Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 44

Θέμα: Service FZ1 σε εξουσιοδοτημένο - Μην μου τον ακουμπήσανε?

  1. #1
    ε! τι να πω? Το avatar του/της xtapodias
    Εγγραφή
    19/07/2005
    Μηνύματα
    154

    Service FZ1 σε εξουσιοδοτημένο - Μην μου τον ακουμπήσανε?

    Σέρβις 10.000 χλμ.

    Λάδια........................................................................................ 40€
    Φίλτρο Λαδιού............................................................................ 10€
    Φίλτρο Αέρα............................................................................... 24€
    Τακάκια μπρός - πίσω................................................................. 110€
    Διόρθωση κάποιων τριξιμάτων που είχα (πέραν του κοντέρ).................. 0€
    Λοιποί Έλεγχοι............................................................................. 0€
    Εργασία (περιλαμβάνει μάλλον και τους δύο άνω ελέγχους)................ 70€

    Το Σύνολο ..............................................................................254 € (με τις υγείες μας)

    Σημείωστε οτι είμαι ικανοποιημένος από τον μάστορα αφού ηθελημένα δεν ανέφερα κανα-δυό
    πράγματα, που σίγουρα συναντάς όταν κάνεις ένα τυπικό σέρβις, και μου τα ανέφερε, καθώς και ότι ήταν τυπικότατος (τηλέφωνο για κόστος και ώρα παραλαβής, άδεια για αντικατάσταση
    τακακίων κλπ.)

    Το θέμα είναι οτι ενω είχα κατάλογο με τιμές ανταλλακτικών κλπ από τη yamaha, δε μπορώ
    να τον βρώ για να συγκρίνω. Άσε που πρόσφατα έκανα και το αυτοκίνητο σέρβις (μετά από δύο χρόνια και 4000 χλμ παρακαλώ) και έσκασα σε εξουσιοδοτημένο 200€. Τι να πώ?????

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THEOD
    Εγγραφή
    12/04/2003
    Μηνύματα
    2.219
    Τακάκια στα 10.000 χλμ ???

    Μεγάλε ή στα άλλαξε ενώ είχαν ΠΟΛΛΗ ζωή ακόμα, ή κυκλοφορείς συνέχεια στην πόλη και ακουμπάς μονίμως πόδι-χέρι στα αντίστοιχα χειριστήρια.....

    Συγκριτικά (αν και εγώ δεν κυκλοφορώ καθόλου στην πόλη....) στα 10.000χλμ ήταν σχεδόν σαν καινούργια και πριν από 4-5 μέρες που τα τσέκαρα στα 15.000χλμ επί τη ευκαιρία της αλλαγής λαδιών, ήταν ακόμα στην μισή ζωή τους...

    Κατά τ' άλλα φυσιολογικά μου φαίνονται....

  3. #3
    Ογκόλιθος Το avatar του/της Sapadak
    Super Moderator
    Εγγραφή
    13/07/2005
    Μηνύματα
    4.029
    Τα τακακια στα 10k ειναι αδικαιολογητα.

    Εκτος αν εισαι οπως ειπε και ο φιλος απο πανω μονιμα με το δακτυλο στη μανετα!


    Τουλαχιστον στα εδειξε τα παλια ή απλα σε ρωτησε να τα αλλαξει τα αλλαξε και Τ Ε Λ Ο Σ

  4. #4
    ε! τι να πω? Το avatar του/της xtapodias
    Εγγραφή
    19/07/2005
    Μηνύματα
    154
    το παλικάρι μου τα έδειξε και είχε τρελαθεί με το πως κατάφερα και τα έφαγα στα 10000 χλμ.
    τα μπροστά ήταν τελειωμένα και τα πίσω είχαν ίσως 1000χλμ ζωής ακόμα.
    Δυστυχώς τα 9000 από τα 10000 χλμ. έχουν γράψει στη πόλη, είμαι υπέρβαρος και 80% των περιπτώσεν δικάβαλος. Όλα αυτά επιρρεάζουν τη ζωή των τακακίων. Άσε που πρέπει να φρενάρω και λάθος. Δεν "αφήνω" ταχύτητα μέσα να κάνει τη δουλειά αλλα σχεδόν πάντα βάζω νεκρά και φρενάρω.

    Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.

  5. #5
    Κι άντε να δεχθώ ότι τα τακάκια τα έφαγες για τον Α-Β λόγο.

    Μπουζί στα 10.000χλμ δεν άλλαξες?
    Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THEOD
    Εγγραφή
    12/04/2003
    Μηνύματα
    2.219
    Αρχικά δημιουργήθηκε από xtapodias
    το παλικάρι μου τα έδειξε και είχε τρελαθεί με το πως κατάφερα και τα έφαγα στα 10000 χλμ.
    τα μπροστά ήταν τελειωμένα και τα πίσω είχαν ίσως 1000χλμ ζωής ακόμα.
    Δυστυχώς τα 9000 από τα 10000 χλμ. έχουν γράψει στη πόλη, είμαι υπέρβαρος και 80% των περιπτώσεν δικάβαλος. Όλα αυτά επιρρεάζουν τη ζωή των τακακίων. Άσε που πρέπει να φρενάρω και λάθος. Δεν "αφήνω" ταχύτητα μέσα να κάνει τη δουλειά αλλα σχεδόν πάντα βάζω νεκρά και φρενάρω.

    Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
    Πάντως όντως το ότι έφαγες τόσο γρήγορα τα τακάκια (και ειδικά τα μπροστινά ) είναι εντυπωσιακό και αν μου επιτρέπεις ενδεικτικό "λάθους" χρήσης της μηχανής...


    Αρχικά δημιουργήθηκε από H.A.Balafoutre
    Κι άντε να δεχθώ ότι τα τακάκια τα έφαγες για τον Α-Β λόγο.

    Μπουζί στα 10.000χλμ δεν άλλαξες?
    Γιατί να αλλάξει ??? το FZ1 θέλει μπουζί στα 20.000χλμ....(και ευτυχώς γιατί από όσο ξέρω για να αλλαχτούν τα μπουζί πρέπει να βγεί ψυγείο και παρελκόμενα με ότι αυτό συνεπάγεται σε κόστος εργασίας και ανταλλακτικά όπως παραφλού, φλάντζες κλπ )

  7. #7
    ε! τι να πω? Το avatar του/της xtapodias
    Εγγραφή
    19/07/2005
    Μηνύματα
    154
    το service manual για το fz1 που κατέβασα από το internet, αναφέρει οτι μπουζί θέλει στις 20000 χλμ. Theod απο πιά άποψη το λές αυτό? Λάθος οδηγική χρήση της μηχανής ή λάθος καταπόνησης της μηχανής εντός της πόλης? Αν είναι το δεύτερο δεν με ενδιαφέρει. Αν είναι το πρώτο όμως πολύ θα ήθελα να μάθω γιατι το λές αφού κι εγώ υποψιάζομαι οτι κάτι τέτοιο μπορεί να συμβαίνει, ασε που πιθανότατα είσαι και ποιό έμπειρος οδηγός απο εμένα.

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THEOD
    Εγγραφή
    12/04/2003
    Μηνύματα
    2.219
    Αρχικά δημιουργήθηκε από xtapodias
    Theod απο πιά άποψη το λές αυτό? Λάθος οδηγική χρήση της μηχανής ή λάθος καταπόνησης της μηχανής εντός της πόλης? Αν είναι το δεύτερο δεν με ενδιαφέρει. Αν είναι το πρώτο όμως πολύ θα ήθελα να μάθω γιατι το λές αφού κι εγώ υποψιάζομαι οτι κάτι τέτοιο μπορεί να συμβαίνει, ασε που πιθανότατα είσαι και ποιό έμπειρος οδηγός απο εμένα.
    Προφανώς συμβαίνουν και τα δύο....
    Δηλαδή, από την μιά το μηχανάκι γράφει όλα του τα χιλιόμετρα εντός πόλης κάτι που δεν ταιριάζει στον χαρακτήρα και την φιλοσοφία του, και από την άλλη χρησιμοποιείς υπερ του δέοντος τα φρένα είτε γιατί ανοίγεις το γκάζι και μαζεύεις χιλιόμετρα από φανάρι σε φανάρι, είτε γιατί κινείσαι με την μέγιστη δυνατή σχέση στο κιβώτιο που σημαίνει ότι ο κινητήρας δεν φρενάρει, είτε γιατί ακόμα και στην παραμικρή επιβράδυνση πατάς τον συμπλέκτη και όλο το βάρος της επιβράδυνσης πέφτει στα φρένα, είτε γιατί όπως έγραψα και πριν "ξεχνάς" πόδια-χέρια στα αντίστοιχα χειριστήρια (συνήθως αυτό συμβαίνει στο πίσω φρένο), είτε σε συνδυασμό όλων αυτών...
    Φαντάζομαι ότι και το αυξημένο βάρος της δικαβαλλιάς συνεισφέρει επιπλέον στην γρήγορη φθορά των υλικών τριβής...

    με τέτοια δεδομένα χρήσης ετοιμάσου και για πιο γρήγορη αλλαγή δίσκων συμπλέκτη, για κατανάλωση αρκετά πάνω από τον μέσο όρο, για γρήγορα φθαρμένες δισκόπλακες, για μόνιμα τετραγωνισμένα ελαστικά, και γενικά για συχνή (άρα ακριβή) συντήρηση (αυτό με τα τακάκια είναι η αρχή....). Τελικά σε βάθος χρόνου θα ανακαλύψεις ότι η αγορά ενός μικρού μεταχείρω δικύκλου για την πόλη είναι σαφώς πιο συμφέρουσα από την τωρινή κατάσταση...

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THEOD
    Εγγραφή
    12/04/2003
    Μηνύματα
    2.219
    .......

  10. #10
    ε! τι να πω? Το avatar του/της xtapodias
    Εγγραφή
    19/07/2005
    Μηνύματα
    154
    Απο όλα που ανέφερες ισχύει μόνο το οτι τραβάω αρκετά συμπλέκτη με αποτέλεσμα το βάρος να πέφτει στα φρένα. Άσκοπα και απότομα ανοίγματα γκαζιού, ξέχασμένο πόδι χέρι στο φρένο κλπ δεν ισχύουν σίγουρα. Έχεις απόλυτο δίκιο για αγορά μικρότερης μεταχειρισμένης μηχανής για την κίνηση στη πόλη. Εκεί έχω μπλέξει όμως. Εκτός πάω μόνο με αυτοκίνητο λόγω της συζύγου. Οπότε μετά να έχω το φείζερ για να βάζω τα καλά μου και να βγαίνω πάλι στην πόλη? Αστα να πάνε.....

  11. #11
    Αρχικά δημιουργήθηκε από THEOD
    Γιατί να αλλάξει ??? το FZ1 θέλει μπουζί στα 20.000χλμ....(και ευτυχώς γιατί από όσο ξέρω για να αλλαχτούν τα μπουζί πρέπει να βγεί ψυγείο και παρελκόμενα με ότι αυτό συνεπάγεται σε κόστος εργασίας και ανταλλακτικά όπως παραφλού, φλάντζες κλπ )
    Δεν το ήξερα. 20000χλμ για τα μπουζί? Που να κάνουν και το ίδιο για τα λάδια.....καλή φάση.
    Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.

  12. #12
    ...και γυμνιστής Το avatar του/της odt
    Εγγραφή
    24/05/2006
    Μηνύματα
    824

    Re: Service FZ1 σε εξουσιοδοτημένο - Μην μου τον ακουμπήσανε?

    Αρχικά δημιουργήθηκε από xtapodias
    Σέρβις 10.000 χλμ.

    Λάδια........................................................................................ 40€
    Φίλτρο Λαδιού............................................................................ 10€
    Φίλτρο Αέρα............................................................................... 24€
    Τακάκια μπρός - πίσω................................................................. 110€
    Διόρθωση κάποιων τριξιμάτων που είχα (πέραν του κοντέρ).................. 0€
    Λοιποί Έλεγχοι............................................................................. 0€
    Εργασία (περιλαμβάνει μάλλον και τους δύο άνω ελέγχους)................ 70€

    Το Σύνολο ..............................................................................254 € (με τις υγείες μας)
    Τα λεφτά που πλήρωσες για τα παραπάνω, είναι καλά. Τώρα, για το αν τρως τα τακάκια πιο γρήγορα από το κανονικό, είναι άλλο θέμα.
    Εισαι σωστος μοτοσυκλετιστής...
    …αν
    Τα προφυλακτικά που χρησιμοποιείς ειναι δίγομα , σκληρά στο κέντρο και μαλακά στα πλάγια
    Βρέθηκε πένσα, παρακαλείται ο κάτοχος να επικοινωνήσει με πμ :a29:

    Pics


  13. #13
    Κάτι θα σκεφθώ Το avatar του/της sergiosm
    Εγγραφή
    01/05/2007
    Μηνύματα
    1.297
    Αρχικά δημιουργήθηκε από xtapodias
    Δυστυχώς τα 9000 από τα 10000 χλμ. έχουν γράψει στη πόλη, είμαι υπέρβαρος και 80% των περιπτώσεν δικάβαλος.
    Ρε φίλε, συγγνώμη κιόλας, αλλά, γιατί δεν παίρνεις μία άλλη μηχανή για την πόλη. Είναι κρίμα να την ταλαιπωρείς έτσι...

  14. #14
    πρωην μελος Το avatar του/της idi
    Εγγραφή
    13/08/2003
    Μηνύματα
    6.082

    Re: Service FZ1 σε εξουσιοδοτημένο - Μην μου τον ακουμπήσανε?

    Αρχικά δημιουργήθηκε από xtapodias
    Σέρβις 10.000 χλμ.

    Λάδια........................................................................................ 40€
    Φίλτρο Λαδιού............................................................................ 10€
    Φίλτρο Αέρα............................................................................... 24€
    Τακάκια μπρός - πίσω................................................................. 110€
    Διόρθωση κάποιων τριξιμάτων που είχα (πέραν του κοντέρ).................. 0€
    Λοιποί Έλεγχοι............................................................................. 0€
    Εργασία (περιλαμβάνει μάλλον και τους δύο άνω ελέγχους)................ 70€

    Το Σύνολο ..............................................................................254 € (με τις υγείες μας)

    Σημείωστε οτι είμαι ικανοποιημένος από τον μάστορα αφού ηθελημένα δεν ανέφερα κανα-δυό
    πράγματα, που σίγουρα συναντάς όταν κάνεις ένα τυπικό σέρβις, και μου τα ανέφερε, καθώς και ότι ήταν τυπικότατος (τηλέφωνο για κόστος και ώρα παραλαβής, άδεια για αντικατάσταση
    τακακίων κλπ.)

    Το θέμα είναι οτι ενω είχα κατάλογο με τιμές ανταλλακτικών κλπ από τη yamaha, δε μπορώ
    να τον βρώ για να συγκρίνω. Άσε που πρόσφατα έκανα και το αυτοκίνητο σέρβις (μετά από δύο χρόνια και 4000 χλμ παρακαλώ) και έσκασα σε εξουσιοδοτημένο 200€. Τι να πώ?????
    μια χαρα τις κοβω τις τιμες... κοιτα μονο τα τακακια καναν 110... (παλι μια χαρα τιμη για εμπρος πισω δηλ 3 σετ)...

    αν θες να κοψεις κατι... βαλε ενα φιλτρο αερα K&N ή παρομοιο να μη το αλλαζεις καθε φορα

  15. #15
    Το κόστος είναι οκ, πιστεύω και για τα ανταλλακτικά αλλά και της εργασίας. Γύρω εκεί κυμαίνονται.
    http://i132.photobucket.com/albums/q...e-animated.gif
    http://homepages.pathfinder.gr/argi6argi/index.html
    http://s132.photobucket.com/albums/q11/argi6argi/
    http://s1.metaldamage.gr/c.php?uid=27013

    100 αλογα κατω απο την σελα ειναι λιγοτερο επικινδυνα απο το γαιδουρι που τα οδηγει.
    Για δύο πράγματα δεν πρέπει να στεναχωριέσαι. Γι' αυτά που διορθώνονται και γι' αυτά που δεν διορθώνονται.

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Τακάκια στο 600: Μου τον έπιασαν;
    από bsari στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 31
    Τελευταίο μήνυμα: 14/04/2010, 19:58
  2. Αμα σε πίνει μην το πίνεις
    από vangelis 64 στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 25/01/2006, 05:44
  3. Κορίτσια ... μην πυροβολήτε τον τυφλό πιανίστα...
    από Tropeas στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο μήνυμα: 05/10/2005, 18:14
  4. Λαδια σε εξουσιοδοτημενο
    από Lazio στο forum Kawasaki Z series
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 19/08/2005, 23:19
  5. λάθος(μην κάνετε τον κόπο)
    από illuminatios στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 01/06/2004, 12:29

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF