...Άντες, πάλι τσόντα θα δούμε...![]()
DesmomizeD ...λέμε.
![]()
Ο Casey Stoner έφτασε στην 10η φετινή του νίκη διατηρώντας την μονοτονία στο φετινό πρωτάθλημα
O Aυστραλός πρωταθλητής Casey Stoner, πήρε ακόμη μια καθαρή νίκη στη Μαλαισία και έγινε ο δεύτερος αναβάτης, μετά τον Dani Pedrosa, που καταφέρνει να κερδίσει στην Μαλαισία και στις τρείς κατηγορίες. Ο αγώνας ήταν τυπικός Stoner. Ο Αυστραλός μπήκε μπροστά και έμεινε εκεί μέχρι το τέλος, ελέγχοντας πλήρως τον ρυθμό. Πολύ καλή εμφάνιση πραγματοποίησε ο Marco Melandri, με την Gresini Honda. Ο Ιταλός έδωσε τον καλύτερο του εαυτό, πάλεψε με τους Pedrosa και De Puniet, και δικαιώθηκε ανεβαίνοντας για τρίτη φορά φέτος στο βάθρο. Με αυτό τον τρόπο έστειλε και ένα μήνυμα στο μελλοντικό teammate του στην Ducati ότι θα είναι δύσκολος αντίπαλος. Στην τελευταία θέση του βάθρου περιορίστηκε ο Dani Pedrosa με την εργοστασιακή Honda Repsol. Ο Ισπανός ήταν ο πρώτος αναβάτης με Michelin, τα οποία λειτούργησαν πολύ καλά στις ιδιαίτερες συνθήκες της Μαλαισίας. Το μόνο θετικό για τον Pedrosa, που διαμαρτυρήθηκε στην ομάδα του για προβλήματα ταλαντώσεων στο μπροστινό της μοτοσικλέτας του, ήταν ότι έκοψε κάποιους βαθμούς από τον Valentino Rossi στην μάχη που έχουν οι δύο τους για την δεύτερη θέση της κατάταξης. Ας δούμε όμως τι έγινε στον σημερινό αγώνα.
Μονοτονία
Την εκκίνηση παίρνει ο Stoner, άλλα πίσω του έχει τον Pedrosa, ενώ και ο De Puniet ξεκινάει δυνατά. Ο Rossi μένει στιγμιαία στην 11η θέση, άλλα αμέσως επιτίθεται και ανεβαίνει στην 7η θέση. Ο Anthony West έχει κάνει άκυρη εκκίνηση και πρέπει να κάνει διέλευση από τα pit, το οποίο και πραγματοποιεί στον 5ο γύρο. Μπροστά έχει δημιουργηθεί ένα group από τέσσερις αναβάτες οι οποίοι έχουν θέσει έναν τρελό ρυθμό στον αγώνα. Ο Stoner οδηγεί, ενώ πίσω του ο Pedrosa με τον Melandri έχουν τη δική τους μάχη. Ο De Puniet έχει μείνει λίγο πίσω, ενώ ο Elias έχει αρχίσει να πιέζει τον Rossi στην 5η θέση. Στον 10ο γύρο ο Melandri δείχνει να έχει πρόβλημα με τα ελαστικά του και ο Pedrosa αρχίζει να τον καταδιώκει. Πιο πίσω ο Hayden έχει ανεβάσει τον ρυθμό του και προσπαθεί να περάσει τον Elias, άλλα χάνει τα φρένα στην τελευταία στροφή και βγαίνει στην αμμοπαγίδα. Ευτυχώς ξαναμπαίνει στην πίστα άλλα πλέον βρίσκεται στην 10η θέση. Μάχη έχουμε και για την 7η θέση, με τους δύο ομόσταβλους της Suzuki, Hopkins και Vermeulen να εναλλάσσουν θέσεις συνεχώς. Τα πράγματα στην κορυφή δεν μεταβάλλονται, με τον Stoner να γράφει τον ταχύτερο γύρο, σπάζοντας το ρεκόρ πίστας που είχε από πέρσι ο Loris Capirossi. Στον τελευταίο γύρο δεν αλλάζει κάτι, με τον Stoner να παίρνει τη νίκη και τους Melandri και Pedrosa να συμπληρώνουν το βάθρο.
Τα ελαστικά δούλεψαν
Ο Valentino Rossi έκανε πολύ κακή εκκίνηση και έμεινε στον πρώτο γύρο 11ος. Αμέσως όμως ανέκαμψε και κέρδισε κάποιες θέσεις που τον έφεραν να παλεύει με τον Toni Elias. Το περίεργο ήταν ότι ο αναβάτης της Yamaha άρχισε να γράφει πολλούς γρήγορους γύρους στο δεύτερο μισό του αγώνα, κάτι που τα ελαστικά της Michelin δεν μας έχουν συνηθίσει. Αυτό έδωσε την ευκαιρία στον Ιταλό να πιέσει όσο μπορούσε για να φτάσει τον Randy De Puniet, άλλα δεν τα κατάφερε. Οι δηλώσεις του «Γιατρού» πάντως δεν έριξαν λάδι στη φωτιά και απλά ανέφερε ότι τα ελαστικά του λειτούργησαν καλά. Καταπληκτική επίδοση από τον Randy De Puniet, ο οποίος τερμάτισε στη 4η θέση. Το σημαντικότερο δεν είναι όμως η θέση του, άλλα η συνέπεια στο γυρολόγιο του, που του έδωσε την δυνατότητα να μείνει σε όλο τον αγώνα κολλημένος στο group τω πρωτοπόρων. Ο Γάλλος είχε μια δύσκολη στιγμή στα μέσα του αγώνα, όταν έχασε το πίσω μέρος της Kawasaki του και αναγκάστηκε να υποχωρήσει πίσω από τον Marco Melandri. Το μόνο σίγουρο είναι ότι ο De Puniet, με αυτές τις εμφανίσεις της Kawasaki θα έχει μετανιώσει που επέλεξε να φύγει από την ομάδα για την LCR Honda.
Ο Toni Elias πραγματοποίησε πολύ καλή εμφάνιση και κατάφερε να τερματίσει στην 6η θέση. Ο Ισπανός δεν έχει βρει ομάδα για την επόμενη χρονιά, κάτι που μάλλον τον έχει κινητοποιήσει και αποδεικνύεται στις πίστες. Τα δύο Suzuki είχαν την δική τους μάχη στην Μαλαισία, με τον Chris Vermeulen να βγαίνει ο κερδισμένος της μάχης. Ο Αυστραλός πιέστηκε πολύ από τον teammate του άλλα τελικά κράτησε την ψυχραιμία του και έμεινε στην 7η θέση. Παρόλα αυτά στους τελευταίους αγώνες η Suzuki δεν έχει κάνει τις εμφανίσεις που μας έχει συνηθίσει, μένοντας αρκετά πίσω σε πίστες που θα φαινόταν να έχει πλεονέκτημα. Την πρώτη δεκάδα έκλεισαν οι δύο Αμερικανοί Nicky Hayden και Colin Edwards, με τον αναβάτη της Repsol Honda να έχει μια έξοδο στα μέσα του αγώνα και υποχωρεί από την 6η θέση στην 10η.
Άτυχος στάθηκε για έναν ακόμη αγώνα ο Anthony West. Ο Αυστραλός ξεκίνησε πολύ δυνατά και όπως στην Ιαπωνία βρέθηκε να παλεύει για το βάθρο. Η λανθασμένη εκκίνηση που έκανε όμως τον ανάγκασε να κάνει απλή διέλευση από τα pit, με αποτέλεσμα να χάσει την 5η θέση που κράταγε μέχρι τότε και να πέσει στην 15η. Καλή κρίνεται η απόδοση του Nobuatsu Aoki, ο οποίος με την καινούρια GSV-R τερμάτισε στην 13η θέση, ενώ ο Loris Capirossi έμεινε εκτός δεκάδας.
![]()
"If you paid me a million dollars I couldn't have gone any faster" - Colin Edwards....
Δυστυχώς δεν βλέπεται πια το gp. Μέχρι και η F1 που παίζει αυτή τη στιγμή έχει πολύ μεγαλύτερο ενδιαφέρον!
:ZZZ:
και επιτέλους κύριε Διατσίδη ΕΛΕΟΣ με το περιοδικό το Motogp world.... ΜΑΣ ΤΑ ΕΧΕΤΕ ΚΑΝΕΙ ΚΟΤΡΩΝΕΣ!!
Θάνος..
Το Motogp έχει αρχίσει να F1ιζει επικίνδυνα. Η F1 έχει πιο πολυ ενδιαφέρον , αυτή τη στιγμή γίνονται όργια (για τα δεδομενα της F1) στον τελευταίο αγώνα.Αρχικά δημιουργήθηκε από Θάνος
Δυστυχώς δεν βλέπεται πια το gp. Μέχρι και η F1 που παίζει αυτή τη στιγμή έχει πολύ μεγαλύτερο ενδιαφέρον!
:ZZZ:
και επιτέλους κύριε Διατσίδη ΕΛΕΟΣ με το περιοδικό το Motogp world.... ΜΑΣ ΤΑ ΕΧΕΤΕ ΚΑΝΕΙ ΚΟΤΡΩΝΕΣ!!
Μπορει να εχετε και δικιο, μονο που η εξελιξη τεχνολογικα της μοτοσυκλετας αρχιζει τωρα πλεον και αυτη τη φορα η τεχνολογια θα παει πραγματικα μακρια εν καιρο βεβαια αλλα αρκετα πιο συντομα απο το παρελθον, ειδικα θεμα ασφαλειας σιγουρα θα υπαρξει δραματικη βελτιωση, οπως και απο την συνολικη ταχυτητα (οχι τελικη, αλλα σαν δυνατοτητα)... το "θεαμα" μαλλον θα ειναι αλλου ειδους, σιγουρα κατι κοντα σε F1 και πρωτοτυπα τετρατροχα... (καλως η κακως)
τα πανω κατω εφερε παλι η Ντουντουκα, οπως και τοτε με την 916 και τα SBK...
Και αφού πολλάκις εφόρευσων αυτων... Το πρωτάθλημα έγινε βαρετόν...
Αλλά αυτοί συνέχησων να φορούν αυτών και παρά τας δικαιολογίας των, ξεκόλιασών και κάθε τίτλων κέρδισων...
Μαλάκίαν να το κερδίζουν οι λίγοι , απο παραγωγή 30000 ετησίως...
Αλλά δεν σας χάλασε...
Ναι ρε το πρωτάθλημα έγινε βαρετό!!! Στείλτε ένα mail στον Γιασπωνα να κάνει κανένα μηχανάκι της προκοπής...
Ταδιάλα!!!
![]()
![]()
Δεν είναι μόνο το πρωτάθλημα βαρετό, αλλά και οι ίδιες και ίδιες απαντήσεις...
Να κάνετε ένα γκάλοπ να σας πούνε πόσοι ξέρουν ή θυμούντε ποιος πρωτοπόρος πρωτοχρησιμοποίησε τον V κινητήρα στους αγώνες και μετά να σας πούνε πόσοι ξέρουν και θυμούντε τους Schwantz, Rainey, Doohan και τις κόντρες τους!
Είμαστε φίλοι του αθλήματος και του θεάματος, όχι των pits. Η εξέλιξη θα προχωράει πάντα αλλιώς θα μέναμε ακόμα σε σπηλιές... who gives a fuck. Δείτε τους αγώνες που γίνονται στο χιόνι με τα καρφιά στα λάστιχα και κάτι μηχανές που μοιάζουν να ήρθαν από την εποχή του πολέμου και πείτε μας αν είναι 100 φορές θεαματικότερες από τα φετινά gp.
Θάνος..
Μην είμαστε υπερβολικοί.
Μια χαρά είναι το πρωτάθλημα.
Μπας και γουστάρετε πλασματικό συναγωνισμό F1?
H ducati έβγαλε πύραυλο φέτος της κάθησαν και τα λάστιχα το πήρε.
Ας κάτσουν οι υπόλοιποι να φτιάξουν γρήγορα μηχανάκια.
Οχι και να γίνουμε "ενιαίο" όπως στην F1.
Ναι έχετε δίκιο. Ήταν ένα τίγκα ενδιαφέρον πρωτάθλημα... Μια χαρά λέμε!Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
Μην είμαστε υπερβολικοί.
Μια χαρά είναι το πρωτάθλημα.
Μπας και γουστάρετε πλασματικό συναγωνισμό F1?
H ducati έβγαλε πύραυλο φέτος της κάθησαν και τα λάστιχα το πήρε.
Ας κάτσουν οι υπόλοιποι να φτιάξουν γρήγορα μηχανάκια.
Οχι και να γίνουμε "ενιαίο" όπως στην F1.
:ZZZ: :ZZZ:
Θάνος..