Σελίδα 3 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 43 από 43

Θέμα: Ερωτήσεις για Cb400 Sf...

  1. #31
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    16/10/2004
    Μηνύματα
    1.661
    Αρχικά δημιουργήθηκε από paris13
    Καλά για να μην επαναλαμβάνομαι παραπάνω περιγράφω την όλη διαδικασία του πως γίνεται το κύκλωμα νερού στον υδρόψυκτο κινητήρα, αν δεν βαριέσαι διάβασε.
    Πριν απαντήσω, είχα διαβάσει ότι είχες γράψει πιο πάνω και δεν βλέπω ότι σου είχα γράψει κάτι διαφορετικό. Το ξανά-έγραψα γιατί αυτό που περιέγραφες αναιρούσε την πιο πάνω θεωρία.

    Αρχικά δημιουργήθηκε από paris13
    Όσο για την βαλβίδα συγκεκριμένα να σου πω πως πριν φτάσει το νερό στους 100+ [δεν θυμάμαι ακριβός την θερμοκρασία του CBSF (μια ματιά στο manual πρέπει) γιατί οι νέοι κινητήρες δουλεύουν σε υψηλές θερμοκρασίες άνω του 98, ενώ οι παλαιότεροι όντως κάπου στους 75 - 80+]
    Μην συγκρίνεις τον τρόπο λειτουργίας (θερμοκρασίες, κλπ) ενός παλαιού κινητήρα (ήδη 16+χρονών) με τους σύγχρονους. Μπορεί να λειτουργούν όμοια, μπορεί και όχι, αλλά εσένα σε ενδιαφέρει να ανοίγει και να κλείνει σωστά το κύκλωμα της υδρόψυξης στο δικό σου μηχανάκι. Βγάζεις τον θερμοστάτη και τον ελέγχεις.

    Αρχικά δημιουργήθηκε από paris13
    η βαλβίδα λοιπόν στο π.χ. πολύμετρο δεν θα δείξει ότι κλείνει κύκλωμα μέχρι να φτάσει το νερό στους βαθμούς που αναγράφει και δουλεύει η βαλβίδα. Όμως και το πολύμετρο είναι περιττό αφού τσεκαρισμένα το βεντιλατέρ μου δουλεύει, αυτό μπορώ να το δω αν βραχυκυκλώσω τις άκρες της φύσας του.
    Βραχυκυκλώνεις το βεντυλατέρ και βλέπεις ότι αυτό δουλεύει. Τι συμπέρασμα έβγαλες; Ότι δεν έχει καεί, όχι ότι λειτουργεί και η βαλβίδα του που θα του δώσει σήμα για να ξεκινήσει. Γι' αυτό σου είπε και ο SF να το ελέγξεις με το πολύμετρο, να σιγουρευτείς ότι η βαλβίδα δίνει σήμα για να αρχίσει να δουλεύει το βεντυλατέρ.

    Αρχικά δημιουργήθηκε από paris13
    Έτσι δεν χρειάζεται πολύμετρο απλά το αφήνω να ζεσταθεί αρκετά και όταν φτάσει στην επιθυμητή θερμο.. το βεντιλατέρ θα πρέπει να μπει σε λειτουργία.
    Λάθος. Το βεντυλατέρ δεν λειτουργεί συνέχεια. Ζεστένεται ο κινητήρας, ανοίγει ο θερμοστάτης τα νερά, κυκλοφορούν στο ψυγείο, πέφτουν οι θερμοκρασίες, ξανακλείνει ο θερμοστάτης και ο κύκλος συνεχίζεται. Για να δουλέψει το βεντυλατέρ, πρέπει να ανέβεις σε ακόμη μεγαλύτερες θερμοκρασίες. Ο αέρας ψύχει πολύ αποτελεσματικά τους κινητήρες των μοτοσυκλετών, αρκεί να κινείσαι, και αυτός είναι ο λόγος που δεν δουλεύει συνέχει το βεντυλατέρ. Αναλόγως την χρήση που του κάνεις, αυτό μπορεί να μην δουλεύει και καθόλου.

    Αρχικά δημιουργήθηκε από paris13
    Η βαλβίδα δεν είναι τίποτα άλλο παρά ένας διακόπτης που κλείνει κύκλωμα όταν ζεσταθεί. Μέχρι τότε όμως είναι σαν πριν ανάψεις τα φώτα στο δωμάτιό σου για να το κάνω ποιο λιανά. Τέλος το πρόβλημά μου για να καταλάβεις και εσύ φίλε μου είναι ότι στην δική μου περίπτωση δεν δουλεύει σωστά και ο δείκτης θερμο... Έτσι δεν ξέρω αν είμαι όντος σε υψηλή θερμοκρασία μιας και ο θερμοστάτης στην δική μου περίπτωση είναι πάντα ανοικτός.
    Πώς είσαι σίγουρος ότι ο θερμοστάτης είναι ανοικτός; Το ότι δεν λειτουργεί το βεντυλατέρ, δεν είναι ένδειξη ότι ο θερμοστάτης έχει κλειδώσει ανοικτός. Το ότι ο δείκτης θερμοκρασίας δεν λειτουργεί είναι πρόβλημα αλλά πρέπει να σιγουρευτείς ότι λειτουργεί σωστά και ο θερμοστάτης σου και η βαλβίδα του βεντυλατέρ. Το να διορθώνεις τον δείκτη θερμοκρασίας, δεν σου είναι χρήσιμο εάν δεν ξέρεις πως ο θερμοστάτης και η βαλβίδα του βεντυλατέρ λειτουργούν σωστά.

    Αρχικά δημιουργήθηκε από paris13
    Ελπίζω να έγινα κατανοητός πλέον. Αν δεν βαριέσαι διάβασε ποιο πάνω για την όλη λειτουργία. Τελικά πάλι πολύ στην φιλοσοφία το έριξα και από ουσία τίποτα. Αύριο Κυριακή θα ανοίξω τα όργανα και θα κοιτάξω να φτιάξω τον δείκτη θερμοκρασίας. Αυτά χαιρετώ και τα λέμε.
    Κατανοητός έχεις γίνει αλλά έχω την γνώμη ότι δεν εστιάζεις κατευθείαν στο πρόβλημα. Φτιάξε το οργανάκι, αλλά κάνε και τους υπόλοιπους ελέγχους. Το να λειτουργείς τον κινητήρα σε θερμοκρασίες χαμηλότερες ή υψηλότερες από τις προβλεπόμενες, μόνο πρόβλημα δημιουργείς.

  2. #32
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    06/09/2007
    Μηνύματα
    221

    Φίλε apav...

    Φίλε apav...
    Επειδή μαζί σου δεν την παλεύω.. και πριν αρχίσω να φωνάζω σηκώνω τα χέρια ψιλά και... ότι πεις. Μα την Παναγία ο χαρακτήρας μου συνήθως δεν είναι έτσι αλλά στην περίπτωσή σου παραδίνομαι...
    Panatha

  3. #33
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    06/09/2007
    Μηνύματα
    221
    Αρχικά δημιουργήθηκε από H0NDAKIAS
    Ολη την μηχανή την περνάω με κερί και στιλβωτικά. Εχω ένα μαύρο κερι για τα πλαστικά ένα μαύρο κερί για τα μεταλλικά ένα σπρέυ για το προφίλ της ρόδας να φαίνεται καινούριο το ελαστικό και ένα στιλβωτικό για τα μεταλλικά μέρη. Είχα παέι στο Πρακτικερ και είχα σηκώσει ολα τα ράφια :rotflmao: για την περιποίηση της γλυκιάς μου.
    Έτσι και εγώ από το Πρακτικερ σήκωσα ότι έβλεπα σε καλλυντικά αλλά κερί για τίποτα δεν νομίζω ότι πήρα. Αλήθεια πες μου κάτι που έμεινες ευχαριστημένος να το πάρω και εγώ. Εγώ πήρα καθαριστικά, γυαλιστικά κ.α. για χρώμια (πήρα δύο) αλλά από το σωληνάριο έμεινα ποιο ευχαριστημένος, πήρα κάποια αναζωογονητικά για τα πλαστικά αλλά μάλλον δίχως κερί και ένα μπουκάλι καθαριστικό για το μοτέρ και οτιδήποτε έχει βρόμες, λάδια, γράσα και γενικά βρώμες που δύσκολα φεύγουν. Από αυτό είμαι πολύ ευχαριστημένος κάνει πραγματικά καλή δουλειά αλλά θέλει λίγο προσοχή αν πέσει π.χ. στο ντεπόζιτο ή σε οτιδήποτε έχει περαστεί με χρώμα. Αν πέσει πρέπει σχετικά γρήγορα να πλυθεί με νερό...
    Δεν μου είπες συγκεκριμένα για τα καλάμια μιας και φαίνεται ότι έχει βγει το χρώμα και έχει περαστεί με μπιστόλι βερνίκι. Αν το έχεις κάνει εσύ με τα καλλυντικά τότε διπλά μπράβο σου.
    Από αυτά που έμεινα ευχαριστημένος:
    Η αλοιφή για τα χρώμια λέγεται SONAX σε σωληνάριο, το σπρέι για τα πλαστικά είναι της ARMORALL το Protectant GlossFinish και το μπουκάλι με το καθαριστικό που είναι όντως πολύ καλό είναι της NIGRIN το Kalt reiniger (Γερμανικό προϊών) Βέβαια αυτό το τελευταίο εσύ δεν θα το έχεις ανάγκη μιας και η μηχανή σου είναι πολύ καθαρή...
    Α..!! έχω και ένα φανταστικό "χρώμα" για μαύρα πλαστικά που κάνει τα πλαστικά να φαίνονται καινούρια. Το είχα για τους προφυλακτήρες για το αμάξι αλλά και εδώ κάνει πολύ καλή δουλειά, λέγετε RINNOVA SPOILER και είναι της "arexons" έτσι με μικρά γράμματα.
    Κάτω αναγράφει: RENOVATEUR PARE-CHOCS ET SPOILERS, τώρα μάλλον κερί δεν έχει αλλά μπορεί και να έχει. Πάντως είναι πάρα πολύ καλό.
    Αυτά ελπίζω να μην σε ζάλισα. χαιρετώ
    Panatha

  4. #34
    Εγώ πάλι πηρα όλα της nigrin. Πήρα το color kunststoff για τα μαυρα πλαστικά, το Color Wax μαύρο κερί για το χρώμα , το metal polish στιλβωτικό για ολα τα νικελ καλαμια-εξάτμιση-αναρτήσεις και το Reifen pflege για το προφίλ των ελαστικών.

    Ψήνομαι να πάρω το δικό σουτο NIGRIN Kalt reiniger, χρειάζεται γίατί όλο και βρωμίζει το μοτερ.
    Δεν Θα Πεθάνουμε Ποτέ Κουφάλα Νεκροθάφτη

  5. #35
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    06/09/2007
    Μηνύματα
    221
    Αρχικά δημιουργήθηκε από H0NDAKIAS
    Εγώ πάλι πηρα όλα της nigrin. Πήρα το color kunststoff για τα μαυρα πλαστικά, το Color Wax μαύρο κερί για το χρώμα , το metal polish στιλβωτικό για ολα τα νικελ καλαμια-εξάτμιση-αναρτήσεις και το Reifen pflege για το προφίλ των ελαστικών.

    Ψήνομαι να πάρω το δικό σουτο NIGRIN Kalt reiniger, χρειάζεται γίατί όλο και βρωμίζει το μοτερ.
    Χαιρετώ, το NIGRIN Kalt reiniger θα σου κάνει σαν καινούριο τον κινητήρα. Εγώ ψήνομαι να πάρω όλα όσα γράφεις εσύ και ένα ηλεκτρικό τριβείο ή κάτι τέτοιο για γυάλισμα. Από την άλλη επειδή η μότο είναι κίτρινη (φτερά και ντεπόζιτο) ψήνομαι να τα βάψω μαύρα αν και είναι φρεσκοβαμμένη αλλά λέει αν τώρα σαν φρεσκοβαμμένη ξαναβαφτεί ας είναι και άλλο χρώμα είναι ότι καλύτερο. Το μαλί γύρο στα 280 με 300 Ευρώ. Ίδωμεν.
    Τέλος για την ιστορία να πω πως την Κυριακή άνοιξα τα όργανα αλλά ο προηγούμενος (μάλλον ηλίθιος) ιδιοκτήτης πρέπει να έχει κολλήσει τον δείκτη θερμοκρασίας με καμιά λόγκο και δεν κατάφερα να κάνω τίποτα. Κανονικά απ' ότι κατάλαβα θα έπρεπε να βγάλω τον δείκτη και να βάλω στο ρεύμα τα όργανα (ενώσω τις φίσες ανοίγοντας τον διακόπτη) με την μηχανή κρύα να τοποθετήσω σωστά τον δείκτη και η δουλειά θα γίνονταν μια χαρά, αλλά δεν κατάφερα να τον αποσυνδέσω. Τον κολλάς.? βάλε τουλάχιστον μια απλή κόλα και όχι στιγμής μιας και δεν έβγαινε με τίποτα και μόνον περισσότερο ζημιά θα έκανα. Έτσι το θέμα της θερμοκρασίας με το βεντιλατέρ παραμένει. Σκέπτομαι αφού ξεκινάει ο δείκτης από την μέση και φτάνει σχεδόν τέρμα αλλά όχι να ακουμπά στο τέρμα στην ουσία δεν έχει περάσει ποτέ σε σημείο που να πρέπει να ενεργοποιηθεί το βεντιλατέρ και αυτό έχει λογική εξήγηση αφού όπως έχω πει ο θερμοστάτης είναι πάντα ανοιχτός. Δεν είναι και καλοκαίρι… και μάλλον άκρη δεν θα βρω. Τέλος πάντων θα δω το πολύ πολύ να αρχίσω να ψάχνομαι για όργανα. Όποιος αγαπάει το πληρώνει (το τίμημα).. :rotflmao: Αυτά ελπίζω να μην σας ζάλισα και Thanks H0NDAKIAS. Αν έχω καμιά απορία δεν θα διστάσω να σου γράψω μιας και αγαπάς τόσο το SF σου που θα σου κάνει λιγότερο κόπο να μου απαντήσεις.. Αυτά χαιρετώ.
    Panatha

  6. #36
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    06/09/2007
    Μηνύματα
    221
    Βγαίνει λίγο μεγάλη και για να την ελαφρύνω μου χαλάει την ποιότητα στην Φώτο. Λίγο μικρότερη λοιπόν...


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	dsc00623_copy_c.jpg 
Προβολές:	121 
Μέγεθος:	36,9 KB 
ID:	108867
    Panatha

  7. #37
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    06/09/2007
    Μηνύματα
    221
    Μιας και δεν το έχω ποστάρει ποτέ ας το κάνω τώρα και ας είναι μες την βρόμα...

    Επεξεργασία.. άλλαξα μέγεθος... Αυτή κανονικά είναι η πρώτη φώτο αλλά στην επεξεργασία...


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	dsc00625_copy_d.jpg 
Προβολές:	122 
Μέγεθος:	43,6 KB 
ID:	108869
    Panatha

  8. #38
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    06/09/2007
    Μηνύματα
    221
    Άλλη μία...


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	dsc00624_copy_d.jpg 
Προβολές:	119 
Μέγεθος:	43,5 KB 
ID:	108880
    Panatha

  9. #39
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    06/09/2007
    Μηνύματα
    221
    Και τέλος αυτή μου την σπάει γιατί ενώ τα ελαστηκά είναι σε πολύ καλή κατάσταση το πίσω θα το ήθελα με χαμιλότερο προφίλ αφού αυτό είναι 70. Δηλαδή 150/70/17...


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	dsc00622 copy_c.jpg 
Προβολές:	121 
Μέγεθος:	86,7 KB 
ID:	108885
    Panatha

  10. #40
    Ω ρε φίλε κουκλί και το κίτρινο. Α ξέχασα να πω ότι το δικό μου fouraki ήταν κάποτε κίτρινο και το πριν λιγο καιρό ανακάλυψα ότι ήταν και κόκκινο (πριν γίνει κιτρινο) καταλαβαίνεις πως ένιωσα. Και αυτά είναι ευνόητο πως τα ανακάλυψα με μικρά γδαρσιματάκια του χρώματος. Οταν ισιώσω οικονομικά θα πάω να του πετάξω και εγώ ένα βαψιματάκι σπέσιαλ.
    Να σου πω και το δικό μου story. Ο δείκτης θερμοκρασίας δεν δούλευε ήταν τέρμα κάτω όταν το πήρα. Χωρίς να έχω ιδέα από ηλεκτρονικά (εγώ μηχανολόγος είμαι) απλά άνοιξα τα καπακια των οργάνων μπας και το εφτιαχνα. Και ετσι που τα έλυσα όλα μου ρθε να βάλω μπροστα τη μηχανή... Κι εκει βλέπω σιγα σιγα τη θερμοκρασία να ανεβαίνει. Μετά διαπίστωσα ότι απο στουκα του προηγούμενου το τζαμάκι των οργάνων είχε παέι πολύ κοντά στο δείκτη και ουσιαστικά τον εμποδιζε να κινηθεί. Εκανα μια πατέντα και έτσι έγινα και ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
    Κοινώς ήμουν κwλόφ@ρδος
    Δεν Θα Πεθάνουμε Ποτέ Κουφάλα Νεκροθάφτη

  11. #41
    Και μία καλλιτεχνική με φύση και έτσι...
    Δεν Θα Πεθάνουμε Ποτέ Κουφάλα Νεκροθάφτη

  12. #42

    CB 400 ! ! !




    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	forum xania.jpg 
Προβολές:	109 
Μέγεθος:	65,2 KB 
ID:	109111
    Δεν Θα Πεθάνουμε Ποτέ Κουφάλα Νεκροθάφτη

  13. #43
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    06/09/2007
    Μηνύματα
    221

    Re: CB 400 ! ! !

    Αρχικά δημιουργήθηκε από H0NDAKIAS
    Την έχω ξαναδεί αυτή την φώτο και δείχνει τέλειο..
    Καλά απίστευτο αυτό με τα χρώματα αλλά η άδεια σου τη χρώμα λέει..? δεν λέει μαύρο.? Αν πάλι κάθε που άλλαζε χέρια ο κάθε ιδιοκτήτης δήλωνε το νέο χρώμα πάλι καλά θα πει πως ενδιαφέρονταν για το μοτόρι και δεν το είχαν στο όπως νάνε. Έχω περιέργεια όμως όταν το πήρες έγραφε μαύρο και μετά ανακάλυψες ότι έχει περάσει και άλλα χέρια..? Πάντως δεν φαίνεται να θέλει βάψιμο αφού δείχνει μια χαρά. Εσύ βέβαια θα ξέρεις τις λεπτομέρειες καλύτερα. Πάλι το μαύρο του πάει μια χαρά. Εγώ αν αλλάξω χρώμα πράσινο ή μαύρο θα το κάνω. Α..!! παίζει και κάτι άλλο, αν τα διαφορετικά χρώματα τα έχεις δει σε σημεία που έφυγε το χρώμα μήπως είναι από διαφορετικά σημεία.? Δηλαδή το κόκκινο π.χ. από το εμπρός φτερό και το κίτρινο από το πίσω ή από ντεπόζιτο.? Γιατί τότε απλά μπορεί να έχουν αλλάξει τα περιφερειακά και η μηχανή από μαμά να είναι μαύρη, περισσότερο και που στην περίπτωση η άδεια γράφει το τωρινό χρώμα. Χμμ κάτι ακόμα ήθελα να ρωτήσω αλλά δεν θυμάμαι τι... Πάντως ψέματα δεν είναι...

    Υ.Γ. Α..! και κάτι άλλο με το όργανο είσαι τυχερός αφού το πρόβλημά σου λύθηκε έτσι εύκολα, το θέμα ήταν να μπεις στην διαδικασία του ανοίγματος και εσύ απ' ότι φαίνεται δεν κολλάς. Στο δικό μου ο πρώην βλάξ γιατί περί βλάξ πρόκειται το κόλλησε με κόλα και μάλιστα κόλα γερή. Ότι ανοίχτηκαν το ξέρω σίγουρα αφού μου το επιβεβαίωσε και ο μηχανικός μου. Τώρα πότε θα ξαναμπώ στην διαδικασία να το ανοίξω και να το διορθώσω δεν ξέρω αλλά ξέρω τον χαρακτήρα μου και σίγουρα δεν θα αργήσω. Το πρόβλημα είναι ότι θα προσπαθήσω να ξεκολλήσω τον δείκτη με κίνδυνο να κάνω ζημιά. Να σκεφτείς ακόμα δίχως να έχει δουλέψει το βεντιλατέρ κυκλοφορώ αλλά θέμα θερμοκρασίας δεν τίθεται αφού και με ανοιχτό τον θερμοστάτη δεν ανεβάζει ποτέ μεγάλες θερμοκρασίες. Ψίχρανε και ο καιρός... από τα μισά που ξεκινά και στο τέρμα να φτάσω που τέρμα τέρμα δεν έχω φτάσει ακόμα πάλι στην πραγματικότητα στην μέση θα είμαι. Όλα θέμα χρόνου είναι αλλά χρόνος δεν υπάρχει. Ίδωμεν.. Επίσης ψάχνω και για κάνα χταπόδι της προκοπής και από μαμά ακόμα καλύτερα αλλά πολύ δύσκολα θα βρω. Ψάχνω και για πίσω λάστιχο αν και γι' αυτό θα πρέπει να πάω σε κάνα λαστιχά γιατί όπως βλέπεις αυτό έχει πολύ ψιλό προφίλ. Εκτός των άλλων ο προηγούμενος ήταν γενικά ψιλοάσχετος, του το πάσαρε κανένας λαστιχάς σετ με το μπροστινό και αυτός τα πήρε. Αντί 150/60/17 ή 150/55/17 έχω δει πολλά 150/55/17 υπάρχουν αυτός να βάλει 150/70/17 ρε γ@μτο..!! Και είναι και καινούρια.! Αυτά τα ολίγα χαιρετώ. Α..! Αν το βάψεις πάλι μαύρο να το κάνεις, είναι πολύ ωραίο.
    Panatha

Σελίδα 3 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123

Παρόμοια θέματα

  1. Ανορθωτής για Cb400 Sf
    από paris13 στο forum Honda CB series
    Απαντήσεις: 22
    Τελευταίο μήνυμα: 02/06/2008, 23:51
  2. Πίσω λάστιχο για Cb400 Sf
    από paris13 στο forum Honda CB series
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 24/11/2007, 22:34
  3. tank cover για CB400 SF
    από paris13 στο forum Honda CB series
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 06/10/2007, 12:48
  4. ΠΡΟ-ΖΙΓΚΛΕΡ ΓΙΑ CB400 SF (version S)
    από KOSTAS AEGALEO στο forum Honda CB series
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 02/06/2006, 14:52

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF