Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 29 από 29

Θέμα: gs 1200 μετ/μενο

  1. #16
    Αρχικά δημιουργήθηκε από GIXXERAKIAS
    Και επειδη ειναι απο γερμανια τα χιλιομετρα που λεει απλα ΔΕΝ υφιστανται γιατι μονο σε ενα χρονο(μην σου πω αξαμηνο) τα κανουν οι γερμαναραδες αυτα και οχι σε 3.5 χρονων που ειναι η μηχανη τωρα.

    Συμπερασμα??Καραξεγυρισμενο κοντερ!
    +100000

  2. #17
    Πάντως να ξέρετε οτι στις βόρειες χώρες δεν χρησιμοποιουν τις μηχανες καθημερινά και ειδκά το χειμώνα πολλές μένουν κλειδωμένες.

    Τις έχουν για βόλτες και ταξίδια το ΣΚ...

    25χιλ χλμ θα μου φαινόταν λίγα για Ελλάδα αλλα λογικά για Γερμανία

    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

  3. #18
    BMW+KTM = GS 1450 EXC-F Το avatar του/της Nik0s
    Εγγραφή
    25/05/2004
    Μηνύματα
    3.596

    Re: gs 1200 μετ/μενο

    Αρχικά δημιουργήθηκε από gtsagas

    και το δινει 13500 €

    την γνωμη σας, αξιζει ?

    Όχι, μπορείς άνετα να βρεις παρόμοιες περιπτώσεις, ίσως και καλύτερες, ακόμα και στην Ελλάδα.

    - So, what do you do for a living ?
    - I'm into murders and executions.
    - I'm sorry ?
    - I said, I'm into mergers and acquisitions.

    Patrick Bateman
    -------------------------------------
    Bikepics Photo Album
    Ινδία: Δύο εβδομάδες στο Rajasthan

  4. #19
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
    Πάντως να ξέρετε οτι στις βόρειες χώρες δεν χρησιμοποιουν τις μηχανες καθημερινά και ειδκά το χειμώνα πολλές μένουν κλειδωμένες.

    Τις έχουν για βόλτες και ταξίδια το ΣΚ...

    25χιλ χλμ θα μου φαινόταν λίγα για Ελλάδα αλλα λογικά για Γερμανία



    ναι αλλα οταν λενε βολτα τα σκ δεν πάνε μέχρι καβούρι και πίσω.

    Εκεί η βόλτα σημαίνει 500 με 1000 χιλιόμετρα.


    Όταν δε πάνε ταξίδι τότε να δεις χιλιόμετρα.

    Φίλος έχει έκθεση με αυτοκίνητα και έχουμε ανέβει πολλές φορές μαζί Γερμανία.

    Εϊχα δει σε έκθεση στο μόναχο bmw GS 9μηνών με 100,000!!!!


  5. #20
    Κουλό μέλος
    Εγγραφή
    31/12/2006
    Μηνύματα
    349
    Ψάξε περισσότερο, μπορείς να βρεις καλύτερες περιπτώσεις και σε Ελλάδα και σε Γερμανία
    ​The journey is the reward!

  6. #21
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    Παιδιά δεν είναι απαραίτητα γυρισμένα τα κοντέρ. Επίσης αν το πάει σε διαγνωστικό θα δει αν είναι γυρισμένο ή όχι. Συνήθως στη Γερμανία τα πουλάνε με πολύ λίγα πραγματικά χιλιόμετρα,αφού δε τα έχουν κρατήσει ούτε χρόνο. Επίσης εδώ στη Κρήτη οι περισσότεροι κάνουν ελάχιστα χιλιόμετρα,είμαστε βλέπεις νησί. Για μένα τα χιλιόμετρα δε θα με προβλημάτιζαν καθόλου, ειδικά αν μου έλεγε ο συγκεκριμένος μηχανικός το οκ.Χώρια που τα χιλιόμετρα μπορείς να τα καταλάβεις από τα service που έχουν γίνει τα οποία καταγράφονται οπωσδήποτε στο διαγνωστικό.
    Το μόνο που θα με χαλούσε είναι ότι είναι 2004, αν & ότι προβλήματα είχε, τα οποία ήταν γελοία, έχουν διορθωθεί. Συν του ότι είναι τα μοναδικά 1200 που φοράνε WP αναρτήσεις.
    Μεγάλε πήγαινε το μια βόλτα από το Γιώργο & δες αν μπορείς να το κατεβάσεις 500-1000 euros.
    Αλλά μη το πάρεις για να πηγαίνεις καφετέρια & να πουλάς μούρι χωρίς κράνος σα τους κλασσικούς Ηρακλειώτες!


  7. #22
    για να βρείς τα χλμ πολλαπλασίασε κάθε χρόνο κυκλοφορίας με 10.000 για την Ελλάδα κ με 12.000 για την γερμανία. Κράτα το νούμερο και μήν παραμυθιάζεσαι.
    Κοίταξε και εδώ:
    http://www.moto.gr/forums/showthread...EF%ED%F4%E5%F1
    γυρίζουν για πλάκα τα κοντέρ.

    Κοίταξε και τα γκρίπ. απο την φθορά τους θα καταλάβεις την χρήση (αν είναι της μαμάς)

  8. #23
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    14/04/2007
    Μηνύματα
    8
    Παιδιά το αποπήρατε το παιδί από την Κρήτη και δεν είναι σωστό γιατί προφανέστατα κάνετε λάθος.
    Όταν υπολογίζουμε την τιμή του καινούργιου GS την υπολογίζουμε πάντα με θερμαινόμενα γκριπ και ABS γιατί η μηχανή έτσι είναι φτιαγμένη να υφίσταται. Ανεβαίνουμε κατευθείαν στα 15 χιλιάρικα σχεδόν. Λοιπόν αν βάλεις τώρα βαλίτσες και εξάτμιση ανεβαίνουμε στα 17 πάνω-κάτω. Μαζί με σήμα-πινακίδες και κάτι άλλα εξτραδάκια που έχει το μηχανάκι πάμε στα 17.500 δηλαδή 4 χιλιάρικα κάτω έχει η μεταχειρισμένη.
    Λοιπόν αφού προσθέσαμε τα μήλα με τα μήλα και αφαιρέσαμε τα πορτοκάλια από τα πορτοκάλια έχω να δώσω τις εξής συμβουλές στο φίλο από την Κρήτη:
    1. Σιγουρέψου για τα χιλιόμετρα. Πώς? Τις GS πια τις γυρίζουνε παντού, Αθήνα και Θεσσαλονίκη όχι μόνο στον Πολωνό έξω από το Ντύσεντορφ όπως πολύ σωστά μου είχε απαντήσει ένας φίλος στο http://www.moto.gr/forums/showthread...EF%ED%F4%E5%F1 . Νομίζω όμως πως τα πολλά χιλιόμετρα και η κακή χρήση φαίνονται από τη φθορά των:
    α. δίσκων των φρένων
    β. των γκριπ
    γ. στο μαμά αυτοκολητάκι του ντεποζίτου αν ακόμα υπάρχει
    δ. πρόσεξε γενικά για την άσπρη μάκα που εμφανίζεται πάνω στα αλουμίνα σε πλαίσιο και άξονα, όσο περισσότερη τόσο το χειρότερο
    ε. το παρμπρίζ όσο καθαρότερο είναι τόσο το καλύτερο και τέλος
    στ. κάθισε ενάμισι μέτρο μακριά της και απλά δες και νιώσε την αύρα που εκπέμπει. Το αταλαιπώρητο μηχανάκι εκπέμπει τόνους θετικής ενέργειας πάντα και αυτόματα σε κάνει να το θαυμάζεις σε σχέση με το ταλαιπωρημένο που όσο πλυμένο και σιλικοναρισμένο να είναι δείχνει κακόμοιρο και Μεταχειρισμένο.
    στ. φυσικά θα ζητήσεις service manual και τις αποδείξεις των service από Γερμανία που κανονικά πρέπει να υπάρχουν και αυτές. Service manual πάντως απαραίτητα.

    2. Αν δεν έχεις μηχανάκι να ανταλλάξεις χτύπα την τιμή αλύπητα. Όλοι αυτοί που φέρνουν μτχ από Γερμανία ψοφούν για μετρητό και πίσεψέ με μπορείς να το κατεβάσεις κι ένα χιλιάρικο κάτω αν του τα σκάσεις στη μούρη. Κάτι που βέβαια δεν ισχύει για τις καινούργιες μηχανές "κύριοι προηγουμένων απαντήσεων" που βαλθήκατε να το κάψετε το παληκάρι.
    Τώρα και χρηματοδότηση να πάρεις τον έμπορα δεν τον χαλάς, αυτός μετρητά θα τα πάρει πάλι από την τράπεζα, για αυτό σου λέω παζάρεψέ το μέχρι θανάτου. Θέλει και το ρίσκο του βέβαια αλλά αυτή είναι και η χαρά του παιχνιδιού. Ζήτα το π.χ. 1 χιλιάρικο κάτω με τα λεφτά στο χέρι και αν σου λέει σου-μου εξαφανίσου για δύο βδομάδες χαλαρά να δεις πως θα σε ψάχνει.

    3. Ρε παιδιά το απλούστερο το ξεχάσατε για να βοηθήσετε το παιδί!!
    Γιατί υπολογίζατε μόνο την δήθεν διαφορά από το καινούργιο GS (που βέβαια δεν ήταν αυτή που υπολογίζατε) και δεν μίλησε κανείς για το πόσα θα χάσει αγοράζοντας καινούργιο μηχανάκι? Με το που το βγάλεις από τη βιτρίνα χάνεις αυτόματα 1500 ευρώ και σε ένα εξάμηνο θα είσαι ήδη στα 2000 μείον. Στο μτχ τα λεφτά αυτά είναι χαμένα από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη και π.χ. το παιδί από την Κρήτη θα το πουλήσει αν βρεθει σε ανάγκη τον πρώτο καιρό όσο το πήρε και μετά από ένα χρόνο ας πούμε 1 χιλιάρικο κάτω. Τζάμι! Κύριος! Οικονομικό Άγχος =0 και αυτό συνεπάγεται γεμάτο ντεπόζιτο, καλό μπουφάν και κράνος και φυσικά ξέγνοιαστες βόλτες που είναι το ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ.

    Δεν είχα όρεξη να κάτσω να τα γράψω όλα αυτά αλλά κύριοι είναι απλά μαθηματικά μοτοσυκλέτας και βαρέθηκα να διαβάζω τα ίδια και τα ίδια σε ένα τόσο σημαντικό θέμα όσο το μτχ. Λοιπόν φίλε μου αν σιγουρευτείς για όλα τα παραπάνω και σου αρέσει και σένα πραγματικά πάρτο το μηχανάκι δεν το συζητώ. Αν δεν είσαι σίγουρος ξανασκέψου το, κοίτα για άλλο ή πάρε καινούργιο. Ανάλογα πόσο ψυχάκιας και τελειομανής είσαι ρε παιδί μου. Πάντως να ξέρεις πως πάντα, κάπου υπάρχει ένα τέλειο μεταχειρισμένο που σε περιμένει.΄!-)

  9. #24
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της mixalakis
    Εγγραφή
    29/08/2007
    Μηνύματα
    391
    Επειδή το είχα ψάξει πρόσφατα το θέμα, αυτή τη στιγμή το φτηνότερο gs που υπάρχει κάνει 16.000, με τα έξτρα (ABS, grip, βάσεις για πλαϊνές, υπολγιστή ταξιδιού κτλ).

    Αν θες και βαλίτσες υπολόγιζε κανένα χιλιάρικο ακόμα.

    Αυτό που έχω να πω εγώ είναι ότι στην Ελλάδα υπάρχουν μηχανάκια του 2005 ακόμα και 2006 σε πολύ καλές τιμές, ειδικά από ιδιώτες.

    Ψάξε καλύτερα για κάτι καλό από ιδιώτη το οποίο μπορείς να παζαρέψεις.

    Λόγω του χαμού που γίνεται με το gs υπάρχουν πολλοί έμποροι που τα φέρνουν από Γερμανία, αλλά τα δίνουν ακριβά επειδή ξέρουν ότι θα πουληθούν.

  10. #25
    Γυρολόγος-Λασπολόγος! Το avatar του/της adam_tsouk
    Εγγραφή
    03/10/2003
    Μηνύματα
    5.430

    Re: Re: gs 1200 μετ/μενο

    Αρχικά δημιουργήθηκε από apav


    Εάν είναι να δώσεις 13.500?, να το αγοράσεις καινούργιο! Ωραία τα έξτρα, αλλά και τα 25.000χλμ, το 2004 μοντέλο, οι ανακλήσεις, κλπ, περισσότερο θα με έσπρωχναν στο καινούργιο.
    το αυτο!

    kawasaki street warriors


    "δεν είναι η πτώση είναι η σύγκρουση..."
    One more dies one more lives
    One baby cries one mother grieves
    For all the sins you will commit
    You'll beg forgiveness and none I'll give

    Δεν θα πεθάνουμε ποτέ κουφάλα νεκροθάφτη!!!


  11. #26
    Αιώνιος Νεανίας! Το avatar του/της Lupo
    Εγγραφή
    17/05/2005
    Μηνύματα
    626
    Αρχικά δημιουργήθηκε από tranaee
    Παιδιά το αποπήρατε το παιδί από την Κρήτη και δεν είναι σωστό γιατί προφανέστατα κάνετε λάθος.
    Όταν υπολογίζουμε την τιμή του καινούργιου GS την υπολογίζουμε πάντα με θερμαινόμενα γκριπ και ABS γιατί η μηχανή έτσι είναι φτιαγμένη να υφίσταται. Ανεβαίνουμε κατευθείαν στα 15 χιλιάρικα σχεδόν. Λοιπόν αν βάλεις τώρα βαλίτσες και εξάτμιση ανεβαίνουμε στα 17 πάνω-κάτω. Μαζί με σήμα-πινακίδες και κάτι άλλα εξτραδάκια που έχει το μηχανάκι πάμε στα 17.500 δηλαδή 4 χιλιάρικα κάτω έχει η μεταχειρισμένη.
    Λοιπόν αφού προσθέσαμε τα μήλα με τα μήλα και αφαιρέσαμε τα πορτοκάλια από τα πορτοκάλια έχω να δώσω τις εξής συμβουλές στο φίλο από την Κρήτη:
    1. Σιγουρέψου για τα χιλιόμετρα. Πώς? Τις GS πια τις γυρίζουνε παντού, Αθήνα και Θεσσαλονίκη όχι μόνο στον Πολωνό έξω από το Ντύσεντορφ όπως πολύ σωστά μου είχε απαντήσει ένας φίλος στο http://www.moto.gr/forums/showthread...EF%ED%F4%E5%F1 . Νομίζω όμως πως τα πολλά χιλιόμετρα και η κακή χρήση φαίνονται από τη φθορά των:
    α. δίσκων των φρένων
    β. των γκριπ
    γ. στο μαμά αυτοκολητάκι του ντεποζίτου αν ακόμα υπάρχει
    δ. πρόσεξε γενικά για την άσπρη μάκα που εμφανίζεται πάνω στα αλουμίνα σε πλαίσιο και άξονα, όσο περισσότερη τόσο το χειρότερο
    ε. το παρμπρίζ όσο καθαρότερο είναι τόσο το καλύτερο και τέλος
    στ. κάθισε ενάμισι μέτρο μακριά της και απλά δες και νιώσε την αύρα που εκπέμπει. Το αταλαιπώρητο μηχανάκι εκπέμπει τόνους θετικής ενέργειας πάντα και αυτόματα σε κάνει να το θαυμάζεις σε σχέση με το ταλαιπωρημένο που όσο πλυμένο και σιλικοναρισμένο να είναι δείχνει κακόμοιρο και Μεταχειρισμένο.
    στ. φυσικά θα ζητήσεις service manual και τις αποδείξεις των service από Γερμανία που κανονικά πρέπει να υπάρχουν και αυτές. Service manual πάντως απαραίτητα.

    2. Αν δεν έχεις μηχανάκι να ανταλλάξεις χτύπα την τιμή αλύπητα. Όλοι αυτοί που φέρνουν μτχ από Γερμανία ψοφούν για μετρητό και πίσεψέ με μπορείς να το κατεβάσεις κι ένα χιλιάρικο κάτω αν του τα σκάσεις στη μούρη. Κάτι που βέβαια δεν ισχύει για τις καινούργιες μηχανές "κύριοι προηγουμένων απαντήσεων" που βαλθήκατε να το κάψετε το παληκάρι.
    Τώρα και χρηματοδότηση να πάρεις τον έμπορα δεν τον χαλάς, αυτός μετρητά θα τα πάρει πάλι από την τράπεζα, για αυτό σου λέω παζάρεψέ το μέχρι θανάτου. Θέλει και το ρίσκο του βέβαια αλλά αυτή είναι και η χαρά του παιχνιδιού. Ζήτα το π.χ. 1 χιλιάρικο κάτω με τα λεφτά στο χέρι και αν σου λέει σου-μου εξαφανίσου για δύο βδομάδες χαλαρά να δεις πως θα σε ψάχνει.

    3. Ρε παιδιά το απλούστερο το ξεχάσατε για να βοηθήσετε το παιδί!!
    Γιατί υπολογίζατε μόνο την δήθεν διαφορά από το καινούργιο GS (που βέβαια δεν ήταν αυτή που υπολογίζατε) και δεν μίλησε κανείς για το πόσα θα χάσει αγοράζοντας καινούργιο μηχανάκι? Με το που το βγάλεις από τη βιτρίνα χάνεις αυτόματα 1500 ευρώ και σε ένα εξάμηνο θα είσαι ήδη στα 2000 μείον. Στο μτχ τα λεφτά αυτά είναι χαμένα από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη και π.χ. το παιδί από την Κρήτη θα το πουλήσει αν βρεθει σε ανάγκη τον πρώτο καιρό όσο το πήρε και μετά από ένα χρόνο ας πούμε 1 χιλιάρικο κάτω. Τζάμι! Κύριος! Οικονομικό Άγχος =0 και αυτό συνεπάγεται γεμάτο ντεπόζιτο, καλό μπουφάν και κράνος και φυσικά ξέγνοιαστες βόλτες που είναι το ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ.

    Δεν είχα όρεξη να κάτσω να τα γράψω όλα αυτά αλλά κύριοι είναι απλά μαθηματικά μοτοσυκλέτας και βαρέθηκα να διαβάζω τα ίδια και τα ίδια σε ένα τόσο σημαντικό θέμα όσο το μτχ. Λοιπόν φίλε μου αν σιγουρευτείς για όλα τα παραπάνω και σου αρέσει και σένα πραγματικά πάρτο το μηχανάκι δεν το συζητώ. Αν δεν είσαι σίγουρος ξανασκέψου το, κοίτα για άλλο ή πάρε καινούργιο. Ανάλογα πόσο ψυχάκιας και τελειομανής είσαι ρε παιδί μου. Πάντως να ξέρεις πως πάντα, κάπου υπάρχει ένα τέλειο μεταχειρισμένο που σε περιμένει.΄!-)
    Μ'αρέσει η τοποθέτηση σου, κι έχουμε παρόμοιες απόψεις!
    Πολύ ωραία κι αναλυτικά τα παραπάνω.
    Θα συμφωνούσα 1000% , αν η χρονολογία του GS δεν ήταν 2004
    Λόγω αυτού...
    99% +
    5/2/2008 Καλωσόρισες!
    22/1/2013 Καλωσόρισες!
    :a07:

  12. #27
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    14/04/2007
    Μηνύματα
    8
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Lupo
    Μ'αρέσει η τοποθέτηση σου, κι έχουμε παρόμοιες απόψεις!
    Πολύ ωραία κι αναλυτικά τα παραπάνω.
    Θα συμφωνούσα 1000% , αν η χρονολογία του GS δεν ήταν 2004
    Λόγω αυτού...
    99% +
    Thanx Lupo!!

    Όσο αφορά το 2004 τώρα πιστεύω πως ένα μτχ. με 25000 και όλες τις ανακλήσεις στη Γερμανία, με "καθαρό" service manual και με περασμένο το τελευταίο 2007 update εδώ στην αντιπροσωπεία, είναι ένα δοκιμασμένο μηχανάκι, που ότι ήταν να βγάλει θα το είχε βγάλει. Το 2004 ήταν επικύνδυνη χρονιά για όσους αγόρασαν καινούργιο και για όσους το αγοράζουν μτχ χωρίς να έχουν τη δυνατότητα να ελέγξουν το παρελθόν του (άγνωστος ιδιοκτήτης, χαμένο service manual κλπ.).

  13. #28
    tranaee ευχαριστω για την σαφη σου τοποθετηση

    να ξερεις οτι βοηθησες πολυ στην επομενη αγορα μηχανης

    Thnks

  14. #29
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    14/04/2007
    Μηνύματα
    8
    Αρχικά δημιουργήθηκε από gtsagas
    tranaee ευχαριστω για την σαφη σου τοποθετηση

    να ξερεις οτι βοηθησες πολυ στην επομενη αγορα μηχανης

    Thnks
    Θα μας πείς τι αποφάσισες ή θα μας κρατήσεις σε αγωνία?

Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12

Παρόμοια θέματα

  1. Νεα ζελατινα BMW για GS 1200
    από Giannis_L στο forum BMW
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 17/04/2007, 08:16
  2. gs 1200 erwtisi
    από SDSS στο forum BMW
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 01/12/2005, 08:42
  3. new GS 1200
    από ruyjin στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 28/10/2005, 11:39
  4. Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 21/03/2005, 12:30
  5. Νεα screen gia GS 1200
    από Giannis_L στο forum BMW
    Απαντήσεις: 18
    Τελευταίο μήνυμα: 08/03/2005, 12:19

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF