Σελίδα 131 από 195 ΠρώτοΠρώτο ... 3181121126127128129130131132133134135136141181 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1.951 έως 1.965 από 2924

Θέμα: JAPAN Vs. EUROPE ΙΙ

  1. #1951
    Μόνιμα Τσαντισμένο Μέλος Το avatar του/της Nikker
    Εγγραφή
    03/07/2007
    Μηνύματα
    53
    [QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από Nikker
    [B]Aχ...με καταξίωσες με απάντηση..δόξα σοι ο θεός..γιατί δεν κατάφερα να κλείσω μάτι εχθές.

    Έψαξες στην Harley και δεν βρήκες 240 άλογα? Τι μας λες? Πέφτω απο τα σύννεφα!!!
    Για αυτό σας λέω...δεν μπορείτε να καταλάβετε, δεν υπάρχει νόημα στο να γίνω ο μπροστιάρης των Choppers, ούτε θέλω να κάθομαι να τις δικαιολογώ. Μπορώ...αλλά δεν έχει κανέναν νόημα γιατί είτε το έχεις...είτε δεν το έχεις και

    ------>μπορώ πολύ εύκολα να καταλάβω γιατί κάποιος ΔΕΝ θα προτιμήσει μία.<---------

    Ούτε και θέλω να βγάλ

  2. #1952
    Μόνιμα Τσαντισμένο Μέλος Το avatar του/της Nikker
    Εγγραφή
    03/07/2007
    Μηνύματα
    53
    ...double post
    Επιστημονική έρευνα απέδειξε πως άμα τα Γιατονπουτσονέζικα φορούσανε κανά marzocchi, τα ατυχήματα θα μειωνόντουσαν κατά 98%!!!

  3. #1953
    Μόνιμα Τσαντισμένο Μέλος Το avatar του/της Nikker
    Εγγραφή
    03/07/2007
    Μηνύματα
    53
    Aυτό εδώ ΔΕΝ το διάβασες?

    Αρχικά δημιουργήθηκε από Nikker
    Aχ...με καταξίωσες με απάντηση..δόξα σοι ο θεός..γιατί δεν κατάφερα να κλείσω μάτι εχθές.

    Έψαξες στην Harley και δεν βρήκες 240 άλογα? Τι μας λες? Πέφτω απο τα σύννεφα!!!
    Για αυτό σας λέω...δεν μπορείτε να καταλάβετε, δεν υπάρχει νόημα στο να γίνω ο μπροστιάρης των Choppers, ούτε θέλω να κάθομαι να τις δικαιολογώ. Μπορώ...αλλά δεν έχει κανέναν νόημα γιατί είτε το έχεις...είτε δεν το έχεις και

    ------>μπορώ πολύ εύκολα να καταλάβω γιατί κάποιος ΔΕΝ θα προτιμήσει μία.<---------

    Ούτε και θέλω να βγάλω την V Rod καλύτερη απο την Busha.

    ----------------->Kαι να σου πω την αλήθεια και χωρίς να με συμφέρει μου κάνει εντύπωση που σκόραρε τόσο καλά η V Rod. <------------------------------
    -------------------------------------------
    Εγώ απλά απάντησα σε ένα χτύπημα. "Τι να κλάσει η Harley απο επιδόσεις ρε?" Μία φορά το ρεκόρ πάντως το κατέχει.

    Για αυτό σας λέω...αφήστε τις Choppers απέξω... και τα 230 μου τελική εμένα με κάνουνε περήφανο που τα αγγίζω. (τις δύο εκείνες φορές...)

    Λέω ξεκινάει απο τα 19 χιλιάρικα μέχρι όσο βάλει ο θεός. Ποτέ δεν είπα ότι η Screaming Eagle ξεκινάει απο τα 19 χιλιάρικα? Και μετά λες ότι λέω και μ@#$ κιόλας! Και που λες για τα 240 άλογα, να πω πως choppers δεν είναι μόνο οι Harley, είναι ένα σωρό κουνηστήρες όπου όποιος βρίσκεται στον χώρο γνωρίζει. Και είναι όλοι μεγάλοι και δυνατοί. Έτσι απλά. Σαν ιδιοκτήτης V2 θα έπρεπε να ξέρεις πόσο για πλάκα σηκώνει σούζες η Tuono με τα 150 άλογα στις 9000 στροφές στον στρόφαλο. Σκέψου τώρα τα χέρια στον ουρανό, τα πόδια μπροστά, 140 άλογα στον τροχό στις 5000στροφές και πολύ ατσάλι.
    Και να τονίσω με υπενθύμιση γιατί απο ότι φαίνεται δεν το πιάνεις με την πρώτη

    Aυτό εδώ ΔΕΝ το διάβασες?

    Αρχικά δημιουργήθηκε από Nikker


    Λέω ξεκινάει απο τα 19 χιλιάρικα μέχρι όσο βάλει ο θεός. Ποτέ δεν είπα ότι η Screaming Eagle ξεκινάει απο τα 19 χιλιάρικα? Και μετά λες ότι λέω και μ@#$ κιόλας!
    Η V Rod ξεκινάει στα 19 χιλιάρικα...το έπιασες ή να χαμηλώσω λίγο το IQ να μιλήσω στην γλώσσα σου?

    "ΟΥΓΚ...V Rod 19 χιλιάρικα πιο φτηνή... μέχρι πολλάαΑΑΑΑΑΑΑΑΑαααα λεφτά..."

    Γαμώτο...άμα μπορούσα να χρησιμοποιήσω χειρονομίες ίσως μπορούσα να σε κάνω να το καταλάβεις...ίσως...γιατί ψιλοαμφιβάλλω αν χωράει τίποτα καινούριο εκεί μέσα. Τέτοια προπαγάνδα που έχεις στριμώξει για τα Japon...

    Αρχικά δημιουργήθηκε από arxaios
    ΣΥΝΕΧΙΖΕΙΣ να βλέπεις ΟΤΙ γουστάρεις ..................
    ΠΟΙΑ 19000 Ε αρχίζει ;;;;;;;;;;
    :a24: :a24: :a24:
    Η πιό απλή Screaming Chicken αρχίζει από 28000 Ε και η τιμή είναι στην ΙΤΑΛΙΑ !!!!!!!!!!
    ΠΑΣ ΚΑΛΑ ;;;;;;;;;;
    Cartman...240 άλογα σε Harley δεν είπα ότι υπάρχουνε. Άμα είπα τέτοιο πράγμα, κάντο quote και στείλτο μου και σου βάζω 15 ευρό στοίχιμα. Είπα με 17 χιλιάρικα μπορείς να έχεις chopperιά με 240 άλογα. Αλλά δεν με ενδιαφέρει να τα βγάλω φτηνά. Απάντηση έδωσα ξανά αλλά προφανώς κόλλησες το μικρόβιο της βλακείας απο τον αρχαίο και την αγνόησες...οπότε πάμε πάλι.

    Αρχικά δημιουργήθηκε από Nikker

    Και που λες για τα 240 άλογα, να πω πως choppers δεν είναι μόνο οι Harley, είναι ένα σωρό κουνηστήρες όπου όποιος βρίσκεται στον χώρο γνωρίζει. Και είναι όλοι μεγάλοι και δυνατοί. Έτσι απλά. Σαν ιδιοκτήτης V2 θα έπρεπε να ξέρεις πόσο για πλάκα σηκώνει σούζες η Tuono με τα 150 άλογα στις 9000 στροφές στον στρόφαλο. Σκέψου τώρα τα χέρια στον ουρανό, τα πόδια μπροστά, 140 άλογα στον τροχό στις 5000στροφές και πολύ ατσάλι.
    Ένα σωρό κουνηστήρες τύπου S&S, Revtech και διάφορες άλλες ράτσες...μιλάω για κυβικά και choperιές!!! 5.500 στοιχίζει κινητήρας 1600 απο S&S.

    Αρχαίε... δεν την τήρησες την υπόσχεση σου...νομίζα ότι δεν θα ασχοληθείς άλλο.
    Ε κάνε μας την χάρη και σταμάτα να ασχολείσαι. Και λέω ΜΑΣ γιατί με τις βλακείες που λες ρεζιλεύεις τον εαυτό σου. Τράβα πούλα το Busha γιατί με το μυαλό που κουβαλάς θα μπερδέψεις το φρένο με το γκάζι και θα χεις τρεχάματα.

    Μπορούμε να επιστρέψουμε στα Euro τώρα?

    Λοιπόν. BMW, 13900 χιλιάρικα 160 άλογα στις 10.000 στροφές.
    Τι θα πεις τώρα? Ναιιι...αλλά είναι BMW...
    Θα σου πούμε Agusta...ναι....αλλά είναι ακριβή..
    Θα σου πούμε Aprilia Tuono...ναιι....αλλά είναι αργό
    Θα σου πούμε Ducati ...ναιιιι....χαλάει.

    Δεν πρόκειται να ανοίξεις το μυαλό σου. Είσαι επίσημα στενόμυαλος.
    Γάμα τα SS και πάμε σε άλλες κατηγορίες.
    Supermotard, μικρά γυμνά, enduro, ON-OFF, Cruisers...
    Ποιά είναι τα καλύτερα ΚΑΙ τα πιο φτηνά?
    Επιστημονική έρευνα απέδειξε πως άμα τα Γιατονπουτσονέζικα φορούσανε κανά marzocchi, τα ατυχήματα θα μειωνόντουσαν κατά 98%!!!

  4. #1954
    big boned μέλος Το avatar του/της cartman
    Εγγραφή
    26/05/2007
    Μηνύματα
    392
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Nikker
    ...Μπορούμε να επιστρέψουμε στα Euro τώρα?

    Λοιπόν. BMW, 13900 χιλιάρικα 160 άλογα στις 10.000 στροφές.
    Τι θα πεις τώρα? Ναιιι...αλλά είναι BMW...
    Θα σου πούμε Agusta...ναι....αλλά είναι ακριβή..
    Θα σου πούμε Aprilia Tuono...ναιι....αλλά είναι αργό
    Θα σου πούμε Ducati ...ναιιιι....χαλάει.

    Δεν πρόκειται να ανοίξεις το μυαλό σου. Είσαι επίσημα στενόμυαλος.
    Γάμα τα SS και πάμε σε άλλες κατηγορίες.
    Supermotard, μικρά γυμνά, enduro, ON-OFF, Cruisers...
    Ποιά είναι τα καλύτερα ΚΑΙ τα πιο φτηνά?
    Nikker σε ποιόν μιλάς? Αυτό είναι η απάντηση σου σε αυτό που είπα για τα τετρακύλινδρα Ευρωπαϊκά?
    Chris

  5. #1955
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Nikker
    Aυτό εδώ ΔΕΝ το διάβασες?



    Και να τονίσω με υπενθύμιση γιατί απο ότι φαίνεται δεν το πιάνεις με την πρώτη

    Aυτό εδώ ΔΕΝ το διάβασες?



    Η V Rod ξεκινάει στα 19 χιλιάρικα...το έπιασες ή να χαμηλώσω λίγο το IQ να μιλήσω στην γλώσσα σου?

    "ΟΥΓΚ...V Rod 19 χιλιάρικα πιο φτηνή... μέχρι πολλάαΑΑΑΑΑΑΑΑΑαααα λεφτά..."

    Γαμώτο...άμα μπορούσα να χρησιμοποιήσω χειρονομίες ίσως μπορούσα να σε κάνω να το καταλάβεις...ίσως...γιατί ψιλοαμφιβάλλω αν χωράει τίποτα καινούριο εκεί μέσα. Τέτοια προπαγάνδα που έχεις στριμώξει για τα Japon...



    Cartman...240 άλογα σε Harley δεν είπα ότι υπάρχουνε. Άμα είπα τέτοιο πράγμα, κάντο quote και στείλτο μου και σου βάζω 15 ευρό στοίχιμα. Είπα με 17 χιλιάρικα μπορείς να έχεις chopperιά με 240 άλογα. Αλλά δεν με ενδιαφέρει να τα βγάλω φτηνά. Απάντηση έδωσα ξανά αλλά προφανώς κόλλησες το μικρόβιο της βλακείας απο τον αρχαίο και την αγνόησες...οπότε πάμε πάλι.



    Ένα σωρό κουνηστήρες τύπου S&S, Revtech και διάφορες άλλες ράτσες...μιλάω για κυβικά και choperιές!!! 5.500 στοιχίζει κινητήρας 1600 απο S&S.

    Αρχαίε... δεν την τήρησες την υπόσχεση σου...νομίζα ότι δεν θα ασχοληθείς άλλο.
    Ε κάνε μας την χάρη και σταμάτα να ασχολείσαι. Και λέω ΜΑΣ γιατί με τις βλακείες που λες ρεζιλεύεις τον εαυτό σου. Τράβα πούλα το Busha γιατί με το μυαλό που κουβαλάς θα μπερδέψεις το φρένο με το γκάζι και θα χεις τρεχάματα.

    Μπορούμε να επιστρέψουμε στα Euro τώρα?

    Λοιπόν. BMW, 13900 χιλιάρικα 160 άλογα στις 10.000 στροφές.
    Τι θα πεις τώρα? Ναιιι...αλλά είναι BMW...
    Θα σου πούμε Agusta...ναι....αλλά είναι ακριβή..
    Θα σου πούμε Aprilia Tuono...ναιι....αλλά είναι αργό
    Θα σου πούμε Ducati ...ναιιιι....χαλάει.

    Δεν πρόκειται να ανοίξεις το μυαλό σου. Είσαι επίσημα στενόμυαλος.
    Γάμα τα SS και πάμε σε άλλες κατηγορίες.
    Supermotard, μικρά γυμνά, enduro, ON-OFF, Cruisers...
    Ποιά είναι τα καλύτερα ΚΑΙ τα πιο φτηνά?

    δρζ 400 πιο αξιοπιστο και πιο φτηνο και εσυ ο ιδιος το πηρες
    και το κολπο που εκανες πριν.. ταχα τα πουλουσες να μας ψαρωσεις ηθελες ε κουφαλα ? :rotflmao: γυμνα... χμμμ εχει το χορνετ... ζ750 που ειναι πιο ομορφα απο το μονστερ τωρα για on-off εκει το truimph tiger ειναι ωραιο και εχει και δυναμη... τωρα αν ειναι αξιοπιστο δε ξερω... απο cruisers δεν εχω ιδεα δικια σου κατηγορια ειναι

  6. #1956
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/05/2003
    Μηνύματα
    605
    Αρχικά δημιουργήθηκε από cartman
    Φυσικά και τα δέχομαι και συμφωνώ ότι είναι μια χαρά μηχανάκια! Φίλε όπως λέμε συχνά εδώ μέσα, δεν πρέπει να κοιτά κανείς μάρκα αλλά μοντέλο! Να μην κοιτάμε το εργοστάσιο αλλά την ίδια την μηχανή!

    Απ`ότι ακούω τα ευρωπαϊκά χαλάνε συχνότερα, αλλά όχι όλα. π.χ. ακούω ότι η bmw έχει άριστη φήμη. Επίσης συμφωνώ με την κακή αντιπροσώπευσή τους στη χώρα μας και την κακή συντήρηση - υποστήριξη που παρέχουν τα ελαχιστα συνεργεία για Ευρωπαϊκές μηχανές που είπες! Μάλλον γι`αυτό χαλάνε τα περισσότερα, κάτι που είναι αναμενόμενο, αφού δεν συντηρούνται σωστά τα μηχανάκια.

    Επίσης τα ευρωπαϊκά είναι συνήθως πιο κοντά στα όρια των κινητήρων τους (π.χ. οι μηχανικοί της ΚΤΜ ξεζουμίζουν τον κινητήρα, βγάζοντας 60 ολόκληρους ίππους από μονοκύλινδρο).

    Αυτό που προσπαθώ να πώ γενικότερα σε αυτό το θρέντ είναι να μην γίνεται μαζική απαξίωση είτε των Ιαπωνικών είτε των Ευρωπαϊκών! Υπάρχουν άριστα μηχανάκια και στις δύο πλευρές, όπως και άσχημα, γρήγορα, αργά, που σπάνε, που σκάνε που γ@μ@νε κ.τ.λ... δεν καταλαβαίνω γιατί κάποιος να τα απορρίπτει όλα από κάποια από τις δύο πλευρές!
    Σωστος!!!

    Δεν ειναι μονο τα ευρωπαικα. Η honda εχει καλη αντιπροσωπεια? Η suzuki?


    Και πολλες φορες ορισμενα συνεργεια οχι μονο δεν κανουν αυτα που προβλεπει ο κατασκευαστης αλλα με τις μαϊμουδιες τους καταστρεφουν εντελως τα μηχανακια κ μετα κανουν τον κινεζο. Γενικα μιλαω.

    Ποσα αριστα μηχανακια ομως υπαρχουν απο καθε πλευρα???

  7. #1957
    Μόνιμα Τσαντισμένο Μέλος Το avatar του/της Nikker
    Εγγραφή
    03/07/2007
    Μηνύματα
    53
    Θα το δώσω το DRZ ρε...θα πάρω μία μικρή Harley 883 θα της βάλω χωματολάστιχα whitepower και χωμάτινες ζάντες και θα με κηνυγάς στα χώματα!!!

    Φίλε Cartman.
    Tuono. 4 χιλιάρικα πιο φτηνό απο οποιοδίποτε γιαπωνέζικο supersport.(V2)
    BMW 160 άλογα, και πάλι πιο φτηνό στα 13900.(I4)
    Kαι τα Benelli που δεν κυκλοφορούν καθόλου (με λιγότερα άλογα...αλλά υπάρχουνε και αυτά.)

    Απο εκεί και έπειτα έχουμε τα Ducatia, (V2)
    και τα Agusta!!!

    Η διαφορά μεταξύ Japan SS - Tuono είναι ίδια με την διαφορά Japan SS - 1098!!!

    Αλλά δεν πειράζει..λίγη υπομονή χρειάζεται να κάνουμε και οι δύο.
    Λίγη υπομονή εγώ να βγει ο V4 της Aprilia, λίγη ακόμα εσύ για να ακολουθήσει η Honda με VFR ή η να αγοράσει η Yamaha τον κινητήρα!
    Επιστημονική έρευνα απέδειξε πως άμα τα Γιατονπουτσονέζικα φορούσανε κανά marzocchi, τα ατυχήματα θα μειωνόντουσαν κατά 98%!!!

  8. #1958
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της sakisvolos
    Εγγραφή
    08/07/2007
    Μηνύματα
    879
    Καλησπέρα!

    Εξακολουθώ να μην πείθωμαι οτι τα japan είναι απάτη!


  9. #1959
    Γατάκιαααααα....... Το avatar του/της arxaios
    Εγγραφή
    18/11/2004
    Μηνύματα
    1.553
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Nikker
    Η μηχανή πωλείται ακριβώς όπως την βλέπεις στην αντιπροσωπεία.
    Screaming Eagle είναι κάτι σαν να λέμε...Suzuki και Yoshimura, Mercedes και AMG,bmw και ΑC Schnitzer...ξεκινάει απο 15 χιλιάρικα μεταχειρισμένο, 19 καινούριο μέχρι 37 φτάνει ανάλογα με την έκδοση.

    Με 17 χιλιάρικα μπορείς να έχεις 250 άλογα στον τροχό...και όχι στις 25.000 στροφές.
    Δεν προκάλεσα κανέναν.
    Βρε ΑΡΧΙΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ εσύ δεν τα έχεις γράψει τα παραπάνω ;;;;;;;;;
    :a31: :a31: :a31:

  10. #1960
    χαρλευ σε χωμα θα βαλεις ρε?? σε βλεπο σε καμια λιμνη θαμμενο και μετα για να βγει θα θελεις κανα ελικοπτερο και αμα το σηκωσει

    ρε εδω το 1098 δεν ειναι πιο γρηγορο απο 1000 σσ τζαπαν και εσυ μας λες για το τουονο ?



  11. #1961
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της sakisvolos
    Εγγραφή
    08/07/2007
    Μηνύματα
    879
    Φάσκεις και αντιφάσκεις ρε nikker ηρέμησε ρε φίλε πάρτο λίγο αλλιώς!


  12. #1962
    Μόνιμα Τσαντισμένο Μέλος Το avatar του/της Nikker
    Εγγραφή
    03/07/2007
    Μηνύματα
    53
    Αρχικά δημιουργήθηκε από arxaios
    Βρε ΑΡΧΙΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ εσύ δεν τα έχεις γράψει τα παραπάνω ;;;;;;;;;
    :a31: :a31: :a31:
    Η μηχανή η Dragster πωλείται όπως την βλέπεις στην φωτογραφία, μαζί με το μανταφλάρι για να μην σηκώνει σούζες πίσω και όλα τα λοιπά...στην αντιπροσωπεία. Στημμένη για Drag Racing.
    Η μηχανή ονομάζεται V Rod και είναι η έκδοση screaming eagle.
    Την μηχανή V Rod την βρίσκεις μεταχειρισμένη 15.000.
    Η μηχανή V Rod καινούρια ξεκινάει απο 19000.

    Κοίτα μία μαγική λέξη ---->ξεκινάει<---

    Συνήθως όταν λέμε ότι μία μηχανή ξεκινάει στην X τιμή, εννούμε ότι ξεκινάει η απλή έκδοση.
    Τώρα εσύ με το νιονιό που κουβαλάς...κατάλαβες ότι η V Rod ξεκινάει στην απλή της έκδοση φορώντας Screaming Eagle!!! Παρά το ότι τόνισα ότι screaming eagle είναι σαν να λέμε Yoshimura!!!

    Nα το μεταφράσω και στα Γιαπωνέζικα (αν και αμφιβάλλω αν θα το καταλάβεις!!!)

    Η Hayabusha ξεκινάει στα 13 χιλιάρικα απλή έκδοση και φτάνει μέχρι τα 14.500 η...ΌΧΙ απλή έκδοση.
    "ΌΧΙ απλή έκδοση" σαν να λέμε..."Hayabusha που φοράει Yoshimura!!!"

    Τώρα το γιατί εσύ πάντα καταλαβαίνεις αλλιώς...να το κοιτάξεις αυτό. Νομίζω ότι υπάρχουνε φάρμακα ειδικά. Όχι για το IQ σου, για τα νεύρα σου... γιατί πολύ τσαντίλας μου ακούγεσαι και δεν φταίω εγώ για αυτό.

    Αρχικά δημιουργήθηκε από Nikker
    Η μηχανή πωλείται ακριβώς όπως την βλέπεις στην αντιπροσωπεία.
    Screaming Eagle είναι κάτι σαν να λέμε...Suzuki και Yoshimura, Mercedes και AMG,bmw και ΑC Schnitzer...ξεκινάει απο 15 χιλιάρικα μεταχειρισμένο, 19 καινούριο μέχρι 37 φτάνει ανάλογα με την έκδοση.

    Με 17 χιλιάρικα μπορείς να έχεις 250 άλογα στον τροχό...και όχι στις 25.000 στροφές.
    Δεν προκάλεσα κανέναν.
    Και το αστείο είναι ότι έδωσα και πολλά παραδείγματα.
    Suzuki και Yoshimura.
    Mercedes και AMG
    BMW και ΑC Schnitzer.

    Δεν νιώθεις λίγο βλάκας τώρα? Έστω και λιγάκι ρε παιδί μου? Εντάξει το ξέρω...όλη μέρα δουλειά...Παρασκευή σήμερα, ήτανε μία δύσκολη μέρα για όλους μας...που να κάθεσαι να χρησιμοποιείς το νιονιό σου...βάζεις τον αυτόματο πιλότο και αρχίζεις και postάρεις στο internet.
    Πάντως με συγχωρείς, δεν είχα κανέναν σκοπό να σου αποδείξω την άγνοια σου και την βλακεία σου. Φιλικά πάντα έτσι?

    Μία συγγνώμη για τα κοσμητικά σου επίθετα θα ήτανε δεκτή και θα έδειχνε πολλά για τον χαρακτήρα σου.
    Μία συγγνώμη για την άγνοια σου επίσης.---> 6.991<----
    Μία συγγνώμη για το ότι μπήκες φουριόζος και άρχισες να κράζεις σε στυλ "σα πέρα με το τσαγερό σου ρε φίλε μόνο εγώ έχω το δικαίωμα να μιλάω εδώ...".
    Επιστημονική έρευνα απέδειξε πως άμα τα Γιατονπουτσονέζικα φορούσανε κανά marzocchi, τα ατυχήματα θα μειωνόντουσαν κατά 98%!!!

  13. #1963
    big boned μέλος Το avatar του/της cartman
    Εγγραφή
    26/05/2007
    Μηνύματα
    392
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Nikker
    Θα το δώσω το DRZ ρε...θα πάρω μία μικρή Harley 883 θα της βάλω χωματολάστιχα whitepower και χωμάτινες ζάντες και θα με κηνυγάς στα χώματα!!!

    Φίλε Cartman.
    Tuono. 4 χιλιάρικα πιο φτηνό απο οποιοδίποτε γιαπωνέζικο supersport.(V2)
    BMW 160 άλογα, και πάλι πιο φτηνό στα 13900.(I4)
    Kαι τα Benelli που δεν κυκλοφορούν καθόλου (με λιγότερα άλογα...αλλά υπάρχουνε και αυτά.)

    Απο εκεί και έπειτα έχουμε τα Ducatia, (V2)
    και τα Agusta!!!

    Η διαφορά μεταξύ Japan SS - Tuono είναι ίδια με την διαφορά Japan SS - 1098!!!

    Αλλά δεν πειράζει..λίγη υπομονή χρειάζεται να κάνουμε και οι δύο.
    Λίγη υπομονή εγώ να βγει ο V4 της Aprilia, λίγη ακόμα εσύ για να ακολουθήσει η Honda με VFR ή η να αγοράσει η Yamaha τον κινητήρα!
    Οκ ρε μαν βασικά δεν με κατάλαβες! Θα προσπαθήσω να σου εξηγήσω! Εγώ είπα έστω ότι γουστάρουμε τετρακύλινδρο! Για εμένα στην απόφαση να πάρω το FZ6 έπαιξε τεράστιο ρόλο ο Ι4! και σε ρωτάω τώρα εγώ φίλε επειδή ακριβώς ΔΕΝ είμαι κολημένος ούτε με Japan ούτε με κάποια συγκεκριμένη μάρκα, εσύ τί θα μου πρότεινες από ευρώπη σε τετρακύλινδρο?
    Δεν προσπαθώ να σου πώ ότι τα Japan είναι καλύτερα ή φθηνότερα ή κάτι άλλο, ξεκόλλα! Σε ρωτάω τί θα μου πρότεινες σε ΤΕΤΡΑΚΥΛΙΝΔΡΟ από ευρώπη!

    Το bmw νομίζω δεν είναι κατάλληλο για εμένα λόγω πολλών ίππων! Πρότεινε μου κάτι κοντά στα 60-100 άλογα σε τετρακύλινδρο από Ευρώπη! Εγώ όσο έψαξα δεν βρήκα κάτι που να γουστάρω, γι`αυτό πήρα Japan. Εσύ τώρα με λές στενόμυαλο κ.τ.λ... Επίσης σου το είπα ξανά αλλά δεν με ακούς, αν βγάλει η Aprilia εργαλείο που γουστάρω, ΘΑ ΤΟ ΠΑΡΩ! Σιγά μην κάτσω να περιμένω την Yamaha ή την κάθε Yamaha να βγάλει αυτό που θέλω! Το ίδιο όμως θα έκανα και αντίστοιχα αν έβγαζε η Ιαπωνία κάτι καλό! Έσύ?

    Και κάτι άλλο. Μια υποθετική ερώτηση. Αν έβγαζε η Ιαπωνία ένα τσόπερ αντικειμενικά καλύτερο από HD θα το έπερνες? Η θα κολλούσες στο ότι είναι Japan?

    Φιλικά!

    Chris

  14. #1964
    Μόνιμα Τσαντισμένο Μέλος Το avatar του/της Nikker
    Εγγραφή
    03/07/2007
    Μηνύματα
    53
    Τώρα το να ζητάς I4 αποκλειστικά με το ίδιο σκεπτικό θα μπορούσα να σου πω δώσε μου ένα V2 γιαπωνέζικο. Κατά τα άλλα στην κατηγορία την δικιά σου παίζει το monster, shiver και το τρικίλυνδρο τρίουμφ.

    Το γιαπωνέζικο chopper, ομολογώ ανοιχτά πως όχι δεν θα το έπαιρνα. Έχει και μία ιστορία, και μία αποκλειστικότητα, και μία φιλοσοφία και είναι ο μπαμπάς του στυλ αυτού. Βασικά όχι μόνο ο μπαμπάς του στυλ αλλά γενικότερα ο μπαμπάς. Μπορεί οι Γιάπωνες να βγάλουνε αυτοκίνητο πιο ακριβό και γρήγορο απο Ferrari αλλά και πάλι δεν θα είναι Ferrari. Θα μου πεις πληρώνεις το όνομα. Καμμία σχέση.
    Επιστημονική έρευνα απέδειξε πως άμα τα Γιατονπουτσονέζικα φορούσανε κανά marzocchi, τα ατυχήματα θα μειωνόντουσαν κατά 98%!!!

  15. #1965
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Nikker
    Τώρα το να ζητάς I4 αποκλειστικά με το ίδιο σκεπτικό θα μπορούσα να σου πω δώσε μου ένα V2 γιαπωνέζικο. Κατά τα άλλα στην κατηγορία την δικιά σου παίζει το monster, shiver και το τρικίλυνδρο τρίουμφ.

    Το γιαπωνέζικο chopper, ομολογώ ανοιχτά πως όχι δεν θα το έπαιρνα. Έχει και μία ιστορία, και μία αποκλειστικότητα, και μία φιλοσοφία και είναι ο μπαμπάς του στυλ αυτού. Βασικά όχι μόνο ο μπαμπάς του στυλ αλλά γενικότερα ο μπαμπάς. Μπορεί οι Γιάπωνες να βγάλουνε αυτοκίνητο πιο ακριβό και γρήγορο απο Ferrari αλλά και πάλι δεν θα είναι Ferrari. Θα μου πεις πληρώνεις το όνομα. Καμμία σχέση.
    γιατι υποτιμας τοσο πολυ τους γιαπωνεζους?... οι γιαπωνεζοι ειναι τεραστιες εταιρειες και ποτε δε προκειται να τους παρε κανας μλκς ευρωπαιος τι δουλεια τους

    γιατι απλα ειναι ΤΡΙΧΑ ΑΠΟ ΤΑ @@ ΤΟΝ ΓΙΑΠΩΝΕΖΩΝ οι ουροπεοι


    και ξαναλεω τωρα... αν βαλεις ολα τα hayabusa που εχουνε πουληθει τοσα ευρωπαικα αμερικανικα ολα μαζι να τα βαλεις δεν υπαρχουν εξαιρουνται τα σκουτερ ta gilera κτλ ε


Παρόμοια θέματα

  1. JAPAN Vs. EUROPE
    από super_toto στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 3051
    Τελευταίο μήνυμα: 17/09/2007, 11:44
  2. Japan Vs Europe (UK)
    από motaba στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 43
    Τελευταίο μήνυμα: 05/09/2006, 17:23

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF