Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 43

Θέμα: Ερωτήσεις για Cb400 Sf...

  1. #16
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    06/09/2007
    Μηνύματα
    221
    Αρχικά δημιουργήθηκε από H0NDAKIAS
    Εγώ είχα πρόβλημα με τη ψύξη γενικά. Οταν το πρωτοπήρα δουλευε το βιντιλατερ μετα από κάνα 4μηνο χωρις να το καταλάβω ανέβαζε θερμοκρασία (είχα χαλασμένο δείκτη θερμοκρασίας). Να μην στα πολυλογώ μην ξέρωντας πόσο είναι τι φυσιολογικό γιατι ήμουν καιρό χωρίς δεικτη θερμοκρασίας, μία ζεστή μέρα του ιουνίου μου έκανε το "μπραφ" και στη μέση του δρόμου αρχιζε να μου πεταει ζεστο παραφλου χαμηλά στα πόδια από τη βαλβίδα εκτόνωσης (δεν ξέρω αν το λέω σωστά) .Τελικά είχε κολήσει η βαλβίδα του ψυγείου και για να αγοράσω καινουρια την έβρισκα απο 50 ευρω εως 70 . Οπότε κατι τέτοιο μυρίζομαι και σε σένα. Δεν ξέρω να βοήθησα. Good Luck ! ! !
    H0NDAKIAS αν δεν βαριέσαι πολύ θα ήθελα να ακούσω και την συνέχεα... :wacko: Και τη έκανες την προχώρησες δίχως υγρά.? (δεν νομίζω).. την άφησες εκεί και έφερες ανταλλακτικά..? ή την φόρτωσες και την πήγες συνεργείο..?? Αλήθεια θα ήθελα να ακούσω την συνέχεια και να δω και εγώ σε μια ανάλογη περίπτωση τη θα κάνω..!! γιατί όπως το πάω το θέμα μάλλον θα βρεθώ στην θέση σου. Περισσότερο από έλλειψη χρόνου για να πω την αλήθεια αλλά και από την ηλιθιότητα που με διακατέχει πολλές φορές.!

    Υ.Γ. Καλά λέω εγώ ότι ο δείκτης θερμοκρασίας είναι ποιο χρήσιμος από τον δείκτη βενζίνης αφού για την βενζίνη υπάρχει και η ρεζέρβα..! Σωστά.. :rotflmao:
    Panatha

  2. #17
    Η συνέχεια είναι η εξής : Είμαι στο φανάρι και σταματημένος και γίνεται το μπραΦ με τα ζεστά νερά το βλέπω και ως ΨΑΡΑΣ πανικοβάλομαι. Περνω τηλ το μάστορα και με συμβούλεψε. Την παώ στην ακρη και την βάζω σε μία σκια να κρυώσει αφου πέρασε αρκετη ώρα και ο δεικτης θερμοκρασίας πήγε στα φυσιολογικά του την καβάλησα και την πήγα στο μάστορα. (ήμουν τυχερός γιατί μου έτυχε κοντά σχετικά στο μάστορα μου) Α! και μετά έμαθα ότι όταν το παραφλού δεν ψύχεται και αρχίζει και βράζει μέσα στο κλειστό κύκλωμα του ψυγείου προκειμένου να αρχιζει να εκτοξεύει από την πίεση κολάρα σωληνώσεις κλπ μπαίνει σε λειτουργεία η υπερχείληση (αυτό που έπαθα εγώ)
    Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι αδειάζουν όλα τα υγρά αλλα ένα μέρος του.
    Και ζήσαν αυτοί καλά και εμείς καλύτερα . . . :rotflmao:
    Δεν Θα Πεθάνουμε Ποτέ Κουφάλα Νεκροθάφτη

  3. #18
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    06/09/2007
    Μηνύματα
    221
    Αρχικά δημιουργήθηκε από H0NDAKIAS
    Η συνέχεια είναι η εξής : Είμαι στο φανάρι και σταματημένος και γίνεται το μπραΦ με τα ζεστά νερά το βλέπω και ως ΨΑΡΑΣ πανικοβάλομαι. Περνω τηλ το μάστορα και με συμβούλεψε. Την παώ στην ακρη και την βάζω σε μία σκια να κρυώσει αφου πέρασε αρκετη ώρα και ο δεικτης θερμοκρασίας πήγε στα φυσιολογικά του την καβάλησα και την πήγα στο μάστορα. (ήμουν τυχερός γιατί μου έτυχε κοντά σχετικά στο μάστορα μου) Α! και μετά έμαθα ότι όταν το παραφλού δεν ψύχεται και αρχίζει και βράζει μέσα στο κλειστό κύκλωμα του ψυγείου προκειμένου να αρχιζει να εκτοξεύει από την πίεση κολάρα σωληνώσεις κλπ μπαίνει σε λειτουργεία η υπερχείληση (αυτό που έπαθα εγώ)
    Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι αδειάζουν όλα τα υγρά αλλα ένα μέρος του.
    Και ζήσαν αυτοί καλά και εμείς καλύτερα . . . :rotflmao:
    Ok είσαι και τυχερός μες την ατυχία σου, αλλά πια υπερχείλιση..? υπάρχει κάτι τέτοιο για το κύκλωμα νερού..? Εγώ νόμιζα ότι υπάρχει κάπου κάποια τάπα που ανοίγει (πετάγετε) και φεύγουν τα νερά και εδώ έχω την απορία δίχως να έχω ψάξει που μπορεί να είναι, πως μετά αυτή φτιάχνετε. Σε αυτό το θέμα είμαι τελείως άσχετος, δεν το έχω ψάξει καθόλου και προφανώς δεν θα έχει σχέση με την μηχανή του αυτοκινήτου, καλά στο αυτοκ. μπορεί να την πάθεις από πολλές μεριές αφού εκτός από τάπες ασφαλείας στο μπλοκ μπορεί κάλλιστα να σου πετάξει ή και να κόψει κάποιο κολάρο σε σωλήνα νερού. Τέλος φαίνεται ότι το CBSF μοντ. 92-94 δεν έχει κάποιο λαμπάκι αφού προφανώς σου έχει ολόκληρο δείκτη θερμο.. και που φτάνει στα κόκκινα. Το αναφέρω γιατί μου είχαν πει ότι έχει αλλά όσο και να ρώτησα που βρίσκετε απάντηση δεν πήρα.
    Πάντως είπαμε πως με το μυαλό που έχω τώρα θα ξέρω πως αν μου πετάξει νερά, το βάζω στην άκρη και περιμένω να κρυώσει. Κατόπιν το πάω στον μηχανικό γιατί θα έχει μέσα κάποια ποσότητα παραφλού. (Αρκεί να μην είναι Σάββατο - Κυριακή) μιας και τότε συμβαίνουν όλα. Οκ Thanks H0NDAKIAS χαιρετώ.
    Panatha

  4. #19
    Τιποτα ρε, μην νομίζεις ότι είμαι ψαγμένος και γω από δω μέσα μαθαίνω και απο προσωπικό ψάξιμο. Η υπερχείλιση είναι δυο μικρές οπές στο κάτω μέρος της μηχανής. Δηλαδή όπως καθεται ο οδηγός στο δεξί του πόδι χαμηλά. Για να τις δεις χρειάζεται η να σκύψεις πολύ η να πάθεις αυτό που έπαθα και εγώ :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: εννοείται πως δεν στο εύχομαι.
    Υ.Γ. Δεν ξέρω αν υπάρχουν cb με λαμπάκι εμένα έχει μια βελόνα αναλογικότατη
    Δεν Θα Πεθάνουμε Ποτέ Κουφάλα Νεκροθάφτη

  5. #20
    Και επειδή μου ρθε τώρα πάνω στην τρέλλα μου πάρε και μία φωτο δεν φαινονται οι οπές αλλά είναι εκει που δείχνουν τα βελάκια.


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	forum new.jpg 
Προβολές:	122 
Μέγεθος:	92,5 KB 
ID:	108506
    Δεν Θα Πεθάνουμε Ποτέ Κουφάλα Νεκροθάφτη

  6. #21
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    06/09/2007
    Μηνύματα
    221
    Αρχικά δημιουργήθηκε από H0NDAKIAS
    Και επειδή μου ρθε τώρα πάνω στην τρέλλα μου πάρε και μία φωτο δεν φαινονται οι οπές αλλά είναι εκει που δείχνουν τα βελάκια.
    Σωστά μάλλον θα εννοείς δύο σωληνάκια που βγαίνουν σε αυτό το σημείο όμορφα όμορφα το ένα δίπλα στο άλλο και προφανώς θα έρχονται από το κύκλωμα νερού. Έτσι όπως είναι τοποθετημένα από την μαμά Honda παίζει και να μην το πάρεις χαμπάρι, εκτός αν κάνω λάθος. Επίσης έχει και ένα ακόμα λεπτότερο προς το κέντρο αλλά δίπλα από αυτά τα δύο που προανέφερα. Ελπίζω και εγώ να μην το πάθω για να μάθω.
    Τέλος σήμερα το πρωί πριν βάλω μπροστά τον κινητήρα ανοίγοντας το κλειδί τσέκαρα ακριβός τον δείκτη θερμο.. (που λέω ότι έχει πρόβλημα) κάθεται αμέσως στα μισά της διαδρομής, εκεί που λογικά θα πρέπει να είναι όταν η μηχανή ζεσταθεί κανονικά. Από εκεί ξεκινάει δηλαδή και λογικά όταν και αν ποτέ φτάσει τέρμα στα κόκκινα, κάτι που δεν έχει γίνει ποτέ τέρμα παρά μόνον όταν επίτηδες την δούλεψα αρκετή ώρα στο ρελαντί, λογικά ακόμα και τέρμα στα κόκκινα να φτάσει αφού ξεκινάει από τα μισά (ακριβός) η θέσει που θα είναι στην πραγματικότητα όταν είμαι στα κόκκινα θα είναι στην μέση. Έτσι σωστά δεν έχω βεντιλατέρ ποτέ μέχρι τώρα με δεδομένο ότι ο θερμοστάτης είναι άδειος ή μόνιμα ανοιχτός ποτέ δεν έφτασα σε μεγάλες θερμοκρασίες, μέχρι και τα κόκκινα, αλλά τελικά όχι πραγματικά στα κόκκινα. Με αυτή την λογική δεν πρέπει να αλλάξω βαλβίδα ψυγείου αλλά να κάτσω αύριο Κυριακή να ασχοληθώ με το όργανο θερμοκρασίας τοποθετώντας τον δείκτη στην σωστή θέσει για να ξέρω που περίπου βρίσκομαι και αν τελικά πρέπει να αλλάξω θερμοστάτη ή να το αφήσω ως έχει... :a16: Ίδωμεν, αύριο Κυριακή θα το κάνω αν και παίζει η Πανάθα μου με τους πρωταθλητές ΝΒΑ και είναι η ώρα που θα πρέπει να διαλέξω. Την γυναίκα μου ή την ερωμένη... :a07:

    Υ.Γ Καλά κούκλα την έχεις, φτού να μην στην ματιάσω. Αν ήταν κίτρινη θα νόμιζα ότι είναι η δική μου. Πρέπει να έχουμε την ίδια χρονολογία CBSF δηλαδή 93 - 94.
    Panatha

  7. #22
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    16/10/2004
    Μηνύματα
    1.661
    Αρχικά δημιουργήθηκε από paris13
    λογικά ακόμα και τέρμα στα κόκκινα να φτάσει αφού ξεκινάει από τα μισά (ακριβός) η θέσει που θα είναι στην πραγματικότητα όταν είμαι στα κόκκινα θα είναι στην μέση.
    Λογικά έχει χαλάσει το όργανο και απλώς θα μετατοπίσεις το πρόβλημα εάν αλλάξεις θέση στην βελόνα. Πιο λογικό είναι να κάνεις τον έλεγχο της βαλβίδας που αναφέρουν τα παιδιά γιατί αλλιώς δεν θα είσαι σίγουρος. Σημείωση, το βεντυλατέρ δεν προορίζεται για να λειτουργεί σε κάθε βόλτα όπως το αυτοκίνητο.

  8. #23
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    06/09/2007
    Μηνύματα
    221
    Αρχικά δημιουργήθηκε από apav
    Λογικά έχει χαλάσει το όργανο και απλώς θα μετατοπίσεις το πρόβλημα εάν αλλάξεις θέση στην βελόνα. Πιο λογικό είναι να κάνεις τον έλεγχο της βαλβίδας που αναφέρουν τα παιδιά γιατί αλλιώς δεν θα είσαι σίγουρος. Σημείωση, το βεντυλατέρ δεν προορίζεται για να λειτουργεί σε κάθε βόλτα όπως το αυτοκίνητο.
    Εκτός του ότι νομίζω ότι το όργανο μπορώ να το φτιάξω (δεν απέχει πολύ από το επάγγελμά μου) κάποτε πρέπει να γίνει για να δείχνει σωστά, πες μου εσύ φίλε μου με ποιον τρόπο να κάνω έλεγχο της βαλβίδας και εγώ θα το κάνω. Να το βάλω σε μια κατσαρόλα με νερό να βράσει πάνω από τους 100 βαθμούς και να δω με το πολύμετρο αν κλείνει κύκλωμα? ή να αφήσω την μηχανή να δουλεύει και μιας και δεν έχω σωστό όργανο να δώ τη θα γίνει πρώτα, θα δουλέψει το βεντιλατέρ ή θα πετάξει τα νερά το μοτέρ... Όχι πες μου εσύ τι να κάνω και εγώ θα το κάνω. Αρκεί με την κοινή λογική αυτό που θα μου πεις να στέκει. Εγώ λέω σε πρώτη φάση να φτιάξω το όργανο. Το όργανο δουλεύει απλά αντί να ξεκινάει η βελόνα κρύο από την αρχή ξεκινά από την μέση. Αν έχει τίποτα τριμεράκια ακόμα καλύτερα, αν όχι σίγουρα θα βρω τρόπο, ο χρόνος είναι το πρόβλημά μου.
    Περιμένω την συμβουλή σου ποιο συγκεκριμένα.
    Χαιρετώ, φιλικά.
    Panatha

  9. #24
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    16/10/2004
    Μηνύματα
    1.661
    Το βράσιμο εν κακή ιδέα. :wacko: Με το πολύμετρο που είπαν πιο πάνω, μπορείς να ελέγξεις εάν λειτουργεί ως διακόπτης. Καλές δοκιμές.

  10. #25
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    06/09/2007
    Μηνύματα
    221
    Αρχικά δημιουργήθηκε από apav
    Το βράσιμο εν κακή ιδέα. :wacko: Με το πολύμετρο που είπαν πιο πάνω, μπορείς να ελέγξεις εάν λειτουργεί ως διακόπτης. Καλές δοκιμές.
    Με όλο τον σεβασμό φίλε μου αλλά δεν το κατέχεις το θέμα. Πίστεψέ με δεν το λέω για να σε υποτιμήσω αλλά δεν έχεις καταλάβει πως λειτουργεί η βαλβίδα. Δεν πειράζει αλήθεια η αυτογνωσία είναι μεγάλο πράγμα. Είμαι 45 χρονών και κάθε μέρα όλο και κάτι νέο μαθαίνω. Αν αλήθεια θες μπορώ να σου εξηγήσω πως δουλεύει αυτή η ριμάδα η βαλβίδα. Αρκεί να μου το ζητήσεις γιατί εδώ δεν θες και πολύ να παρεξηγηθείς. Εγώ πάντως αν δεν ξέρω κάτι ρωτάω με τρέλα, δεν είναι κακό. Κακό είναι να μην ξέρω κάτι και να κάνω σώνει και καλά ότι το ξέρω. Αποτέλεσμα εκτός του ότι θα εκτεθώ ίσως να μην μάθω ποτέ αυτό που δεν ξέρω.
    Και πάλι με όλο το θάρρος και σεβασμό σε εσένα και την παρέα αφού όλοι εκτός των άλλων έχουμε κάτι κοινό, αγαπάμε τις μηχανές και έχουμε αυτό το υπέροχο εργαλείο που ξέρουμε να το εκτιμάμε το CBSF...
    Χαιρετώ, φιλικά, τα λέμε.
    Panatha

  11. #26
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    16/10/2004
    Μηνύματα
    1.661
    Διακόπτης δεν είναι ο θερμοστάτης και η βαλβίδα που δίνει εντολή για να λειτουργήσει το βεντυλατέρ; Πχ, ανοίγει ο θερμοστάτης στους 90βC, κυκλοφορεί το νερό σε κινητήρα και ψυγείο, και εάν δεν πέσει η θερμοκρασία αλλά συνεχίσει να αυξάνεται, πχ το νερό στο ψυγείο έφτασε τους 100βC, θα ανοίξει και το βεντυλατέρ, κλπ. Ο SF είπε ότι το έχει ανοίξει, το μέτρησε με πολύμετρο και τελικά την αντικατέστησε.

  12. #27

    Ναι αυτά είναι paris

    Εμένα το μωρό μου είναι του ΄92.Το βρήκα από τον αριθμό πλαισίου της.
    Δεν Θα Πεθάνουμε Ποτέ Κουφάλα Νεκροθάφτη

  13. #28
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    06/09/2007
    Μηνύματα
    221
    Αρχικά δημιουργήθηκε από apav
    Διακόπτης δεν είναι ο θερμοστάτης και η βαλβίδα που δίνει εντολή για να λειτουργήσει το βεντυλατέρ; Πχ, ανοίγει ο θερμοστάτης στους 90βC, κυκλοφορεί το νερό σε κινητήρα και ψυγείο, και εάν δεν πέσει η θερμοκρασία αλλά συνεχίσει να αυξάνεται, πχ το νερό στο ψυγείο έφτασε τους 100βC, θα ανοίξει και το βεντυλατέρ, κλπ. Ο SF είπε ότι το έχει ανοίξει, το μέτρησε με πολύμετρο και τελικά την αντικατέστησε.
    Καλά για να μην επαναλαμβάνομαι παραπάνω περιγράφω την όλη διαδικασία του πως γίνεται το κύκλωμα νερού στον υδρόψυκτο κινητήρα, αν δεν βαριέσαι διάβασε. Όσο για την βαλβίδα συγκεκριμένα να σου πω πως πριν φτάσει το νερό στους 100+ [δεν θυμάμαι ακριβός την θερμοκρασία του CBSF (μια ματιά στο manual πρέπει) γιατί οι νέοι κινητήρες δουλεύουν σε υψηλές θερμοκρασίες άνω του 98, ενώ οι παλαιότεροι όντως κάπου στους 75 - 80+] η βαλβίδα λοιπόν στο π.χ. πολύμετρο δεν θα δείξει ότι κλείνει κύκλωμα μέχρι να φτάσει το νερό στους βαθμούς που αναγράφει και δουλεύει η βαλβίδα. Όμως και το πολύμετρο είναι περιττό αφού τσεκαρισμένα το βεντιλατέρ μου δουλεύει, αυτό μπορώ να το δω αν βραχυκυκλώσω τις άκρες της φύσας του. Έτσι δεν χρειάζεται πολύμετρο απλά το αφήνω να ζεσταθεί αρκετά και όταν φτάσει στην επιθυμητή θερμο.. το βεντιλατέρ θα πρέπει να μπει σε λειτουργία. Η βαλβίδα δεν είναι τίποτα άλλο παρά ένας διακόπτης που κλείνει κύκλωμα όταν ζεσταθεί. Μέχρι τότε όμως είναι σαν πριν ανάψεις τα φώτα στο δωμάτιό σου για να το κάνω ποιο λιανά. Τέλος το πρόβλημά μου για να καταλάβεις και εσύ φίλε μου είναι ότι στην δική μου περίπτωση δεν δουλεύει σωστά και ο δείκτης θερμο... Έτσι δεν ξέρω αν είμαι όντος σε υψηλή θερμοκρασία μιας και ο θερμοστάτης στην δική μου περίπτωση είναι πάντα ανοικτός. Ελπίζω να έγινα κατανοητός πλέον. Αν δεν βαριέσαι διάβασε ποιο πάνω για την όλη λειτουργία. Τελικά πάλι πολύ στην φιλοσοφία το έριξα και από ουσία τίποτα. Αύριο Κυριακή θα ανοίξω τα όργανα και θα κοιτάξω να φτιάξω τον δείκτη θερμοκρασίας. Αυτά χαιρετώ και τα λέμε.
    Panatha

  14. #29
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    06/09/2007
    Μηνύματα
    221
    Αρχικά δημιουργήθηκε από H0NDAKIAS
    Ναι αυτά είναι paris

    Εμένα το μωρό μου είναι του ΄92.Το βρήκα από τον αριθμό πλαισίου της.
    Καλά είναι απίστευτα, αθάνατα μότο και σε θαυμάζω που το έχεις τόσο καιρό και είσαι ακόμα ερωτευμένος μαζί του. Εμένα μάλλον του 93 αλλά νομίζω ότι είναι ακριβός ίδια. Το θέμα είναι από τα χέρια που πέρασε, αν είναι σαν τα δικά μας τότε δικαιολογείται το ότι ακόμα δεν παίζονται. Δεν σου κρύβω ότι το έχω δύο εβδομάδες και κάθε ημέρα το γουστάρω και περισσότερο. Αυτά χαιρετώ μιας και Σάββατο αλλά ρε φίλε πολύ κούραση, και λέω να την πέσω. Αύριο Κυριακή ελπίζω να μην βρέχει να πάω καμιά SFβόλτα... όχι ότι αν βρέχει δεν θα πάω αλλά λέμε τώρα..! :rotflmao: :ZZZ:

    Υ. :ZZZ: Γ. Αλήθεια τα καλάμια τα :ZZZ: έχεις γυαλισμένα.?? :ZZZ: ωραία δείχνουν, σαν γυαλισμένα και περασμένα με βερνίκι... :ZZZ: ............!...
    Panatha

  15. #30
    Ολη την μηχανή την περνάω με κερί και στιλβωτικά. Εχω ένα μαύρο κερι για τα πλαστικά ένα μαύρο κερί για τα μεταλλικά ένα σπρέυ για το προφίλ της ρόδας να φαίνεται καινούριο το ελαστικό και ένα στιλβωτικό για τα μεταλλικά μέρη. Είχα παέι στο Πρακτικερ και είχα σηκώσει ολα τα ράφια :rotflmao: για την περιποίηση της γλυκιάς μου.
    Δεν Θα Πεθάνουμε Ποτέ Κουφάλα Νεκροθάφτη

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Ανορθωτής για Cb400 Sf
    από paris13 στο forum Honda CB series
    Απαντήσεις: 22
    Τελευταίο μήνυμα: 02/06/2008, 23:51
  2. Πίσω λάστιχο για Cb400 Sf
    από paris13 στο forum Honda CB series
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 24/11/2007, 22:34
  3. tank cover για CB400 SF
    από paris13 στο forum Honda CB series
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 06/10/2007, 12:48
  4. ΠΡΟ-ΖΙΓΚΛΕΡ ΓΙΑ CB400 SF (version S)
    από KOSTAS AEGALEO στο forum Honda CB series
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 02/06/2006, 14:52

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF