Σελίδα 28 από 212 ΠρώτοΠρώτο ... 1823242526272829303132333878128 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 406 έως 420 από 3169

Θέμα: GSF 600/650 s Bandit

  1. #406
    Στην έκθεση μοτοσικλέτας είχε 2-3 αντιπροσώπους, αλλά δεν ξέρω κανέναν που να έχει βάλει για να σου πω... Πάντως ενημέρωσέ μας για τα αποτελέσματα!




    Άλλαξα εμπρός ελαστικό... Είχε 10,000 περίπου το παλιό, ένα bridgestone BT011. Για πρώτη φορά λοιπόν, η μοτοσικλέτα φοράει ίδιο τύπο εμπρός και πίσω ελαστικό, michelin road 2. Σε σχέση με το bt011, έχει τεράστια διαφορά! Διαβάζουμε για "γρήγορες" και "αργές" κορώνες ελαστικών και λέω σιγά τώρα τι διαφορά θα έχει, αλλά τελικά... Το τιμόνι είναι σαφώς πιο βαρύ και ο μοτοσικλέτα αρνείται να στρίψει αν δε βάλεις αρκετή δύναμη. Από την άλλη, είναι σαφώς πιο σταθερή στα πολλά, έκανα και το πείραμα να αφήσω το τιμόνι μέσα στη στροφή με καμμιά 120 και δεν κουνήθηκε από την πορεία της. Πλάκα είχε! Μου κακοφάνηκε που είναι λιγότερο ευέλικτη, από την άλλη μου αρέσει που είναι πιο σταθερή. Και με τη ζυγοστάθμιση του ελαστικού, σταμάτησε και το τρέμουλο στο τιμόνι.

  2. #407

    :
    Καλημέρα παιδιά.
    Την παρασκευή το απόγευμα και μετά απο 5 ώρες εργασίας [18.00-23.00] τοποθέτησα στο bandit
    φώτα xenon απο jeep saab 9,7 [λάμπα +εγκεφαλάκι] με κάποια σχετικά δύσκολη μετατροπή χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι δεν μπαίνουν πάλι τα δικά του.
    Αποτέλεσμα:
    Koρυφαία αλαγή στον φωτισμό.
    Πιστεύω δεν έχουν καμία σχέση με αυτά του εμπορίου χωρίς να εννοώ ότι του εμπορίου δεν
    κάνουν και αυτά καλά την δουλειά τους.
    Περισότερες εντυπώσεις θα σας πω τις επόμενες μέρες.

  3. #408
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    16/10/2004
    Μηνύματα
    1.661
    Που τα βρήκες; Ως ανταλλακτικό αυτοκινήτου πρέπει να είναι πανάκριβο και δεν πρέπει να υπάρχουν και τόσα πολλά τρακαρισμένα για να τα βρίσκεις φτηνά.

  4. #409
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    16/10/2004
    Μηνύματα
    1.661
    Και πόσο στα χρέωσαν;

  5. #410
    Δέν μου τα χρεώσανε.

  6. #411
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    16/10/2004
    Μηνύματα
    1.661
    Οπότε έχεις την καλύτερη βελτίωση!

  7. #412
    Σωστοοοοοοοοός.

  8. #413
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της panavour
    Εγγραφή
    07/01/2006
    Μηνύματα
    4.408
    Παιδες καλησπερα.Το μηχανακι το συνηθιζω σιγα σιγα,και μου αρεσει ολο και πιο πολυ.
    Μολις γυρισα απο τις καλοκαιρινες μου - :hypnotize - διακοπες και εκανα πολλα χιλιομετρα με τον ληστη.
    Παρατηρησεις λοιπον:
    1)Eπιδοσεις σε επιταχυνση και ρεπριζ οσο ενα καλο 1800cc αυτοκινητο.Βεβαια το βαρος που κουβαλουσε η μηχανη ηταν 150 κιλα μονιμα.
    2)Φρενα με πολυ απαλο αρχικο δαγκωμα,χρειαζονται αρκετη δυναμη για να αποδωσουν καλα.
    Εχουν και πλεονεκτημα βεβαια στον τυπικο ελληνικο δρομο-γυαλι.Αλλα βεβαια χρειαζονται προσοχη στις ψηλες ταχυτητες.Πρεπει να κρατας τις αποστασεις.
    3)Αρκετα καλο κρατημα,αρκετα ευελικτη και σταθερη συναμα,στελνει για τσα'ι' αρκετα αυθαδικα V-STROM σε στροφιλικι και οχι μονο (για στρωμα 650 μιλαμε παντα)
    4)Προστασια απο φερινγκ στον μεσο ορο -1.85 το υψος μου-μετα τα 160 αρχιζει και κουραζει.
    5)οργανα τελεια-πληρη, και με τελεια αισθητικη και εργονομια,και χειριστηρια-τιμονι επισης.
    Πολυ καλος φωτισμος το βραδυ επισης .εξαιρετικη δεσμη μεγαλης σκαλας-λιγο καλυτερη ενταση θα ηταν ευπροσδεκτη.
    6)τελικη ταχυτητα με προαναφερθεν φερομενο βαρος -205 χλμ.ΟΛΑ τα 1800-2000cc σε περνανε
    σε τελικη ,τα δε GTI σε γ@μ@νε ασιελωτο.Σε ατυπη κοντρα δε στις ανηφορες του Αρτεμισιου
    με SAAB 1,9 turbo το τσα'ι' που εφαγα θα το θυμαμαι.
    Αυτα οσον αφορα τις εντυπωσεις 2000 χλμ επαρχιακων διαδρομων στην πελλοποννησο.
    ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟΥ ΒΑΛΩ ΤΡΙΠΛΕΤΑ-ΒΑΛΙΤΣΕΣ.Οποιος εχει βαλει ασ με βοηθησει με τιμες-εντυπωσεις
    και μοντελλα.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
    Δώδεκα και μισή. Γρήγορα πέρασεν η ώρα απ' τες εννιά που άναψα την λάμπα,Δώδεκα και μισή. Πως πέρασεν η ώρα,και τα χρόνια.

  9. #414
    Φίλε Panavour sorry που σε ξέχασα με το θέμα κουδούνισμα αλλά με τη δουλειά δε μου έμεινε μυαλό.

    Συγχαρητήρια για τα χιλιόμετρα... Ελπίζω να μη σε πρόλαβαν κρύα και βροχές!

    Σε επιταχύνσεις εν κινήσει είναι σαφώς πιο γρήγορο από 1800cc αυτοκίνητο... Ακόμα και δικάβαλη. ΟΚ, όχι να ανοίξεις 6η από 2000 στροφές, αλλά τους "έχουμε". Φυσικά το turbo που λες εσύ δεν είναι ένα "κοινό" 1800άρι όμως ε; Όπως φυσικά έχουμε άνετα και το Vstrom 650 και το 1000άρι από ιδιαίτερα κοντά... Για το fairing τι να σου πω, εμένα με ενοχλεί από τα 120 και έχουμε σχεδόν το ίδιο ύψος. Για τα φώτα, βρες λάμπες +50% που είναι στα ίδια watt και δίνουν πιο πολύ φως, έβαλα Philips στο αυτοκίνητο και είναι κορυφή (και κόστος ?30 το ζευγάρι). Στο bandit ακόμα όχι γιατί δεν μου έλειψε ποτέ φως το βράδι...
    Η τελική είναι χαμηλά όντως. Το δικό μου έχει δείξει 220 σε ευθείες με τη βαλίτσα πίσω. Από τα 210 και επάνω όμως δεν ανεβάζει τόσο χαρούμενα... Ενώ μέχρι τα 200 ανεβαίνει χαλαρά ακόμα και σε ανηφορικό δρόμο. Τα αυτοκίνητα δεν είναι μόνο ότι έχουν υψηλότερη τελική, είναι ότι μπορούν και την κρατάνε, ενώ ο οδηγός πίνει και το φραπέ του. Ενώ εμείς, σκυμμένοι και ταλαίπωροι να μας παίρνει ο αέρας. Είναι σοβαρό μειονέκτημα... Και να τον περάσεις, θα κουραστείς γρήγορα. Ο άλλος θα πηγαίνει έτσι όλη μέρα!

    Τop case που έβαλα, ?245 το Κ49 της Kappa με τη βάση&μπράτσα του (αν θυμάμαι καλά). Αν σε ενδιαφέρει να σου πω και από που... Το K49 που έχει τύχει να φάει καλή βροχή αυτές τις μέρες, δεν έβαλε νερά. Είναι σταθερό, έχει όριο 10 κιλά επίσημα (η Givi των 52λιτρων πχ, είναι από πιο λεπτό πλαστικό και έχει όριο 3 κιλά μόλις, κουνιέται κιόλας με τον αέρα και τις λακκούβες). Καλές εντυπώσεις... Και παίρνει δύο κράνη μέσα(ένα medium ένα small με αεραγωγούς). Το καλοκαίρι έβαζα κράνος, γάντια και το Zentex με την πλάτη φορεμένη... Σούπερ βολικό.
    Πλαϊνές είναι έξοδο, υπολόγιζε 400+. Και έχουν άσχημο σκελετό στήριξης ρε γμτ. Αυτό με κόλλησε και σκέφτομαι σαμάρια αν είναι να το φορτώσω παραπάνω.


    edit: Τελικά δε φτηναίνουν μόνο οι υπολογιστές. Είδα διαφήμιση Γκουντούφας, έλεγε για 140+45 η βάση τη βαλίτσα μου (δεν ξεκαθάριζε αν είναι ΚΑΙ τα μπράτσα στην τιμή) και 290 οι πλαϊνές της Kappa αλλά γμτ δε θυμάμαι πόσο ήταν οι βάσεις. Ήταν σε ένα τεύχος Μοτο (το πρηγούμενο με την desmodedici και το καπέλο) που ξεφύλλιζα χτες βράδι, αλλά με τη μπυρίτσα και την παρέα δε συγκράτησα πολλά.

  10. #415
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    01/09/2002
    Μηνύματα
    102
    Καλησπέρα. Εγώ έβαλα πλαινές της Givi Ε41: 410euros μαζί με τα μπράτσα που όντως είναι λίγο άσχημα αλλά συνηθίζονται. Απίστευτα βολικές οι βαλίτσες αφού μπορείς να τις γεμίζεις από πάνω ή να βγάζεις πράγματα ακόμα και εν κινήσει αν υπάρχει συνοδηγός. Εννοείται ότι τις πήρα από το motocard ,εδώ κάνουν 390 μόνο οι βαλίτσες. Πίσω έχω μια kappa 46 και ποτέ δεν είχα πρόβλημα. Τα λέμε...

  11. #416
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    16/10/2007
    Μηνύματα
    14
    Καμία foto πάιζει να το δούμε βαλιτσομένο?????????

  12. #417
    old school gixxer Το avatar του/της alex14
    Εγγραφή
    27/01/2003
    Μηνύματα
    2.125
    Καλη περιπτωση ειναι και η παρακατω

    http://www.mo-tech.de/hersteller/suz...1456a41196bd15

    Εγω μαλλον αυτη θα βαλω. Ειδικα η βαση για top case ειναι πολυ ομορφη.

    Μπαμπα μην πεφτεις !!!!
    __________________
    suzuki bandit 650
    suzuki dr250 djebel
    piaggio medley 150

  13. #418
    Αρχικά δημιουργήθηκε από alex14
    Καλη περιπτωση ειναι και η παρακατω

    http://www.mo-tech.de/hersteller/suz...1456a41196bd15

    Εγω μαλλον αυτη θα βαλω. Ειδικα η βαση για top case ειναι πολυ ομορφη.

    Οι βάσεις των πλαϊνών βαλιτσών της SW δε διαφέρουν σε σχέση με τις Givi και Kappa σαν όψη, ενώ είναι μάλλον ακριβότερες. Η πίσω βάση είναι όντως όμορφη και πολύ διακριτική, αλλά αυτό που δε μου αρέσει είναι το "μέγιστο βάρος 7,5 κιλά ΜΑΖΙ με τη βαλίτσα"!!! Την έχει φορεμένη κανείς να πει αν αντέχει;
    Ωραία καγκελάκια κινητήρα έχει η SW και ωραίο προστατευτικό της αλυσίδας, φτηνότερα από το μέσο όρο και τα δύο!

  14. #419
    old school gixxer Το avatar του/της alex14
    Εγγραφή
    27/01/2003
    Μηνύματα
    2.125
    Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai


    Την έχει φορεμένη κανείς να πει αν αντέχει;

    Νομιζω την εχει ο makis206 σε cbf600.
    Μπαμπα μην πεφτεις !!!!
    __________________
    suzuki bandit 650
    suzuki dr250 djebel
    piaggio medley 150

  15. #420
    Κάγκελα για bandit 650 07 ξέρει κάποιος φίλος που θα βρώ;


Παρόμοια θέματα

  1. καταναλωση gsf 600s
    από salivaras στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 26/03/2008, 20:28
  2. fazer 600 ή v-strom 650 ή bandit?
    από al6s στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 16/06/2007, 06:22
  3. Repair Manual Transalp 600-650 & Africa 650-750
    από tifozif1 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 28
    Τελευταίο μήνυμα: 12/10/2005, 12:01

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF