Σελίδα 29 από 212 ΠρώτοΠρώτο ... 1924252627282930313233343979129 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 421 έως 435 από 3169

Θέμα: GSF 600/650 s Bandit

  1. #421
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της HateNord
    Εγγραφή
    11/08/2007
    Μηνύματα
    167
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Ανδρέας
    Κάγκελα για bandit 650 07 ξέρει κάποιος φίλος που θα βρώ;







    Εδώ




    Τα φέρνει και η ΗΛΙΟΦΙΛ Λεωφ.Αμαρουσίου 19 Λυκόβρυση αλλά δεν νομίζω σε αυτές τις τιμές.

  2. #422
    Ευχαριστώ πολύ.

  3. #423
    Πήγα σήμερα Μιχαλακοπούλου 200 και πήρα κάγκελα givi 98 euro για bandit gsf 650 07.
    Δεν είναι και ότι καλύτερο αλλά παρέχουν μεγάλη προστασία στο μοτέρ.

  4. #424
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    01/09/2002
    Μηνύματα
    102
    Κάπως έτσι είναι ετοιμοπόλεμο για camping. Από τον Πεντάλοφο Κοζάνης, πηγαίνοντας για Πάργα. Τα λέμε...


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	moto.jpg 
Προβολές:	535 
Μέγεθος:	65,4 KB 
ID:	109365

  5. #425
    Ερώτηση 1η, γιατί τα Givi δεν είναι ότι καλύτερο; Ίσα ίσα που αν κατάλαβα καλά, η καινούρια έκδοση πιάνει στις βάσεις του μοτέρ και όχι στη σωλήνα του πλαισίου, πράγμα σαφώς πιο ασφαλές σε πτώση. Τα Givi είναι και τα μόνα που δείχνουν να πιάνουν τα καπάκια του μοτέρ από χαμηλά... Στα έβαλαν ή θα τα βάλεις μόνος σου;

    Ερώτηση 2η, οι πλαϊνές είναι οι K33 με το ανοιγόμενο καπάκι με το συνδυασμό;

    edit: άκυρο, τις βρήκα Givi E41 - KEYLESS - MONOKEY®

  6. #426
    Τίς έβαλα μόνος μου.
    Πρώτα έβαλα τήν δεξιά [ οδηγώντας ] και μετά την αριστερή.
    Εάν έβαζα πρώτα την αριστερή δεν θα μπορούσα μετά να αλλάξω την βίδα της βάσης του μοτέρ.


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	dsc01498.jpg 
Προβολές:	514 
Μέγεθος:	44,1 KB 
ID:	109446

  7. #427

  8. #428

  9. #429
    με 'γειά και αχρείαστα να 'ναι!!! Τελικά πάλι στο πλαίσιο πιάνουν... Μετά από τόσους μήνες και ακόμα να αποφασίσω αν θέλω κάγκελα η μανιτάρια. Πάντως είναι όμορφα αυτά!

  10. #430
    Αποψή μου βάλε κάγκελα γιατί το ένα άκρο πιάνει στήν βάση του μοτέρ.
    Και οποσδήποτε είναι καλύτερα απο τα μανιτάρια που πιάνουν σε ένα μόνο σημείο .

  11. #431
    Καλησπέρα σε όλους,

    το topic που έχετε ανοίξει είναι φανταστικό και υπάρχει πολύ πληροφορία για όποιον τον ενδιαφέρει η συγκεκριμένη μηχανή (αν και έχω άγνωστες λέξεις).

    Αν και παραδοσιακά καβαλάω on-off τώρα που πλησιάζει ο καιρός να αλλάξω το kle, μου ήρθε στην τρέλα να πάρω street.

    Το bandit μου αρέσει πάρα πολύ σε σχέση με τον ανταγωνισμό, οι απόλυτες επιδόσεις δεν μου λένε και πολλά πράγματα σε σχέση με τον ανταγωνισμό, και η τιμή του είναι χαμηλότερη σε σχέση με τον ανταγωνισμό (αλήθεια πόσο έχει καινούριο το υδρόψυκτο S?).

    Είδα σε κάποιες φωτογραφίες εδω https://www.metisse.de/index.php?id=2580&L=1, ότι παίζει ποδιά για τον κινητήρα και λασπωτήρας για την πίσω ρόδα.
    Η καρίνα που πωλείται είναι μόνο για μούρη ή προστατεύει τα παπούτσια από τον βρεχμένο δρόμο?
    Αντιστοιχο ερώτημα έχω και για τον λασπωτήρα. Είναι για να μην λερώνεται ο συνεπιβατης ή η μηχανή?

    Και κάτι τελευταίο και μάλλον δύσκολο. Αυτη την στιγμή το μόνο αρνητικό που μπορώ να βρω είναι η θέση της εξάτμισης. Φοβάμαι ρε παιδιά εκεί που είναι, για το πόδι της κοπέλας μου.
    Υπαρχει κάποια λύση ή κάποια προστασία ή οτιδήποτε?

  12. #432
    Εκνευριστικο μελος Το avatar του/της Band(age)it
    Εγγραφή
    09/01/2007
    Μηνύματα
    312
    Αρχικά δημιουργήθηκε από kkaragiannis
    (αλήθεια πόσο έχει καινούριο το υδρόψυκτο S?).
    6 χιλιαρικα

    Αρχικά δημιουργήθηκε από kkaragiannis
    Αυτη την στιγμή το μόνο αρνητικό που μπορώ να βρω είναι η θέση της εξάτμισης. Φοβάμαι ρε παιδιά εκεί που είναι, για το πόδι της κοπέλας μου.
    Υπαρχει κάποια λύση ή κάποια προστασία ή οτιδήποτε?
    Να κατεβαινει απο αριστερα
    εχω καψει ηδη 2
    - Omnia mea mecum porto -

  13. #433
    Νόμιζα ότι η τιμη 6000 ίσχυε για τις αερόψυκτες που είχαν μείνει σε stock. Μπράβο στην suzuki που δίνει σε αυτη την τιμή και το καινούριο μοντέλο(αν και νομίζω οτι αν πουλιόταν σαν τρελή θα κόστιζε παραπάνω, αλλά τες πα μας βολεύει). Να υποθέσω χωρίς ABS.

    To πρόβλημα δεν είναι αν θα καταβαίνει από δεξιά. Αλλά και ένα απλό πέσιμο της μηχανής στο ξεπαρκάρισμα πχ μπορεί να αποδειχτεί σοβαρό με την εξάτμιση πάνω από το πόδι του συνεπιβάτη.

    Δεν υπάρχει κάποια λύση ακόμα και extreme, ε?

  14. #434
    Αρχικά δημιουργήθηκε από kkaragiannis
    Καλησπέρα σε όλους,

    το topic που έχετε ανοίξει είναι φανταστικό και υπάρχει πολύ πληροφορία για όποιον τον ενδιαφέρει η συγκεκριμένη μηχανή (αν και έχω άγνωστες λέξεις).

    Είδα σε κάποιες φωτογραφίες εδω https://www.metisse.de/index.php?id=2580&L=1, ότι παίζει ποδιά για τον κινητήρα και λασπωτήρας για την πίσω ρόδα.

    Η καρίνα που πωλείται είναι μόνο για μούρη ή προστατεύει τα παπούτσια από τον βρεχμένο δρόμο?
    Αντιστοιχο ερώτημα έχω και για τον λασπωτήρα. Είναι για να μην λερώνεται ο συνεπιβατης ή η μηχανή?

    Φοβάμαι ρε παιδιά εκεί που είναι, για το πόδι της κοπέλας μου.
    Καλησπέρα και σε εσένα!

    Ας ξεκινήσω από το τελευταίο που είναι και πιο σημαντικό, η δικιά μου άσχετη εντελώς από μοτοσικλέτα, δεν κάηκε τόσο καιρό. Το μόνο πρόβλημα είναι αν δεν προσέξει πως πατάει στο μαρσπιέ μήπως της κάψει κανένα πλαστικό τακούνι... Εννοείται ότι δεν ανεβαίνει/κατεβαίνει από τη μεριά της εξάτμισης, εκτός και αν είναι δίμετρη και φτάνει άνετα το πόδι κάτω και μακριά από την εξάτμιση. Η άλλη λύση είναι να αλλάξεις την εξάτμιση με aftermarket τιτανίου, μετά δε θα ξανακαεί τίποτα ποτέ.

    Η καρίνα υποτίθεται ότι προσδίδει σταθερότητα σε υψηλές ταχύτητες και προστατεύει και λίγο το μοτέρ από το λάσπωμα αν κινηθείς σε βρώμικο/βροχερό δρόμο. Η metisse έχει και ολόκληρο κάτω fairing για το bandit, πανέμορφο για το παλιό 600άρι και απλά καλό για το 650, που προστατεύει και τη μοτοσικλέτα και τον αναβάτη από λάσπες/νερά και αέρα στο ταξίδι. Η απόλυτη προστασία βρίσκεται μόνο σε σκούτερ με καλή ποδιά, δυστυχώς η ευτυχώς.

    Ο λασπωτήρας προστατεύει το πίσω αμορτισέρ από τα λερώματα, όπως επίσης μειώνει και το λέρωμα των πατζακιών αναβάτη/συνεπιβάτη γιατί δεν πετάει ο τροχός νερά στο undertray. Υπάρχει και επέκταση του εμπρός φτερού προς τα κάτω για να μη λερώνεται και το μοτέρ/λαιμοί εξάτμισης.

    Για όποια άγνωστη λέξη, ρώτα μας!

  15. #435
    Εκνευριστικο μελος Το avatar του/της Band(age)it
    Εγγραφή
    09/01/2007
    Μηνύματα
    312
    Αρχικά δημιουργήθηκε από kkaragiannis
    Νόμιζα ότι η τιμη 6000 ίσχυε για τις αερόψυκτες που είχαν μείνει σε stock. Μπράβο στην suzuki που δίνει σε αυτη την τιμή και το καινούριο μοντέλο(αν και νομίζω οτι αν πουλιόταν σαν τρελή θα κόστιζε παραπάνω, αλλά τες πα μας βολεύει). Να υποθέσω χωρίς ABS.

    To πρόβλημα δεν είναι αν θα καταβαίνει από δεξιά. Αλλά και ένα απλό πέσιμο της μηχανής στο ξεπαρκάρισμα πχ μπορεί να αποδειχτεί σοβαρό με την εξάτμιση πάνω από το πόδι του συνεπιβάτη.

    Δεν υπάρχει κάποια λύση ακόμα και extreme, ε?

    6000 κανει οσο ακριβως και το αεροψυκτο..
    χωρις abs ναι..

    Η εξατμιση ειναι κατω απο το ποδι του συνεπιβατη , ουτε καν παραλληλα. Οταν λες απλο πεσιμο πως το εννοεις?

    "Extreme" λυση ειναι να βαλεις μια ανθρωπινη εξατμιση και οχι τον εργοστασιακο θερμοσιφωνα..
    - Omnia mea mecum porto -

Παρόμοια θέματα

  1. καταναλωση gsf 600s
    από salivaras στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 26/03/2008, 20:28
  2. fazer 600 ή v-strom 650 ή bandit?
    από al6s στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 16/06/2007, 06:22
  3. Repair Manual Transalp 600-650 & Africa 650-750
    από tifozif1 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 28
    Τελευταίο μήνυμα: 12/10/2005, 12:01

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF