Σελίδα 30 από 212 ΠρώτοΠρώτο ... 2025262728293031323334354080130 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 436 έως 450 από 3169

Θέμα: GSF 600/650 s Bandit

  1. #436
    Τώρα είδα την απάντησή σου. Αν πέσει η μοτοσικλέτα στο πόδι της κοπελιάς, το τελευταίο πράγμα που θα την πειράξει είναι το κάψιμο. Μάλλον το συντριπτικό σπάσιμο κνήμης που θα πάθει από τα 230 κιλά σίδερο, θα την πειράξει περισσότερο...

    Ανθρώπινη εξάτμιση δεν υπάρχει. Όλες οι aftermarket είναι λίγο μικρότερες από τη μαμά, αλλά λίγο όμως. Σκεφτόμουνα την ακραία λύση της μαιμουδιάς, να πάρω το σωλήνα σύνδεσης της προτεινόμενης για το bandit aftermarket εξάτμισης και να βάλω μια τύπου ΜοtoGP που είναι μικρούτσικες, φτιαγμένη για κάποιο μοντέλο παρόμοιας ιπποδύναμης ή περίπου και να τη στερεώσω με κάποιο σφιγκτήρα στο μαρσπιέ του συνεπιβάτη, όπως είναι και τώρα. Αλλά δεν είμαι σίγουρος για το αν τα εσωτερικά διαφράγματα ταιριάξουν με τις ταχύτητες και το ρυθμό ροής καυσαερίων του bandit ή όχι. Να πιστέψω ότι όντως ασχολούνται τόσο πολύ με ταπεινές μοτοσικλέτες; Ή απλά φτιάχνουν μία generic και την πουλάνε και ασχολούνται πραγματικά μόνο με τα SS600 και SS1000 που είναι και τα πολλά λεφτά; Πάντως, με καμμία δεν κερδίζει αισθητά σε δύναμη, κρίνοντας από τα διαγράμματα στο ίντερνετ. 2-3 άλογα και λίγη ροπή στις μεσαίες. Θα μου πεις, ότι κερδίσεις καλό είναι... Η μόνη εργοστασιακή "μικρή" είναι η remus powercone, αλλά δε ξέρω τιμές Ελλάδας. Και επίσημα, από το site της remus, δεν δίνει ούτε μιά τρίχα από άλογο παραπάνω.


    είδες, δεν προσέχω τι γράφω. Για το υδρόψυκτο bandit ΕΧΕΙ μικρές, τύπου MotoGP.
    Δες αυτό το λινκ
    Πάλι δεν ξέρω τιμές.

  2. #437
    Φίλε Band(age)it καταρχήν σε ευχαριστώ για το ενδιαφέρον και να σου πω αν και καθυστερημενα λίγο, καλοτάξιδη μιας και είδα ότι την πήρες πρόσφατα

    Αρχικά δημιουργήθηκε από Band(age)it
    ... Οταν λες απλο πεσιμο πως το εννοεις?...
    Πχ μου γέρνει λίγο η μηχάνή προς τα δεξιά και η κοπέλα από ένστικτο βάζει πόδι κάτω στην άσφαλτο. Σε αυτή την πέρίπτωση η γάμπα της δεν θα έρθει σε επαφή με εξάτμιση?

    Αρχικά δημιουργήθηκε από Band(age)it
    "Extreme" λυση ειναι να βαλεις μια ανθρωπινη εξατμιση και οχι τον εργοστασιακο θερμοσιφωνα..
    δηλαδή μπορώ να βρω τελικό το οποίο δεν θα εκλύει τόση θερμότητα θες να πεις? Σε τι βαθμό πιστεύεις ότι μπορεί να βελτιωθεί η κατάσταση? Η λύση θα είναι και οικονομικά extreme πχ θα πρέπει να είναι από ανθρακονύματα ή καμία σχέση?
    Σόρρυ αν ζητώ μασημενη τροφή αλλά δεν είμαι ενημερωμένος σχετικά με τα after market αξεσουαρ μηχανών.

  3. #438
    Ποσο χαιρομαι που σιγα σιγα ερχοντε και αλλη προς τη λυση του Ληστη

    Αν και βεβαια, το λιγοι και καλοι ειναι παλι καλο!!!

    Του '07 υγροψυκτο με ΑΒΣ δεν το εχουν φερει ακομα στην Ελλαδα γιατι προσπαθουν να ξεστοκαρουν τις παλιες, αλλα οντως 6000 εχει η '07 χωρις :wacko:

    Να δουμε ποτε θα αποφασησουν να την φερουν με ΑΒΣ μπας και παρουμε μηχανη συντομα

    Οσο για την εξατμιση, εχουν και μια μαματη αφτερ μαρκετ της Yoshi, αλλα απο θεμα μεγεθους, ειναι ελαχιστες οι διαφορες :smilea:

    Και η ποδια κανει τον Ληστη ακομα ποιο ωραιο, αλλα ειναι για το προηγουμενο μοντελο
    Live fast...
    Die Young...
    And leave a Beautiful Corpse...

    What goes around, comes around.. And it will bite you in the ass..

  4. #439
    Εκνευριστικο μελος Το avatar του/της Band(age)it
    Εγγραφή
    09/01/2007
    Μηνύματα
    312
    Αρχικά δημιουργήθηκε από kkaragiannis
    Πχ μου γέρνει λίγο η μηχάνή προς τα δεξιά και η κοπέλα από ένστικτο βάζει πόδι κάτω στην άσφαλτο. Σε αυτή την πέρίπτωση η γάμπα της δεν θα έρθει σε επαφή με εξάτμιση?
    Κοιταξε...εγω ως πολυ κατω του μετριου αναβατης δεν εχω βρεθει στη δυσαρεστη θεση να προσπαθω να μαζευω τη μηχανη..
    Η Suzuki εχει προνοησει για κοντυτερους αναβατες και η σελα του Bandit χαμηλωνει αλλα 2 εκατοστα απλα αφαιρωντας κατι παπαρακι@...
    Θελω να πω με ολα αυτα πως γενικα θα εχεις πολυ καλυτερο πατημα στο δρομο απο οτι με το KLE οποτε δεν προκειται να διατρεξεις τετοιο κινδυνο..

    Αρχικά δημιουργήθηκε από kkaragiannis
    δηλαδή μπορώ να βρω τελικό το οποίο δεν θα εκλύει τόση θερμότητα θες να πεις?
    Μπορεις να βαλεις τελικο τιτανιου το οποιο κρυωνει γρηγοροτερα απ'οτι το εργοστασιακο..αλλα ειναι καπως ακριβο..
    Π.χ. για ενα τελικο Yoshimura η τιμη ξεπερναει αρκετα τα 500 ευρα...


    Υ.Γ. Στη δικη μου περιπτωση η συνεπιβατηδα καηκε οταν ανεβαινε στη μηχανη μιση ωρα αφου ειχα παρκαρει...ο ορος θερμοσιφωνας δεν χρησιμοποιειται καταχρηστικα
    - Omnia mea mecum porto -

  5. #440
    Περίπου ?350 έχει το Leovince τιτανίου... Σημαντικά λιγότερα

    Τέτοια ένστικτα για να ενεργοποιηθούν σε ένα μέσο επιβάτη (ούτε ατρόμητο ούτε ιωνικό, ουπς πλάκα κάνω, φοβιτσιάρη εννοώ), πάει να πει ότι η μοτοσικλέτα έχει γείρει τόσο που αν συνυπολογίσεις και τα κιλά των αναβατών, ούτε ο Πύρρος Δήμας δεν την κρατάει. Και αν πέσει από δεξιά, γέρνοντας, η εξάτμιση βρίσκεται μακριά από εκεί που θα πατήσει το πόδι. Εξήγησέ της πάντως πως όταν κάθεται στη σέλα, να είναι ακίνητη. Κατεβάζοντας το πόδι, ρίχνει και το βάρος της κάτω, οπότε ποιός κακόμοιρος θα τραβάει (μάταια) Suzuki και κοπέλα; Εσύ... Άμα σου σπάσει τη μοτοσικλέτα από βλακεία, άσε την να καεί!!!
    Σε κάθε περίπτωση, τα τελικά από αλουμίνιο ή ανοξείδωτο σίδερο, έχουν τέτοιους κινδύνους. Τα ανθρακονήματα είναι μεν πιο κρύα, αλλά δεν αντέχουν τόσο πολύ στο χρόνο και αν κοπανηθεί έστω και λιγάκι κάπου, υπάρχει κίνδυνος να σπάσει και να ξεφτίσει. Και στη θέση που είναι η εξάτμισή μας, δε θα το πρότεινα.

  6. #441
    Αρχικά δημιουργήθηκε από amyroukai
    .... Εξήγησέ της πάντως πως όταν κάθεται στη σέλα, να είναι ακίνητη. ....
    Είναι η καλύτερη συνεπιβάτρια που είχα ποτέ. Με το KLE ούτε που την αισθάνομαι τις περισσότερες φορές γιατί είναι και πούπουλο, πόσο μάλλον με μία πιο σταθερή μηχανή όπως το bandit.

    Ο φόβος που έχω εκφράσει παραπάνω είναι δικός μου. Τες πα θα δουμε.

    Το KLE έχει κάτι σαν μια κεραμική λάμα, η οποία βιδώνεται πάνω στην εξάτμηση, η οποία και δεν πυρώνει, αλλά και αποτρέπει την επαφή του ποδιού με την εξάτμηση. Καταλάβατε για τι πράγμα μιλάω?

    Υπάρχει άραγε τίποτε τέτοιο after market? Δεν με ενδιαφέρει (πολύ) αν θα δείχνει άσχημο.

  7. #442
    Η δικιά μου είχε ανέβει επάνω με σαγιονάρα για αποστάσεις 2-3 χιλιομέτρων και δεν έπαθε τίποτα... Κοίτα αν είναι να γίνει το κακό, θα γίνει. Η εξάτμιση του KLE περνάει δίπλα από το τρυφερό πόδι και πάει πλάι και λίγο κάτω από τη σέλα, για αυτό έχει το έξτρα προστατευτικό. Στο Bandit, είναι κάτω από τη σόλα του παπουτσιού. Δεν είναι το ίδιο επικίνδυνο...

  8. #443
    Τι κανετε παιζακια???

    Δε ξερω για σας, αλλα εχω να σας πω ενα θαυμασιο νεο.......























    Οχι δεν πηρα ακομα τη μηχανη...............


















    Αλλα...





























    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΗΡΘΕ ΜΕ ABS!!!!!!


    :a5:






    Αρα λιαν συντομος, ξερετε και την επομενη κινηση....
    Live fast...
    Die Young...
    And leave a Beautiful Corpse...

    What goes around, comes around.. And it will bite you in the ass..

  9. #444
    Μιάου!

    Άντε με το καλό. Πόσο έχει με ABS? Πάρε την επιτέλους και μετά να κοιτάξουμε να μαζευτούμε για καφέ... Να γνωριστούμε επιτέλους!

  10. #445
    Εκνευριστικο μελος Το avatar του/της Band(age)it
    Εγγραφή
    09/01/2007
    Μηνύματα
    312
    Με Abs ε?Ωραια:smilea:
    Η επομενη κινηση θα ειναι να βγει στο ακριβες χρωμα του βυθου για να μη δημιουργει οπτικη μολυνση
    - Omnia mea mecum porto -

  11. #446
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/09/2007
    Μηνύματα
    459
    Εχει παρει το ματι σας πουθενα καλυμμα για την πισω ροδα; (για το υδροψυκτο).

  12. #447
    Πίσω κάλυμμα τροχού και αλυσίδας φέρνει ο Μπαξεβάνης, Ξύκης και το Μοτομάρκετ της Puig, είναι στα 130 ευρώ περίπου μαύρο, λογικά βάφεται αν το θέλεις στο χρώμα της μηχανής. Έχει και carbon look με 25 ευρώ περισσότερα...

  13. #448
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    19/06/2007
    Μηνύματα
    14
    Αρχικά δημιουργήθηκε από VegasKitty
    Δε ξερω για σας, αλλα εχω να σας πω ενα θαυμασιο νεο.......
    Oχι δεν πηρα ακομα τη μηχανη...............
    Αλλα...
    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΗΡΘΕ ΜΕ ABS!!!!!!
    Αρα λιαν συντομος, ξερετε και την επομενη κινηση....
    Τωρα που ηρθε και με ABS παω κ εγω απο τον αντιπροσωπο στην Σύρο να την δω και απο κοντα(Αν και ειχα δει κ την ρουα στην εκθεση που τα εσπαγε). Το κακο απο οτι ειπαν στον πατερα μου οτι θα κυκλοφορησει η '08 αυτη με το ABS δηλαδη σε 2 χρωματα μονο. Μαυρο και γκρι.

    Αν καταλαβα καλα την δινουν 6.400. Εμαθε κανεις αλλος τιμη?

  14. #449
    Eμενα απο τιμη μου ειπαν 6,350

    Αρα καλα σου ειπαν και σενα



    Και οντως με abs απο οτι μου ειπε και μενα ο τυπας θα ερχετε σε μαυρο και ασημι...
    Live fast...
    Die Young...
    And leave a Beautiful Corpse...

    What goes around, comes around.. And it will bite you in the ass..

  15. #450
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    19/06/2007
    Μηνύματα
    14
    Το εργαλειο εφτασε...χρωματος γκρι. Περιμενω πινακιδες και μετα βρουμ βρουμ!

Παρόμοια θέματα

  1. καταναλωση gsf 600s
    από salivaras στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 26/03/2008, 20:28
  2. fazer 600 ή v-strom 650 ή bandit?
    από al6s στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 16/06/2007, 06:22
  3. Repair Manual Transalp 600-650 & Africa 650-750
    από tifozif1 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 28
    Τελευταίο μήνυμα: 12/10/2005, 12:01

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF