Σελίδα 3 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 45 από 46

Θέμα: Αγορά εξάτμησης Cbf 600

  1. #31
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Panos82gr
    Λοιπον ναι το ξεχασα αυτο. Η εξατμιση ειναι για το CBF ειναι η REMUS HEXAGON
    προσοχη, στη τοποθετηση το λαμακι που σου δινουνε, που ειναι διπλα στο μαρσπιε, θελει λιγο στραβωμα, για να βγει η εξατμιση λιγο προς τα εξω αλλιως υπαρχει σοβαρη πιθανοτητα με τη βυθιση της αναρτησησ να χτυπισει η βιδα του τροχου πανω στο τελικο!
    Πάλι με πρόλαβες !:hypnotize



  2. #32
    Not even a statistic Το avatar του/της javaneze
    Εγγραφή
    16/07/2005
    Μηνύματα
    548
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Panos82gr
    Η εξατμιση μαζι με το λαιμο πηγε 536 ευρο.
    Οταν λες λαιμο υποθετω δεν εννοεις το χταποδι, ετσι; Μονο το τελικο με τον ανταπτορα εννοεις ε;

    ΝΑ ΒΓΑΛΕΙΣ ΤΗΝ ΤΑΠΑ.

    Και να μας πεις και τι εκανες και με τα ζιγκλερωματα -μαρκες/κοστος/αποτελεσμα κλπ οταν με το καλο ξεμπερδεψεις.
    btw στο ATS πας για την ρυθμιση;

    Α, και ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΗ
    ΝικόΛΑς ~ Play and enjoy, you might die tomorrow

    ~ CBF 600s ABS and past... ~ slang ~

    ~constantly talking, isn't necessarily communicating~

  3. #33
    Αρχικά δημιουργήθηκε από javaneze
    Οταν λες λαιμο υποθετω δεν εννοεις το χταποδι, ετσι; Μονο το τελικο με τον ανταπτορα εννοεις ε;
    Εννοείται Νικόλα !

    Ανθρακόνημα και χταπόδι στα 500κάτι ούτε του παπά

    Αλλιώς θα τρώγαμε τη μια ξυδάτο την άλλη ψητό και την άλλη κρασάτο κάθε βδομάδα

    Αρχικά δημιουργήθηκε από javaneze
    ΝΑ ΒΓΑΛΕΙΣ ΤΗΝ ΤΑΠΑ.
    Απαιτητικέ !



  4. #34
    Τι ειναι το ATS javaneze ?

  5. #35
    ότι μας χαλάει..... Το avatar του/της TEOkaip7
    Εγγραφή
    13/03/2007
    Μηνύματα
    148
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Panos82gr
    Τι ειναι το ATS javaneze ?
    το συνεργείο που το πηγαίνεις;

  6. #36
    ότι μας χαλάει..... Το avatar του/της TEOkaip7
    Εγγραφή
    13/03/2007
    Μηνύματα
    148
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Panos82gr
    Λοιπον ναι το ξεχασα αυτο. Η εξατμιση ειναι για το CBF ειναι η REMUS HEXAGON
    προσοχη, στη τοποθετηση το λαμακι που σου δινουνε, που ειναι διπλα στο μαρσπιε, θελει λιγο στραβωμα, για να βγει η εξατμιση λιγο προς τα εξω αλλιως υπαρχει σοβαρη πιθανοτητα με τη βυθιση της αναρτησησ να χτυπισει η βιδα του τροχου πανω στο τελικο!

    Μολις τελιωσουν ολες οι ρυθμισεις θα σας πω τι εγινε, ωστε να πατατε τα fazeria τα 600
    κανένα νεότερο πάνο;

    και μια ερώτηση: αν δεν προχωρήσεις σε ζιγκλέρωμα αλλά απλώς σε μια ρύθμιση στα καρμπς δεν δουλεύει καλά η remus;

  7. #37
    Δεν νομιζω να εχεις καποιο προβλημα και χωρις ζιγκλερωμα, αλλα σιγουρα με το ζιγκλερωμα θα ξυπνισει λιγο το μηχανακι! (Το οποιο απο τη μαμα του κοιμαται..)

    Λοιπον τα ζιγκλερ που μπηκαν τελικα ειναι νο 112. Το μηχανακι πεζει σωστα τωρα αν και με τα 122 ηταν
    αλλο πραγμα... Βεβαια μετα τη τριτη απο τις 7.000 ρπμ πνοιγωτανε λογω πολυ πλουσιου μιγματος.
    Αυτο οφειλεται στο γεγονος οτι δεν εχουμε ram-air οπως στο cbr600f αλλα ενα αεροκουτι που παιρνει τον
    αερα κατω απο τη σελλα..

    Για την ωρα κοιταζω τα κιτ της dynojet να δω τι ακριβως ρυθμισεις κανουνε στα καρμπυρατερ. Μιας και αλαζει
    και ζιγκλερ και βελωνα και 2-3 εξαρτηματακια. Το περιεργο ειναι πως τα αμερικανικα dynojet σε συγκριση με τα
    ευρωπαικα εχουν μεγαλες διαφορες. Ο στοχος ειναι να φτασω το hornet 600, μιας και οι διαφορες που εχουν ειναι πολυ μικρες! (Σε συγκριση με το cbr, και το χορνετ και το cbf εχουν πολλες διαφορες και δεν υπαρχει λογως να το κηνηγησω.)

  8. #38
    ότι μας χαλάει..... Το avatar του/της TEOkaip7
    Εγγραφή
    13/03/2007
    Μηνύματα
    148
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Panos82gr
    Δεν νομιζω να εχεις καποιο προβλημα και χωρις ζιγκλερωμα, αλλα σιγουρα με το ζιγκλερωμα θα ξυπνισει λιγο το μηχανακι! (Το οποιο απο τη μαμα του κοιμαται..)

    Λοιπον τα ζιγκλερ που μπηκαν τελικα ειναι νο 112. Το μηχανακι πεζει σωστα τωρα αν και με τα 122 ηταν
    αλλο πραγμα... Βεβαια μετα τη τριτη απο τις 7.000 ρπμ πνοιγωτανε λογω πολυ πλουσιου μιγματος.
    Αυτο οφειλεται στο γεγονος οτι δεν εχουμε ram-air οπως στο cbr600f αλλα ενα αεροκουτι που παιρνει τον
    αερα κατω απο τη σελλα..

    Για την ωρα κοιταζω τα κιτ της dynojet να δω τι ακριβως ρυθμισεις κανουνε στα καρμπυρατερ. Μιας και αλαζει
    και ζιγκλερ και βελωνα και 2-3 εξαρτηματακια. Το περιεργο ειναι πως τα αμερικανικα dynojet σε συγκριση με τα
    ευρωπαικα εχουν μεγαλες διαφορες. Ο στοχος ειναι να φτασω το hornet 600, μιας και οι διαφορες που εχουν ειναι πολυ μικρες! (Σε συγκριση με το cbr, και το χορνετ και το cbf εχουν πολλες διαφορες και δεν υπαρχει λογως να το κηνηγησω.)
    κι εγώ για το κιτ της dynojet θα σου έλεγα αλλά δεν είχα ιδέα αυτή τη διαφορά που λές με τα αμερικάνικα και τα ευρωπαϊκά, είμαι σίγουρος ότι με τις κατάλληλες ρυθμίσεις το μηχανάκι θα ξυπνήσει αρκετά,

    κράτα μας ενήμερους γιατί το θέμα έχει ενδιαφέρον

  9. #39
    ότι μας χαλάει..... Το avatar του/της TEOkaip7
    Εγγραφή
    13/03/2007
    Μηνύματα
    148
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Panos82gr
    Λοιπον ναι το ξεχασα αυτο. Η εξατμιση ειναι για το CBF ειναι η REMUS HEXAGON
    προσοχη, στη τοποθετηση το λαμακι που σου δινουνε, που ειναι διπλα στο μαρσπιε, θελει λιγο στραβωμα, για να βγει η εξατμιση λιγο προς τα εξω αλλιως υπαρχει σοβαρη πιθανοτητα με τη βυθιση της αναρτησησ να χτυπισει η βιδα του τροχου πανω στο τελικο!

    Μολις τελιωσουν ολες οι ρυθμισεις θα σας πω τι εγινε, ωστε να πατατε τα fazeria τα 600
    ξέρεις αν η Remus Hexacone βγαίνει για το CBF και σε κοντή (short) έκδοση;

  10. #40
    ότι μας χαλάει..... Το avatar του/της TEOkaip7
    Εγγραφή
    13/03/2007
    Μηνύματα
    148
    Αρχικά δημιουργήθηκε από TEOkaip7
    ξέρεις αν η Remus Hexacone βγαίνει για το CBF και σε κοντή (short) έκδοση;
    ΑΚΥΡΟ

    έψαξα, έμαθα, ΥΠΑΡΧΕΙ

  11. #41
    Αρχικά δημιουργήθηκε από TEOkaip7
    ΑΚΥΡΟ
    έψαξα, έμαθα, ΥΠΑΡΧΕΙ
    Στην τιμή των ;;;;;

  12. #42
    ότι μας χαλάει..... Το avatar του/της TEOkaip7
    Εγγραφή
    13/03/2007
    Μηνύματα
    148
    Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
    Στην τιμή των ;;;;;
    και για το κοντό τους και για το μακρύ τους θέλουν 565,00€ μαζί με τον προσαρμογέα
    βέβαια δεν πήγα ακόμα να τους κάνω παζάρια

    μάλλον θα βάλω το κοντό (διαφορά 15cm απο το μακρύ)

    το θέμα είναι carbon


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	hexacone_carbon.jpg 
Προβολές:	203 
Μέγεθος:	43,1 KB 
ID:	118971

  13. #43
    ότι μας χαλάει..... Το avatar του/της TEOkaip7
    Εγγραφή
    13/03/2007
    Μηνύματα
    148
    ή titanium;

    πείτε γνώμες (το μοτόρι είναι μαύρο)


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	hexacone-iso.png 
Προβολές:	202 
Μέγεθος:	96,8 KB 
ID:	118972

  14. #44
    Φώτησε μας Θεέ Απόλλωνα!! Το avatar του/της CBF - HRC
    Εγγραφή
    27/11/2007
    Μηνύματα
    86

    Καλημέρα φίλε μου , εγώ προσωπικά έχω μεγάλη αδυναμία στο τιτάνιο , και θα σου πρότεινα την τιτανίου , και θα κάνει και όμορφη αντίθεση με την μαύρη μοτο.
    εγώ στο δικό μου cbf600s του 2004 έβαλα μια της Nikko Racing τιτανίου και είναι απίστευτη με χρώμα μοτο γκρι-μπλε δελφινιού
    CBF 600S - HRC

  15. #45
    Κι εγώ γενικά προτιμώ το τιτάνιο αλλά στη συγκεκριμένη δεν μου αρέσει το ότι της έχουν βάλει carbon άκρα, προσωπικά θα διάλεγα την carbon !


Σελίδα 3 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Ερώτηση για αγορά μτχ CBF-600
    από marini στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 25/11/2009, 18:24
  2. Αγορά CBF-600S
    από jusurum στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 28/07/2009, 13:04
  3. Αγορά CBF-600S - Γνώμες
    από ntontos στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 23/12/2008, 11:22
  4. Αγορά καρίνας Cbf 600.
    από javaneze στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 37
    Τελευταίο μήνυμα: 19/05/2007, 12:36
  5. Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 23/10/2006, 15:06

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF