ναι ρενικολα εννοειται..Αρχικά δημιουργήθηκε από Nikoskazer2000
Είναι απαραίτητο να νιώθω πως θα μένω σε σπίτι κι' οχι σε τσαντίρι...![]()
![]()
![]()
ναι ρενικολα εννοειται..Αρχικά δημιουργήθηκε από Nikoskazer2000
Είναι απαραίτητο να νιώθω πως θα μένω σε σπίτι κι' οχι σε τσαντίρι...![]()
![]()
![]()
Αν προσεξεις καλα ,ειπα ΒΕΒΑΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΠΛΑΣΙΑ ΚΥΒΙΚΑ....αρα παει το ενα...Αρχικά δημιουργήθηκε από EVI
αυτα που λες αναφεροντε στο αρ ες 125 ενω το νιντζακι (οχι εγω :rotflmao:) ειναι 250
αν συγκρινεις το αρ ες 250 με αυτο θα κλαψεις αλλα και η τιμη ειναι καλυτερη και ανταλακτικα βρισκεις και με λιγο ψαξιμο βρισκεις και σωστο συνεργειο απο κει και περα ομως να μην λεμε οτι επειδη σχεδον φτανει (δε το ξερουμε ακομα) το αρ ες 125 ειναι καλο αυτο δλδ αν εφτανε ενα 50ρι καλο θα ηταν?:rotflmao:αρ ες υπαρχει και στα 250 μην ξεχνιομαστε
τωρα αν ηθελα ενα απο τα 2? θα επερνα το καβασακι για οικονομικους λογους (που ανεφερα παραπανω) γιατι αρ ες125 εχω![]()
:rotflmao:
![]()
![]()
Αν το συγκρινεις με το ρς 250 θα κλαψεις οντως... μονο που το 250 δεν κυκλοφορει πια καινουργιο...παει και αυτο...
Τωρα για το αν το περνει σε επιδοσης συμφωνα με τα τεχνικα χαρακτηριστικα, το περναει σιγουρα, στην πραξη δεν νομιζω να αλλαζει κατι αλλα κραταμε παντα μια πισινη...
Αυτο με το 50αρι ηταν κουλο το συγκρινα με το τοπ στις μικρες κατηγοριες το παραδειγμα με το 50αρι ηταν επιηκος τραγικο...
ρς υπαρχει αλλα οπως ειπα ΔΕΝ κυκολοφορει καινουργιο πια... Τωρα για να βρεις πλεον 250 μη πηραγμενο σε καλη κατασταση θα πρεπει να εισαι τρελα κ@λ@φ@ρδ@ος...
Εγω που δεν εχω ρς 125 παλι θα διαλεγα το νιτζακι..
![]()
Αρχικά δημιουργήθηκε από AFTER
Aραγε αυτο το μοτερ εχει ή υποκυβισμενο του versys
Η διάμετρος και η διαδρομή πάντως είναι ακριβώς ίδια με του KLE 250.Λες να είναι υποκυβισμένο του Versys;Ακόμα κ έτσι να είναι ακόμα καλύτερα,σύγχρονο μοτέρ.Φοβερό μηχανάκι,αν ήμουν 20-21 χρονών το είχα ήδη κλείσει,τώρα κοιτάμε μεγαλύτερο![]()
Fortis Fortuna Adiuvat
το ευρωπαικο μοντελο (αυτο που θα αγοραζουμε στην Ελλαδα δηλ...) ειναι injection τελικα!![]()
Οντως το διαβασα σε περιοδικο και νομιζα οτι εκαναν λαθοςΑρχικά δημιουργήθηκε από idi
το ευρωπαικο μοντελο (αυτο που θα αγοραζουμε στην Ελλαδα δηλ...) ειναι injection τελικα!![]()
Πολυ καλο αυτο!!![]()
ποσο να κανει ομως ? ακομα δεν ξερουμε τιμουλα??Αρχικά δημιουργήθηκε από project.breeze
,αν ήμουν 20-21 χρονών το είχα ήδη κλείσει,τώρα κοιτάμε μεγαλύτερο![]()
![]()
μαλλον κατω απο 4000 ευρωΑρχικά δημιουργήθηκε από losttris
ποσο να κανει ομως ? ακομα δεν ξερουμε τιμουλα??![]()
μακαρι ρε συ idi...Αρχικά δημιουργήθηκε από idi
μαλλον κατω απο 4000 ευρω
αλλα ποιο 250αρι πλην του cbf κοστιζει κατω απο 4 χιλιαρικα..
και σκεψου πως το νιτζα ειναι και σουπερ-σπορτ με διασταυρωση σπορ τουρινγκ![]()
αυτα ειναι πιο ακριβα...![]()
einai ontws POLY asxhmo leme..Αρχικά δημιουργήθηκε από haldaios
![]()
ti exoun pa8ei?!!!!
για πρωτη μηχανη καλη ή θα με κανε αλογο? συμγωνα με το διπλωμα ειναι ενταξει αλλα λεει...? μου την εχουν συστησει και αλλοι γιαυτο... γνωμες? thx
Αρχικά δημιουργήθηκε από Al.Mag1
http://2008ninja250r.blogspot.com/
$3499![]()
Δηλαδή, 3200? περίπου!!
Και εδώ θα έχει πάνω από 3500?![]()
![]()
Ξέρω από βέσπα!
$3499=2410?![]()
Διαφορετικά μεγέθη αγορών, διαφορετική φορολογία, κλπ, κλπ.![]()
Model Year 2008
Engine type Liquid-cooled, 4-stroke Parallel Twin
Displacement 249 cm³
Bore x stroke 62.0 x 41.2 mm
Compression ratio 11.6:1
Valve/Induction system DOHC, 8 valves
Maximum power 22.2 kW {30 PS} / 10,500 rpm
Maximum torque 21.0 N·m {2.14 kgf·m} / 8,500 rpm
Fuel system Fuel injection: ø28 mm x 2 (Keihin)
Dual throttle valves
Ignition Digital
Starting Electric
Lubrication Forced lubrication, wet sump
Transmission 6-speed, return
Final Drive Sealed chain
Primary reduction ratio 3.087 (71/23)
Gear ratios: 1st 2.600 (39/15)
Gear ratios: 2nd 1.789 (34/19)
Gear ratios: 3rd 1.409 (31/22)
Gear ratios: 4th 1.160 (29/25)
Gear ratios: 5th 1.000 (27/27)
Gear ratios: 6th 0.893 (25/28)
Final reduction ratio 3.071 (43/14)
Clutch Wet multi-disc, manual
Frame type Tube diamond, steel
Rake/Trail 26° / 83 mm
Suspension, front 37 mm telescopic fork
Suspension, rear Bottom-Link Uni-Trak with gas-charged shock and 5-way adjustable preload
Wheel travel, front 120 mm
Wheel travel, rear 130 mm
Tyre, front 110/70-17 M/C (54S)
Tyre, rear 130/70-17 M/C (62S)
Brakes, front Single 290 mm petal disc. Caliper: Single balanced actuation dual-piston.
Brakes, rear Single 220 mm petal disc. Caliper: Dual-piston.
Steering angle, left / right 35° / 35°
Dimensions (L x W x H) 2,080 mm x 710 mm x 1,115 mm
Wheelbase 1,400 mm
Ground Clearance 135 mm
Seat height 780 mm
Fuel capacity 17.5 litres
Dry weight 152 kg