Αρχικά δημιουργήθηκε από gixxerpap
το φανταζεσαι να βρεθω ξαφνικα με b king & bmw 800???
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Ικανό σε έχω,μην το γελάς,είναι καλό δίδυμο πλάκα πλάκα :rotflmao: :rotflmao:
Αρχικά δημιουργήθηκε από gixxerpap
το φανταζεσαι να βρεθω ξαφνικα με b king & bmw 800???
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Ικανό σε έχω,μην το γελάς,είναι καλό δίδυμο πλάκα πλάκα :rotflmao: :rotflmao:
Fortis Fortuna Adiuvat
Εγω για δευτερη μοτο θα ηθελα ενα (ακομα) Ducati Monster !!! ...
ενα Μονστερ 800 ειδικα προετιμασμενο για πιστα-Trackdays κλπ ...
και ενα Μονστερ 600 (το παλιο με τα 50 αλογακια) για καθε μερα...
![]()
![]()
Άστο όταν ασχολιόμουν εγώ με χώμα σε υψηλό μαζί με άλλους φίλους αγωνιζόμενους εσύ ήσουν υπο σκέψη αν θα φτάνεις να πατήσεις κάτω...σε μηχανάκι...Αρχικά δημιουργήθηκε από Nikker
Λοιπόν φίλε Τιτάνα...εκτός απο το X Bike που θα πάρεις (χρέπι)...
Θα πάρεις ένα χωμάτινο με λίγα κιλά.
Ψηφίζω χώμα και πάλι χώμα. Τις τρέλες που θα κάνεις σε χώμα δεν θα τις κάνεις πουθενά αλλού...μιλάμε...είναι άλλη εμπειρία...Βρες κανά φιλαράκι να σου δανείσει καμμία βολτούλα το χωμάτινο του...![]()
Ξέρουν 3-4 εδω μέσα...![]()
Είναι καύλα το χώμα αλλά δεν με απασχολεί αυτή την στιγμή να γυρίσω στα παλιά...
Προτιμώ κανα ταξιδάκι...![]()
ON OFF νομίζω είμαι 99% προς τα εκεί...Αρχικά δημιουργήθηκε από SeNNinhA
Εξαρτάται για τι μονοκύλινδρο μιλάς. Άλλο να μιλάς για χωμάτινα μηχανάκια, άλλο να μιλάς για ΚΤΜ (ανεξάρτητα κατηγορίας) και άλλο να μιλάς για τα τελευταία μοντέλα on-off (4ετίας περίπου και νεότερα).
Με τα πρώτα και τα ΚΤΜ έχεις κραδασμούς αρκετούς και στενή και σκληρή σελα που δεν βολευουν για ταξίδι. Τα υπόλοιπα On-Off, τα οποία ουσιαστικά είναι ON 95%, πας οσο μακρύ ταξίδι θέλεις χωρίς πολλούς συμβιβασμούς και χωρίς να έχουν διαφορά τα μονοκίλυνδρα από τα δικύλινδρα εκτός του ότι τα νεότερα Versys και Vstrom είναι πιο δυνατά και αρα εχουν μεγαλύτερες τελικές. Διότι μεσες ωριαίες έχουν πανω κάτω ολα το ίδιο γιατί σε ταξίδι για να πας με πανω από 160 μέση, θέλεις καθαρά τουριστική μηχανή. Για ταξίδι μιλάω και όχι για γρήγορη βόλτα.
Εγώ λέω να πάρεις κάτι ελαφρύ και στενό για να σε βολέψει σε καθημερινή χρήση. Ανάλογα με τα χρήματα και το γούστο σου επιλέγεις ότι από τα παραπάνω αναφέρθηκε. Κανένα δεν είναι κακό οπότε πάρε οτι σου αρέσει.
Τελικά για να αποκλείσουμε και μερικά, θέλεις να πας σε on-off ή προτιμάς να μείνεις καθαρά σε street?![]()
Στις αγοραπωλησίες είσαι αυθεντία και μόνο γι'αυτό Respect...Αρχικά δημιουργήθηκε από gixxerpap
εγω παλι με τη σειρα μου θα σου προτεινα να μην παρεις κατηγορια on-off αν προκειται να το χρησιμοποιησεις για ταξιδια.....η μεσουλα και η πλατη σου θα τραβηξουν μεγαλα ζορια....ξερω οτι πολλοι θα πουν το αντιθετο, αλλα δε με πειθει κανεις....η θεση οδηγησης που εχει ενα bmw 800 st για παραδειγμα ειναι πολυ καλη....
κοιτα σε μηχανες τυπου vfr, blackbird, hayabusa κλπ
σου παραθετω τα παραπανω μοντελα σαν θεση οδηγησης....
απο τα μοντελα που προτεινες στο πρωτο ποστ, θ αδιαλεγα μονο cbf 600 & bandit 650....
μπορεις βεβαια να κοιταξεις και το μηχανακι που πουλαει ο κατεστραμμενος ο Mozart, το οποιο συνδυαζει τα περισσοτερα απο αυτα που θες, και ειναι και βελτιωμενο στα σημεια! νομιζω οτι αξιζει να του ριξεις μια ματια!
Aλλά νομίζω σε on off 2κυλινδρο θα βρώ αυτό που ψάχνω...
Μου θυμίσεις διαφημηση του ΟΠΑΠ (όχι αυτουνού που αλλάζει τα ΜΟΤΟ σα τα πουκάμισα)Αρχικά δημιουργήθηκε από Runner Ducati
Εγω για δευτερη μοτο θα ηθελα ενα (ακομα) Ducati Monster !!! ...
ενα Μονστερ 800 ειδικα προετιμασμενο για πιστα-Trackdays κλπ ...
και ενα Μονστερ 600 (το παλιο με τα 50 αλογακια) για καθε μερα...
![]()
![]()
που λέει..."ΚΟΛΛΗΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΗ ΜΠΑΛΑ?"
Αρχικά δημιουργήθηκε από Titan
Στις αγοραπωλησίες είσαι αυθεντία και μόνο γι'αυτό Respect...
Aλλά νομίζω σε on off 2κυλινδρο θα βρώ αυτό που ψάχνω...ένα είναι το μηχανάκι σου τότε!Αρχικά δημιουργήθηκε από Titan
Στις αγοραπωλησίες είσαι αυθεντία και μόνο γι'αυτό Respect...
Aλλά νομίζω σε on off 2κυλινδρο θα βρώ αυτό που ψάχνω...
vstrom!
Ακομη θα ηθελες και μια νυκτερινη δουλεια γαι να μπορεις να τα πληρωνεις οποτε --συχνα δλδ--χρειαζεται.Αρχικά δημιουργήθηκε από Runner Ducati
Εγω για δευτερη μοτο θα ηθελα ενα (ακομα) Ducati Monster !!! ...
ενα Μονστερ 800 ειδικα προετιμασμενο για πιστα-Trackdays κλπ ...
και ενα Μονστερ 600 (το παλιο με τα 50 αλογακια) για καθε μερα...
Ακομη πρεπει να ξυριζεις πολυ καλα τον σβερκο σου γιατι τα ρημαδια αυτα κανουν τοσο ανατριχαστικο θορυβο οταν δουλευουν, που σου σηκωνονται οι τριχες και χαλας τους γιακαδες στα πουκαμισα σου...![]()
κωστα81, καποτε με ρωτησε ενας φιλος: γιατι ποτε, μα ποτε ομως, οποιος και να σε ρωτησει τι μηχανακι να παρει, δεν σε εχω ακουσει να προτεινεις το μηχανακι που εχεις???Αρχικά δημιουργήθηκε από costas81
ένα είναι το μηχανάκι σου τότε!
vstrom!
δεν το θεωρεις καλη αγορα..???
--σκεφτηκα λιγο πριν του απαντησω, και ξερεις που κατεληξα?
οτι μαλλον δεν θελω να βλεπω το μηχανακι που εχω συνεχως οταν βγαινω εξω..πολυ δε περισσοτερο να το εχει και φιλος. Και σε κανενα ηλιθιο χρωμα..
Προσφατα ενας συνεργατης μου ηθελε να αλλαξει το στρομ 650 που ειχε.
Με ρωτησε τι λεει το δικο μου, το πηρε για μια βολτα, του αρεσε, αλλα τον εκοψα οταν του ειπα οτι εχει αντικατασταθει με το καινουργιο 1050 και οτι θα ηταν καλλιτερα να παρει κανα μπεεμβε η το 1050 η το 1000 βαρα/στρομ κλπ.
Με ρωτησε αν μπορω να του βρω κανα σαν το δικο μου μεταχειρο, και παλι τον απετρεψα.
Εχθες περασε απο εδω με το ολοκαινουργιο 1200 τζι ες.
Ευτυχως.
Kατά την ταπεινή μου πάντα άποψη, τα ON-off έχουνε πλεονέκτημα την άνετη θέση οδήγησης που είναι η ΜΗ Streetάδικη - Supersportάδικη.
Κατά τα άλλα ΔΕΝ προορίζονται για χώμα. Μπορούν να βγούνε γιατί έχουνε απόσταση απο το έδαφος, αλλά είναι βαριά, ζορίζονται πολύ και δεν βολεύουνε. Πολλά απο αυτά ΔΕΝ προορίζονται καθόλου για χώμα και είναι βλακώδες να τα θεωρούμε χωμάτινα.
Πχ...που πας ρε Στρόμα με το ABS?
Τώρα ένας χωματόδρομος...εντάξει...και πατίνι πάει εκεί.
Το BMW Boxer ενδείκνειται λόγο χαμηλού κέντρου βάρους, αλλά σκάβει πολύ λόγο βάρους. Και ο έλεγχος τους είναι δύσκολος πολύ.
Το ίδιοΤνα χάνεις το μπροστινό σου με DRZ 400 130 κιλά και το ίδιο είναι να το χάνεις με 1200GS 250+ κιλά?
Τώρα άμα ο άλλος είναι χεράς...και Hayabusa βγάζει στα χώματα.
Τις διακρίσεις μεταξύ ON-off, on-OFF, OFF-on, on-ON, manonman κτλ...δεν τις ξέρω πάντως κάθε εταιρία κατηγοροιοποιεί την μηχανή της όπως της κ@#$σει.
Άλλη λέει Streetfighter, άλλη λέει Supersport, Supersport touring, Superport Fighter, Chopper Fighter, ON-Off Fighter, ON-off-on-off Fighter...
Ο μόνος λόγος για να προτιμήσεις μία ψηλή μηχανή, είναι η άνετη θέση οδήγησης, ο ταξιδιάρικος χαρακτήρας.
Άμα θέλεις χώμα. Enduro. Και όχι κανά με τρελά άλογα να παλεύεις να μην πέσεις. Ένα που θα μπορεί να σε βολέψει και μέσα στην πόλη.
Επιστημονική έρευνα απέδειξε πως άμα τα Γιατονπουτσονέζικα φορούσανε κανά marzocchi, τα ατυχήματα θα μειωνόντουσαν κατά 98%!!!
Εγώ θα επιμείνω οτι εαν δεν τιθεται θεμα χρημάτων, ενα Multistada είναι οτι πρέπει. Ότι πιο fun στην κατηγορία
.
[size=2pt]--- Πωλείται αμορτισέρ ΜΑΧΤΟΝ για GSXR K5 ---[/size]
[size=2pt]--- Πωλούνται διάφορα για TL1000R ---[/size]
Europe RULEZ !!! ...και για να μην ξεχνιόμαστε... FUCK USA
Eπειδή θέλω να στρίβω και όχι να σπεώχνω τα ducati ΑΠΟΚΛΕΙΟΝΤΑΙ!!!
Οι αλλοι απλα ακολουθουν....Αρχικά δημιουργήθηκε από Titan
Eπειδή θέλω να στρίβω και όχι να σπεώχνω τα ducati ΑΠΟΚΛΕΙΟΝΤΑΙ!!!
Ergebnisliste Bridgestone BT020 Big Enduro Race:
1. Martin Bauer Suzuki DL 1000 2:20.43
2. Walter Oswald Ossimoto Triumph Tiger 2:21.09
3. Günter Gahleitner BMW R 1200 GS 2:22.23
4. Martin Schupplen 2:21.84
5. Martin Preissler Honda Varadero 2:26.30
6. Peter Nesuta Suzuki DL 1000 2:26.99
7. Josef Laiber 2:26.65
8. Heinrich Schopf Suzuki DL 650 2:29.15
9. Norbert Woch 2:28.06
10. Karl Felbauer BMW R 1200 GS 2:31.25
11. Peter Hasenschwandtner Honda Africa Twin 650 2:31.81
12. Thomas Guttmann Suzuki DL 1000 2:35.40
13. Nils Nasty Suzuki DL 650 2:34.68
14. Kurt Gussnig BMW R 1200 GS 2:37.15
15. Gerhard Ochsenbauer 2:34.95
16. Gerhard Till Suzuki DL 650 2:39.06
17. Christian Götterer 2:39.03
18. Thomas Pfaller 2:41.17
19. Ernst Vogg 2:42.35
20. Otmar Zimmel 2:48.34
![]()