Σημερα πηρα το μοτο τριτη και στα τεχνικα τα εχει στα ιδια και τα δυο μοντελα,δεν μπορω να καλαβω τι κολημα εφαγα και ψαχνω ακομα το πρωτο αρθρο που γραφτηκε γυρω απο το θεμα,ισως με χτυπησε η γεροντικη ανοια γαμωτο.
Σημερα πηρα το μοτο τριτη και στα τεχνικα τα εχει στα ιδια και τα δυο μοντελα,δεν μπορω να καλαβω τι κολημα εφαγα και ψαχνω ακομα το πρωτο αρθρο που γραφτηκε γυρω απο το θεμα,ισως με χτυπησε η γεροντικη ανοια γαμωτο.
ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΜΑΣ
Τα στοιχεία αυτά πάντως πρέπει να είναι τα επίσημα της suzuki....Αρχικά δημιουργήθηκε από VforVSTrom
Έλεορρρ!!! Θα διαφωνήσω μαζί σου. Καταρχάς για να μην υπάρχει παραπληροφόρηση, παραθέτω επίσημα στοιχεία: Βάρος V-Strom 2006 - 189Kg (Moto Triti) Βάρος V-Strom 2007 ABS - 197 Kg (R.T.F.M.!!!*)
Στη ζυγαριά του ΜΟΤΟ το V-strom με το ABS ζύγιζει 223,5 Kg (207 κενή) [αντιστοιχα επίσημα στοιχεία από Suzuki: 213,5-197!!]. Στο δυναμόμετρο η ισχύς είναι 62,7/9.100 και η ροπή 5,4/6.500 (MΟΤΟ, τεύχος 376, σελ.94 )
Στο αντίστοιχο τεστ του μοντέλου χωρίς ABS που έχω (τεύχος 322, συγκριτικό με το 1000άρι, σελ.94) δυστυχώς δεν αναφέρεται βάρος - δεν πρέπει να είχε αγοράσει και τη ζυγαριά ακόμα το περιοδικό - ενώ το δυναμόμετρο έδειξε 66,7/9.100 και 6,0/6.100...
![]()
'Ενα Jameson με πάγο...
Εχω την εντυπωση οτι διαβασα το αρθρο οταν πρωτοπαρουσιαστηκε στο εξωτερικο,οπου ο αρθρογραφος αναρωτιοτανε για τα 25 επιπλεων κιλα και ισως το συνδιασα με αλλο αρθρο σχετικα με την BMW που εγραφε οτι το 3γενιας ΑΒΣ ηταν 25 κιλα λιγοτερο.Με εβαλε σε υποψιες οτι δεν ανοιξε το μοτερ παρ'ολα αυτα επειδη εχω καβαληση πολλα και διαφορα και 1,5 χρονο το προηγουμενο οτι αυτο ειναι αρκετα πιο αργο,οχι οτι με πειραζει ιδιαιτερα.
http://www.suzuki-gb.co.uk/techspecs.asp?id=111&l=
Εδω η σουζουκι δεν δινει διαφορες,δεν ξερω τι γινεται,ισως την εφαγα αν ο ενας μιλουσε για στεγνο και οχι γεματο οποτε η διαφορα ειναι τοση περιπου.
ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΜΑΣ
Αρχικά δημιουργήθηκε από EKEINOS
Μαλλον κολαω στα μαθηματικα.Το 650 και το 1000 εχουν 30 αλογα διαφορα? Στο χιλιομετρο ποση διαφορα θα εχουν? δεν το ετρεξα λεω μηπως το ξερεις.Λαχαναγορα - γεφυρα τρεχανε λιγοι κυριως με μικρα, ολοι οι σοβαροι τρεχανε γεφυρα -γεφυρα δηλ 400μ.Το 1982 με βεσπα,το 88 VF-500, το 89 VF750, το 90 VF750F με 1000αρι μοτερ, το 92-94 με VF1000R ποτε με χρηματα μονο για την πλακα μας,φυσικα στους πολυ γρηγορους της εποχης ημουν θεατης.Αργοτερα αρχισαν να μπαινουν πολλα φτιαγμενα και το παιχνιδι ξεφυγε.Μετα αλλαξα καμια 10 μηχανακια ηρεμα λογω γαμου και παιδιων.Και να μην μπουμε σε ονοματολογια τωρα αν θες ομως γινεται.Εδω πηγα να γραψω την εντυπωση μου απο τα δυο μηχανακια οποιος θελει την ακουει 'η οχι,δεν τα κοντραραμε ακομα οποτε θα μιλουσα με κολονες.Οσο αναφορα την διαφορα ισχυος, η σουζουκι στο επισιμο σιτε αναφερει οτι δεν υπαρχει και το βαρος δεν το ανακοινωνει καθολου. Οσο αναφορα το τι διαβασα το ψαχνω σε φιλο με αρχειο να δω ποσο εξω επεσα και αν εκανα λαθος πραγμα πιθανο θα επανελθω ζητωντας συγνωμη.Μεχρι τοτε τελειωσα επι του θεματος αντιος.
ΣΕ ΠΟΙΑ ΛΑΧΑΝΑΓΟΡΑ.......
Άναφέρεσαι.....???
Θεσσαλονίκη...???
82-83.....GSX-E 1100.....ΓΚΡΙ μέ κόκκινα γράμματα στο τεπόζιτο......!!!!
Είχε πολλά βεσπάκια τότε καί πάνω καί κάτω άπό τή γέφυρα......
πρίν πάμε στόν περιφερειακό....
ΑΛΛΑ .....200.....ΜΕΤΡΑ.....γιά νά βγούνε.....ούτε χιλιάρι μέ 650.....!!!!!
Δέν είμαι τής καινούριας σχολής τής θεωρητικής όπως ό φίλος μας
ό THEOD....
Τότε δούλευε τό αύτί καί τό κολωνάκι...!!!!!!!
Πάντως δέν είναι καί τόσο δραματικά τά πράμματα ,όπως τά περιγράφεις...!!!
Έχω τό παλιό ......ΑΝ ΜΕΤΑΝΙΩΣΕΣ.........έδώ είμαι...!!!!!
![]()
αξιζει δηλαδη να δωσω το παλιο μοντελο για το καινουριο?εχει αρκετη διαφορα ας πουμε στην εκκινηση των 2 μοτοσυκλετων?
για να ειναι βαρυτερο αυτο με το abs μαλλον θα ειναι πιο αργο απο το πρωτο...Αρχικά δημιουργήθηκε από taksidiotis25
αξιζει δηλαδη να δωσω το παλιο μοντελο για το καινουριο?εχει αρκετη διαφορα ας πουμε στην εκκινηση των 2 μοτοσυκλετων?
η καλυτερη λυση ειναι να το οδηγησεις για να εχεις την δικη σου αποψη...
Αν και με βαλανε σε ιδεες, ακομα υποστηριζω οτι ειναι πιο αργο,αποψη που συμεριζονται και οι δυο βεστρομαδες της παρεας μου,αφηνω ενα παραθυρο για το τι θα γινει οταν ανοιξει.Το προηγουμενο που ειχα το πηρα με 11000χιλ ενω το τωρινο εχει 2500χιλ.Παρολα αυτα το μηχανακι ειναι κορυφαιο και τωρα πολυ πιο ασφαλες και δεν υπαρχει τιποτα αλλο στην κατηγορια.
ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΜΑΣ
το καινούργιο που οδήγησα το ένιωσα λίγο πιο αργό.
σε ανοιγματα που καναμε με φιλο με το καινουργιο ήταν λίγο πιο αργός!
σε ανοιγματα με 6η από τα 100 χιλιόμετρα όπου είχαμε 4500 στροφές το παλιό φεύγει πιο μπροστά αλλά όχι με τεράστια διαφορά αλλά φεύγει!
Το καινούργιο το νιώθεις να δουλεύει πιο ομαλά με λίγο λιγότερο κραδασμούς.
Πάντως στο ίδιο δρόμο με τα ίδια λάστιχα που το παλιο ξακολάει με δευτερα μονο με γκαζι για πλάκα το καινούργιο δεν μπορούσε!
Ψηλά μπορεί και τα δυο να βγαζουν 70 αλογα αλλά χαμηλά το καινούργιο είναι λόγο καταλύτη πιο κομμένο!
Ειναι πιο αργο στις ρεπριζ και αν το ζορισεις καιει περισοτερο εφτασα τις 20.000
οταν ρυθμισω και βαλβιδες θα ειμαι πιο σιγουρος
ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΜΑΣ