Σελίδα 3 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 45 από 54

Θέμα: Εμεινα από μπαταρια...Τεχνικά ζητήματα

  1. #31
    ΝΑΙ ΡΕ ΠΑΟΚ Το avatar του/της T-REX
    Εγγραφή
    22/10/2006
    Μηνύματα
    53
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan


    ΡΕ κορίτσια, πάτε καθόλου καλά ???


    Τι "παραπανίσιο" ρεύμα και ιστορίες για φίδια αραδιάζετε ???

    Η γεννήτρια παράγει όσο ρεύμα (ισχύ για την ακρίβεια) της ζητηθεί από την εκάστοτε κατανάλωση !!!
    (αρκεί να είναι μικρότερο από την ΜΕΓΙΣΤΗ ισχύ της...).


    (Μην αρχίσουμε τώρα τα περί Ηλεκτρικων μηχανών και ΗΕΔ ...)


    Σε γενικές γραμμές (κατασκευαστικά) οι καταναλώσεις ενός οχήματος χωρίζονται στις Μόνιμες (σύστημα ανάφλεξης, φώτα, φόρτιση μπαταρίας κ.λ.π.) και στις Στιγμιαίες (φλάς, stop, κόρνα, μίζα κ.λ.π.).

    Ο υπολογισμός της ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΗΣ ισχύος της γενήτριας γίνεται με βάση τις Μόνιμες καταναλώσεις !!
    Όταν ζητηθεί επιπλέον κατανάλωση από τις Στιγμιαίες, αυτή καλύπτεται από την διαφορά Μέγιστης - Ονομαστικής ισχύος και από την μπαταρία !!





    Γαμωτο σε δυο κουβέντες καταφερες να τα πεις ολα

    Στεφανε φαντάσου την μπαταρια σου σαν ενα δοχείο με νερο που από την μια πλευρα αδειάζει (καταναλώσεις) και από την άλλη γεμίζει.Σε κανονική λειτουργία "οτι βγαίνει-μπαίνει".
    Όταν εσύ ζητας περισσότερη ισχύ για οτιδήποτε, η μπαταρία σου το δίνει και το δοχείο αδειάζει
    Ταυτόχρονα όμως η μπαταρία λέει στη γεννήτρια "στείλε ρευμα'' και αυτή στέλνει τόσο όσο να ξαναγεμίζει το δοχείο....
    Αν εσύ τραβάς παραπάνω ισχύ από τις καταναλώσεις σου τέτοιας τιμής ωστε να μην μπορεί η γεννήτρια να το καλύπτει τότε το δοχείο σταδιακά αδειάζει ....
    Τότε θέλεις μεγαλύτερη γεννήτρια:rotflmao:

  2. #32
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από T-REX
    Αν εσύ τραβάς παραπάνω ισχύ από τις καταναλώσεις σου τέτοιας τιμής ωστε να μην μπορεί η γεννήτρια να το καλύπτει τότε το δοχείο σταδιακά αδειάζει ....
    Τότε θέλεις μεγαλύτερη γεννήτρια:rotflmao:
    Ή μικρότερη μπαταρία ...

    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  3. #33
    ΝΑΙ ΡΕ ΠΑΟΚ Το avatar του/της T-REX
    Εγγραφή
    22/10/2006
    Μηνύματα
    53
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Ή μικρότερη μπαταρία ...


  4. #34
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.082
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Ή μικρότερη μπαταρία ...


    τι είπες τώρα

  5. #35
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
    τι είπες τώρα
    Τι δεν κατάλαβες ???

    Αντί να προσαρμόσεις την γεννήτρια στις ανάγκες φόρτισης την μπαταρίας, προσαρμόζεις την μπαταρία στις δυνατότητες φόρτισης της γεννήτριας !!!




    Υ.Γ.
    Γιατί νομίζω ότι συνεχίζεις να μας δουλεύεις ???
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  6. #36
    ρε π**στη μου υποτίθεται οτι τα έχω σπουδάσει αυτά :rotflmao:
    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

  7. #37
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
    ρε π**στη μου υποτίθεται οτι τα έχω σπουδάσει αυτά :rotflmao:
    Θα μας πεις λοιπόν τι εκ των ανωτέρω είναι ορθόν και εξακριβωμένον και τι γράφεται με περιπαικτικήν διάθεσιν ???
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  8. #38
    Αιώνιος Νεανίας! Το avatar του/της Lupo
    Εγγραφή
    17/05/2005
    Μηνύματα
    626
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Ή μικρότερη μπαταρία ...






    Αν δεν έχετε όρεξη ν'ασχολείστε με απορίες ενός άσχετου, απλά πείτε το.
    Εώς τότε συνεχίζω.



    Σύμφωνα μ'αυτό που είπε ο T-REX, αφού έχουμε μεγαλύτερη κατανάλωση, χρειαζόμαστε μεγαλύτερη γεννήτρια, αφού το υπόλοιπο το τραβάει από το δοχείο.
    Αν έχουμε μεγαλύτερο δοχείο, πάλι θα τραβάει, αλλά θα χρειαστεί περισσότερος χρόνος να αδείασει.
    Αν είναι μικρότερο το δοχείο, που εξυπηρετεί?
    5/2/2008 Καλωσόρισες!
    22/1/2013 Καλωσόρισες!
    :a07:

  9. #39
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.082
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Τι δεν κατάλαβες ???
    Αντί να προσαρμόσεις την γεννήτρια στις ανάγκες φόρτισης την μπαταρίας, προσαρμόζεις την μπαταρία στις δυνατότητες φόρτισης της γεννήτριας !!!
    Υ.Γ.
    Γιατί νομίζω ότι συνεχίζεις να μας δουλεύεις ???
    Καλά έκανα και δεν κατάλαβα.
    Εδώ πάμε να μεγαλώσουμε κάτι ώστε να αντιμετωπίσουμε extra καταναλώσεις για τις οποίες δεν υπάρχει πρόβλεψη απο τον κατασκευαστή.
    Είπαμε μεγαλύτερη γεννήτρια.

  10. #40
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
    τι είπες τώρα
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Lupo
    Καλά ρε , πλάκα μΕ κάνετε ???

    (δεν καταλάβατε ότι εγώ σας κάνω πλάκα ???)


    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  11. #41
    ΝΑΙ ΡΕ ΠΑΟΚ Το avatar του/της T-REX
    Εγγραφή
    22/10/2006
    Μηνύματα
    53
    Λοιπόν
    Πως να τα πω τώρα....
    Όλα τα κυκλώματα ισχύος της αυτο/μοτο τροφοδοτούνται από την μπαταρία και όχι κατευθείαν από την γεννήτρια (απόσο ξέρω τουλάχιστον). Αυτό γίνεται γιατί ο συσσωρευτής παρέχει γενικά μια σταθερη τάση λειτουργίας στο δίκτυο χωρίς στιγμιαίες αυξομειωσεις που εξαρτούνται από το φορτίο(καταναλώσεις).
    Η γεννήτρια φορτίζει την μπαταρία.

    Όταν η μοτο είναι σβηστή τότε οτι κατανάλωση έχεις καλύπτεται από την μπαταρία .Δηλαδή φώτα,ένα ψυγείο ή οτιδήποτε άλλη παπαριά...
    Πολλοί από εμας επίσης έχουμε παρατήσει την μοτο μας με ανοικτά φώτα πολλές ώρες και μετα δεν παιρνει μπροστά. Αυτό γίνεται για τον λόγο ότι εξαντλούνται τα αμπερώρια δηλαδή η "αποθηκη" της μπαταρίας ενώ παράλληλα πέφτει και η τάση της και άρα δεν μπορεί να ανταπεξέλθει στο ρεύμα που χρειάζεται για να γυρίσει την μίζα.
    Αν λοιπόν έχεις γενικά απάιτηση για ισχύ και για διάρκεια όταν η μότο σου εναι σβηστή τότε χρειάζεσαι μεγαλύτερη μπαταρία σε αμπερώρια.

    'Οταν η μοτο είναι σε λειτουργία η γεννήτρια φορτίζει το συσσωρευτή που συνεχίζει να δίνει ισχύς στις καταναλώσεις σου.
    Η ονομαστική ισχύς της γεννήτριας πρέπει να είναι μεγαλύτερη από την μέγιστη ισχύ του φορτίου για να μπορεί να φορτίζει παράλληλα την μπαταρία. Αν δηλαδή για παράδειγμα έχεις απαίτηση για 100 Watt η μπαταρία θα δώσει το απαιτούμενο ρεύμα πρέπει όμως και η γεννήτρια ταυτόχρονα να μπορεί το καλύψει γιατί αλλίως δεν θα μπορεί φορτίζει την μπαταρία με αποτέλεσμα αυτή να εξαντληθεί.
    Ουσιαστικά ,εν λειτουργία, αυτό που καθορίζει την ικανότητα παροχής ηλεκτρικής ισχύος είναι η γεννήτρια και όχι η μπαταρία. Η μπαταρία έιναι ένας τρόπος να παρέχουμε σταθερή τάση και να αποθηκεύουμε ενέργεια για εκκίνηση κτλ, δηλαδή εν λειτουργία στα @ρχιδια μας αν είναι μικρής ή μεγάλης χωριτικότητας.

    Η απορία...
    Αν εχω χαλασμένη (βραχυκυκλωμένη χωρις τη δυνατότητα να φορτίζει)μπαταρία και δίδοντας ρεύμα στη μίζα βάλω μπρος την μηχανή είναι δυνατόν η γεννήτρια να μου δίνει απευθείας ισχύς στις καταναλώσεις ?
    ΝΑΙ
    Αλλά θα έχω μεγάλες αυξομειώσεις τάσης ανάλογα με τις καταναλώσεις πχ άν αναβοσβήνουν τα φλάς θα τρεμοπέζουν αντίστοιχα και τα φώτα (το έχω δει σε αυτο)

    Αν κάπου κάνω λάθος ή για οποιαδήποτε διευκρίνηση ευχαρίστως αν μπορώ






  12. #42
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από T-REX
    Αν εχω χαλασμένη (βραχυκυκλωμένη χωρις τη δυνατότητα να φορτίζει)μπαταρία και δίδοντας ρεύμα στη μίζα βάλω μπρος την μηχανή είναι δυνατόν η γεννήτρια να μου δίνει απευθείας ισχύς στις καταναλώσεις ?
    ΝΑΙ
    Αλλά θα έχω μεγάλες αυξομειώσεις τάσης ανάλογα με τις καταναλώσεις πχ άν αναβοσβήνουν τα φλάς θα τρεμοπέζουν αντίστοιχα και τα φώτα (το έχω δει σε αυτο)
    Αν έχεις "σοβαρή" γεννήτρια και καλό σταθεροποιητή, δεν θα έχεις πρόβλημα ...
    (βλ. ορισμένα παλιότερα 4Τ χωμάτινα μηχανάκια - όχι XR ή και σύγχρονα 2Τ...)

    Επειδή όμως τα περισσότερα κυκλώματα σχεδιάζονται για δίδυμο γεννήτριας/μπαταρίας, όντως η ισχύς της γεννήτριας στις χαμηλομεσαίες στροφές δεν είναι επαρκής για την πλήρη κατανάλωση !!


    Υ.Γ.
    Οι κάτοχοι παλιότερων δίχρονων YAMAHA μπορούν ελεύθερα να βγάλουν τα απωθημένα τους για την λειτουργία του YPVS χωρίς μπαταρία (ειδικά στο ξεκίνημα..)
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  13. #43
    ΝΑΙ ΡΕ ΠΑΟΚ Το avatar του/της T-REX
    Εγγραφή
    22/10/2006
    Μηνύματα
    53
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Αν έχεις "σοβαρή" γεννήτρια και καλό σταθεροποιητή, δεν θα έχεις πρόβλημα ...
    (βλ. ορισμένα παλιότερα 4Τ χωμάτινα μηχανάκια - όχι XR ή και σύγχρονα 2Τ...)

    Επειδή όμως τα περισσότερα κυκλώματα σχεδιάζονται για δίδυμο γεννήτριας/μπαταρίας, όντως η ισχύς της γεννήτριας στις χαμηλομεσαίες στροφές δεν είναι επαρκής για την πλήρη κατανάλωση !!


    Υ.Γ.
    Οι κάτοχοι παλιότερων δίχρονων YAMAHA μπορούν ελεύθερα να βγάλουν τα απωθημένα τους για την λειτουργία του YPVS χωρίς μπαταρία (ειδικά στο ξεκίνημα..)
    Όντως στο παλιό μου XR 600 τα φώτα του( o θεός να τα κάνει) κάνανε σαν να έχαν Parkinson
    :rotflmao:

  14. #44
    Ο ΠΡΟΕΔΡΑΣ Το avatar του/της Anty12
    Εγγραφή
    04/09/2006
    Μηνύματα
    2.210
    Αρχικά δημιουργήθηκε από T-REX
    Λοιπόν

    Όλα τα κυκλώματα ισχύος της αυτο/μοτο τροφοδοτούνται από την μπαταρία και όχι κατευθείαν από την γεννήτρια (απόσο ξέρω τουλάχιστον). Αυτό γίνεται γιατί ο συσσωρευτής παρέχει γενικά μια σταθερη τάση λειτουργίας στο δίκτυο χωρίς στιγμιαίες αυξομειωσεις που εξαρτούνται από το φορτίο(καταναλώσεις).
    Η γεννήτρια φορτίζει την μπαταρία.

    'Οταν η μοτο είναι σε λειτουργία η γεννήτρια φορτίζει το συσσωρευτή που συνεχίζει να δίνει ισχύς στις καταναλώσεις σου.

    Το ηλεκτρικό κύκλωμα των μηχανοκίνητων (όταν ο κινητήρας είναι σε λειτουργία ) τροφοδοτείται από την έξοδο της γέφυρας πλήρους ανόρθωσης του ανορθωτή και όχι της μπαταρίας που είναι σε παράλληλη σύνδεση, η οποία σε αυτή την κατάσταση είναι σε φόρτιση/συντήρηση.

    Η γεννήτρια "παράγει" τριφασικό εναλλασσόμενο ρεύμα , ο ανορθωτής "βγάζει" συνεχές , με εύρος από 12 έως 14,xx Volts, ανάλογα τον κατασκευαστή.

    Η τάση εξόδου του ανορθωτή (με ή χωρίς εξομάλυνση) δεν είναι σταθερή λόγο των διαφορετικών στροφών του κινητήρα κυρίως, αλλά και του ripple την ανορθωμένης τάσης εξόδου.

    Η γεννήτρια ΔΕΝ στέλνει ρεύμα απευθείας πουθενά, ΠΛΗΝ του ανορθωτή, καθώς και σε κάποια κυκλώματα (μία φάση εκ των τριών) που χρειάζεται ψηλότερο ρεύμα για να δουλέψουν (π.χ. ρελέ εκκίνησης , ρελέ των φλας) και αυτό μετά από απλή ανόρθωση, οπότε το ρεύμα δεν είναι ποια εναλλασσόμενο αλλά μεταβαλλόμενο συνεχές.
    Στων χιλιομέτρων την ερημιά....
    ..... και στη σιωπή των χρονομέτρων

  15. #45
    Αιώνιος Νεανίας! Το avatar του/της Lupo
    Εγγραφή
    17/05/2005
    Μηνύματα
    626
    .
    5/2/2008 Καλωσόρισες!
    22/1/2013 Καλωσόρισες!
    :a07:

Σελίδα 3 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Εμεινα από μπαταρια...
    από DimChios στο forum BMW
    Απαντήσεις: 26
    Τελευταίο μήνυμα: 31/01/2009, 16:05

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF