Σελίδα 162 από 195 ΠρώτοΠρώτο ... 62112152157158159160161162163164165166167172 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 2.416 έως 2.430 από 2924

Θέμα: JAPAN Vs. EUROPE ΙΙ

  1. #2416
    big boned μέλος Το avatar του/της cartman
    Εγγραφή
    26/05/2007
    Μηνύματα
    392
    Αρχικά δημιουργήθηκε από grigorisr1
    παλι πιο πολυ ροπη εχει το yamaha ασε που ειναι πανερμορφο μπροστα στο χαρλευ και το μπουελ
    +1
    Chris

  2. #2417
    Μόνιμα Τσαντισμένο Μέλος Το avatar του/της Nikker
    Εγγραφή
    03/07/2007
    Μηνύματα
    53
    Πότε σύγκρινα τον επαγγελματία ρε άνθρωπε?

    Η φάση έχει ως εξής:

    Japanophille:
    "Βέβαια...μόνο τα γιαπωνέζικα κάνουνε σούζες και τα λοιπά"

    Nikker:
    "Κοίτα το ρεκόρ στο γκίνες μεγαλύτερου endo στο γκίνες ποιός το έχει!!!"

    Cartman:
    "Είναι επαγγελματίας...δεν μετράει".

    Τα βιντεάκια με τα τρακαρίσματα θα τα ποστάρω ως αντίδραση στον Saki που βάζει 3 βίντεο ξανά και ξανά...και πίστεψε με...έχου ΠΟΛΎ γέλιο!!!
    Επιστημονική έρευνα απέδειξε πως άμα τα Γιατονπουτσονέζικα φορούσανε κανά marzocchi, τα ατυχήματα θα μειωνόντουσαν κατά 98%!!!

  3. #2418
    big boned μέλος Το avatar του/της cartman
    Εγγραφή
    26/05/2007
    Μηνύματα
    392
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stradas


    γεια σου ρε καρμαν...


    ωραιο το bandit ρε συ...


    ...με ωραιο μπροστινο...


    ...ιδιο με αυτο που εχει στα παπια...
    Καλά σίγουρα με 6000Ε δεν παίρνεις και ότι καλύτερο, αλλά σε τεστ που διάβασα το μηχανάκι κοιτάει στα ίσα τον ανταγωνισμό ΠΑΝΤΟΥ: δυναμη, ασφάλεια, ταξίδι κ.τ.λ.

    Δεν πρότεινες κάτι ανάλογο από Ευρώπη όμως και στα ανάλογα λεφτά...

    Chris

  4. #2419
    νικκερ σουζες με 50χλμ κανουν και τα παπακια και σκουτερ 50 κυβικα


    αμα εισαι στα 100χλμ νικκερ και δωσεις μια ξερογκαζια ερχετε σουζα το χαρλευ ? ι απλα κανει θοριβο και καθεται στο ιδιο σημειο :rotflmao:

  5. #2420
    Αρχικά δημιουργήθηκε από cartman
    Καλά σίγουρα με 6000Ε δεν παίρνεις και ότι καλύτερο, αλλά σε τεστ που διάβασα το μηχανάκι κοιτάει στα ίσα τον ανταγωνισμό ΠΑΝΤΟΥ: δυναμη, ασφάλεια, ταξίδι κ.τ.λ.

    Δεν πρότεινες κάτι ανάλογο από Ευρώπη όμως και στα ανάλογα λεφτά...


    για αλλη μια φορα japan φτηνο και καλο

  6. #2421
    Μόνιμα Τσαντισμένο Μέλος Το avatar του/της Nikker
    Εγγραφή
    03/07/2007
    Μηνύματα
    53
    To καλό τώρα που το είδες.....
    ααα ναι στο ότι είναι made in japan...σωστά σωστά...

    Ε πάρτε το ρε παιδιά αφού είναι καλό...βγάζει και 85 άλογα στις 12000 στροφές...όσο και το Superfour 400... αλλά με λιγότερο σασί...
    Επιστημονική έρευνα απέδειξε πως άμα τα Γιατονπουτσονέζικα φορούσανε κανά marzocchi, τα ατυχήματα θα μειωνόντουσαν κατά 98%!!!

  7. #2422
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Nikker
    To καλό τώρα που το είδες.....
    ααα ναι στο ότι είναι made in japan...σωστά σωστά...

    Ε πάρτε το ρε παιδιά αφού είναι καλό...βγάζει και 85 άλογα στις 12000 στροφές...όσο και το Superfour 400... αλλά με λιγότερο σασί...

    ρε ειναι φτηνο??? εχει γκαζι σε παει οπου θες.. μπαντες κανει σουζες κανει στριβει τι αλλο θες ??


    φαγωθηκες με τι στροφες ρε νικκερ

    πανε παρε ενα supermotard μονοκιλινδρο αμα θες να εχει ροπες 100 κιλα 60 αλογα τι αλλο θες?



  8. #2423
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stradas
    Εγγραφή
    08/06/2006
    Μηνύματα
    255
    Αρχικά δημιουργήθηκε από cartman
    Καλά σίγουρα με 6000Ε δεν παίρνεις και ότι καλύτερο, αλλά σε τεστ που διάβασα το μηχανάκι κοιτάει στα ίσα τον ανταγωνισμό ΠΑΝΤΟΥ: δυναμη, ασφάλεια, ταξίδι κ.τ.λ.

    Δεν πρότεινες κάτι ανάλογο από Ευρώπη όμως και στα ανάλογα λεφτά...

    Τωρα μιλας σωστα!!!

    Δεν παιρνεις και οτι καλυτερο...

    Απο ευρωπη, παρε shiver με 7500, εχει διαφορα στα λεφτα, το ξερω, αλλα εχει ακομα μεγαλυτερη διαφορα στο ΤΙ ΠΑΙΡΝΕΙΣ...

    Life is not a journey to the grave with the intention of arriving safely in a pretty and well preserved body;
    but rather to slid in broadside, thoroughly used up, totally worn out, and loudly proclaiming:
    "WOW...WHAT A RIDE!!!"

  9. #2424
    Μόνιμα Τσαντισμένο Μέλος Το avatar του/της Nikker
    Εγγραφή
    03/07/2007
    Μηνύματα
    53
    Eννοείς εκείνο το Ιταλικό χρέπι με τα 95 άλογα στις 9 χιλιάδες στροφές, με τα Brembo μονομπλόκ ακτινικά, το αλουμινένιο πλαίσιο και το ανάποδο Ohlins?

    A παπαπα...πολύ ακριβό....

    Έτσι και αλλιώς σε αυτά τα λεφτά παίρνεις Fazer 600 με 100 άλογα στις 12000 στροφές και τις υπεργαμάτες ροπές που μόνο ένας I4 μπορεί να παρέξει....6 ολόκληρα κιλά ροπής στις 10 χιλιάδες...ΦΣΣΣΣΣ!!!!

    Επίσης φοράει πλαστικά (που ολώς περιέργως στοιχίζουνε όσα τα μεταλλικά ποιοτικά ανταλακτικά μίας 1098 Ducati) επομένως δεν έχεις τύψεις όταν θα τρως τα μούτρα σου απο καπάκι.

    (Πληροφορία για ανταλλακτικά:27 ευρό το Flash για DRZ400 πλαστικό made to brake, 7.5 ευρό για Multistrada που στοιχίζει όσο 2 DRZ...Θέλετε να μιλήσετε και για ανταλλακτικά Honda?)
    Επιστημονική έρευνα απέδειξε πως άμα τα Γιατονπουτσονέζικα φορούσανε κανά marzocchi, τα ατυχήματα θα μειωνόντουσαν κατά 98%!!!

  10. #2425
    big boned μέλος Το avatar του/της cartman
    Εγγραφή
    26/05/2007
    Μηνύματα
    392
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Nikker
    To καλό τώρα που το είδες.....
    ααα ναι στο ότι είναι made in japan...σωστά σωστά...

    Ε πάρτε το ρε παιδιά αφού είναι καλό...βγάζει και 85 άλογα στις 12000 στροφές...όσο και το Superfour 400... αλλά με λιγότερο σασί...
    Διάβαστο όλο και κρίνε:

    MCN overall verdict rating is 4 out of 5

    The new Suzuki GSF650 Bandit should continue the success story of the little Bandit. The improvements have made the new Suzuki GSF650 Bandit much more refined, easier to ride than ever and should appeal to a mass audience.


    Engine
    MCN rating rating is 4 out of 5
    Owners' rating rating is 5 out of 5

    The Suzuki GSF650 Bandit's engine is all new, out with the carbs and in with the all-new fuel injection, and about time, it’s also now water-cooled. Peak power is up and there is great amount of torque. But it’s not all about power, the Suzuki GSF650 Bandit's engine is much smoother especially when cold.


    Ride and Handling
    MCN rating rating is 4 out of 5
    Owners' rating rating is 5 out of 5

    All new frame, which according to Suzuki is now 10% stiffer with larger diameter frame tubes. Suspension has been played around with on the Suzuki GSF650 Bandit, giving stiffer rear shock but slightly softer front end. The swingarm has also increased in length. OK, it’s not on par with a sports bike but the Suzuki GSF650 Bandit is more than enough for 99% of riders, very forgiving.


    Equipment
    MCN rating rating is 4 out of 5
    Owners' rating rating is 5 out of 5

    For under £4500 you’re pretty much going to get what it says on the tin with the Suzuki GSF650 Bandit. But you still get a digital clock, adjustable seat height and bars. Front and back suspension is adjustable for pre-load and if you go for the slightly more expensive S model Suzuki GSF650 Bandit you get ABS.


    Quality and Reliability
    MCN rating rating is 4 out of 5
    Owners' rating rating is 5 out of 5

    The old 600 Bandit was near indstructable, used by learner schools up and down the country. The old Bandits could take a real canning engine wise and as London couriers proved they stand up to a hard life. There’s no reason why the new Suzuki GSF650 Bandit won’t be the same. However, you need to look after you bike, especially in winter. A few neglected winters and your new Suzuki GSF650 Bandit will start to age.


    Value
    MCN rating rating is 5 out of 5
    Owners' rating rating is 5 out of 5

    For sheer value for money you aren’t going to go wrong with the Suzuki GSF650 Bandit - in fact for £4449 it’s a bargain. There is a hell of a lot of motorcycle for the money. The Suzuki GSF650 Bandit is incredibly versatile, touring, learning, back lane scratching even a few tricks for amazed on lookers, all for a bargain price.


    Πηγή

    Πώς το βλέπετε τώρα?
    Chris

  11. #2426
    big boned μέλος Το avatar του/της cartman
    Εγγραφή
    26/05/2007
    Μηνύματα
    392
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Nikker
    Eννοείς εκείνο το Ιταλικό χρέπι με τα 95 άλογα στις 9 χιλιάδες στροφές, με τα Brembo μονομπλόκ ακτινικά, το αλουμινένιο πλαίσιο και το ανάποδο Ohlins?

    A παπαπα...πολύ ακριβό....

    Έτσι και αλλιώς σε αυτά τα λεφτά παίρνεις Fazer 600 με 100 άλογα στις 12000 στροφές και τις υπεργαμάτες ροπές που μόνο ένας I4 μπορεί να παρέξει....6 ολόκληρα κιλά ροπής στις 10 χιλιάδες...ΦΣΣΣΣΣ!!!!

    Επίσης φοράει πλαστικά (που ολώς περιέργως στοιχίζουνε όσα τα μεταλλικά ποιοτικά ανταλακτικά μίας 1098 Ducati) επομένως δεν έχεις τύψεις όταν θα τρως τα μούτρα σου απο καπάκι.

    (Πληροφορία για ανταλλακτικά:27 ευρό το Flash για DRZ400 πλαστικό made to brake, 7.5 ευρό για Multistrada που στοιχίζει όσο 2 DRZ...Θέλετε να μιλήσετε και για ανταλλακτικά Honda?)
    :rotflmao: :rotflmao:

    Νίκερ μας διαβάζει και άλλος κόσμος ε! Απλά στο υπενθυμίζω...

    :rotflmao: :rotflmao:
    Chris

  12. #2427
    Μόνιμα Τσαντισμένο Μέλος Το avatar του/της Nikker
    Εγγραφή
    03/07/2007
    Μηνύματα
    53
    Εξαρτάται απο το πως προσδιορίζεις το καλύτερο.

    Μεταξύ μίας Agusta F4 και Bandit δεν νομίζω ότι κανείς προτιμάει την Bandit...τώρα βεβαίως κοιτάζοντας τις πωλήσεις θα έχει ξεκολωθεί να πουλάει το Bandit.

    Και πάλι όμως νομίζω ότι 1500 ευρό παραπάνω...τα αξίζει και με το παραπάνω το Shiver, παίρνεις πολύ περισσότερα.
    Και για μένα στα ίδια χρήματα είναι χίλιες φορές προτιμότερο το KLR650 που θα κάνει την δουλειά του, θα κάνει το παιχνίδι του, είναι πιο φτηνό και βγαίνει και σε χώμα.

    Επίσης ο τύπος έχει αποφασίσει για το ποιά είναι η καλύτερη μηχανή που έχει βγει ποτέ.

    http://www.youtube.com/watch?v=T_bsRsQNgEY

    Αφού βγήκε η καλύτερη...να πάρουμε δύο τρεις ο καθένας...εεε?
    Επιστημονική έρευνα απέδειξε πως άμα τα Γιατονπουτσονέζικα φορούσανε κανά marzocchi, τα ατυχήματα θα μειωνόντουσαν κατά 98%!!!

  13. #2428
    Μόνιμα Τσαντισμένο Μέλος Το avatar του/της Nikker
    Εγγραφή
    03/07/2007
    Μηνύματα
    53
    Αρχικά δημιουργήθηκε από cartman
    Νίκερ μας διαβάζει και άλλος κόσμος ε! Απλά στο υπενθυμίζω...
    Γιατί? Είπα κάτι λάθος?
    Επιστημονική έρευνα απέδειξε πως άμα τα Γιατονπουτσονέζικα φορούσανε κανά marzocchi, τα ατυχήματα θα μειωνόντουσαν κατά 98%!!!

  14. #2429
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Nikker
    Eννοείς εκείνο το Ιταλικό χρέπι με τα 95 άλογα στις 9 χιλιάδες στροφές, με τα Brembo μονομπλόκ ακτινικά, το αλουμινένιο πλαίσιο και το ανάποδο Ohlins?

    A παπαπα...πολύ ακριβό....

    Έτσι και αλλιώς σε αυτά τα λεφτά παίρνεις Fazer 600 με 100 άλογα στις 12000 στροφές και τις υπεργαμάτες ροπές που μόνο ένας I4 μπορεί να παρέξει....6 ολόκληρα κιλά ροπής στις 10 χιλιάδες...ΦΣΣΣΣΣ!!!!

    Επίσης φοράει πλαστικά (που ολώς περιέργως στοιχίζουνε όσα τα μεταλλικά ποιοτικά ανταλακτικά μίας 1098 Ducati) επομένως δεν έχεις τύψεις όταν θα τρως τα μούτρα σου απο καπάκι.

    (Πληροφορία για ανταλλακτικά:27 ευρό το Flash για DRZ400 πλαστικό made to brake, 7.5 ευρό για Multistrada που στοιχίζει όσο 2 DRZ...Θέλετε να μιλήσετε και για ανταλλακτικά Honda?)

    τουλαχιστον ομως δε καιγονται οταν βρεχει οπως τα ευρωπαικα
    http://www.moto.gr/forums/showthread...281#post948281


    ρε αφου σε ειχα πει... ελα να σου δωσω εγω φλασακια 4 εχω ολοκαινουρια ουτε μια φορα εχουνε αναψει

  15. #2430
    big boned μέλος Το avatar του/της cartman
    Εγγραφή
    26/05/2007
    Μηνύματα
    392
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Nikker
    Εξαρτάται απο το πως προσδιορίζεις το καλύτερο.

    Μεταξύ μίας Agusta F4 και Bandit δεν νομίζω ότι κανείς προτιμάει την Bandit...τώρα βεβαίως κοιτάζοντας τις πωλήσεις θα έχει ξεκολωθεί να πουλάει το Bandit.

    Και πάλι όμως νομίζω ότι 1500 ευρό παραπάνω...τα αξίζει και με το παραπάνω το Shiver, παίρνεις πολύ περισσότερα.
    Και για μένα στα ίδια χρήματα είναι χίλιες φορές προτιμότερο το KLR650 που θα κάνει την δουλειά του, θα κάνει το παιχνίδι του, είναι πιο φτηνό και βγαίνει και σε χώμα.

    Επίσης ο τύπος έχει αποφασίσει για το ποιά είναι η καλύτερη μηχανή που έχει βγει ποτέ.

    http://www.youtube.com/watch?v=T_bsRsQNgEY

    Αφού βγήκε η καλύτερη...να πάρουμε δύο τρεις ο καθένας...εεε?
    Το αν αξίζει το Shiver 1500 ευρώ παραπάνω είναι στην αντίληψη του καθενός! Δεν θα συμφωνήσω αλλά ούτε θα διαφωνήσω... μπορεί κάποιος να ικανοποιείται πλήρως με το bandit και να μην χρειάζεται να πάρει το shiver το GSR ή το Fazer!! Εννοείται ότι το Shiver προσφέρει καλύτερα περιφεριακά από το bandit, όπως και όλα τα ακριβότερα Ιαπωνικά των ίδιων κυβικών!

    Chris

Παρόμοια θέματα

  1. JAPAN Vs. EUROPE
    από super_toto στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 3051
    Τελευταίο μήνυμα: 17/09/2007, 11:44
  2. Japan Vs Europe (UK)
    από motaba στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 43
    Τελευταίο μήνυμα: 05/09/2006, 17:23

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF