Είνια τοσο γρήγορο που εξαφανίστηκε!Αρχικά δημιουργήθηκε από costas81
και το verys ακομα πιο αργο!
εδω και η kawasaki ντρεπεται να το εμφανισει στην σελιδα της!!
Είνια τοσο γρήγορο που εξαφανίστηκε!Αρχικά δημιουργήθηκε από costas81
και το verys ακομα πιο αργο!
εδω και η kawasaki ντρεπεται να το εμφανισει στην σελιδα της!!
Τουτέστιν πάει να πει οτι η σημερινή νεολαία μας έχει γραμμένους στα παλιά της τα καρμπιρατέρ!
Αρχικά δημιουργήθηκε από Vourkoufales
Είνια τοσο γρήγορο που εξαφανίστηκε!
μπας και ειναι τοσο γρηγορο που ακομα δεν εφτασε????
VSTROM:
Κινητήρας
4χρονος, 2κύλινδρος, V90°, υγρόψυχτος, 2ΕΕΚ, TSCC
Κυβισμός
645 κ. εκ.
Διάμετρος Χ Διαδρομή
81 χ 62,6 χιλ.
Ιπποδύναμη
70 ίπποι / 8.800 σ.α.λ.
Ροπή
6 kgm / 6.400 σ.α.λ.
VERSYS:
Engine type
Liquid-cooled, 4-stroke Parallel Twin
Displacement
649 cm³
Bore x stroke
83 x 60 mm
Compression ratio
10.6:1
Valve/Induction system
DOHC, 8 valves
Maximum power
47 kW {64 PS} / 8,000 rpm
Maximum torque
61 N·m {6.2 kgf·m} / 6,800 rpm
θες ενα μηχανακι για ανετο δικαβαλο ταξίδι ..
ψιλοεμπορικο φανταζομαι για να μπορεις να το πουλήσεις στη πρωτη ευκαιρία ας πουμε..
να ειναι φτηνό και να μη καίει το κωλο στα παραπανω ταξίδια..
να μην εχει ακριβα σερβις και ανταλλακτικα..
να μπορει να κανει μια βολτα στο κεντρο χωρις να παρει φωτια και χωρις να ελεγες οτι καλυτερα να χες παρει το αμαξι...
θα θελες να εχει και μια αξιοπιστια τετοια που να μη σε κανει να φοβασαι να βγεις απο την Αθήνα..
και ΝΟΜΙΖΩ να χεις και το κεφάλι σου χαλαρο για περιπτωση κλοπής.δηλαδη να μην το χεις και αυτο σα το τουμπανο..γκαραζ -βολτα γκαραζ η να το βλεπεις συνέχεια αν εισαι εξω.
τι να σου πω ειναι πολύ δυσκολο να βρεις ολα αυτα σε ένα.
καλή επιλογή και αφου βρεις τι θα παρεις ριξε ενα ποστ να το δουμε.
εγω για τη περιπτωση αυτη θα αγόραζα ενα μηχανακι με πανω κατω 4000-4500 ε.
και ενα τρανσαλπ δε θα σε χάλαγε νομίζω.
Μαλλον κατι σαν το transalp (παλιο-νεο), xtx, tenere(νεο), vstrom...αλλα aprilia οχι, δεν θα συνεστηνα.
Αλλα παλι ΔΕΝ θα ειχα ποτε 1000ςς...
Την κατηγορια ςς την βρισκω τελειως αχρηστη και μη πρακτικη...θεωρω οτι μια μηχανη δεν ειναι μονο γκαζι και φρενα και πολλα πλαστικα. Ειναι κατι πολυ περισσοτερο.
Επειτα νομιζω οτι ειναι και λιγο αδικο και για το μηχανημα το ιδιο να γυριζει εδω μεσα στο 99% των χλμ (δουλεια , βολτα, καφε) και 1% πιστα (και μπορει...).
Οπως δλδ κανουν οι περισσοτεροι κατοχοι ςς.
Αντιθετα 1100χχ, 1300 χαγια, 1400ζουζρα, εχει νοημα και κατι παραπανω.
Πεταγεσαι (με συνεπιβατη) μια λευκο πυργο για καφε και γυριζεις. Αυθυμερον. Και χαλαρα, και σφαιρα.
Τουλ το εκανα ευκολα.
μπορείς να δεις και κανα ΤDM 850 σε χαμηλες τιμές.
υ.γ.:εχω παει μεχρι τη Θηβα μεν δικαβαλο (εγω ο πισω..) και δε μπορω να πω οτι ειναι και πολύ ανετο για τον πισω.
Loipon ego tha sou proteina to kawasaki z750S to opoio exei fairing gia aneto taksidaki,einai fthino kai eukolodigito gia mesa stin poli...akoma to skeftesai???
κιλά?Αρχικά δημιουργήθηκε από costas81
μπας και ειναι τοσο γρηγορο που ακομα δεν εφτασε????
VSTROM:
Κινητήρας
4χρονος, 2κύλινδρος, V90°, υγρόψυχτος, 2ΕΕΚ, TSCC
Κυβισμός
645 κ. εκ.
Διάμετρος Χ Διαδρομή
81 χ 62,6 χιλ.
Ιπποδύναμη
70 ίπποι / 8.800 σ.α.λ.
Ροπή
6 kgm / 6.400 σ.α.λ.
VERSYS:
Engine type
Liquid-cooled, 4-stroke Parallel Twin
Displacement
649 cm³
Bore x stroke
83 x 60 mm
Compression ratio
10.6:1
Valve/Induction system
DOHC, 8 valves
Maximum power
47 kW {64 PS} / 8,000 rpm
Maximum torque
61 N·m {6.2 kgf·m} / 6,800 rpm
Τουτέστιν πάει να πει οτι η σημερινή νεολαία μας έχει γραμμένους στα παλιά της τα καρμπιρατέρ!
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:Αρχικά δημιουργήθηκε από Vourkoufales
Ενα KLX 450R με ενα σετ 17" (σε περίπτωση που δε με ενδιέφεραν τα ταξίδια με μοτο)
ή
ενα Versys 650 (για να μπορείς να πας δικάβαλος και μια εκδρομουλα όπου γουστάρεις και να τσαγίαζεις και κανα βε στρώμα να γουστάρεις)
σιγουρα θα τσαγιαζεις στρωμα!! ...αλλα μονο στα πιο τρελα ονειρα!!
:rotflmao: :rotflmao:
versys
0-100 : 4,2-4.5 s
τελικη : 190 x.α.ω
κιλα : 181kg-εργοστασιου 202,6 kg-πραγματικα
V-strom
0-100 : 3.8-3.9 s
τελικη : 200 χ.α.ω
κιλα : 194kg-εργοστασιου 214kg-πραγματικα
πηγη:Motorcykelgalleri.dk και 0-300
τα λεμε!!
Kala, delivery douleyeis re giorgo?Αρχικά δημιουργήθηκε από Titan
και να κάνεις τη μέρα 100χλμ Μ.Ο....
Pou ta kaneis 100 km ka8e mera?
www.clubcsl.com
Πάρε ένα Κ7 και πούλα το R1:a029:
Πέρα από την πλάκα τώρα εγώ θα κοιτούσα κάτι σε BMW 800ST
Fortis Fortuna Adiuvat
αφου εισαι κανγουρας ρε και δε το παραδεχεσαι απλα
ενα SM παρε... τι v-storm z750 kai transalt ρε...
αμα αφηνεις το Ρ1 και περνεις το ζ750 κτλ κτλ θα ξενερωνεις απιστευτα... ενω με το SM οχι...
και αφου θες να πηγαινεις και ταξιδια... χτ660 δε μασαει μια αντε ειναι και yamapa μετα θα εχεις 2 yamapa θα περνεις και καλυτερες τιμες στα λαδια
μαλλον θα επαιρνα ενα ταξιδιαρικο BMW
ΟΤΙ ΑΓΑΠΑΣ ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ.
ΑΝ ΓΥΡΙΣΕΙ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΣΟΥ,ΑΝ ΟΧΙ
ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΠΟΤΕ.
Αρχικά δημιουργήθηκε από low__rider
versys
0-100 : 4,2-4.5 s
τελικη : 190 x.α.ω
κιλα : 181kg-εργοστασιου 202,6 kg-πραγματικα
V-strom
0-100 : 3.8-3.9 s
τελικη : 200 χ.α.ω
κιλα : 194kg-εργοστασιου 214kg-πραγματικα
πηγη:Motorcykelgalleri.dk και 0-300
τα λεμε!!
το βερσυς ειναι παιχνιδιαρικο το στρΩμ ειναι ταξιδιαρικο
kawasaki street warriors
"δεν είναι η πτώση είναι η σύγκρουση..."
One more dies one more lives
One baby cries one mother grieves
For all the sins you will commit
You'll beg forgiveness and none I'll give
Δεν θα πεθάνουμε ποτέ κουφάλα νεκροθάφτη!!!
Στην αρχή έτσι το πήγαινα στο τί θα έκανε ο καθένας αλλά ξεκίνησε με βάση την δικιά μου ανάγκη άρα οποιαδήποτε έκβαση δε με χαλάει...Αρχικά δημιουργήθηκε από marulis
Με τρένο θα βόλευε καλύτερα αλλά δεν έχει γραμμή για Χαλκιδική. Άλλοι με μονοκύλινδρο έχουν γυρίσει τον κόσμο και άλλοι την Ελλάδα. Μην λέμε ότι θέλουμε, δεν είναι και τόσο τραγικά να ταξιδεύεις με μονοκύλινδρο
Στην αρχή νόμιζα πως η ερώτηση ήταν τι θα έκανε ο καθένας προσωπικά. Όπως εξελίχτηκε η συζήτηση φαίνεται να ψάχνεις για κάτι . από ότι κατάλαβα ένα cbf 600 είναι ότι πρέπει. Τίμιο φθηνό αξιόπιστο αθάνατο όμορφο και ικανό.
Όσο για το μονοκύλινδρο έχουν πάει τύποι πιο παλιά με παπί στη θεσσαλονίκη κανένας δεν λέει οτι δε πάνε εδώ λέμε πιο είναι καλύτερο για ταξίδι ένα 650 μονοκύλινδρο ή ένα 650 δυκύλινδρο...