Σελίδα 3 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 44 από 44

Θέμα: Service FZ1 σε εξουσιοδοτημένο - Μην μου τον ακουμπήσανε?

  1. #31
    ε! τι να πω? Το avatar του/της xtapodias
    Εγγραφή
    19/07/2005
    Μηνύματα
    154
    οτι τα άλλαξε, τα άλλαξε σίγουρα. Τα μπροστά μου τα έδειξε (δεν ξέρω αν ήταν τα δικά μου) και ήταν τελειωμένα. Το πίσω δεν μου το είχε αλλάξει διότι είχε καμιά χιλιάδα ζωής ακόμα, και του είπα εγώ άλλαξε το και το έκανε μπροστά μου.

    Και μια διαπίστωση. Όταν είχα το στρωμάκι είχα ξεχάσει κανα δυό φορές το λουκέτο στη δισκόπλακα, όταν ξεκινούσα. Κάποια στιγμή που είχα αλλάξει τακάκια διαπίστωσα οτι δεν είχαν φαγωθεί ομοιόμορφα. Όταν ρώτησα τον μηχανικό της σουζούκι τότε αν είναι στραβή η δισκόπλακα μου απάντησε ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Τώρα που είδα πως έφαγε το φειζερ τα τακάκια λέω οτι το στρωμάκι είχε σίγουρα πρόβλημα στη μπροστινη δεξιά δισκόπλακα. Έτσι δεν είναι??

  2. #32
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THEOD
    Εγγραφή
    12/04/2003
    Μηνύματα
    2.219
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Θάνος
    Τα βεντιλατέρ θα δουλέψουν μέσα στην κίνηση, αλλά σπάνια θα καθίσεις τόση ώρα ακίνητος. Θα ξεκινήσεις, θα βγεις σε λίγο πιο ανοιχτό δρόμο, θα κρυώσει. Εννοείται ότι δεν είσαι και με τη βερμούδα για να καίγεσαι... Τώρα αν τόσο καιρό δεν βρήκες εναλλακτική διαδρομή για ν'αποφύγεις τη Φιλολάου δεν φταίει το μηχανάκι..

    Τα φρένα, δίσκοι κλπ είναι αναλώσιμα και αλλάζουν χωρίς να θεωρούνται βλάβη. Γενικά όμως, πιστεύω ότι αυτή η θεωρία περί καταπόνησης στην πόλη είναι ένας μύθος που δεν έχω δει ποτέ να επιβεβαιώνεται. Η ποιότητα των δρόμων είναι τόσο μάπα που τα λάστιχα δεν παθαίνουν σχεδόν τίποτα. Τα φρεναρίσματα είναι τόσο χλυαρά που και τα φρένα δεν παθαίνουν σχεδόν τίποτα, ενώ μία μέρα στην πίστα ταλαιπωρεί το μηχανάκι μου πολύ περισσότερο από ένα μήνα στην πόλη, παρότι έχει φτιαχτεί γι'αυτό το σκοπό.

    Το μόνο που δέχομαι είναι η διαφορά στην κατανάλωση, αλλά σιγά τα νούμερα πια... και να γλυτώσω 10-15 ευρώ το μήνα κάτι έγινε... Εξακολουθώ να υποστηρίζω ότι πολύ μεγαλύτερη ζημιά παθαίνει ένα μηχανάκι από την ακινησία.
    Πεισματάρης που είσαι ώρες--ώρες....
    Ρε συ Θάνο, στο FZ1 μια συνηθισμένη μέρα με 25 βαθμούς η θερμοκρασία του μοτέρ ακουμπά μονίμως τους 100 βαθμούς (στο δείχνει το θερμόμετρο) και τα βεντιλατέρ δουλεύουν ΣΥΝΕΧΩΣ....μόνο αν βάλεις πάνω από 2α και βρείς ελεύθερο δρόμο θα σβήσουν...και σε πληροφορώ ότι οι θερμοκρασίες που αναπτύσονται είναι τόσο μεγάλες που το καλοκαίρι ακόμα και στο πλαίσιο να ακουμπήσεις καιγεσαι....και μπορεί τα φρεναρίσματα να είναι χλιαρά όπως λές, αλλά δεν παύεις να τα χρησιμοποιείς συνέχεια - απόδειξη ότι έφαγε τα τακάκια σε αυτά τα χιλιόμετρα που επιμένω ότι είναι λιγότερο από τα μισά του φυσιολογικού...μπορεί οι γυαλισμένοι δρόμοι να μην φθείρουν σοβαρά το ελαστικό, αλλά με εκατοντάδες εκκινήσεις από στάση και συνεχή κυκλοφορία στην πόλη με 1η-2α, απλά μετά από 3-4000χλμ θα γίνει τετράγωνο αφού δεν στρίβει...
    Τώρα αν κάποιον ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ δεν τον ακουμπάνε αυτά, τότε μεγειά του με χαρά του-εμένα δεν μου πέφτει λόγος...αλλά δεν πείθομαι με τίποτα ότι αυτός είναι ο ενδεδειγμένος τρόπος να κυκλοφορεί ένα χιλιάρι των 150 ίππων - πόσο μάλλον όταν αυτό γίνεται συνέχεια - και μόνο έτσι...

  3. #33
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Θάνος
    Εγγραφή
    17/06/2003
    Μηνύματα
    1.079
    Αρχικά δημιουργήθηκε από THEOD
    Πεισματάρης που είσαι ώρες--ώρες....
    Ρε συ Θάνο, στο FZ1 μια συνηθισμένη μέρα με 25 βαθμούς η θερμοκρασία του μοτέρ ακουμπά μονίμως τους 100 βαθμούς (στο δείχνει το θερμόμετρο) και τα βεντιλατέρ δουλεύουν ΣΥΝΕΧΩΣ....μόνο αν βάλεις πάνω από 2α και βρείς ελεύθερο δρόμο θα σβήσουν...και σε πληροφορώ ότι οι θερμοκρασίες που αναπτύσονται είναι τόσο μεγάλες που το καλοκαίρι ακόμα και στο πλαίσιο να ακουμπήσεις καιγεσαι....και μπορεί τα φρεναρίσματα να είναι χλιαρά όπως λές, αλλά δεν παύεις να τα χρησιμοποιείς συνέχεια - απόδειξη ότι έφαγε τα τακάκια σε αυτά τα χιλιόμετρα που επιμένω ότι είναι λιγότερο από τα μισά του φυσιολογικού...μπορεί οι γυαλισμένοι δρόμοι να μην φθείρουν σοβαρά το ελαστικό, αλλά με εκατοντάδες εκκινήσεις από στάση και συνεχή κυκλοφορία στην πόλη με 1η-2α, απλά μετά από 3-4000χλμ θα γίνει τετράγωνο αφού δεν στρίβει...
    Τώρα αν κάποιον ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ δεν τον ακουμπάνε αυτά, τότε μεγειά του με χαρά του-εμένα δεν μου πέφτει λόγος...αλλά δεν πείθομαι με τίποτα ότι αυτός είναι ο ενδεδειγμένος τρόπος να κυκλοφορεί ένα χιλιάρι των 150 ίππων - πόσο μάλλον όταν αυτό γίνεται συνέχεια - και μόνο έτσι...
    Ναι είμαι εγώ πεισματάρης και είσαι εσύ ο διαλακτικός και "δεν_πείθομαι_με_τίποτα" συζητήσιμος.

    Αλλά ας τ'αφήσουμε αυτά. Εγώ θέλω να μου πεις ποιος είναι ο ενδεδειγμένος τρόπος να κυκλοφορεί ένα χιλιάρι. Με 5ες-6ες και πορεία στην εθνική; Δεν απορώ που σου φαίνονται λίγα τα 10.000 χλμ για τακάκια αν το κυκλοφορείς μόνο εθνική, αλλά πουθενά και σε κανένα manual δεν λέει μην το κυκλοφορείτε στην πόλη γιατί χαλάει. Δεν λέει πουθενά ότι το βεντιλατέρ είναι κακό και δεν κάνει ν'ανάβει. Με τους καύσωνες, άσε τα πάντα σπίτι και πάρε τ'αυτοκίνητο που έχει a/c γιατί η μηχανή έχει μέταλλα και εθνική να τη βγάλεις, θα κάψουν!

    Μόνο στην Ελλάδα δίνουν τόσα λεφτά για ν'αγοράσουν μηχανή και μετά να δίνουν κι άλλα για να πάρουν κι ένα παπί.

    Το δικό σου μηχανάκι είναι commuter. Δουλειά του είναι να κυκλοφορεί στην πόλη και σε γύρω κοντινές αποστάσεις. Τώρα τα 150 άλογα που νομίζεις ότι έχει... είναι για να έχει και ένα χαρακτήρα streetfighter που είναι της μόδας... δεν έχουν άλλη χρήση! Μεταξύ των μοτοσυκλετών (τα παπιά δεν υπολογίζονται...), έχεις την καταλληλότερη για μέσα στην πόλη!

    Άμα τώρα εσύ οικογενειάρχης άνθρωπος τη βρίσκεις να καβαλάς παπιά, εγώ δεν ανεβαίνω ούτε μέχρι το περίπτερο. Νομίζω ότι μιλάμε για μηχανές εδώ.
    Θάνος..

  4. #34
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/11/2004
    Μηνύματα
    216
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Θάνος
    Το δικό σου μηχανάκι είναι commuter. Δουλειά του είναι να κυκλοφορεί στην πόλη και σε γύρω κοντινές αποστάσεις. Τώρα τα 150 άλογα που νομίζεις ότι έχει... είναι για να έχει και ένα χαρακτήρα streetfighter που είναι της μόδας... δεν έχουν άλλη χρήση! Μεταξύ των μοτοσυκλετών (τα παπιά δεν υπολογίζονται...), έχεις την καταλληλότερη για μέσα στην πόλη!

    συμφωνω απολυτως.....χωραει παντου..
    καβαλαει πεζοδρομια...αφου η πιτσαρια της γειτονιας μου σκεφτεται να παρει μια ντουζινα fazer 1000 διοτι αλλοιως δεν μπορουν να κανουν παραδοσεις....καλησπερα!!!

  5. #35
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Θάνος
    Εγγραφή
    17/06/2003
    Μηνύματα
    1.079
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sotosfz6
    συμφωνω απολυτως.....χωραει παντου..
    καβαλαει πεζοδρομια...αφου η πιτσαρια της γειτονιας μου σκεφτεται να παρει μια ντουζινα fazer 1000 διοτι αλλοιως δεν μπορουν να κανουν παραδοσεις....καλησπερα!!!
    Φυσικά και χωράει παντού.. μηχανή είναι ό,τι και να γίνει αποκλείεται να κολλήσεις κάπου. Όταν λέμε κινούμαστε μέσα στην πόλη δεν εννοούμε ότι καβαλάμε πεζοδρόμια και ό,τι άλλο για να βγούμε μπροστά. Μιλάω ως κάποιας ηλικίας που δεν τρελαίνομαι αν καθυστερήσω δύο λεπτά για να περάσω τους μπροστινούς μου. Τώρα άμα θέλουμε να λέμε για να λέμε θα συζητάμε αιώνια.

    Ξαναλέω ότι δεν συγκρίνουμε με τα παπιά. Για τους πιτσαδόρους και τους courier καλά είναι και κάνουν τη δουλειά τους. Από κει και πέρα πάρτε και μοτοποδήλατο άμα κάνετε κέφι.

    Κυκλοφορώ καθημερινά μέσα στην πόλη με το 750 και πριν απ'αυτό με το fazer και κάνω και σχετικά αρκετά χιλιόμετρα και ποτέ δεν είχα πρόβλημα. Είναι όλα θέμα γούστου και επιλογών. Η διαφορά είναι ότι όσοι παίρνουν και από ένα παπί για την πόλη, θεωρούν ότι έχουν κάνει την έξυπνη και ενδεδειγμένη επιλογή και πρέπει οπωσδήποτε να μας πείσουν γι'αυτό! Όπως λέει και ο συνονόματος THEOD, δεν πειθομαι με τίποτα!
    Θάνος..

  6. #36
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της gcrook
    Εγγραφή
    22/03/2003
    Μηνύματα
    6.231
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Θάνος

    Κυκλοφορώ καθημερινά μέσα στην πόλη με το 750 και πριν απ'αυτό με το fazer και κάνω και σχετικά αρκετά χιλιόμετρα και ποτέ δεν είχα πρόβλημα. Είναι όλα θέμα γούστου και επιλογών. Η διαφορά είναι ότι όσοι παίρνουν και από ένα παπί για την πόλη, θεωρούν ότι έχουν κάνει την έξυπνη και ενδεδειγμένη επιλογή και πρέπει οπωσδήποτε να μας πείσουν γι'αυτό! Όπως λέει και ο συνονόματος THEOD, δεν πειθομαι με τίποτα!
    Αν και τελικα το αλλου ξεκινησε το θρεντ και αλλου κατεληξε..

    Καλα κανεις και δεν πειθεσαι Θανο.
    Αλλα το θεμα του κοστους χρησης, που για μερικους δεν ειναι αμελητεο,σιγουρα δεν μπορεις να το αγνοησεις.
    -Have you any famous last words?
    -..Not Yet!
    -"Not yet"!? Is that famous?

  7. #37
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Θάνος
    Εγγραφή
    17/06/2003
    Μηνύματα
    1.079
    Αρχικά δημιουργήθηκε από gcrook
    Αν και τελικα το αλλου ξεκινησε το θρεντ και αλλου κατεληξε..

    Καλα κανεις και δεν πειθεσαι Θανο.
    Αλλα το θεμα του κοστους χρησης, που για μερικους δεν ειναι αμελητεο,σιγουρα δεν μπορεις να το αγνοησεις.
    Πιθανόν... μα είπα και παραπάνω ότι δέχομαι τουλάχιστον το κόστος σε διαφορά βενζίνης. Για τα υπόλοιπα δεν ξέρω πόση διαφορά μπορεί να κάνει γιατί τα 45 ευρώ που δίνω σε λάδια μία στις τόσες θεωρώ ότι είναι μικρό κόστος, ενώ η φθορά σε λάστιχα και φρένα είναι αμελητέα σε σύγκριση με την πίστα που τα ξεσκίζει...

    Μπορώ να δεχτώ την επιλογή αρκετών να παίρνουν ένα παπί ή ένα σκούτερ για την πόλη, αλλά όχι επειδή η μεγάλη μηχανή χαλάει ή δεν είναι φτιαγμένη γι'αυτή τη χρήση. Αυτό το επιχείρημα δεν το δέχομαι κι ας λένε ό,τι θέλουνε. Οι μηχανές πάνε εξίσου καλά και απροβλημάτιστα καθημερινά στην πόλη όπως πάνε και οπουδήποτε αλλού. Εντέλει μπορεί εγώ να έχω αποφασίσει να κυκλοφορώ με το ποδήλατο.. τι σημαίνει ότι θα βγάλω όλα τα άλλα άχρηστα;

    Τι να πούνε και τ'αυτοκίνητα με τα διπλάσια σχεδόν κυβικά που κάθε μέρα είναι κολλημένα στην κίνηση με τα a/c και τα βεντιλατέρ στο φούλ...
    Θάνος..

  8. #38
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THEOD
    Εγγραφή
    12/04/2003
    Μηνύματα
    2.219
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Θάνος
    Πιθανόν... μα είπα και παραπάνω ότι δέχομαι τουλάχιστον το κόστος σε διαφορά βενζίνης. Για τα υπόλοιπα δεν ξέρω πόση διαφορά μπορεί να κάνει γιατί τα 45 ευρώ που δίνω σε λάδια μία στις τόσες θεωρώ ότι είναι μικρό κόστος, ενώ η φθορά σε λάστιχα και φρένα είναι αμελητέα σε σύγκριση με την πίστα που τα ξεσκίζει...

    Μπορώ να δεχτώ την επιλογή αρκετών να παίρνουν ένα παπί ή ένα σκούτερ για την πόλη, αλλά όχι επειδή η μεγάλη μηχανή χαλάει ή δεν είναι φτιαγμένη γι'αυτή τη χρήση. Αυτό το επιχείρημα δεν το δέχομαι κι ας λένε ό,τι θέλουνε. Οι μηχανές πάνε εξίσου καλά και απροβλημάτιστα καθημερινά στην πόλη όπως πάνε και οπουδήποτε αλλού. Εντέλει μπορεί εγώ να έχω αποφασίσει να κυκλοφορώ με το ποδήλατο.. τι σημαίνει ότι θα βγάλω όλα τα άλλα άχρηστα;

    Τι να πούνε και τ'αυτοκίνητα με τα διπλάσια σχεδόν κυβικά που κάθε μέρα είναι κολλημένα στην κίνηση με τα a/c και τα βεντιλατέρ στο φούλ...
    Τελευταία παρέμβαση γιατί βαριέμαι να συνεχίσω...ο καθένας έχει την άποψή του και καλά κάνει...και πράττει όπως κρίνει ανάλογα τις συνθήκες- και σε κανέναν δεν πέφτει λόγος αν γουστάρει τα α ή το β...

    Τα νούμερα όμως δεν αμφισβητούνται...
    Θάνο...Συγκρίνεις το κόστος συντήρησης στην πόλη με το κόστος συντήρησης στην πίστα και λες ότι είναι μικρότερο...Πιθανόν και να έχεις δίκιο-δεν γνωρίζω κόστος χρήσης στην πίστα...αλλά ξεχνάς ότι η πίστα δεν είναι η μόνη εναλλακτική χρήση πλην της πόλης...έτσι δεν είναι ???
    Σε βάθος διετίας και με δεδομένα περίπου 8-10κ χλμ τον χρόνο στην Αθήνα, η διαφορά κόστους χρήσης μιας μεγάλης μηχανής που κινείται ΣΥΝΕΧΩΣ και ΜΟΝΟ σε αυτές τις συνθήκες σε σχέση με την ίδια που κινείται σε ταξίδια, εκδρομές και περιαστικά είναι πολύ μεγάλο και άνετα δικαιολογεί-αποσβένει την αγορά ενός παπιού ή παρεμφερούς....

    Να στο πω με νούμερα μπας και γίνει πιο κατανοητό....
    Στο κινέζικο 100άρι παπί μου που μου στοίχισε 1.100 ευρώ καινούργιο, έχω γράψει περίπου 25.000χλμ στα 4 χρόνια...στο διάστημα αυτό του έχω αλλάξει 1 σετ λάστιχα (50 ευρώ), 1 σετ αλυσίδα γρανάζια (50 ευρώ), 5-6 αλλαγές λαδιών (800γρ φτηνόλαδο ή κάθε μία), μια φορά τακάκια, και 2 φορές σιαγώνες πίσω...και άλλες 2 φορές που μπήκε συνεργείο για ψιλοσέρβις-ψιλομαζέματα...μπορεί να ακούγονται μπόλικα, αλλά λόγω πολύ χαμηλού κόστους αναλωσίμων ΟΛΑ αυτά μαζί πρόχειρα υπολογισμένα έχουν στοιχίσει ΚΑΤΩ από 450-500 ευρώ....ήτοι κόστος λιγότερο από 125 ευρώ τον χρόνο - μάλλον γύρω στα 100 ....και επιπλέον το παπί έχει το 1/3 της κατανάλωσης βενζίνης μιας μηχανής σαν το FZ1...

    Βάλε τώρα αυτά τα 25.000 χλμ στο FZ1 ή σε κάτι αντίστοιχο.... κατά προσέγγιση είναι 2 σετ λάστιχα, 1 σετ αλυσιδογράναζα, 2 σετ φρένα, σχεδόν μια αλλαγή δίσκων συμπλέκτη, 1,5 μικρό σέρβις (10.000χλμ), 1 μεγάλο (20.000χλμ), 5 αλλαγές λαδιών, φίλτρα, ξύδια, μύδια..κλπ....αυτά αν τα αθροίσεις στοιχίζουν τουλάχιστον το 3πλάσιο (και μάλλον λίγα λέω...) από ότι στο παπί...και φυσικά υπάρχει και το γεγονός ότι επί 25.000χλμ θα είχα και το τριπλάσιο κόστος βενζίνης που από μόνο του είναι η αγορά ενός παπιού ακόμα...χώρια το γεγονός ότι απέφυγα κάποια μικροατυχήματα, γραντζουνιές κλπ από αυτά που αναπόφευκτα θα συμβούν όταν κυκλοφορείς μονίμως στριμωγμένος στα κουτιά...για παράδειγμα το παπί μου το έχουν ρίξει 3 φορές κάτω σταματημένο και άλλες 2 τα κατάφερα εγώ-μία σταματημένο και 1 με ελάχιστα χιλιόμετρα...απλά το σήκωσα και έφυγα χωρίς καν να ρίξω μια ματιά...Φαντάζομαι ότι με το Φέιζερ δεν θα ήταν το ίδιο...

    Κανε λοιπόν τον λογαριασμό και τα ξαναλέμε....Φυσικά το ξαναλέω...περί ορέξεως κολοκυθόπιτα...ο καθένας πληρώνει αυτό που γουστάρει...

    Και ρε Θάνο...δηλαδή αυτό που αναφέρεις για το αυτοκίνητα εσύ το κόβεις για υγειές ???

  9. #39
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Θάνος
    Εγγραφή
    17/06/2003
    Μηνύματα
    1.079
    Αρχικά δημιουργήθηκε από THEOD
    Τελευταία παρέμβαση γιατί βαριέμαι να συνεχίσω...ο καθένας έχει την άποψή του και καλά κάνει...και πράττει όπως κρίνει ανάλογα τις συνθήκες- και σε κανέναν δεν πέφτει λόγος αν γουστάρει τα α ή το β...

    Τα νούμερα όμως δεν αμφισβητούνται...
    Θάνο...Συγκρίνεις το κόστος συντήρησης στην πόλη με το κόστος συντήρησης στην πίστα και λες ότι είναι μικρότερο...Πιθανόν και να έχεις δίκιο-δεν γνωρίζω κόστος χρήσης στην πίστα...αλλά ξεχνάς ότι η πίστα δεν είναι η μόνη εναλλακτική χρήση πλην της πόλης...έτσι δεν είναι ???
    Σε βάθος διετίας και με δεδομένα περίπου 8-10κ χλμ τον χρόνο στην Αθήνα, η διαφορά κόστους χρήσης μιας μεγάλης μηχανής που κινείται ΣΥΝΕΧΩΣ και ΜΟΝΟ σε αυτές τις συνθήκες σε σχέση με την ίδια που κινείται σε ταξίδια, εκδρομές και περιαστικά είναι πολύ μεγάλο και άνετα δικαιολογεί-αποσβένει την αγορά ενός παπιού ή παρεμφερούς....

    Να στο πω με νούμερα μπας και γίνει πιο κατανοητό....
    Στο κινέζικο 100άρι παπί μου που μου στοίχισε 1.100 ευρώ καινούργιο, έχω γράψει περίπου 25.000χλμ στα 4 χρόνια...στο διάστημα αυτό του έχω αλλάξει 1 σετ λάστιχα (50 ευρώ), 1 σετ αλυσίδα γρανάζια (50 ευρώ), 5-6 αλλαγές λαδιών (800γρ φτηνόλαδο ή κάθε μία), μια φορά τακάκια, και 2 φορές σιαγώνες πίσω...και άλλες 2 φορές που μπήκε συνεργείο για ψιλοσέρβις-ψιλομαζέματα...μπορεί, να ακούγονται μπόλικα, αλλά λόγω πολύ χαμηλού κόστους αναλωσίμων ΟΛΑ αυτά μαζί πρόχειρα υπολογισμένα έχουν στοιχίσει ΚΑΤΩ από 450-500 ευρώ....ήτοι κόστος λιγότερο από 125 ευρώ τον χρόνο - μάλλον γύρω στα 100 ....και επιπλέον το παπί έχει το 1/3 της κατανάλωσης βενζίνης μιας μηχανής σαν το FZ1...

    Βάλε τώρα αυτά τα 25.000 χλμ στο FZ1 ή σε κάτι αντίστοιχο.... κατά προσέγγιση είναι 2 σετ λάστιχα, 1 σετ αλυσιδογράναζα, 2 σετ φρένα, σχεδόν μια αλλαγή δίσκων συμπλέκτη, 1,5 μικρό σέρβις (10.000χλμ), 1 μεγάλο (20.000χλμ), 5 αλλαγές λαδιών, φίλτρα, ξύδια, μύδια..κλπ....αυτά αν τα αθροίσεις στοιχίζουν τουλάχιστον το 3πλάσιο (και μάλλον λίγα λέω...) από ότι στο παπί...και φυσικά υπάρχει και το γεγονός ότι επί 25.000χλμ θα είχα και το τριπλάσιο κόστος βενζίνης που από μόνο του είναι η αγορά ενός παπιού ακόμα...χώρια το γεγονός ότι απέφυγα κάποια μικροατυχήματα, γραντζουνιές κλπ από αυτά που αναπόφευκτα θα συμβούν όταν κυκλοφορείς μονίμως στριμωγμένος στα κουτιά...για παράδειγμα το παπί μου το έχουν ρίξει 3 φορές κάτω σταματημένο και άλλες 2 τα κατάφερα εγώ-μία σταματημένο και 1 με ελάχιστα χιλιόμετρα...απλά το σήκωσα και έφυγα χωρίς καν να ρίξω μια ματιά...Φαντάζομαι ότι με το Φέιζερ δεν θα ήταν το ίδιο...

    Κανε λοιπόν τον λογαριασμό και τα ξαναλέμε....Φυσικά το ξαναλέω...περί ορέξεως κολοκυθόπιτα...ο καθένας πληρώνει αυτό που γουστάρει...

    Και ρε Θάνο...δηλαδή αυτό που αναφέρεις για το αυτοκίνητα εσύ το κόβεις για υγειές ???
    Θανάση λέω κάτι πολύ απλό... Δεν μπορούμε να συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα. Το Fazer με το παπί δεν έχουν καμία σχέση και το ένα δεν είναι υποκατάστατο του άλλου. Μοναδικό κοινό τους, οι δύο ρόδες... αλλά δύο ρόδες έχει και το ποδήλατο. Δεν είναι προς σύγκριση όσα νούμερα και να γράψεις, γιατί αντίστοιχα κι εγώ θα σου πω ότι οικονομικότερο όλων είναι η συγκοινωνία... αλλά καμία σχέση με το ποδήλατο.

    Ας πάρει ο καθένας όποιο μέσο θέλει. Αυτό δεν είναι επιχείρημα για να λέμε ότι οι μεγάλες μηχανές δεν κάνει να κυκλοφορούν στην πόλη γιατί χαλάνε! Έγινα αντιληπτός ή ακόμα;

    Την πίστα την αναφέρω για να τονίσω ότι μία μηχανή όπως η δικιά μου, μπορεί να είναι φτιαγμένη για μία χρήση όπως η πίστα, αλλά κάλλιστα μπορεί να κυκλοφορήσει και στην πόλη ή να πάει και τις βόλτες της...

    Αυτά.
    Θάνος..

  10. #40
    beer drinker Το avatar του/της nakedorange
    Εγγραφή
    30/11/2006
    Μηνύματα
    599
    Αλλαγη σε τακακια στα 10000 χλμ ειναι τουλαχιστον υπερβολη!Εκτος αν εισαι ο GHOST RIDER...


  11. #41
    πρωην μελος Το avatar του/της idi
    Εγγραφή
    13/08/2003
    Μηνύματα
    6.082
    Θανο αν αφηνες τη μηχανη σου 8 ωρες εξω απο το γραφειο μου δε θα την εβλεπες ξανα μετα τη 2η μερα....

    αλλα ακομα και αν δε στη κλεβανε, ολο και καποιος θα αφηνε καμια γρατζουνια πανω, ή καποιος θα την εριχνε κατω ή για να μη αναλυω... θα ειχες μονο εκει το μυαλο σου και δε θα δουλευες καθολου....

    ο οικονομικος (μικροτερο κοστος χρησης) ηταν ο 2ος κατα σειρα λογος για τον οποιο ειχα παπι (τωρα εχω το freewind που αφησα μια μερα με τα κλειδια πανω και κανεις δεν εκλεψε... αρα καλυτερα και απο παπι ! )

  12. #42
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THEOD
    Εγγραφή
    12/04/2003
    Μηνύματα
    2.219
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Θάνος
    Αυτό δεν είναι επιχείρημα για να λέμε ότι οι μεγάλες μηχανές δεν κάνει να κυκλοφορούν στην πόλη γιατί χαλάνε! Έγινα αντιληπτός ή ακόμα;

    ΠΟΤΕ δεν είπα ότι χαλάνε...αν διαβάσεις όλες τις απαντήσεις μου στο πόστ θα το καταλάβεις... απλά είπα ότι το κόστος κίνησης είναι δυσανάλογα μεγάλο για τα διανυθέντα χιλιόμετρα, το άγχος μικροατυχημάτων ή κλοπής επίσης μεγάλο, και η οδηγική χαρά που μπορούν να προσφέρουν στον αναβάτη αυτά τα μηχανάκια στον περιβάλλον μιας πόλης σαν την Αθήνα μηδενική...Και επιπλέον κάθε φορά που μετά από 5 ή 10 μέρες με το παπί ανεβαίνω στο FZ1 αισθάνομαι αυτήν την γλυκιά χαρά της αλλαγής και νοιώθω σαν να είναι η πρώτη φορά-αν το έλιωνα κάθε μέρα θα το σιχαινόμουνα σε 3 μήνες....Υπό το πρίσμα αυτό για εμένα δεν αξίζει το κόστος και το ρίσκο....

    Κάποιοι ίσως το βλέπουν αλλιώς ή έχουν διαφορετικές προτεραιότητες...Απόψεις δεκτές και σεβαστές...

  13. #43
    Αρχικά δημιουργήθηκε από THEOD
    ΠΟΤΕ δεν είπα ότι χαλάνε...αν διαβάσεις όλες τις απαντήσεις μου στο πόστ θα το καταλάβεις... απλά είπα ότι το κόστος κίνησης είναι δυσανάλογα μεγάλο για τα διανυθέντα χιλιόμετρα, το άγχος μικροατυχημάτων ή κλοπής επίσης μεγάλο, και η οδηγική χαρά που μπορούν να προσφέρουν στον αναβάτη αυτά τα μηχανάκια στον περιβάλλον μιας πόλης σαν την Αθήνα μηδενική...Και επιπλέον κάθε φορά που μετά από 5 ή 10 μέρες με το παπί ανεβαίνω στο FZ1 αισθάνομαι αυτήν την γλυκιά χαρά της αλλαγής και νοιώθω σαν να είναι η πρώτη φορά-αν το έλιωνα κάθε μέρα θα το σιχαινόμουνα σε 3 μήνες....Υπό το πρίσμα αυτό για εμένα δεν αξίζει το κόστος και το ρίσκο....

    Κάποιοι ίσως το βλέπουν αλλιώς ή έχουν διαφορετικές προτεραιότητες...Απόψεις δεκτές και σεβαστές...
    Συμφωνώ απόλυτα .

  14. #44
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    02/02/2003
    Μηνύματα
    27
    ειχα το φαζερ 600 και τωρα το 1000.το 1000 μεσα στη πολη δεν συμφερει καθε μερα θες 10 ευρω βενζινη χωρια τη φθορα ελαστικων...κατα τα αλλα δεν παθενει τιποτα και ειναι αρκετα ανετο και με οποιαδηποτε μοτο πας ταπα μες στη πολη αρκει να μπορεις...με το 600 πηγαινα παντου...το 1000 καιει παρα πολυ για να παω στο κεντρο πχ προτειμω το παπι(αχ να ειχα ενα enduro).
    οσο για τα τακακια με το 600 εκανα 45000km παντου πολη χωμα εθνικη στροφιλικι και αλλαξα μονο μπροστα στα 40000km!στο 1000 εχω 14000km και ουτε καν το σκεφτομαι..κατα τη γνωμη μου το παλικαρι κατι κανει λαθος και τα εφαγε τοσο γρηγορα!

Σελίδα 3 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123

Παρόμοια θέματα

  1. Τακάκια στο 600: Μου τον έπιασαν;
    από bsari στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 31
    Τελευταίο μήνυμα: 14/04/2010, 19:58
  2. Αμα σε πίνει μην το πίνεις
    από vangelis 64 στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 25/01/2006, 05:44
  3. Κορίτσια ... μην πυροβολήτε τον τυφλό πιανίστα...
    από Tropeas στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο μήνυμα: 05/10/2005, 18:14
  4. Λαδια σε εξουσιοδοτημενο
    από Lazio στο forum Kawasaki Z series
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 19/08/2005, 23:19
  5. λάθος(μην κάνετε τον κόπο)
    από illuminatios στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 01/06/2004, 12:29

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF