Σελίδα 167 από 195 ΠρώτοΠρώτο ... 67117157162163164165166167168169170171172177 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 2.491 έως 2.505 από 2924

Θέμα: JAPAN Vs. EUROPE ΙΙ

  1. #2491
    Μόνιμα Τσαντισμένο Μέλος Το avatar του/της Nikker
    Εγγραφή
    03/07/2007
    Μηνύματα
    53
    Κάνετε πλάκα εσείς αλλά εγώ με το DRZ μου πλήρωσα 28 ευρό το flashάκι όταν του Multistrada στοιχίζει 27...

    Για να μην πούμε για πλαστικούρες Honda πόσο σου τις χρεώνουνε. Και στα αυτοκίνητα ακόμα πιο εύκολα συντηρείς αυτοκίνητο Mercedes λιμουζίνα παρά Honda Civic.

    Με την γνωστή διαφορά ποιότητας. Παιδιά...ότι και να λέτε τα Γιαπωνέζικα δεν είναι με την καμμία ποιό φτηνά απο τα Ευρωπαϊκά.

    Κάποτε ναι, ίσως ήτανε. Τώρα είναι πανάκριβα.

    Πάρτε τηλέφωνο την αντιπροσωπεία Honda να ρωτήσετε πόσο στοιχίζει μπροστινό φτερό για Honda XR650 ΠΛΑΣΤΙΚΟ και την Hell in Store να ρωτήσετε πόσο πάει για Hypermotard φτιαγμένο απο Carbon Kevlar.
    Βασικά όχι Honda XR650...για πες μας ρε Σάκη πόσο πάει για το FMX να σου πω πόσο πάει το Carbonato ενός ΚΤΜ.
    Επιστημονική έρευνα απέδειξε πως άμα τα Γιατονπουτσονέζικα φορούσανε κανά marzocchi, τα ατυχήματα θα μειωνόντουσαν κατά 98%!!!

  2. #2492
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Nikker
    Κάνετε πλάκα εσείς αλλά εγώ με το DRZ μου πλήρωσα 28 ευρό το flashάκι όταν του Multistrada στοιχίζει 27...

    Για να μην πούμε για πλαστικούρες Honda πόσο σου τις χρεώνουνε. Και στα αυτοκίνητα ακόμα πιο εύκολα συντηρείς αυτοκίνητο Mercedes λιμουζίνα παρά Honda Civic.

    Με την γνωστή διαφορά ποιότητας. Παιδιά...ότι και να λέτε τα Γιαπωνέζικα δεν είναι με την καμμία ποιό φτηνά απο τα Ευρωπαϊκά.

    Κάποτε ναι, ίσως ήτανε. Τώρα είναι πανάκριβα.

    Πάρτε τηλέφωνο την αντιπροσωπεία Honda να ρωτήσετε πόσο στοιχίζει μπροστινό φτερό για Honda XR650 ΠΛΑΣΤΙΚΟ και την Hell in Store να ρωτήσετε πόσο πάει για Hypermotard φτιαγμένο απο Carbon Kevlar.
    Βασικά όχι Honda XR650...για πες μας ρε Σάκη πόσο πάει για το FMX να σου πω πόσο πάει το Carbonato ενός ΚΤΜ.
    ρε νικκερ ενα πραγμα καταλαβε λιγο... και λαστιχα να πας να αγορασεις απο τιν αντιπροσωπεια... θα σε πουνε 150 πιο πολυ απο οτι αμα τα παρεις αμα κανεναν που τα δινει φτηνα... αντιπροσωπεια απο αντιπροσωπεια διαφερει... Ελλαδα ειμαστε οτι θελουνε κανουν...
    αλλωστε υπαρχουν και τα αφτερμαρκετ.. μπορουσεσ να βαλεις φλασακι με 5 ευρω
































































    και που σε, σε ειπα αμα θες εχω 4 ολοκαινουρια φλασακια

  3. #2493
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stradas
    Εγγραφή
    08/06/2006
    Μηνύματα
    255
    Αρχικά δημιουργήθηκε από cartman
    Το fmx με 5.3 κιλά ροπή και τις διαστάσεις του είναι τέλειο για την πόλη! Και με 5500 τιμή μια χαρά είναι!
    Αν είχα περισσότερα χρήματα για 2ο μηχανάκι για πόλη και κοντινές θα το τσιμπούσα άνετα!

    FMX
    Power: 37.14 HP (27.1 kW)) @ 5750 RPM
    Torque: 52.30 Nm (5.3 kgf-m or 38.6 ft.lbs) @ 4500 RPM
    163kg dry

    Multi
    Power: 63 HP @ 9500 RPM
    57.00 Nm (5.8 kgf-m or 42.0 ft.lbs) @ 6750 RPM
    183kg dry

    Τώρα οκ έχει λίγη ισχύ, αλλά δεν βαριέσαι, σημασία έχει η ροπή, σωστά φίλε Στράτα? Ή μήπως η ροπή μας ενδιαφέρει μόνο όταν συγκρίνουμε fazer με μόνστερ με το κύριο επιχείρημα σας ότι ο V2 είναι πιο ροπάτος (σωστό) ενώ ο Ι4 βγάζει μέν την ίδια ροπή (και λίγο παραπάνω) αλλά πολύ ψηλά στις 10000 στροφές ενώ πρίν κρεμάει!

    Ε με την ίδια επιχειρηματολογία τώρα σας λέω ότι το FMX μια χαρά είναι για τον σκοπό του (δεν προορίζεται για ταξίδια) εφόσον έχει την ίδια σχεδόν ροπή με ένα μούλτι αλλά στις 4500rpm ενώ το μούλτι πιο ψηλά, στις 6750rpm και είναι και πιο ελαφρύ το FMX. Το μόνο που μπορείτε να πείτε φίλοι Ducatisti είναι ότι το μούλτι σας έχει 25 περισσότερα άλογα αλλά τα πιάνει στις 9500rpm ενώ το FMX έχει 25 λιγότερα αλλά τα πιάνει και σε 4000 στροφές νωρίτερα από το μούλτι!

    Άρα σε μια υποτιθέμενη κόντρα, μήπως θα φύγει πρώτο το FMX μπροστά, μέχρι να στροφάρει το μούλτι να το περάσει? Μήπως να σταματήσετε να κοροϊδεύεται τα άλογα του FMX και να κοιτάξετε λίγο τα δικά σας γαϊδουράκια?

    (Καλά στο τέλος το παράκανα λιγάκι αλλά κρίνετε μόνοι σας την σύγκριση αυτή και πείτε μου αν ισχύουν ή όχι αυτά που λέω)


    Κατα αρχην εξηγησε στον γληγορη οτι μιλας για το 620 γιατι χαρηκε αλλα μαλλον δεν καταλαβε και νομιζε οτι λες για το 1000.

    Κατα δευτερον, ξερεις πολυ καλα οτι τα νουμερα που ανακοινωνουν οι τζαπαν απεχουν πολυ απο την πραγματικοτητα, δλδ δεν παιζει να ειναι 163 κιλα το φμχ...να μην μιλησω για ιπποδυμανη και ροπη...

    Επισης, συγκρινεις μηχανακια που ειναι (φτου πιπερι) στην ιδια κατηγορια (θα πεσει φωτια να μας καψει) και εχουν 25 αλογα διαφορα, τι να σου κανει η ροπη εκει???

    Και τελος, το δυνατο σημειο του φμχ (εαν υπαρχει τετοιο-λεμε τωρα) ειναι ο κινητηρας του...

    Γενικα δεν τα λες και πολυ λαθος παντως...

    Σακη, λυσσαξε τωρα...πεστα χυμα...



    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:



    Life is not a journey to the grave with the intention of arriving safely in a pretty and well preserved body;
    but rather to slid in broadside, thoroughly used up, totally worn out, and loudly proclaiming:
    "WOW...WHAT A RIDE!!!"

  4. #2494
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stradas
    Κατα αρχην εξηγησε στον γληγορη οτι μιλας για το 620 γιατι χαρηκε αλλα μαλλον δεν καταλαβε και νομιζε οτι λες για το 1000.

    Κατα δευτερον, ξερεις πολυ καλα οτι τα νουμερα που ανακοινωνουν οι τζαπαν απεχουν πολυ απο την πραγματικοτητα, δλδ δεν παιζει να ειναι 163 κιλα το φμχ...να μην μιλησω για ιπποδυμανη και ροπη...

    Επισης, συγκρινεις μηχανακια που ειναι (φτου πιπερι) στην ιδια κατηγορια (θα πεσει φωτια να μας καψει) και εχουν 25 αλογα διαφορα, τι να σου κανει η ροπη εκει???

    Και τελος, το δυνατο σημειο του φμχ (εαν υπαρχει τετοιο-λεμε τωρα) ειναι ο κινητηρας του...

    Γενικα δεν τα λες και πολυ λαθος παντως...

    Σακη, λυσσαξε τωρα...πεστα χυμα...



    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:



    το καταλαβα οτι λεει για το 620 αλλα και το 1000 ποσα εχει... 82 ?
    δλδ το δικο σου οτι λεει ειναι στον τροχο τα αλογα? και οσα κιλα λενε ειναι με λαδια υγρα κτλ κτλ ?

  5. #2495
    [QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από stradas
    Επισης, συγκρινεις μηχανακια που ειναι (φτου πιπερι) στην ιδια κατηγορια (θα πεσει φωτια να μας καψει) και εχουν 25 αλογα διαφορα, τι να σου κανει η ροπη εκει???



    α τωρα τι να μας κανει ι ροπη ε??? και οταν ενα τζαπαν εχει 20 αλογα περισσοτερα απο ενα ευρωπαικο τοτε λεμε το ευρωπαικο εχει ροπη οτι σας συμφερει δλδ λετε

  6. #2496
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stradas
    Εγγραφή
    08/06/2006
    Μηνύματα
    255
    Αρχικά δημιουργήθηκε από grigorisr1
    το καταλαβα οτι λεει για το 620 αλλα και το 1000 ποσα εχει... 82 ?
    δλδ το δικο σου οτι λεει ειναι στον τροχο τα αλογα? και οσα κιλα λενε ειναι με λαδια υγρα κτλ κτλ ?

    ΝΑΙ
    Life is not a journey to the grave with the intention of arriving safely in a pretty and well preserved body;
    but rather to slid in broadside, thoroughly used up, totally worn out, and loudly proclaiming:
    "WOW...WHAT A RIDE!!!"

  7. #2497
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stradas
    ΝΑΙ

    το ζυγισες δλδ το πηγες στο δυναμομετρο


    το 1098 γιατι λεει 160και αλογα και βγαζει 14Χ

  8. #2498
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stradas
    Εγγραφή
    08/06/2006
    Μηνύματα
    255
    Αρχικά δημιουργήθηκε από grigorisr1
    το ζυγισες δλδ το πηγες στο δυναμομετρο
    Οχι εγω, ολα τα περιοδικα...μαλιστα σε καποια εβγαλε καν δυο αλογα ΠΑΡΑΠΑΝΩ...

    Το εχεις δει αυτο σε τζαπαν μηχανακι???

    Αρχικά δημιουργήθηκε από grigorisr1

    το 1098 γιατι λεει 160και αλογα και βγαζει 14Χ
    Για να μην τρομαζετε...

    :rotflmao:

    Life is not a journey to the grave with the intention of arriving safely in a pretty and well preserved body;
    but rather to slid in broadside, thoroughly used up, totally worn out, and loudly proclaiming:
    "WOW...WHAT A RIDE!!!"

  9. #2499
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stradas
    Οχι εγω, ολα τα περιοδικα...μαλιστα σε καποια εβγαλε καν δυο αλογα ΠΑΡΑΠΑΝΩ...

    Το εχεις δει αυτο σε τζαπαν μηχανακι???



    Για να μην τρομαζετε...

    :rotflmao:


    α τωρα δλδ παμε βαση των περιοδικων ε?

    τοτε αμα ειναι ετσι το gsxr 1000 ειναι καλυτερο απο το 1098 το ειπανε και στα περιοδικα

  10. #2500
    Πείτε μου τί εχει να ζηλέψει αυτό απο ένα 10980 και τι ενα 1098 απ αυτό!


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	billzx10r.jpg 
Προβολές:	84 
Μέγεθος:	94,2 KB 
ID:	110102
    Τουτέστιν πάει να πει οτι η σημερινή νεολαία μας έχει γραμμένους στα παλιά της τα καρμπιρατέρ!

  11. #2501
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Vourkoufales
    Πείτε μου τί εχει να ζηλέψει αυτό απο ένα 10980 και τι ενα 1098 απ αυτό!

    τα brembo φρενα που πας χωρις αγκυρα ?

  12. #2502
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Vourkoufales
    Πείτε μου τί εχει να ζηλέψει αυτό απο ένα 10980 και τι ενα 1098 απ αυτό!

    το μονο που μπορει να ζηλεψει απο το 1098 ειναι τις marchezini ζαντες τπτ αλλο

    το 1098 ζηλευει ομως το δυνατο μοτερ του

  13. #2503
    big boned μέλος Το avatar του/της cartman
    Εγγραφή
    26/05/2007
    Μηνύματα
    392
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stradas
    Κατα αρχην εξηγησε στον γληγορη οτι μιλας για το 620 γιατι χαρηκε αλλα μαλλον δεν καταλαβε και νομιζε οτι λες για το 1000.

    Κατα δευτερον, ξερεις πολυ καλα οτι τα νουμερα που ανακοινωνουν οι τζαπαν απεχουν πολυ απο την πραγματικοτητα, δλδ δεν παιζει να ειναι 163 κιλα το φμχ...να μην μιλησω για ιπποδυμανη και ροπη...
    Γενικότερα μπορεί να ισχύει αυτό που λές, αλλά δεν νομίζω να υπερβάλλουν όταν λένε 37 άλογα και 53 ροπή για το FMX. Δηλαδή πόσο να είναι τροχό, 33 και 50 αντίστοιχα?

    Αρχικά δημιουργήθηκε από stradas

    Επισης, συγκρινεις μηχανακια που ειναι (φτου πιπερι) στην ιδια κατηγορια (θα πεσει φωτια να μας καψει) και εχουν 25 αλογα διαφορα, τι να σου κανει η ροπη εκει???


    Με το ίδιο σκεπτικό το fazer από το μούλτι έχει 40 άλογα διαφορά! Δεν παίζει ρόλο η ροπή? Φυσικά και παίζει, και μάλιστα πάρα πολύ στην επιτάχυνση!

    Αρχικά δημιουργήθηκε από stradas

    Και τελος, το δυνατο σημειο του φμχ (εαν υπαρχει τετοιο-λεμε τωρα) ειναι ο κινητηρας του...

    Γενικα δεν τα λες και πολυ λαθος παντως...

    Σακη, λυσσαξε τωρα...πεστα χυμα...



    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:



    Δεν παίζει να βάλουμε σε κόντρα τα 2 μηχανάκια ρε παιδιά, απλά ήθελα να σας δείξω με τα γνωστά επιχειρήματα περί πλεονεκτημάτων της ροπής χαμηλά, ότι το FMX είναι πολύ καλό για τον προορισμό του που είναι πόλη. Φυσικά είμαι της άποψης ότι άμα γουστάρεις ταξίδια πίστες κ.τ.λ, τα κάνεις και με αυτό και το ευχαριστιέσαι κιόλας!
    Τώρα περί ορέξεως...




    Chris

  14. #2504
    big boned μέλος Το avatar του/της cartman
    Εγγραφή
    26/05/2007
    Μηνύματα
    392
    [QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από grigorisr1
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stradas
    Επισης, συγκρινεις μηχανακια που ειναι (φτου πιπερι) στην ιδια κατηγορια (θα πεσει φωτια να μας καψει) και εχουν 25 αλογα διαφορα, τι να σου κανει η ροπη εκει???



    α τωρα τι να μας κανει ι ροπη ε??? και οταν ενα τζαπαν εχει 20 αλογα περισσοτερα απο ενα ευρωπαικο τοτε λεμε το ευρωπαικο εχει ροπη οτι σας συμφερει δλδ λετε
    ΑΚΡΙΒΩΣ αυτό ήθελα να τους δείξω ρε Γρηγόρη! Τα επιχειρήματα περί ροπής χαμηλά= επιτάχυνση είναι πολύ σωστά, αλλά να μην τα δέχονται μόνο εκεί που τους πέρνει!

    Chris

  15. #2505
    big boned μέλος Το avatar του/της cartman
    Εγγραφή
    26/05/2007
    Μηνύματα
    392
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stradas
    ΝΑΙ


    Σε άλογα και ροπή ΟΛΟΙ υπερβάλλουν! Μπορεί οι Ιάπωνες παραπάνω αλλά ΟΛΟΙ υπερβάλλουν.

    PS: Διάβαζα αφιέρωμα σε παλιά άρθρα του περιοδικού moto του 89 και έλεγε ο τύπος:
    "Ducati τάδε, τόσα άλογα (σίγουρα είναι λιγότερα επειδή οι Ιταλικές εταιρίες υπερβάλουν στα άλογα)!"
    Το διάβασα και γέλασα, επειδή τώρα πάνε να μας πλασάρουν το ακριβώς αντίθετο
    Chris

Παρόμοια θέματα

  1. JAPAN Vs. EUROPE
    από super_toto στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 3051
    Τελευταίο μήνυμα: 17/09/2007, 11:44
  2. Japan Vs Europe (UK)
    από motaba στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 43
    Τελευταίο μήνυμα: 05/09/2006, 17:23

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF