Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 35

Θέμα: παρα τριχα... δεύτερη φορά..

  1. #16
    Los Toumpaneiros Το avatar του/της GIXXERAKIAS
    Εγγραφή
    02/05/2006
    Μηνύματα
    3.217
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DimChios
    Τσσσσσσ........πωωωωωωωωωωωω.......

    ΜΑΛΙΣΤΑ μεγαλε!

    Ο,ΤΙ πείτε πολυχρονεμενε μου παΤσά!

    YES master!

    Ρε dim ενταξει ο Νικολας το ειπε καπως αποτομα αλλα δεν το εννοει ετσι.Λοιπον για να λυθει το θεμα εδω τα φρενα ειναι οτι μας βολευει.Μερικοι οδηγοι δεν πατανε καθολου πισω φρενο και καποιοι αλλοι το ξεσκιζουν!Ειδικα αν παρεις απο τους αγωνες moto gp (*που υποτιθεται οπως ειπες πιο πανω δεν παταμε πισω φρενο γιατι με το μπροστα σταματαει η μηχανη) δεν θυμαμαι ποιοι ακριβως οδηγοι ενας απο αυτους ειναι ο heyden που χρησιμοποιει σε ολη την διαρκεια του αγωνα το πισω φρενο ( και γι'αυτο αλλωστε στην δικια του εργοστασιακη honda το πισω ειναι τεραστιο) γιατι ετσι ειναι το οδηγικο του στυλ.Απλα αυτο που ειπα εγω πιο πανω ειναι οτι παταμε το πισω πρωτα για σταθεροποιηση και σε κλασματα το μπροστινο να κοκκαλωσει η μηχανη.Ολα αυτα ΜΟΝΟ στον δρομο σε καθημερινη οδηγηση!Σε μαχιμες βολτες παταω το πισω ΜΟΝΟ αν πεσω σε φρενα πανικου για να επαναφερω την μηχανη στην πορεια που της εχω καθορισει ΕΓΩ!Το μπροστινο ειναι ΜΟΝΟ για να ρυθμιζει την ταχυτητα εισοδου στην στροφη και να σταματαω.Αλλα για να σταματησει σε φρενα πανικου μια μηχανη σωστα θελει ΚΑΙ τα δυο φρενα οπως ακριββως σου εξηγω πιο πανω.
    Keep spamming!!!:a13:

  2. #17
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της DimChios
    Εγγραφή
    24/01/2006
    Μηνύματα
    11.607
    Αρχικά δημιουργήθηκε από GIXXERAKIAS
    Ρε dim ενταξει ο Νικολας το ειπε καπως αποτομα αλλα δεν το εννοει ετσι.Λοιπον για να λυθει το θεμα εδω τα φρενα ειναι οτι μας βολευει.Μερικοι οδηγοι δεν πατανε καθολου πισω φρενο και καποιοι αλλοι το ξεσκιζουν!Ειδικα αν παρεις απο τους αγωνες moto gp (*που υποτιθεται οπως ειπες πιο πανω δεν παταμε πισω φρενο γιατι με το μπροστα σταματαει η μηχανη) δεν θυμαμαι ποιοι ακριβως οδηγοι ενας απο αυτους ειναι ο heyden που χρησιμοποιει σε ολη την διαρκεια του αγωνα το πισω φρενο ( και γι'αυτο αλλωστε στην δικια του εργοστασιακη honda το πισω ειναι τεραστιο) γιατι ετσι ειναι το οδηγικο του στυλ.Απλα αυτο που ειπα εγω πιο πανω ειναι οτι παταμε το πισω πρωτα για σταθεροποιηση και σε κλασματα το μπροστινο να κοκκαλωσει η μηχανη.Ολα αυτα ΜΟΝΟ στον δρομο σε καθημερινη οδηγηση!Σε μαχιμες βολτες παταω το πισω ΜΟΝΟ αν πεσω σε φρενα πανικου για να επαναφερω την μηχανη στην πορεια που της εχω καθορισει ΕΓΩ!Το μπροστινο ειναι ΜΟΝΟ για να ρυθμιζει την ταχυτητα εισοδου στην στροφη και να σταματαω.Αλλα για να σταματησει σε φρενα πανικου μια μηχανη σωστα θελει ΚΑΙ τα δυο φρενα οπως ακριββως σου εξηγω πιο πανω.


    Οπως εχεις καταλαβει, μιας και εισαι πολυ καιρο εδω και εχουμε "συναντηθεί" σε πολλά θρέντς, το θεμα μου πάντα ειναι ο τρόπος!
    Οπως μιλαω και φερομαι, ετσι θελω!
    Ζητησα συγνωμη πριν πω την αποψη μου η οποια διαφέρει απο κάποιων αλλων! Νομιζω?
    Οκ, αυτο δε θελει πολυ μυαλο να καταλαβουν μερικοι τι εννοω! Οποιος ξερει ή εχει διαφορετικη αποψη μπορει ελευθερα να την πει χωρις να προσπαθησει να μειωσει ή να προσβάλει!
    Στο θεμα μας...

    Αρχικα δεν αναφερθηκαμε στην εκτος δρομου ή αγωνιστική οδηγηση!

    Κι εγω στο χωμα το πισω το δουλεύω πολυ! Ειναι ομως διαφορετικος ο τροπος και διαφορετικο το στυλ που οδηγαω εκει!
    Κατι σαν αυτο που εγραψες παραπανω!
    Όσο για την ασφαλτο, δε νομιζω οτι θα αλλαξω προσωπικα τον τροπο που φρεναρω εκτος αν καποιος μου αποδειξει οτι πρεπει!
    Και δε μιλαω εκ του ασφαλους λογω ABS γιατι και με το Αφρικα ετσι φρεναριζα και ποτε δεν ειχα μπλοκαρει το μπροστα!
    Λετε παντα να οδηγουσα σε καλη ασφαλτο?
    Οποιος εχει ιδεα τι εστι Θηβων θα καταλαβει τι εννοω!

    Στη διαθεση σας για κουβεντα και ομορφα τοποθετημενες αποψεις!


  3. #18
    Los Toumpaneiros Το avatar του/της GIXXERAKIAS
    Εγγραφή
    02/05/2006
    Μηνύματα
    3.217
    Θηβων??Οχι δεν ξερω!Τι ειναι?

    Ειχα ακουσει καποτε οτι ειναι δρομος,λεωφορος δηλαδη αλλα καθε μερα απο τοτε που επιασα τιμονι στα χερια μου και περναω απο εκει (καθε μερα) διαπιστωνω οτι εχω ολο και καλυτερη ταση προς το καλλιτεχνικο πατιναζ!

    Keep spamming!!!:a13:

  4. #19
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της DimChios
    Εγγραφή
    24/01/2006
    Μηνύματα
    11.607
    Αρχικά δημιουργήθηκε από GIXXERAKIAS
    Θηβων??Οχι δεν ξερω!Τι ειναι?

    Ειχα ακουσει καποτε οτι ειναι δρομος,λεωφορος δηλαδη αλλα καθε μερα απο τοτε που επιασα τιμονι στα χερια μου και περναω απο εκει (καθε μερα) διαπιστωνω οτι εχω ολο και καλυτερη ταση προς το καλλιτεχνικο πατιναζ!


    Αρα ειμαστε και γειτονες!


  5. #20
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    30/09/2007
    Μηνύματα
    7
    Λοιπόν για να μην μαλώνουμε σας παρουσιάζω εδώ τον τρόπο με τον οποίο φρενάρουμε τη μοτοσυκλέτα σύμφωνα με το εγχειρίδιο του ΥΜΕ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΟΔΗΓΩΝ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΩΝ:


    από σελ. 46 παράγραφος 6.4

    6.4 Χρησιμοποιώντας τα φρένα σας

    Πολλοί μοτοσυκλετιστές φοβούνται να χρησιμοποιήσουν το μπροστινό φρένο τους. Αυτό αποτελεί συνήθως τραυματική εμπειρία που προέρχεται από τη χρήση του ποδηλάτου. Αντίθετα στη μοτοσυκλέτα χρησιμοποιούνται κανονικά και τα δύο φρένα. Το μπροστινό φρένο είναι το ισχυρότερο και βέβαια το σημαντικότερο για την ακινητοποίηση της μοτοσυκλέτας. Για να φρενάρετε αποτελεσματικά σε στεγνό δρόμο , χρησιμοποιείτε το μπροστινό φρένο κατά ένα κλάσμα του δευτερολέπτου, πριν να χρησιμοποιήσετε το πίσω φρένο και εφαρμόζετε μεγαλύτερη πίεση στο μπροστινό φρένο. Η εφαρμογή μεγαλύτερης πιέσεως στο μπροστινό φρένο (σχ. 6,4α) εξασφαλίζει αποτελεσματικότερο φρενάρισμα γιατί:

    - Κατά το φρενάρισμα το βάρος της μοτοσυκλέτας με τον αναβάτη μετακινείται προς τα εμπρος.

    - Το μπροστινό λάστιχο πιέζεται περισσότερο από το μετακινούμενο βάρος και αυτό προκαλεί καλύτερη πρόσφυση.

    Σε βροχερό καιρό πρέπει να μοιράζεται ισοδύναμη η πίεση στα δυο φρένα. Η χρήση του ενός φρένου έχει ως αποτέλεσμα τη διάνυση μεγαλύτερης αποστάσεως για την ακινητοποίηση της μοτοσυκλέτας. Στις χαμηλές όμως ταχύτητες, η χρήση του πίσω φρένου προκαλεί ομαλότερη επιβράδυνση (σχ. 6.4β).
    Ελπίζω να σας κάλυψα

  6. #21
    Stops Squeaks!! Το avatar του/της lamoun
    Εγγραφή
    20/08/2004
    Μηνύματα
    1.363
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DimChios
    Μαγκες σορυ και παλι αλλα διαφωνώ!

    ΝΑΙ, το πίσω σταθεροποιεί αλλα η σειρά ειναι ΑΝΑΠΟΔΑ!

    Γνωμη μου!

    Η λογική του πίσω φρένου είναι αντίθετη με αυτή του μπροστά.

    Και εξηγώ.

    Στην αρχή του φρεναρίσματος έχει βάρος ο πίσω τροχός, οπότε μπορεί να κάνει και τη δουλειά του.. Το πατάμε και σταδιακά το αφήνουμε όσο μεταφέρουμε το βάρος μπροστά.

    Το μπροστινό σταδιακά το πατάμε περισσότερο.

    Πρέπει να σκεφτόμαστε που έχει βάρος η μοτό, και εκεί μπορεί να αντέξει περισσότερο φρενάρισμα..
    O lamoun στη βροχή με λάδια είναι μέγας βρόντακας!


    Λάμπρος

  7. #22
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    14/06/2007
    Μηνύματα
    182
    Να συμπληρώσω και εγώ κάτι

    Στον δρόμο εγώ προσωπικά ξεκινάω με το πίσω φρένο γιατί σε περίπτωση γλίτσας λαδιού και λιπών με προειδοποιεί το μηχανάκι γλιστρώντας πίσω

    Με το μπροστά θα είχα πιο ακραία συμπεριφορά

    Συν όλα τα άλλα που ανέφεραν οι προηγούμενοι

  8. #23
    Εγώ πάλι πειράζει που φρενάρω λίγο πίσω και μετά και τα 2
    αλλά πιο πολύ το μπροστά? Θεωρώ ότι το πίσω είναι ο μπούσουλας για την μηχανή
    αλλά φερειπείν στις στροφές το μπροστά δεν είναι το κατάλληλο?

    Γνώμη μου...Λέω εγώ τώρα....

  9. #24
    Αρχικά δημιουργήθηκε από mako
    προταιρεοτητα δεν εχεις πουθενα για να ζησεις. Παντα ορθιος.-

    +440!
    Dorsoduro 750 & Norton 16H

  10. #25
    Αρχικά δημιουργήθηκε από mako
    Η αναλογια ειναι κλασματα του δευτερολεπτου πριν το πισω και μετα το μπροστα!
    +1

    Αρχικά δημιουργήθηκε από DimChios
    αλλα η σειρά ειναι ΑΝΑΠΟΔΑ!
    !

  11. #26
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της mako
    Εγγραφή
    16/10/2007
    Μηνύματα
    366
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DimChios
    Τσσσσσσ........πωωωωωωωωωωωω.......

    ΜΑΛΙΣΤΑ μεγαλε!

    Ο,ΤΙ πείτε πολυχρονεμενε μου παΤσά!

    YES master!

    Εχει καταντησει πληκτικο σχεδον σε καθε tread, να πρεπει να αναλυεται ξανα και ξανα, τι ειναι highsiding, lowsiding, πως χρεισιμοποιουμε το γκαζι, το φρενο κλπ. Απαντησα με μια φραση για να σε προβληματισω αφου ηδη καποιοι ειχαν απαντησει διαφορετικα απο εσενα. Δεν αναφερεις ποιος σε διδαξε να φρεναρεις με αυτον τον (λαθος για μενα) τροπο και θα ηθελα να το κανεις. Αυτα που γραφονται τα διαβαζει πολυς κοσμος, απο πιτσιρικους που ανεβηκαν χτες σε μηχανη μεχρι παππουδες. Ειναι κριμα να παρεις καποιον στο λαιμο σου! Αν δεν σου φτανει αυτο που εγραψε καποιος πιο πανω για τον Θαναση Χουντρα που μεταφερει στον κοσμο τη γνωση του Keith Code, τι να πω! Οσο για το αποσπασμα που εβαλε λιγο πιο πανω (δεν θυμαμαι ποιος), ενα εχω να πω. Το ειπε ο εκπαιδευτης (για διπλωμα) του γιου μου πριν κανα χρονο και πηρε την καταλληλη απαντηση απο τον ιδιο. Για κρανος βεβαια κουβεντα! Ειχε τους μαθητες και βολταρανε γυρω-γυρω ξεκρανωτοι και αυτος με τους αλλους "δασκαλους" τρωγανε σουβλακια, πινανε μπυρες μεσ'το μεσημερι και αναρωτιοντουσαν πως ειναι δυνατον το κρατος να επιτρεπει σε ιδιωτες να κανουν σχολεια ασφαλους οδηγησης!!!!!!!!!!! Αναρωτιεμαι ποσα απο αυτα τα παιδια που διδασκουν αυτοι, θα την βγαλουν καθαρη μεσα στη ζουγλα που κυκλοφοραμε ΟΛΟΙ, με τα δικα του οπλα ομως ο καθενας. Ο γιος μου εμαθε ηδη καποια παραπανω παρακολουθωντας το 0-300 RS, καποια απο τα υπολοιπα θα μαθουν απο τον καθε "γνωστη"! Οσο για το υφος μου που σε ενοχλησε, λυπαμαι δεν μπορω να κανω κατι, για να βλεπεις το προσωπο μου οταν γραφω!!!! Ο ΠΟΛΥΧΡΟΝΕΜΕΝΟΣ ΣΟΥ ΠΑΣΣΑΣ!!!!!!!!!

  12. #27
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της mako
    Εγγραφή
    16/10/2007
    Μηνύματα
    366
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Operater
    Εγώ πάλι πειράζει που φρενάρω λίγο πίσω και μετά και τα 2
    αλλά πιο πολύ το μπροστά? Θεωρώ ότι το πίσω είναι ο μπούσουλας για την μηχανή
    αλλά φερειπείν στις στροφές το μπροστά δεν είναι το κατάλληλο?

    Γνώμη μου...Λέω εγώ τώρα....
    Εξηγησε τι εννοεις με αυτο που λες για τις στροφες????

  13. #28
    M@λ@κια είπα?

    Απλά αισθάνομαι οτι παιρνω καλυτερα στροφες 90 μοιρων όταν επιβραδυνω
    με το μπροστινο φρενο...

  14. #29
    sotris like motoris Το avatar του/της taxydromos
    Εγγραφή
    29/11/2005
    Μηνύματα
    3.903
    ρε παιδια ο vthn ρωτησε πως θα φρεναρει γρηγοροτερα σε μια κατασταση πανικου.... οταν δηλ του βγει ενα κουτι με παραβιαση του stop για παραδειγμα..

    καποιοι αραδιασατε τις γνωσεις που κατεχετε για 'σβελτη' οδηγηση......σωστες μεν αλλα αχρηστες στην προκειμενη περιπτωση..


    πως δηλαδη θα φρεναρει πρωτα με το πισω φρενο οπου και το βαρος της μοτο....επειτα σε κλασματα του sec οταν νοιωσει το βαρος να μεταφερεται μπροστα να φρεναρει με το μπροστινο!......την στιγμη που βλεπει τον χαρο με τα ματια του στα 5 μετρα να του χαμογελαει!!!


    ..φρεναρεις λοιπον και με τα δυο φρενα αλλα δινεις την παραπανω δυναμη στην μανετα που βρισκεται δεξια για να σταματησεις το συντομοτερο δυνατον...
    [font=courier]"Its going to be a hell of a ride.!"[/font]


    My Dirty Blog!!
    ^-^-^-^-^-^-^ جسارة أن يركب


    Athenians Enduro Lovers

    Γιούπι!!...ο δικός μας 6ήρεμος..

    Η 5ήμερη στη Πίνδο!!!!!

    Η ΠΑΓΩΜΕΝΗ ΒΟΛΤΑ ΣΤΟΝ ΠΑΡΝΩΝΑ!μπρρρρ
    [color=light blue][font=courier]Jolly Rider[/color][/font]

  15. #30
    Ερχομαι!!!! Το avatar του/της zephyr1
    Εγγραφή
    01/12/2005
    Μηνύματα
    2.983
    +1 στον taxydromos

    Το φρενο πανικου ειναι ''πανικου'' οποτε ο ελενχος δεν ειναι ποτε αυτος που εχουμε σε ελενχομενες καταστασεις.

    Το μπροστινο εκει ειναι δικοπο μαχαιρι οποτε προτιμαμε πρωτα το πισω η τουλαχιστον ταυτοχρονα.

    Εξαλου η μοτοσυκλετα πρεπει να ειναι σε ορθια θεση για να επιτυχουμε ''σωστο'' φρεναρισμα στο μπροστινο.

    Εγω παντως σε μια περιπτωση που μου πεταχτηκε αμαξι στα 2 μετρα αφου φρεναρα και ειδα οτι δεν σταματαγα......................πηδηξα απο το μηχανακι.

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Δευτερη φορα στην ζωη μου που....
    από Xrider στο forum Αναζητήσεις, σκέψεις & προβληματισμοί
    Απαντήσεις: 25
    Τελευταίο μήνυμα: 02/01/2007, 16:32
  2. ΠΑΡΑ ΤΡΙΧΑ !!!
    από Yannis37 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 56
    Τελευταίο μήνυμα: 19/11/2006, 00:27
  3. Τα "κουρέλια" .... τα κλέβουν ακόμα;...ευτυχώς παρα τρίχα.
    από Gandalf dr685sm στο forum Στραβά κι ανάποδα
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 06/09/2006, 17:08
  4. ΤΗΝ ΓΛΥΤΩΣΕ....ΠΑΡΑ ΤΡΙΧΑ
    από kalgeorge στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 09/12/2005, 07:56
  5. Παρα τρίχα!!!
    από pissaman στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 03/06/2005, 18:46

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF