Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 25

Θέμα: Ύψος Σέλας (Μέγιστο-Ελάχιστο) Cbf600s Abs

  1. #1
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/03/2005
    Μηνύματα
    418

    Ύψος Σέλας (Μέγιστο-Ελάχιστο) Cbf600s Abs

    ... και εκεί που τα λέγαμε εχθές σε ένα πηγαδάκι για τις μηχανές μας προέκυψε το ερώτημα μέγιστου και ελάχιστου ύψους της cbfούλας μου (μιας και υπάρχει adjustment)... Kαι τι να πω.. Με πιάσανε αδιάβαστο...

    Μπας και ξέρει κανείς από την εδώ παρεούλα;

    Καλό Βράδυ,
    Αλέξανδρος

  2. #2

    Re: Ύψος Σέλας (Μέγιστο-Ελάχιστο) Cbf600s Abs

    Αρχικά δημιουργήθηκε από anixneyths
    ... και εκεί που τα λέγαμε εχθές σε ένα πηγαδάκι για τις μηχανές μας προέκυψε το ερώτημα μέγιστου και ελάχιστου ύψους της cbfούλας μου (μιας και υπάρχει adjustment)... Kαι τι να πω.. Με πιάσανε αδιάβαστο...

    Μπας και ξέρει κανείς από την εδώ παρεούλα;

    Καλό Βράδυ,
    Αλέξανδρος


    EGO pantos dn ksero...

    Apla sto leo gia na min me upologizeis...








    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:







    :a029:





    As sovareuto ligo giati me epiase i m@l@kia mou...:a45:



  3. #3
    -Βγάζεις το σελάκι του συνεπιβάτη κι από την εργαλειοθήκη το αλενάκι.

    -Βρίσκεις τις δύο αλενόβιδες πίσω απ'το δικό σου σελάκι και τις ξεβιδώνεις.

    -Αφαιρείς στο σελάκι σου ξεκουμπώνοντάς το απ'το ντεπόζιτο (το τραβάς προς τα πίσω)

    -Εμφανίζεται η βάση που το στηρίζει και οι 2 (αν θυμάμαι καλά) άλλες αλενόβιδες που την κρατάνε σταθερή πάνω στο υποπλαίσιο ενώ ταυτόχρονα βλέπεις και τις δύο κενές θέσεις που μπορείς να τη ρυθμίσεις (3 θέσεις συνολικά)

    -Ρυθμίζεις αναλόγως και πράττεις αντίστροφα !

    Ακούγεται λίγο χρονοβόρο αλλά είναι πολύ εύκολο κι αξίζει να το δοκιμάσεις για να βρεις τη θέση που σε βολεύει καλύτερα



  4. #4
    Not even a statistic Το avatar του/της javaneze
    Εγγραφή
    16/07/2005
    Μηνύματα
    548
    Dες και εδω http://www.moto.gr/forums/showthread...threadid=26164 .

    Αντιθετα απο οτι υποστηριζω εκει, απο τοτε που ειχα κανει μια βολτα με ενα cbr 600 και ειδα ποσο ψηλα ειναι η σελα του, την εχω στην ψηλοτερη θεση μονιμα.
    Αν οδηγεις βγαζωντας σωμα στις στροφες θα σε εξυπηρετησει πολυ καλυτερα τελικα σε σπορτιδικη βολτα.
    ΝικόΛΑς ~ Play and enjoy, you might die tomorrow

    ~ CBF 600s ABS and past... ~ slang ~

    ~constantly talking, isn't necessarily communicating~

  5. #5
    Ναι, αλλα, εγω την εβαλα στη χαμηλωτερη για να μπορω να ξαπλωνω πανο στο ντεποζιτο!
    Αν την εχεις στη ψηλοτερη αυτο ειναι πολυ δυσκολο να το κανεις!!

    Ασε που χρειαζεται αρκετο υψος για να πατας κατω??

  6. #6
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Panos82gr


    Ασε που χρειαζεται αρκετο υψος για να πατας κατω??
    eipe kaneis tipota gia upsos?
    Panagiotis

  7. #7
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/03/2005
    Μηνύματα
    418
    όλα αυτά καλά και χρήσιμα... όμως ρώτησα για συγκεκριμένο νούμερο... πχ θέλω απάντηση του στυλ το ύψος της σέλας βρίσκετε αναμεταξύ της τάδε και της τάδε τιμής... και ρωτάω για έναν απλό λόγο... σκεύτομαι να πάρω την χιλιάρα και θέλω να δω αν μπορώ να πατάω στην άσφαλτο οδηγώντας την....

    σας αφήνω... ήρθε παρεούλα

    καληνύχτα

  8. #8
    Αρχικά δημιουργήθηκε από anixneyths
    όλα αυτά καλά και χρήσιμα... όμως ρώτησα για συγκεκριμένο νούμερο... πχ θέλω απάντηση του στυλ το ύψος της σέλας βρίσκετε αναμεταξύ της τάδε και της τάδε τιμής...
    Δεν το κατάλαβα στο πρώτο ποστ, υπέθεσα ότι δεν ήξερες καν ότι το CBF διαθέτει ρυθμιζόμενη σε ύψος σέλα

    Τα ύψη έχουν αυτές τις τιμές

    -770mm
    -785mm
    -800mm

    και τα βρήκα εδώ.


  9. #9
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/03/2005
    Μηνύματα
    418

    :)

    Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
    Δεν το κατάλαβα στο πρώτο ποστ, υπέθεσα ότι δεν ήξερες καν ότι το CBF διαθέτει ρυθμιζόμενη σε ύψος σέλα

    Τα ύψη έχουν αυτές τις τιμές

    -770mm
    -785mm
    -800mm

    και τα βρήκα εδώ.

    HMMMM..Η Honda.gr λέει από την άλλη για το cbf 1000 abs τις ακόλουθες τιμές

    - Ύψος σέλας 795+-15 ΧΙΛ.

    Άρα η χαμηλότερη θέση στο χιλιάρι είναι στα 795-15=780mm. Αυτό σημαίνει πως η χιλιάρα είναι ψηλότερη από την εξακοσάρα (ως προς το κάθισμα του οδηγού και συγκρίνωντας τις χαμηλότερες τιμές πάντα) κατά 780-770=10mm ή ένα εκατοστό.

    Η διαφορά είναι μικρή πιστεύω για τους μεσαίου ύψους αναβάτες (στους οποίους ανήκω και εγώ, 1.76) που επιθυμούν να πατάνε στην άσφαλτο όταν η μηχανή βρίσκεται σε ακινησία (πχ φανάρια)...

    Αν κάποιος έχει διαφορετική γνώμη για τα παραπάνω θα έχει ενδιαφέρων να την παραθέση...

    time to sign out.... Makis Gracias!!!

    Καλό απόγευμα σε όλους,
    Αλέξανδρος

  10. #10
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/03/2005
    Μηνύματα
    418
    Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
    Δεν το κατάλαβα στο πρώτο ποστ, υπέθεσα ότι δεν ήξερες καν ότι το CBF διαθέτει ρυθμιζόμενη σε ύψος σέλα

    Τα ύψη έχουν αυτές τις τιμές

    -770mm
    -785mm
    -800mm

    και τα βρήκα εδώ.

    Μόλις μπήκα στο site που μου υπέδειξες. Λέει λοιπόν "The seat is adjustable for height in three steps from 785mm to 800mm". Από αυτό εγώ καταλαβαίνω πως η σέλα έχει τρία στάδια αρχίζωντας από 785mm και φτάνει στο ύψος των 800mm. Τα 770mm που τα βρήκες;


  11. #11
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/03/2005
    Μηνύματα
    418

    ;)

    κατόπιν προσεκτικότερης ανάγνωσης του link έχουμε και λέμε... :o----> yawn!

    Specifications:

    Motor: Liquid-cooled four-stroke transverse four.
    Capacity: 599cc.
    Bore x stroke: 65 x 45.2mm.
    Valvegear: DOHC with four overhead valves per cylinder.
    Compression ratio: 11.6:1.
    Power: 57kW at 10 500rpm.
    Torque: 58Nm at 8000rpm.
    Induction: Four slanted flat-slide VP-type carburettors.
    Ignition: Computer-controlled digital transistorised with electronic advance.
    Starting: Electric.
    Clutch: Cable-operated multiplate wet clutch.
    Transmission: Six-speed constant-mesh gearbox with chain final drive.
    Suspension: 41mm conventional cartridge forks, monoshock adjustable for preload at rear.
    Brakes: Twin 296mm discs with twin-piston floating callipers and optional ABS at front, 240mm disc with single-piston floating calliper and optional ABS at rear.
    Tyres: Front: 120/70 - ZR17 tubeless. Rear: 160/60 - ZR17 tubeless.
    Wheelbase: 1480mm.

    Seat height:----------------------> 770/785/800mm.

    Dry weight: 191kg.
    Fuel capacity: 19 litres




    Πάντως σκεύτομαι έντονα να πάρω την χιλιάρα αν και η πρόσφατη καινούργια έκδοση της εξακοσάρας με κάνει να κρατιέμαι μιας και φαντάζομαι πως κάτι τέτοιο θα γίνει σύντομα και με την χιλιάρα. Ξέρει κανεις κάτι και δεν μας το λέει ; Πότε βγάινει το καινούργιο μοντέλο της χιλιάρας λοιπόν;


  12. #12

    Re: ;)

    Αρχικά δημιουργήθηκε από anixneyths
    Πάντως σκεύτομαι έντονα να πάρω την χιλιάρα αν και η πρόσφατη καινούργια έκδοση της εξακοσάρας με κάνει να κρατιέμαι μιας και φαντάζομαι πως κάτι τέτοιο θα γίνει σύντομα και με την χιλιάρα. Ξέρει κανεις κάτι και δεν μας το λέει ; Πότε βγάινει το καινούργιο μοντέλο της χιλιάρας λοιπόν;
    Το καρμπυρατεράτο το 600άρι κυκλοφορεί απ'το 2004 μέχρι και το 2007, δεδομένου αυτού και το ότι το χιλιάρι παρουσιάστηκε πέρισυ μάλλον πως τέλη του 2008 θα κάνει την εμφάνισή του και το καινούργιο που προσωπικά πιστεύω ότι δεν θα έχει τόσες πολλές αλλαγές όσες έγιναν στο 600άρι (στο οποίο νομίζω πως αναγκαία έγιναν για να γίνει ψεκαστό..)

    Πάντως αξίζει να αναφέρω ότι καβάλησα το χιλιάρι κι όσο αναφορά το ύψος της σέλας δεν παρατήρησα την παραμικρή διαφορά ! Το ντεπόζιτο ήταν λίγο πιο φαρδύ αλλά κι αυτό δεν με ενόχλησε καθόλου για να μην πω ότι τα πόδια μου κούμπωναν καλύτερα πάνω του ! Κι είμαι στο 1,77 κι εγώ.

    Και στη γενική αίσθηση μου έκανε το ίδιο ελαφρύ με το 600άρι παρ'όλη τη διαφορά που έχει στο συνολικό του βάρος !


  13. #13
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/03/2005
    Μηνύματα
    418

    Re: Re: ;)

    Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
    Το καρμπυρατεράτο το 600άρι κυκλοφορεί απ'το 2004 μέχρι και το 2007, δεδομένου αυτού και το ότι το χιλιάρι παρουσιάστηκε πέρισυ μάλλον πως τέλη του 2008 θα κάνει την εμφάνισή του και το καινούργιο που προσωπικά πιστεύω ότι δεν θα έχει τόσες πολλές αλλαγές όσες έγιναν στο 600άρι (στο οποίο νομίζω πως αναγκαία έγιναν για να γίνει ψεκαστό..)

    Πάντως αξίζει να αναφέρω ότι καβάλησα το χιλιάρι κι όσο αναφορά το ύψος της σέλας δεν παρατήρησα την παραμικρή διαφορά ! Το ντεπόζιτο ήταν λίγο πιο φαρδύ αλλά κι αυτό δεν με ενόχλησε καθόλου για να μην πω ότι τα πόδια μου κούμπωναν καλύτερα πάνω του ! Κι είμαι στο 1,77 κι εγώ.

    Και στη γενική αίσθηση μου έκανε το ίδιο ελαφρύ με το 600άρι παρ'όλη τη διαφορά που έχει στο συνολικό του βάρος !

    Για πες πέρα από αυτά σου άρεσε σαν μηχανή; Ti εισέπραξες; Προς το παρόν ακούω πολύ καλά λόγια πάντως...


  14. #14

    Re: Re: Re: ;)

    Αρχικά δημιουργήθηκε από anixneyths
    Για πες πέρα από αυτά σου άρεσε σαν μηχανή; Ti εισέπραξες; Προς το παρόν ακούω πολύ καλά λόγια πάντως...
    Η βόλτα ήταν μικρή αλλά πρόλαβα να δω τη ροπάρα που έχει απ'τις 1500 στροφές στο στροφόμετρο, τη βελούδινη αίσθηση του μοτέρ και την ελαφριά αίσθηση όλου του συνόλου !

    Αν και πιο βαρύ απ'το 600άρι δεν το αισθάνθηκα καθόλου και γενικότερα έμοιαζε να πατάει καλύτερα στο δρόμο, καλοζυγιασμένο κι έδειχνε και πιο στιβαρό απ'το μικρό παρόλο που χρησιμοποιούν το ίδιο πλαίσιο !

    Άψογο σύνολο !


  15. #15
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/03/2005
    Μηνύματα
    418

    Re: Re: Re: Re: ;)

    Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
    Η βόλτα ήταν μικρή αλλά πρόλαβα να δω τη ροπάρα που έχει απ'τις 1500 στροφές στο στροφόμετρο, τη βελούδινη αίσθηση του μοτέρ και την ελαφριά αίσθηση όλου του συνόλου !

    Αν και πιο βαρύ απ'το 600άρι δεν το αισθάνθηκα καθόλου και γενικότερα έμοιαζε να πατάει καλύτερα στο δρόμο, καλοζυγιασμένο κι έδειχνε και πιο στιβαρό απ'το μικρό παρόλο που χρησιμοποιούν το ίδιο πλαίσιο !

    Άψογο σύνολο !

    Την εγκρίνεις ως αντικαταστάτη της εξακοσάρας λες; Αναρωτιέμαι ποιός είναι ο ανταγωνισμός τις.... Η χιλιάρα ανήκει στην κατηγορία sport-touring-commuter-all rounder.... Ένα τέτοιο πράγμα τέλωςπαντων

    Οι άμμεσα ανταγωνιστές της χιλιάρας ποιοί είναι λοιπόν;


    Καλή σας ημέρα,
    Αλέξανδρος

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. ύψος σέλας ...
    από ruyjin στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 24
    Τελευταίο μήνυμα: 07/07/2006, 10:16
  2. V-Strom ή CBF600 ABS
    από bllz στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 03/08/2005, 16:36

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF