custoμιες εχουν γινει) .
    Το πλαισιο του ειναι πραγματικα ετοιμοπολεμο και η αποδοση του κινητηρα ειναι απλα παροιμιωδης για 650 V2.

    Αυτα που εχουν συμβει με το συγκεκριμενο μηχανακι στην αντιπερα οχθη καθως και σε πολλες χωρες της Ευρωπης που τα τελευταια χρονια το SV πουλαγε μεσα στην δεκαδα,ειναι εκ διαμετρου αντιθετα με τα Ελληνικα δεδομενα,οπου το μηχανακι θαφτηκε κανονικα απο το αγοραστικο κοινο παρα τις αψογες κριτικες του ειδικου τυπου.

    Με κανατε να γραψω παλι "την μανα μου και τον πατερα μου" να πουμε......



    -Have you any famous last words?
    -..Not Yet!
    -"Not yet"!? Is that famous?

  4. #34
    καλύτερος ! Το avatar του/της Nikoskazer2000
    Εγγραφή
    24/08/2005
    Μηνύματα
    1.329
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Γκαζοφωνιξ JR



    Δε μαμιεται, παρ'το και κολλα του αυτοκολλητα MV Agusta!!!!

    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
    +οσα γουστάρεις

    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
    Ορκισμένος σιδερόκωλος!

  5. #35
    καλύτερος ! Το avatar του/της Nikoskazer2000
    Εγγραφή
    24/08/2005
    Μηνύματα
    1.329
    Αρχικά δημιουργήθηκε από gcrook
    Οχι ετσι διερευσε πριν απο καιρο οτι ο κινητηρας χτιστηκε με βαση τα σχεδια του αντιστοιχου της Σουζουκι,αλλα δεν αληθευει,(αν και θα το ψαξω για να σιγουρευτω) .




    Οποτε με βαση το παραπανω μαλλον δεν ισχυει ο ισχυρισμος σου.
    Τωρα βεβαια εφαγα μια φλασια,καποτε ειχα ψαξει λιγο τα specs του συγκεκριμενου κινητηρα και νομιζω οτι ηtαν ιδια με του SV,αν αυτο λεει κατι, (bore X stroke) αλλα θα μου πεις τωρα αυτο δεν λεει και πολλα απο μονο του.
    Επισης το αξιοτιμο μελος δεν εκανε αυτο ακριβως, αλλα εβαλε τον κινητηρα του V-Strom με λιγα πραγματα απο το SV.



    Για το SV και το TL δεν εχεις ακριβως δικιο.
    Ας παρουμε τα TL πρωτα απ'όλα που πουλησαν σχετικα καλα αλλα οχι τοσο οσο θα ηθελε η Σουζουκι.Το μεγαλυτερο προβλημα ηταν το πισω περιστροφικο αμορτισερ που εστειλε κατι δημοσιογραφους να κοιτανε τον κοσμο απο ψηλα, με αποτελεσμα να θαφτει το μηχανακι.
    Παρ'αυτα εκανε πολυ καλες πωλησεις διοτι το μηχανακι απλα ηταν αψογο.


    Το SV απο την αλλη ηταν εντελως αλλη φαση.
    Τα τελευταια χρονια υπηρχε ενα πολυ μεγαλο κενο σε μικρα V-Twins και το κενο αυτο ηρθε να γεμισει το 650.
    Στην Αμερικη ειναι ισως απο τα πιο καλοπουλημενα μηχανακια, και ο κυβισμος του και τα χαρακτηριστικα του, (πλαισιο,κινητηρας,απλη και εξυπνη σχεδιαση) το εκαναν να κυριαρχησει στα ενιαια, με αποτελεσμα να παραγκωνιστουν μηχανακια οπως τα Bros650 (HawkGT στην Αμερικη) ,και τα Monster.
    Η φυση τετοιων μοτοσυκλετων ειναι τετοια που μπορουν να μετατραπουν σε οτιδηποτε θελησει ο ιδιοκτητης τους (trackbikes,enduro,motard μεχρι και custoμιες εχουν γινει) .
    Το πλαισιο του ειναι πραγματικα ετοιμοπολεμο και η αποδοση του κινητηρα ειναι απλα παροιμιωδης για 650 V2.

    Αυτα που εχουν συμβει με το συγκεκριμενο μηχανακι στην αντιπερα οχθη καθως και σε πολλες χωρες της Ευρωπης που τα τελευταια χρονια το SV πουλαγε μεσα στην δεκαδα,ειναι εκ διαμετρου αντιθετα με τα Ελληνικα δεδομενα,οπου το μηχανακι θαφτηκε κανονικα απο το αγοραστικο κοινο παρα τις αψογες κριτικες του ειδικου τυπου.

    Με κανατε να γραψω παλι "την μανα μου και τον πατερα μου" να πουμε......



    Γιώργο όμορφο ρε 'συ το SV και αρκετά φθηνό για οτι πρόσφερε/προσφέρει αλλα μετά τις ανατριχιαστικά περιγραφικές συζητήσεις που είχα με το Λάμπρο και απο τα γραφόμενα σου...

    Καταλαβαίνεις οτι ο κόσμος δεν εμπιστεύεται πια ενα τέτοιο μηχανάκι ρε φίλε, είναι ποοοοολά τα (-) που μπορεί να σου βγούν στην πορεία αν οχι μοιραία .

    Υ.Γ: Καλή τύχη ρε το κόψε/ράψε και το τυροπιτουλίνι.
    Ορκισμένος σιδερόκωλος!

  6. #36
    καλύτερος ! Το avatar του/της Nikoskazer2000
    Εγγραφή
    24/08/2005
    Μηνύματα
    1.329
    @gcrook: (bore X stroke) είναι τα mm (σε διάμετρο) και η βύθιση του πιστονιού μέσα τον κύλινδρο (πάλι σε mm). (άσχετο)
    Ορκισμένος σιδερόκωλος!

  7. #37
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της gcrook
    Εγγραφή
    22/03/2003
    Μηνύματα
    6.231
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Nikoskazer2000
    @gcrook: (bore X stroke) είναι τα mm (σε διάμετρο) και η βύθιση του πιστονιού μέσα τον κύλινδρο (πάλι σε mm). (άσχετο)

    Το ξερω.....
    Αλλο εννοουσα λεγοντας οτι αυτα τα νουμερα δεν λενε τιποτα.
    -Have you any famous last words?
    -..Not Yet!
    -"Not yet"!? Is that famous?

  8. #38
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της gcrook
    Εγγραφή
    22/03/2003
    Μηνύματα
    6.231
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Nikoskazer2000
    Γιώργο όμορφο ρε 'συ το SV και αρκετά φθηνό για οτι πρόσφερε/προσφέρει αλλα μετά τις ανατριχιαστικά περιγραφικές συζητήσεις που είχα με το Λάμπρο και απο τα γραφόμενα σου...

    Καταλαβαίνεις οτι ο κόσμος δεν εμπιστεύεται πια ενα τέτοιο μηχανάκι ρε φίλε, είναι ποοοοολά τα (-) που μπορεί να σου βγούν στην πορεία αν οχι μοιραία .

    Τι λες ρε μλκ Νικο θα με κανεις να χασω τον υπνο μου...
    Εχεις την παραμικρη ιδεα απο τι χαλανε και φθειρονται τα μηχανακια;
    Αστοχια υλικου ξερεις τι σημαινει;
    Ποια ειναι τα πολλα (-) ;
    Ποια ειναι τα γραφομενα μου που σε ανησυχησαν;
    Το οτι ενα ξεμουνιασμενο μηχανακι χωρις λαδι (απο αμελεια) μετα απο 8 χρονια λειτουργιας χρειαστηκε γενικη επισκευη;

    Δεν το εμπιστευεται πλεον ο κοσμος λες.
    Ακου λεει απο εναν που του χαλασε το μηχανακι πηγε απατο στην αγορα.
    Απο ποιον μωρε το μηχανακι πλεον δεν αποτελει αντικειμενο εμπιστοσυνης;
    Απο το κουτσομπολιο του μοτοτζιαρ;
    Απο την τραγικη μειοψηφια;
    Απο που;

    Τετοιες μαλακιες γραφετε και τις πιστευετε και μετα ο καθε ενας που ακουει κατι βγαινει με υφος χιλιων καρδιναλιων χωρις να εξετασει τα πως και γιατι και αφοριζει μηχανακια για τα οποια δεν
    ειχε την παραμικρη ιδεα μεχρι προτινος.

    Τι προσφερει δηλαδη το μηχανακι η τι προσφερε και ξαφνικα σταματησε να προσφερει;
    Μπορεις να μου εξηγησεις με δικα σου λογια και εμπειριες; (ΔΙΚΑ ΣΟΥ) !
    -Have you any famous last words?
    -..Not Yet!
    -"Not yet"!? Is that famous?

  9. #39
    καλύτερος ! Το avatar του/της Nikoskazer2000
    Εγγραφή
    24/08/2005
    Μηνύματα
    1.329
    Αρχικά δημιουργήθηκε από gcrook
    Τι λες ρε μλκ Νικο θα με κανεις να χασω τον υπνο μου...
    Εχεις την παραμικρη ιδεα απο τι χαλανε και φθειρονται τα μηχανακια;
    Αστοχια υλικου ξερεις τι σημαινει;
    Ποια ειναι τα πολλα (-) ;
    Ποια ειναι τα γραφομενα μου που σε ανησυχησαν;
    Το οτι ενα ξεμουνιασμενο μηχανακι χωρις λαδι (απο αμελεια) μετα απο 8 χρονια λειτουργιας χρειαστηκε γενικη επισκευη;

    Δεν το εμπιστευεται πλεον ο κοσμος λες.
    Ακου λεει απο εναν που του χαλασε το μηχανακι πηγε απατο στην αγορα.
    Απο ποιον μωρε το μηχανακι πλεον δεν αποτελει αντικειμενο εμπιστοσυνης;
    Απο το κουτσομπολιο του μοτοτζιαρ;
    Απο την τραγικη μειοψηφια;
    Απο που;

    Τετοιες μαλακιες γραφετε και τις πιστευετε και μετα ο καθε ενας που ακουει κατι βγαινει με υφος χιλιων καρδιναλιων χωρις να εξετασει τα πως και γιατι και αφοριζει μηχανακια για τα οποια δεν
    ειχε την παραμικρη ιδεα μεχρι προτινος.

    Τι προσφερει δηλαδη το μηχανακι η τι προσφερε και ξαφνικα σταματησε να προσφερει;
    Μπορεις να μου εξηγησεις με δικα σου λογια και εμπειριες; (ΔΙΚΑ ΣΟΥ) !
    Ώπα ωπα σιγά ρε Γιώργο δεν ήθελα να σε προσβάλω ή τίποτα τέτοιο.

    Εντάξει την προιστορία του δικού σου δεν την ήξερα για να 'μαι ειληκρινής (8 χρονών-σκληρή χρήση) μόνο για το οτι το άφησες χωρίς λάδι μου 'χε πει ο Λάμπρος.

    Αλλα απ' την αλλη του Λάμπρου παρολίγο να τον σκοτώσει!!!!! Δηλαδή αυτή η αστοχία υλικού ηταν απαράδεχτη και κρίσιμη στη συγκεκριμένη περίπτωση, χώρια που απ' οσο διαβάζω το συγκεκριμένο περιστατικό (καίει λάδια του σκοτωμού) οσο πάει και βρίσκει μεγαλύτερη ανταπόκριση κι' απο αλλους αγοραστές.
    Ορκισμένος σιδερόκωλος!

  10. #40
    καλύτερος ! Το avatar του/της Nikoskazer2000
    Εγγραφή
    24/08/2005
    Μηνύματα
    1.329
    Α ναι και τα πολλά (-) είναι ας πούμε να σε σκοτώσει. Για 'μενα αυτό είναι το μέγιστο (-). Εκεί το πήγαινα οταν έγραφα πιο πριν.
    Ορκισμένος σιδερόκωλος!

  11. #41
    Αιώνιος Νεανίας! Το avatar του/της Lupo
    Εγγραφή
    17/05/2005
    Μηνύματα
    626
    1.
    Αρχικά δημιουργήθηκε από costas81
    αυτο δεν σας αρέσει?
    Υπερβολικά πολύ!
    2.
    Αρχικά δημιουργήθηκε από gcrook
    .........

    Επισης το αξιοτιμο μελος δεν εκανε αυτο ακριβως, αλλα εβαλε τον κινητηρα του V-Strom με λιγα πραγματα απο το SV.
    ...............
    Στο 2ο κομμάτι, ναι. Συγνώμη για το λάθος μου, που προκαλεί και λάθος εντυπώσεις.
    Για το 1ο... αξιοπρεπές είπα εγώ. Αξιότιμο το έφτασες εσύ! Ψώνιο ξαναλέω εγώ, για να το ισιώσουμε λίγο!

    Εχω κι εγώ πίσω κύλινδρο ρε! Να με φωνάζετε αξιότιμο!



    3.
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Nikoskazer2000
    Α ναι και τα πολλά (-) είναι ας πούμε να σε σκοτώσει. Για 'μενα αυτό είναι το μέγιστο (-). Εκεί το πήγαινα οταν έγραφα πιο πριν.
    Και τα πλαίσια του gsxr σε συγκεκριμένες χρονιές έχουν το θέμα τους, Νίκο, αλλά δεν μειώθηκαν οι πωλήσεις τους.
    Τα SV, εκτός από την περίπτωση του Λάμπρου , που έγινε μεγάλο θέμα, και ήταν λόγω αστοχίας υλικού, δεν άκουσα πολλές.
    Εντάξει, και του κρούκη, που το διακωμωδούσε όμως.



    4. Ρε , θα μου πείτε τελικά, ποιανού είναι αυτός ο κινητήρας?
    Γιατί δεν πιστεύω να έβγαλε και κινητήρα η Ηyosung!!!

    5. Μ'αρέσουν και τα 2 μοντέλα της, τελικά!
    5/2/2008 Καλωσόρισες!
    22/1/2013 Καλωσόρισες!
    :a07:

  12. #42
    Ο κινητήρας του SV, Vstrom είναι ο ίδιος. Ίσως να έχει άλλες ρυθμίσεις στην ηλεκτρονική, αλλά τα μηχανικά μέρη, θεωρητικά είναι ταυτόσημα. Και η Suzuki τον πούλησε και στην Hyosung, η Hyosung τον δίνει και στην Αμερική σε έναν μικρό κατασκευαστή που μου διαφεύγει το όνομα... Αλλά ο "εφευρέτης" του κινητήρα ήταν η Suzuki τέλος πάντων.

  13. #43
    Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
    Θα διαφωνήσω. Δηλαδή όσοι αγόρασαν Ducati και Aprilia δεν πήραν SS? Το πρόβλημα του SV ήταν τα κυβικά του,...
    η ντουλάπι δε βγάζει 4κ, ριμέμπερ;

    (τώρα μόνο βγάζει ένα βι-4 σε αστρονομική τιμή)

    άρα όποιος θέλει ντουλάπι ΣΣ, 2κ θα πάρει

    και τα 600άρια 4Κ μια χαρά πουλάνε, άρα τα 650 κυβικά του εσβι δεν έχουν να κάνουν...

  14. #44
    Εννοούσα σε σχέση με τιμή και απόδοση... Το κριτήριο αγοράς του μέσου Έλληνα είναι η μάχη της καφετέριας, όχι η πραγματική του ανάγκη. Εδώ βρίσκονται άνθρωποι που λένε ότι το CBR1000RR είναι "αργό" γιατί κάνει π.χ. ένα δέκατο παραπάνω από το R1 στο 400άρι... Πως να διαφωνήσεις με τον ηλίθιο; Μπορείς;
    Όπως είπε gcrook τις πραγματικές ανάγκες τις καλύπτει και με το παραπάνω και είναι μοτοσικλέτα ελβετικός σουγιάς. Ίσως αν το έβλεπε διαφορετικά ο εισαγωγέας... Τέλος πάντων, το SV δε βγαίνει πια στην Ελλάδα, σταματάει λόγω ρύπων και έξω... R.I.P. Ήμουν στο παρατρίχα να το πάρω... Αλλά βρήκα το bandit ευκαιρία μετάχειρο και ABSάτο, οπότε...

    η Hyosung δεν φέρνει πάνω από 250 κυβικά στην Ελλάδα, αν κρίνω από τους τιμοκαταλόγους στο ίντερνετ. Κρίμα.

  15. #45
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της gcrook
    Εγγραφή
    22/03/2003
    Μηνύματα
    6.231
    Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
    Εννοούσα σε σχέση με τιμή και απόδοση... Το κριτήριο αγοράς του μέσου Έλληνα είναι η μάχη της καφετέριας, όχι η πραγματική του ανάγκη. Εδώ βρίσκονται άνθρωποι που λένε ότι το CBR1000RR είναι "αργό" γιατί κάνει π.χ. ένα δέκατο παραπάνω από το R1 στο 400άρι... Πως να διαφωνήσεις με τον ηλίθιο; Μπορείς;
    Όπως είπε gcrook τις πραγματικές ανάγκες τις καλύπτει και με το παραπάνω και είναι μοτοσικλέτα ελβετικός σουγιάς. Ίσως αν το έβλεπε διαφορετικά ο εισαγωγέας... Τέλος πάντων, το SV δε βγαίνει πια στην Ελλάδα, σταματάει λόγω ρύπων και έξω... R.I.P. Ήμουν στο παρατρίχα να το πάρω... Αλλά βρήκα το bandit ευκαιρία μετάχειρο και ABSάτο, οπότε...

    η Hyosung δεν φέρνει πάνω από 250 κυβικά στην Ελλάδα, αν κρίνω από τους τιμοκαταλόγους στο ίντερνετ. Κρίμα.
    Χμμ βασικα το θεμα με τα δυο μπουζι του 2007 και μετα λογικα εγινε για να περασει ρυπους.
    Για το αν σταματαει η παραγωγη δεν εχω ακουσει κατι εισαι σιγουρος γι'αυτο που λες;

    Επισης για το οτι η Σουζουκι εχει δωσει τον κινητηρα στην Hyosung αμφιβαλλω,οπως επισης αμφιβαλλω οτι τον εχει δωσει και σε αλλη μικρη εταιρεια.
    Αν εννοεις την Cagiva αυτο γινοταν παλια,τωρα η Cagiva φτιαχνει δικους τους V2 650cc.
    Αν εχεις πηγες γι'αυτα, θα τις ηθελα.
    -Have you any famous last words?
    -..Not Yet!
    -"Not yet"!? Is that famous?

Σελίδα 3 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF