Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 14 από 14

Θέμα: ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ Κ6 600

  1. #1

    ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ Κ6 600

    ΤΟ ΕΧΩ ΠΟΛΥ ΛΙΓΟ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΕΧΩ ΤΡΕΛΑΘΕΙ.ΕΙΧΑ ΕΝΑ R6 99 5 ΧΡΟΝΙΑ.ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ.
    ΜΕ ΞΕΝΕΡΩΝΕΙ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ΓΙΑΤΙ ΣΗΚΩΝΕΙ ΤΗΝ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ.ΠΑΕΙ 104 ΑΝΟΙΓΕΙ ΤΟ ΒΕΝΤΙΛΑΤΕΡ ΚΑΙ ΠΕΦΤΕΙ ΣΤΟΥΣ 98 ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ.
    ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟ.ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΕΒΓΑΛΑ ΓΙΑ ΒΟΛΤΑ ΚΥΡΙΑΚΗ ΧΩΡΗΣ ΚΙΝΗΣΗ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΚΑΙ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΕΤΟΙΜΟΣ ΝΑ ΒΡΕΞΕΙ ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΚΑΙ ΨΥΧΡΑ 9,00 ΠΟΥ ΒΓΗΚΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΤΑ ΙΔΙΑ.
    ΜΕ ΤΟ R6 ΚΑΤΑΚΑΛΟΚΑΙΡΟ ΣΕ ΠΟΙΟ ΠΟΛΥ ΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΕΡΝΑΓΕ ΤΟΥΣ 90 ΚΑΙ ΤΟ ΒΕΝΤΙΛΑΤΕΡ ΑΝΟΙΓΕ ΠΟΛΥ ΣΠΑΝΙΑ.
    ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΟ ΕΧΕΙ ΠΑΘΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ Η ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΜΟΥ???????

    HELP ME........
    ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ
    μοτερ και κουστουμι απο ΖΧ10R 07

    ΠΩΛΕΙΤΑΙ DUCATI 1098

  2. #2
    Los Toumpaneiros Το avatar του/της GIXXERAKIAS
    Εγγραφή
    02/05/2006
    Μηνύματα
    3.217
    Μηπως το κυκλοφορεις πολυ μεσα στην πολη?Παντως αν ανοιγει κανονικα το βεντιλατερ σου δεν υπαρχει προβλημα.Κοιτα το παραφλου αν ειναι πιο κατω απο το κανονικο επιπεδο κιολας να εισαι σιγουρος οτι εχει και τα υγρα του ολα κομπλε.

    Και εμενα ανεβαζει θερμοκρασια αλλα μεχρι εκει 104-105 αλλα μετα πεφτει αμεσως με το βεντιλατερ.Τωρα που εχει και ψυχρα δουλευει συνεχεια στους 85-87 και μονο αν μπλεξω σ κινηση ανεβαινει στο σημειο που αναβει το βεντιλατερ.
    Keep spamming!!!:a13:

  3. #3
    the problematix Το avatar του/της JIMK7
    Εγγραφή
    10/04/2007
    Μηνύματα
    1.354

    Re: ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ Κ6 600

    Αρχικά δημιουργήθηκε από YAMYAM
    ΤΟ ΕΧΩ ΠΟΛΥ ΛΙΓΟ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΕΧΩ ΤΡΕΛΑΘΕΙ.ΕΙΧΑ ΕΝΑ R6 99 5 ΧΡΟΝΙΑ.ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ.
    ΜΕ ΞΕΝΕΡΩΝΕΙ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ΓΙΑΤΙ ΣΗΚΩΝΕΙ ΤΗΝ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ.ΠΑΕΙ 104 ΑΝΟΙΓΕΙ ΤΟ ΒΕΝΤΙΛΑΤΕΡ ΚΑΙ ΠΕΦΤΕΙ ΣΤΟΥΣ 98 ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ.
    ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟ.ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΕΒΓΑΛΑ ΓΙΑ ΒΟΛΤΑ ΚΥΡΙΑΚΗ ΧΩΡΗΣ ΚΙΝΗΣΗ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΚΑΙ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΕΤΟΙΜΟΣ ΝΑ ΒΡΕΞΕΙ ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΚΑΙ ΨΥΧΡΑ 9,00 ΠΟΥ ΒΓΗΚΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΤΑ ΙΔΙΑ.
    ΜΕ ΤΟ R6 ΚΑΤΑΚΑΛΟΚΑΙΡΟ ΣΕ ΠΟΙΟ ΠΟΛΥ ΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΕΡΝΑΓΕ ΤΟΥΣ 90 ΚΑΙ ΤΟ ΒΕΝΤΙΛΑΤΕΡ ΑΝΟΙΓΕ ΠΟΛΥ ΣΠΑΝΙΑ.
    ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΟ ΕΧΕΙ ΠΑΘΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ Η ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΜΟΥ???????

    HELP ME........
    Το μηχανάκι φίλε δεν έχει τίποτα η θερμοκρασία που ανεβάζει είναι σε φυσιολογικά επίπεδα και να μη το πειράξεις αυτές τις θερμοκρασίες δουλεύει η SUZUKI σε όλα τα μηχανάκια τις
    ΔΥΟ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΟ ΚΟΣΜΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΡΑΝΤΑ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΚΑΙ Η ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΒΛΑΚΕΙΑ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΧΩ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΜΦΙΒΟΛΙΕΣ

    ΑΪΝΣΤΑΙΝ

  4. #4
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/08/2002
    Μηνύματα
    143

    εμενα το χαρχαλο μου

    το δικο μου χαρχαλο (το οποιο ειναι 1000 του '06) αποφασισε να χαλασει τον θερμοστατη (μμαααα σε τοσο καινουριο μηχανακι ? ελα ντε.......) Κοιτα μπας και εσενα ειναι στα τελευταια του (ιδια συμπεριφορα ειχαμε, ζεσταινοταν κατευθειαν, σε ανοιχτο δρομο αργουσε να πεσει και γενικα δουλευε ψηλα συνεχεια)

    Το να σου δουλευει με τον καιρο της Αθηνας σημερα Κυριακη ετσι δεν ειναι νορμαλ (τουλαχιστον για το δικο μου)... Κοιτα επισης αν δεν ειναι καινουριο εαν ο προηγουμενος ειχε αλλαξει ποτε παραφλου, εαν τα λαδια ειναι παρα πολλα κτλ κτλ.........
    Πουλαω μπροστινο φουλ (τιμονοπλακες (ανω/κατω) καλαμια κλιπον κτλ) απο gsxr1000k6 με ελαχιστα χλμ (συμπεριλαμβανομενου μαυρου φτερου) καθως και τρομπα ακτινικη απο το ιδιο μηχανακι, κοιταξτε στις αγγελιες για παραπανω και στειλτε μου πμ αν θελετε πληροφοριες

  5. #5
    εχω το ιδιο μηχανακι 11 μηνες τωρα, αν και δεν το κυκλοφοραω πολυ μεσα στο ηρακλειο κρητης, τρεις τεσσερις φορες που το εχω παρει ετσι δουλευει. ανεβαζει θερμοκρασια οπως το ειπες, μην τρελεναισε λοιπον....

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της DrIoannis
    Εγγραφή
    28/07/2005
    Μηνύματα
    1.795
    Έτσι δουλεύει relax

  7. #7
    ΡΕ ΕΣΕΙΣ ΚΑΛΑ ΤΑ ΛΕΤΕ ΕΓΩ ΠΟΥ ΤΟ ΒΛΕΠΩ ΣΤΟΝ ΔΙΚΤΗ ΚΑΙ ΕΙΧΑ ΣΥΝΗΘΗΣΕΙ ΑΛΛΑ ΜΕ ΠΙΑΝΕΙ ΨΥΧΟΠΛΑΚΟΜΑ.ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ ΕΚΝΑ ΤΗΝ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΣΟΥΔΑ ΧΑΝΙΑ ΕΠΑΡΧΙΑΚΟΣ ΔΡΟΜΟΣ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΛΥ ΚΡΥΟ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΥΕ ΣΤΟΥΣ 88/89 ΟΤΑΝ ΜΠΗΚΑ ΚΑΙ ΣΤΑΜΑΤΗΣΑ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΦΑΝΑΡΙ ΣΤΑ ΧΑΝΙΑ ΠΑΛΙ ΤΑ ΙΔΙΑ.ΤΑ ΤΣΕΚΑΡΑ ΚΑΙ ΛΑΔΙΑ ΚΑΙ ΝΕΡΑ,
    ΘΑ ΤΡΕΛΑΘΩ.ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ.....??????
    ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ
    μοτερ και κουστουμι απο ΖΧ10R 07

    ΠΩΛΕΙΤΑΙ DUCATI 1098

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της DrIoannis
    Εγγραφή
    28/07/2005
    Μηνύματα
    1.795
    Επειδή κάνω και εγώ αυτές τις διαδρομές σου ξαναλέω είναι φυσιολογικό.Εμένα σε πολύ κίνηση έχω δει και 107 βαθμούς στιγμιαία.Το βεντιλατέρ ανοίγει στους 103 και κλείνει όταν θα πέσει στους 100.

  9. #9
    Ontos file kapoio provlimataki prepei na paizei...I kaliteri douleia pou exeis na kaneis einai na to pas stin antiprosopeia tis Suzuki k ekei tha poio einai to provlima...Min to poliskeftesai!
    Etsi k allios oti kai na sou leme emeis apo edo upothetika einai,opote....


  10. #10
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/08/2002
    Μηνύματα
    143

    παιδες

    Κατι παιζει μαλλον, δεν θελω να ανησυχησω κανεναν μιας και το 'προβλημα' αυτο δεν ειναι προβλημα (δεν παιζει να παθει κατι το μηχανακι με τιποτα, τουλαχιστον οσο δουλευει το βεντιλατερ, αλλα γιατι να καταπονειται τσαμπα....). Χιλια εχω, αλλα αυτο που λετε δεν ειναι και τοσο νορμαλ... Οχι οτι το μηχανακι θα παθει κατι κτλ (ουτε μια στις χιλιες) αλλα γιατι να δουλευει τοσο ψηλα...

    Εμενα ο θερμοστατης ανοιγει πολυ ψηλα (στους 88 νομιζω ειναι το πληρες ανοιγμα του) οποτε η σουζουκι γενικα θελει να δουλευει ψηλα το μοτερ της, αλλα απο την αλλη αν εχω κανει διαδρομη στο κρυο και μετα μπω σε πολη θελει καμποση ωρα μεχρι να ζεσταθει το μοτερ, με τον καιρο που εχει τωρα (κατω απο 20) δεν ζεσταινεται και σχεδον ποτε, αν εχετε αλλαξει και τελικο ξεχαστε την ζεστη........................

    Εγω θα κοιταγα παραφλου, λαδια και θερμοστατη (το ειχα παει στην σουζουκι και συμφωνα με αυτους δεν ειχε κανενα προβλημα, αλλαζω θερμοστατη και ως δια μαγειας απο εκει που ημουν παραλιακη με αδειο σχεδον δρομο και βεντιλατερ το βεντιλατερ αναβε μια φορα ολη την μερα.....)
    Πουλαω μπροστινο φουλ (τιμονοπλακες (ανω/κατω) καλαμια κλιπον κτλ) απο gsxr1000k6 με ελαχιστα χλμ (συμπεριλαμβανομενου μαυρου φτερου) καθως και τρομπα ακτινικη απο το ιδιο μηχανακι, κοιταξτε στις αγγελιες για παραπανω και στειλτε μου πμ αν θελετε πληροφοριες

  11. #11
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    16/10/2004
    Μηνύματα
    1.661

    Re: παιδες

    Αρχικά δημιουργήθηκε από ZX-9R
    Εγω θα κοιταγα παραφλου, λαδια και θερμοστατη (το ειχα παει στην σουζουκι και συμφωνα με αυτους δεν ειχε κανενα προβλημα, αλλαζω θερμοστατη και ως δια μαγειας απο εκει που ημουν παραλιακη με αδειο σχεδον δρομο και βεντιλατερ το βεντιλατερ αναβε μια φορα ολη την μερα.....)
    Μήπως έβαλες θερμοστάτη που ανοίγει σε χαμηλότερες θερμοκρασίες;

  12. #12
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της samoure
    Εγγραφή
    04/10/2006
    Μηνύματα
    145
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DrIoannis
    Επειδή κάνω και εγώ αυτές τις διαδρομές σου ξαναλέω είναι φυσιολογικό.Εμένα σε πολύ κίνηση έχω δει και 107 βαθμούς στιγμιαία.Το βεντιλατέρ ανοίγει στους 103 και κλείνει όταν θα πέσει στους 100.
    Εγω στιγμιαια εχω δει και 110!!!Πρεπει να ανησυχω για κατι?
    Αυτο που εχω προσεξει τωρα τελευταια ειναι οτι ανοιγει το βεντιλατερ σε ασχετες φασεις,ασχετως θερμοκρασιας για μερικα δευτερολεπτα και μετα κλεινει.

    Αυτο τι ειναι τωρα,τι μπορει να συμβαινει?

  13. #13
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/08/2002
    Μηνύματα
    143

    ventilater

    Δεν νομιζω να εβαλα διαφορετικο θερμοστατη μιας και το παρτ ναμπερ ειναι το ιδιο, και εξαλλου το μηχανακι πλεον εχει ανεβασει την κατοτατη θερμοκρασια λειτουργιας του (παλια ηταν καπου στους 70, μαλλον το ελατηριο του θερμοστατη ειχε κατσει ?)

    Το βεντιλατερ ανοιγει και κλεινει νομιζω ανα 10 βαθμους μετα τους 75 ? η κατι τετοιο....
    Ανοιγει για 5 δευτερολεπτα και κλεινει παλι, ειναι κατι σαν σελφ τσεκ που κανει.............. Μην ανησυχεις.....
    Πουλαω μπροστινο φουλ (τιμονοπλακες (ανω/κατω) καλαμια κλιπον κτλ) απο gsxr1000k6 με ελαχιστα χλμ (συμπεριλαμβανομενου μαυρου φτερου) καθως και τρομπα ακτινικη απο το ιδιο μηχανακι, κοιταξτε στις αγγελιες για παραπανω και στειλτε μου πμ αν θελετε πληροφοριες

  14. #14
    ειχα ξεκινησει και εγω post με το ιδιο θεμα....νομιζω οτι το προβλημα ειναι οτι δεν κυκλοφορει αρκετοσ αερας χαμηλα αναμεσα στις κουρμπες της εξατμισης...θα βαλω την αντιπυρικη ταινια
    γυρω απο τις κουρμπες αλλα μοναχα στο σημειο που ειναι απεναντι απο το ψυγειο....
    το post: http://www.moto.gr/forums/showthread...threadid=40037

Παρόμοια θέματα

  1. Manual ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΙΑ Κ6 600
    από YAMYAM στο forum Suzuki GSXR's
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 15/10/2007, 14:12
  2. Θερμοκρασια (CBR 600)
    από tsoukas77 στο forum Honda CBR series
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 12/04/2005, 20:06

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF