Σελίδα 7 από 24 ΠρώτοΠρώτο ... 2345678910111217 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 91 έως 105 από 359

Θέμα: Kawasaki Ninja 250R 2008

  1. #91
    Retired Rider Το avatar του/της 675
    Εγγραφή
    30/08/2006
    Μηνύματα
    1.764
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Nikoskazer2000
    Είναι απαραίτητο να νιώθω πως θα μένω σε σπίτι κι' οχι σε τσαντίρι...
    ναι ρενικολα εννοειται..


  2. #92
    exoun kolisei ta ELATIRIA Το avatar του/της LePa
    Εγγραφή
    03/10/2007
    Μηνύματα
    159
    kalo einai re paidia to konter entaxi den einai kai san auto ............................


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	2007_10_11_bikepics-1052680-800.jpg 
Προβολές:	862 
Μέγεθος:	39,4 KB 
ID:	108855
    http://www.bikepics.com/members/lepa/

  3. #93
    Αρχικά δημιουργήθηκε από EVI
    αυτα που λες αναφεροντε στο αρ ες 125 ενω το νιντζακι (οχι εγω :rotflmao: ) ειναι 250
    αν συγκρινεις το αρ ες 250 με αυτο θα κλαψεις αλλα και η τιμη ειναι καλυτερη και ανταλακτικα βρισκεις και με λιγο ψαξιμο βρισκεις και σωστο συνεργειο απο κει και περα ομως να μην λεμε οτι επειδη σχεδον φτανει (δε το ξερουμε ακομα) το αρ ες 125 ειναι καλο αυτο δλδ αν εφτανε ενα 50ρι καλο θα ηταν?:rotflmao: αρ ες υπαρχει και στα 250 μην ξεχνιομαστε

    τωρα αν ηθελα ενα απο τα 2? θα επερνα το καβασακι για οικονομικους λογους (που ανεφερα παραπανω) γιατι αρ ες125 εχω :rotflmao:
    Αν προσεξεις καλα ,ειπα ΒΕΒΑΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΠΛΑΣΙΑ ΚΥΒΙΚΑ....αρα παει το ενα...

    Αν το συγκρινεις με το ρς 250 θα κλαψεις οντως... μονο που το 250 δεν κυκλοφορει πια καινουργιο...παει και αυτο...

    Τωρα για το αν το περνει σε επιδοσης συμφωνα με τα τεχνικα χαρακτηριστικα, το περναει σιγουρα, στην πραξη δεν νομιζω να αλλαζει κατι αλλα κραταμε παντα μια πισινη...

    Αυτο με το 50αρι ηταν κουλο το συγκρινα με το τοπ στις μικρες κατηγοριες το παραδειγμα με το 50αρι ηταν επιηκος τραγικο...

    ρς υπαρχει αλλα οπως ειπα ΔΕΝ κυκολοφορει καινουργιο πια... Τωρα για να βρεις πλεον 250 μη πηραγμενο σε καλη κατασταση θα πρεπει να εισαι τρελα κ@λ@φ@ρδ@ος...

    Εγω που δεν εχω ρς 125 παλι θα διαλεγα το νιτζακι..

  4. #94
    Αρχικά δημιουργήθηκε από AFTER
    Aραγε αυτο το μοτερ εχει ή υποκυβισμενο του versys


    Η διάμετρος και η διαδρομή πάντως είναι ακριβώς ίδια με του KLE 250.Λες να είναι υποκυβισμένο του Versys;Ακόμα κ έτσι να είναι ακόμα καλύτερα,σύγχρονο μοτέρ.Φοβερό μηχανάκι,αν ήμουν 20-21 χρονών το είχα ήδη κλείσει,τώρα κοιτάμε μεγαλύτερο
    Fortis Fortuna Adiuvat

  5. #95
    πρωην μελος Το avatar του/της idi
    Εγγραφή
    13/08/2003
    Μηνύματα
    6.082
    το ευρωπαικο μοντελο (αυτο που θα αγοραζουμε στην Ελλαδα δηλ...) ειναι injection τελικα!

  6. #96
    Αρχικά δημιουργήθηκε από idi
    το ευρωπαικο μοντελο (αυτο που θα αγοραζουμε στην Ελλαδα δηλ...) ειναι injection τελικα!
    Οντως το διαβασα σε περιοδικο και νομιζα οτι εκαναν λαθος

    Πολυ καλο αυτο!!

  7. #97
    Retired Rider Το avatar του/της 675
    Εγγραφή
    30/08/2006
    Μηνύματα
    1.764
    Αρχικά δημιουργήθηκε από project.breeze
    ,αν ήμουν 20-21 χρονών το είχα ήδη κλείσει,τώρα κοιτάμε μεγαλύτερο
    ποσο να κανει ομως ? ακομα δεν ξερουμε τιμουλα??

  8. #98
    πρωην μελος Το avatar του/της idi
    Εγγραφή
    13/08/2003
    Μηνύματα
    6.082
    Αρχικά δημιουργήθηκε από losttris
    ποσο να κανει ομως ? ακομα δεν ξερουμε τιμουλα??
    μαλλον κατω απο 4000 ευρω

  9. #99
    Retired Rider Το avatar του/της 675
    Εγγραφή
    30/08/2006
    Μηνύματα
    1.764
    Αρχικά δημιουργήθηκε από idi
    μαλλον κατω απο 4000 ευρω
    μακαρι ρε συ idi...

    αλλα ποιο 250αρι πλην του cbf κοστιζει κατω απο 4 χιλιαρικα..
    και σκεψου πως το νιτζα ειναι και σουπερ-σπορτ με διασταυρωση σπορ τουρινγκ
    αυτα ειναι πιο ακριβα...

  10. #100
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Meyaleleth
    Εγγραφή
    29/07/2007
    Μηνύματα
    305
    Αρχικά δημιουργήθηκε από haldaios
    einai ontws POLY asxhmo leme.. ti exoun pa8ei?!!!!

  11. #101
    upobrixio melos...
    Εγγραφή
    23/10/2007
    Μηνύματα
    6
    για πρωτη μηχανη καλη ή θα με κανε αλογο? συμγωνα με το διπλωμα ειναι ενταξει αλλα λεει...? μου την εχουν συστησει και αλλοι γιαυτο... γνωμες? thx

  12. #102

  13. #103
    non serviam Το avatar του/της kachius
    Εγγραφή
    18/10/2002
    Μηνύματα
    815
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Al.Mag1
    http://2008ninja250r.blogspot.com/

    $3499

    Δηλαδή, 3200? περίπου!!



    Και εδώ θα έχει πάνω από 3500?
    Ξέρω από βέσπα!

  14. #104
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    16/10/2004
    Μηνύματα
    1.661
    $3499=2410?

    Διαφορετικά μεγέθη αγορών, διαφορετική φορολογία, κλπ, κλπ.

  15. #105
    πρωην μελος Το avatar του/της idi
    Εγγραφή
    13/08/2003
    Μηνύματα
    6.082
    Model Year 2008
    Engine type Liquid-cooled, 4-stroke Parallel Twin
    Displacement 249 cm³
    Bore x stroke 62.0 x 41.2 mm
    Compression ratio 11.6:1
    Valve/Induction system DOHC, 8 valves
    Maximum power 22.2 kW {30 PS} / 10,500 rpm
    Maximum torque 21.0 N·m {2.14 kgf·m} / 8,500 rpm
    Fuel system Fuel injection: ø28 mm x 2 (Keihin)
    Dual throttle valves
    Ignition Digital
    Starting Electric
    Lubrication Forced lubrication, wet sump
    Transmission 6-speed, return
    Final Drive Sealed chain
    Primary reduction ratio 3.087 (71/23)
    Gear ratios: 1st 2.600 (39/15)
    Gear ratios: 2nd 1.789 (34/19)
    Gear ratios: 3rd 1.409 (31/22)
    Gear ratios: 4th 1.160 (29/25)
    Gear ratios: 5th 1.000 (27/27)
    Gear ratios: 6th 0.893 (25/28)
    Final reduction ratio 3.071 (43/14)
    Clutch Wet multi-disc, manual
    Frame type Tube diamond, steel
    Rake/Trail 26° / 83 mm
    Suspension, front 37 mm telescopic fork
    Suspension, rear Bottom-Link Uni-Trak with gas-charged shock and 5-way adjustable preload
    Wheel travel, front 120 mm
    Wheel travel, rear 130 mm
    Tyre, front 110/70-17 M/C (54S)
    Tyre, rear 130/70-17 M/C (62S)
    Brakes, front Single 290 mm petal disc. Caliper: Single balanced actuation dual-piston.
    Brakes, rear Single 220 mm petal disc. Caliper: Dual-piston.
    Steering angle, left / right 35° / 35°
    Dimensions (L x W x H) 2,080 mm x 710 mm x 1,115 mm
    Wheelbase 1,400 mm
    Ground Clearance 135 mm
    Seat height 780 mm
    Fuel capacity 17.5 litres
    Dry weight 152 kg

Σελίδα 7 από 24 ΠρώτοΠρώτο ... 2345678910111217 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. kawasaki ninja 250r 2008
    από frantxar στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 29/10/2007, 15:41

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF