Σελίδα 2 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 85

Θέμα: 230 km/h.......

  1. #16
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sergiosm
    γιατί φταίει 1000000% το αυτοκίνητο;;;;

    Έχεις την εντύπωση ότι μπορούσε να τον δει;;;

    230χλμ/ώρα σημαίνει 63,8 μέτρα το δευτερόλεπτο...

    όταν ξεκίνησε να στρίβει το αυτοκίνητο η μηχανή δεν φαινόταν πουθενά...

    δεν διαβασατε καλα αυτο που εγραψα......βαση του ΚΟΚ φταιει το αυτοκινητο......βαση της λογικης εκανε λαθος αυτος με την μηχανη....και επειδη δεν ξερουμε αν ο δρομος ειχε μεγαλη ορατοτητα,φταιει το αυτοκινητο....πανατα βαση του ΚΟΚ λεω.....

    πιστα δεν εχω μπει ποτε,αλλα φανταζομαι οτι δεν θα βρεις σχεδον ποτε στατικο εμποδιο και θα σκασεις επανω του με πολλα.....


    @Zephyr το κοκκινακι ομως του μοτοσυκλετιστη το ειδες???

  2. #17
    και γ@μω τα μελη Το avatar του/της xampos
    Εγγραφή
    11/03/2007
    Μηνύματα
    1.734
    99 % 100 ειναι νεκρος

  3. #18
    Lord of the Strings Το avatar του/της SPORAKIAS
    Εγγραφή
    26/02/2005
    Μηνύματα
    931
    Αρχικά δημιουργήθηκε από blackbusa
    δεν διαβασατε καλα αυτο που εγραψα......βαση του ΚΟΚ φταιει το αυτοκινητο......βαση της λογικης εκανε λαθος αυτος με την μηχανη....και επειδη δεν ξερουμε αν ο δρομος ειχε μεγαλη ορατοτητα,φταιει το αυτοκινητο....πανατα βαση του ΚΟΚ λεω.....

    πιστα δεν εχω μπει ποτε,αλλα φανταζομαι οτι δεν θα βρεις σχεδον ποτε στατικο εμποδιο και θα σκασεις επανω του με πολλα.....


    @Zephyr το κοκκινακι ομως του μοτοσυκλετιστη το ειδες???
    +636...σε ολα...
    Don't and drive just :a44: and fly

    ο καγκουρας...



  4. #19
    Κάτι θα σκεφθώ Το avatar του/της sergiosm
    Εγγραφή
    01/05/2007
    Μηνύματα
    1.297
    Αρχικά δημιουργήθηκε από blackbusa
    δεν διαβασατε καλα αυτο που εγραψα......βαση του ΚΟΚ φταιει το αυτοκινητο......βαση της λογικης εκανε λαθος αυτος με την μηχανη....και επειδη δεν ξερουμε αν ο δρομος ειχε μεγαλη ορατοτητα,φταιει το αυτοκινητο....πανατα βαση του ΚΟΚ λεω.....

    πιστα δεν εχω μπει ποτε,αλλα φανταζομαι οτι δεν θα βρεις σχεδον ποτε στατικο εμποδιο και θα σκασεις επανω του με πολλα.....


    @Zephyr το κοκκινακι ομως του μοτοσυκλετιστη το ειδες???
    Δεν μιλάω βάσει της λογικής, μιλάω βάσει του ΚΟΚ.

    φυσικά και αυτός που βγαίνει από διασταύρωση σε δρόμο που δεν έχει προτεραιότητα οφείλει να ελέγχξει το δρόμο και να βγει με ασφάλεια.

    Όμως και αυτός που κινείται στο δρόμο (με προτεραιότητα) οφείλει επίσης να τηρεί τον ΚΟΚ, άρα οφείλει να τηρεί το όριο ταχύτητας του δρόμου. δεν ξέρω τί όριο είχε ο συγκεκριμένος δρόμος, αλλά τα 230 είναι τουλάχιστον 100 χιλ πάνω απο το όριο. Αυτό τον καθιστά παραβάτη του ΚΟΚ.

    Συνεπώς έχουμε δύο παραβάσεις:
    α. την παραβίαση της προτεραιότητας και
    β. την παραβίαση της ταχύτητας.

    Για να διαπιστωθεί η υπαιτιότητα θα πρέπει να διαπιστωθεί (κάτι που σαφώς και δεν μπορούμε να πούμε με σιγουριά από το βίντεο, παρά μόνο να εικάσουμε) ποια από τις δύο πράξεις ή καλύτερα σε ποιο βαθμό κάθε μία απο τις παραβάσεις αυτές ευθύνεται - προκάλεσε το ατύχημα
    Με άλλα δηλαδή λόγια αν υποθέσουμε ότι εξέλιπε κάποια απο αυτές θα είχε προκληθεί το ατύχημα;
    Είναι σίγουρο ότι αν το αυτοκίνητο δεν είχε διασχίσει το δρόμο δεν θα είχε γίνει
    Είναι ομως επίσης σχεδόν βέβαιο ότι αν η μηχανή πήγαινε με μικρότερη (νόμιμη) ταχύτητα το αυτοκίνητο θα την είχε δει και προφανώς δεν θα διέσχιζε το δρόμο. Το ότι δεν την είδε δεν οφείλεται απαραίτητα σε έλλειψη προσοχής. Σκεφτείτε απλά τον όγκο της μηχανής και το γεγονός ότι με 230 χλμ/ώρα, καλύπτει 63,8 μέτρα το δευτερόλεπτο. Είστε σίγουροι ότι θα την βλέπατε;;;

    Το γεγονός δηλαδή ότι η μηχανή παραβίασε και αυτή τον ΚΟΚ την καθιστά κατ' αρχήν συνυπαίτια. Βέβαια, όπως είπα και παραπάνω δεν ξέρουμε ακριβώς πώς έγινε, οπότε δεν μπορούμε να ξέρουμε με σιγουριά ποιος είναι υπαίτιος και σε ποιο βαθμό.

    Το μόνο σίγουρο όμως είναι ότι απο την πρώτη ματιά δεν μπορούμε να πούμε ότι φταίει μόνο το αυτοκίνητο.



  5. #20
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sergiosm
    Δεν μιλάω βάσει της λογικής, μιλάω βάσει του ΚΟΚ.

    φυσικά και αυτός που βγαίνει από διασταύρωση σε δρόμο που δεν έχει προτεραιότητα οφείλει να ελέγχξει το δρόμο και να βγει με ασφάλεια.

    Όμως και αυτός που κινείται στο δρόμο (με προτεραιότητα) οφείλει επίσης να τηρεί τον ΚΟΚ, άρα οφείλει να τηρεί το όριο ταχύτητας του δρόμου. δεν ξέρω τί όριο είχε ο συγκεκριμένος δρόμος, αλλά τα 230 είναι τουλάχιστον 100 χιλ πάνω απο το όριο. Αυτό τον καθιστά παραβάτη του ΚΟΚ.

    Συνεπώς έχουμε δύο παραβάσεις:
    α. την παραβίαση της προτεραιότητας και
    β. την παραβίαση της ταχύτητας.

    Για να διαπιστωθεί η υπαιτιότητα θα πρέπει να διαπιστωθεί (κάτι που σαφώς και δεν μπορούμε να πούμε με σιγουριά από το βίντεο, παρά μόνο να εικάσουμε) ποια από τις δύο πράξεις ή καλύτερα σε ποιο βαθμό κάθε μία απο τις παραβάσεις αυτές ευθύνεται - προκάλεσε το ατύχημα
    Με άλλα δηλαδή λόγια αν υποθέσουμε ότι εξέλιπε κάποια απο αυτές θα είχε προκληθεί το ατύχημα;
    Είναι σίγουρο ότι αν το αυτοκίνητο δεν είχε διασχίσει το δρόμο δεν θα είχε γίνει
    Είναι ομως επίσης σχεδόν βέβαιο ότι αν η μηχανή πήγαινε με μικρότερη (νόμιμη) ταχύτητα το αυτοκίνητο θα την είχε δει και προφανώς δεν θα διέσχιζε το δρόμο. Το ότι δεν την είδε δεν οφείλεται απαραίτητα σε έλλειψη προσοχής. Σκεφτείτε απλά τον όγκο της μηχανής και το γεγονός ότι με 230 χλμ/ώρα, καλύπτει 63,8 μέτρα το δευτερόλεπτο. Είστε σίγουροι ότι θα την βλέπατε;;;

    Το γεγονός δηλαδή ότι η μηχανή παραβίασε και αυτή τον ΚΟΚ την καθιστά κατ' αρχήν συνυπαίτια. Βέβαια, όπως είπα και παραπάνω δεν ξέρουμε ακριβώς πώς έγινε, οπότε δεν μπορούμε να ξέρουμε με σιγουριά ποιος είναι υπαίτιος και σε ποιο βαθμό.

    Το μόνο σίγουρο όμως είναι ότι απο την πρώτη ματιά δεν μπορούμε να πούμε ότι φταίει μόνο το αυτοκίνητο.



    σωστο....αρα μενουμε μονο στο γεγονος......


    υ.γ.αν και το αυτοκινητο εμπαινε απο κεντρικο δρομο με προτερεοτητα σε εναν χωρις.....

  6. #21
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.083
    Το βασικότερο όλων είναι οτι σε μια σύγκρουση αυτοκινήτου με μηχανή με τέτοια ταχύτητα είναι όλοι νεκροί επειδή ο οδηγός της μηχανής ένανε μια μαλακία.

  7. #22
    Κάτι θα σκεφθώ Το avatar του/της sergiosm
    Εγγραφή
    01/05/2007
    Μηνύματα
    1.297
    Αρχικά δημιουργήθηκε από blackbusa
    σωστο....αρα μενουμε μονο στο γεγονος......


    υ.γ.αν και το αυτοκινητο εμπαινε απο κεντρικο δρομο με προτερεοτητα σε εναν χωρις.....

    πράγματι,

    το μεγαλύτερο όμως πρόβλημα, κατά την άποψή μου, είναι ότι αυτά τα περιστατικά δεν γίνονται παράδειγμα προς αποφυγή και πολλοί συνεχίζουν να οδηγούν με την ταυτότητα στο στόμα (το ίδιο βέβαια ισχύει και για πολλούς οδηγούς αυτοκινήτων)

  8. #23
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
    Το βασικότερο όλων είναι οτι σε μια σύγκρουση αυτοκινήτου με μηχανή με τέτοια ταχύτητα είναι όλοι νεκροί επειδή ο οδηγός της μηχανής ένανε μια μαλακία.

    στο βιντεακι ο μονος που απεβιωσε ειναι ο οδηγος της μηχανης.....ποσες φορες ομως παλι αυτοι που την παθαινουν ειναι οι οδηγοι την μηχανων χωρις να φταινε....???99% θα πω εγω......

    υ.γ. ρε την ζαντα του αυτοκινητου την ειδατε???

  9. #24
    Αρχικά δημιουργήθηκε από blackbusa
    στο βιντεακι ο μονος που απεβιωσε ειναι ο οδηγος της μηχανης.....ποσες φορες ομως παλι αυτοι που την παθαινουν ειναι οι οδηγοι την μηχανων χωρις να φταινε....???99% θα πω εγω......

    υ.γ. ρε την ζαντα του αυτοκινητου την ειδατε???


    Πέθανε τελικά;
    Fortis Fortuna Adiuvat

  10. #25
    TL1000S....ΜΑΣ ΤΕΛΕΙΩΣΕ Το avatar του/της kostom
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    663
    Αρχικά δημιουργήθηκε από blackbusa
    υ.γ. ρε την ζαντα του αυτοκινητου την ειδατε???
    Την ζάντα του R1 την είδατε?????

  11. #26
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.083
    Μην κάνετε διαχωρισμό αυτοκινήτου μοτοσυκλέτας σε αυτές τις περιπτώσεις.
    Νομίζεται οτι θα μπορούσατε να αντιληφθείτε ένα αυτοκίνητο που πάει με 230 αν βγαίνατε σε δρόμο με ορατότητα ας πούμε ενα χιλιόμετρο?
    Προσωπικά δυσκολεύομαι, και επείσης έχω παρατηρήσει οτι τα πράγματα γίνονται δυσκολότερα οταν πρόκειται για μηχανή που είναι μικρότερες σε όγκο και ειδικά οταν έχουν αναμμένα τα φώτα.

  12. #27
    TL1000S....ΜΑΣ ΤΕΛΕΙΩΣΕ Το avatar του/της kostom
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    663
    Αρχικά δημιουργήθηκε από project.breeze
    Πέθανε τελικά;
    Ίσως και πρίν τρακάρει με το AUDI

  13. #28
    ποσες φορες ομως παλι αυτοι που την παθαινουν ειναι οι οδηγοι την μηχανων χωρις να φταινε
    και ειπε πως δεν "εφταιγε" ο οδηγος της μηχανης?Οταν υπερβεινεις το οριο ταχυτητας δεν φταις?Οταν τρεχεις με 200+ ποσο γρηγορα μπορεις να αντιδρασεις και ποσο αυκολα μπορεις να αποφυγεις μια τετοια συγκρουση?

    Εδω μεχρι και η δεξια μποτα του εφυγε!!!Κανενας προστατευτικος εξοπλησμος δεν σε σωζει σε μια τετοια συγκρουση!
    αυτο που εχω να συμπληρωσω εγω ειναι πως ακομα και τα crash tests στα αυτοκινητα γινονται μεχρι 60-80 km/h!!
    Ακομα και με το αμαξι μετα τα 200 εισαι τελειως απροστατευτος!!ουτε παθητικες ουτε ενεργιτηκες ασφαλειες δεν σε σωζουν!
    Συμφωνω πως φταιει το αυτοκηνιτο,αλλα και η μηχανη ειχε παραβιασει τον ΚΟΚ! Αν δεν ετρεχε και πηγαινε στο οριο τοτε θα προλαβεινε να αντιδρασει.
    αν στο δρομο δεν ειχε πεταχτει το αμαξι και υπηρχε κατι αλλο πχ ενα σκοτωμενο ζωο ή πετάγονταν ενα ζώο ή υπηρχε μια μεγαλη τρυπα κτλ,τι θα μπορουσε να κανει ο μοτοσυκλετιστης ωστε να αποφυγει το εμποδιο τρεχοντας με 200+??Ουτε την μανετα του φρενου δεν θα προλαβαινε να ακουμπησει!!

    Παιδια οι δρομοι δεν ειναι πιστες, ολοι το ξερουμε αυτο και ολοι κανουμε τις μαλακιες μας.Μακαρι να υπηρχε οργανωση απο την πολιτεια και να ειχαμε περισσοτερες πιστες να ξεδινουμε
    και να μην ξεσπαμε στους αθλιους δρομου.
    Σας το 'πα ???


    Λαστιχάάάάάάρες !!!


    Πατέρας πια...!

  14. #29
    TL1000S....ΜΑΣ ΤΕΛΕΙΩΣΕ Το avatar του/της kostom
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    663
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
    Το βασικότερο όλων είναι οτι σε μια σύγκρουση αυτοκινήτου με μηχανή με τέτοια ταχύτητα είναι όλοι νεκροί επειδή ο οδηγός της μηχανής ένανε μια μαλακία.
    Δηλαδή σε παρόμοια σύγκρουση με λιγότερα χιλιόμετρα, ας πούμε εντός ορίων
    ταχύτητας σε αυτοκινητόδρομο (130km/h), το αποτέλεσμα θα ήταν διαφορετικό
    για όλους ????

  15. #30
    TL1000S....ΜΑΣ ΤΕΛΕΙΩΣΕ Το avatar του/της kostom
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    663
    Αρχικά δημιουργήθηκε από grigorisr1
    θα συμφονουσα μαζι σου αν υπαρχαν 3-4 πιστες τις προκοπης στιν Ελλαδα αλλα αφου δεν υπαρχουν... βγαζουμε γουστα στο δρομο ...
    Ε αφού βγάζουμε τέτοια γούστα στους δρόμους, δυστυχώς πάντα θα υπάρχουν τέτοια
    AUDI και πάντα θα φτιάχνουμε ξανά και ξανά τέτοια post........

Σελίδα 2 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Service 12000 km
    από skeyos στο forum Kawasaki Z series
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 26/04/2006, 10:24
  2. Απαντήσεις: 23
    Τελευταίο μήνυμα: 30/12/2005, 23:02
  3. Another 1500 km to go...
    από Kostas NL στο forum Ιστορίες του δρόμου
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 18/10/2005, 03:14
  4. 20000 km service
    από MikeG στο forum BMW
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 01/08/2005, 17:21

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF