Μετά απο συζητήσεις με πολλούς κατόχους vstrom καθώς και με 2 συνεργεία,εχω μπερδευτει και θέλω τα φώτα σας!
Ποιος είναι τελικά ο "πραγμτικά" σωστός έλεγχος του επιπέδου του λαδιού στον κινητήρα?
1)Βαζουμε μπρος - περιμένουμε να ανέβει η θερμοκρασία στα νορμαλ επίπεδα λειτουργίας - σβηνουμε και περιμένουμε 3(ή 5 λεπτα?) λεπτα να κατέβει το λάδι - κρατάμε την μηχανή σε όρθια σταση και βλεπουμε στο τζαμάκι να είναι μεταξύ full και low.???
2)Με κρύο κινητήρα και χωρίς να βάλουμε μπρός κρατάμε την μηχανή σε όρθια στάση και βλέπουμε στο τζαμάκι να είναι μεταξύ full και low?
3)Η μέτρηση είναι τελείως λανθασμένη οταν γινεται ενώ η μοτο ειναι στιο κεντρικό σταντ?
Τέλος αν υπάρχει λιγο λάδι παραπάνω στον κινητήρα,υπάρχει κινδυνος σημαντικής βλάβης ή θα το κάψει μέχρι να έρθει στα σωστά επίπεδα?
Θα παρακαλέσω πολύ μάγκες να απαντήσετε οσοι ξέρετε καλά το θέμα μόνο για να μην μπερδευτώ ακόμη περισσότερο!
Σας ευχαριστώ προκαταβολικά!!!![]()