You BETA believe...
________________________________
You should be exhausted.....
________________________________
Hit me, crush me....
----------------
You BETA believe...
________________________________
You should be exhausted.....
________________________________
Hit me, crush me....
You BETA believe...
________________________________
You should be exhausted.....
________________________________
Hit me, crush me....
You BETA believe...
________________________________
You should be exhausted.....
________________________________
Hit me, crush me....
Λίγα λόγια για τον αγώνα....
Η διαδρομή ήταν ιδιαίτερα σκληρή με μονοπάτια μεγάλης διάρκειας τα οποία ήταν χαραγμένα σε μεγάλο ποσοστό πάνω σε βραχώδης περιοχές. Η βροχή την προηγούμενη και το πρωί του αγώνα τα έκανε ιδιαίτερα γλυστερά. Σε καμμία περίπτωση δεν ήταν απροσπέλαστα, αλλά αποδείχθηκαν -για τους περισσότερους από εμάς- ιδιαίτερα κουραστικά. Στις πιο πολυπληθείς κατηγορίες (όπως η 2) πρέπει να δημιουργήθηκε αρκετές φορές κυκλοφοριακό κομφούζιο.
Επίσης -για αρκετούς- οι χρόνοι των απλών αποδείχθηκαν σφιχτοί, ιδιαίτερα του πρώτου ΣΕΧ, με αποτέλεσμα σχεδόν όλοι να αποκτήσουν καπελάκι (εγώ σομπρέρο) και φυσικά μετά να αγχωθούν.
Εξαίρεση το ΣΕΧ4, για το οποίο μάλιστα δώθηκε έξτρα χρόνος 3 λεπτών κατά την εκκίνηση (κάτι που εκνεύρισε αρκετούς, αφού δεν ήταν δυνατόν να αλλάξουν τους χρόνους τους την τελευταία στιγμή), και μάλλον οφείλεται σε λάθος εκτίμηση αφού ήταν το μόνο που έβγαινε με πολύ προπορεία (πρέπει να είχα 18 λεπτά στον πρώτο γύρο-οι πρώτοι των κατηγοριών υπολογίζω ότι θα πλησίαζαν τα 25).
Όσον αφορά τις ειδικές, ήταν στο μεγαλύτερο ποσοστό τους οριοθετημένες με κορδέλα και χαραγμένες μέσα σε (πετρο)λιβάδια.
Η πρώτη ειδική -την οποία τον πρώτο γύρο την κάναμε αναγνωριστικά- στην αρχή της είχε έντονη mx σχεδίαση η οποία προβληματισε όσους δεν αρέσκονται στα άλματα.
Η δεύτερη είχε ΠΑΡΑ πολλές πέτρες (το πρωι όταν την κοιτάζαμε με τον stou σκεφτόμασταν ότι θα είναι απολαυστική, κάναμε λάθος όμως) οι οποίες μπορούσαν να σε βγάλουν πολύ εύκολα από την πορεία σου. Προσωπικά μου άρεσε περισσότερο απ'όλες.
Η τρίτη ειδική είχε λιγότερη πέτρα από την 2η, όπως επίσης κάποι τεχνητά εμπόδια (μικρούς κορμούς σε παράταξη Λ και λίγα λάστιχα στην έξοδο της) αλλά και κάποιους λάκκους-τάφρους (που προσωπικά δεν διασκέδασα). Μία εκ των 2 (δεν θυμάμαι εάν ήταν η 2η ή η 3η), είχε και ένα χάσιμο 4 περίπου μέτρων το οποίο ήταν πολύ ευκολότερο από ότι έδειχνε, πάραυτα και τις 2 φορές κοντοστάθηκα για 1 δλ. περίπου.:o
Τέλος να σημειώσω ότι ο ανεφοδιασμός καλό θα είνα να βρίσκεται μετά το ΣΕΧ, έφαγα 3 λεπτά καπέλο (πιστεύοντας ότι θα είναι λάσκα ο χρόνος) έχοντας πιάσει την πάρλα.
Επόμενος και τελευταίος αγώνας για φέτος η Θήβα στις 9/12, όπου -εάν έχει βρέξει- προβλέπεται να είναι λασπομαχία...![]()
![]()
You BETA believe...
________________________________
You should be exhausted.....
________________________________
Hit me, crush me....
You BETA believe...
________________________________
You should be exhausted.....
________________________________
Hit me, crush me....
θα μπορούσα κάποια στιγμή να το δώ απο κοντά???Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
![]()
![]()
quiz: πατάω φρένο?
έχω καταργήσει εντελώς την μανέτα του αμπραγιάζ και έχω φέρει το πίσω (φρένο) στο τιμόνι?
κάνει ανάκλαση ο ήλιος?![]()
![]()
check your pm....Αρχικά δημιουργήθηκε από drmel
θα μπορούσα κάποια στιγμή να το δώ απο κοντά???
You BETA believe...
________________________________
You should be exhausted.....
________________________________
Hit me, crush me....
η 3ηΑρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Μία εκ των 2 (δεν θυμάμαι εάν ήταν η 2η ή η 3η),
Θα ήθελα να συμπληρώσω δυο πραγματάκια στην πολύ καλη περιγραφη του αγώνα απο τον συναθλητή ''dirtbirt''.
Ξεκινώντας απο τα άσχημα σημεία της διοργάνωσης... η αλλαγή του χρόνου για το 4οΣΕΧ απο 48' σε 51' όχι μόνο έγινε πέντε λεπτά πριν την εκκίνηση αλλα και δεν ανακοινώθηκε επίσημα!
Υπήρχε μεγαφωνική εγκατάσταση μεσω της οποίας νωρίτερα καλούσαν αγωνιζομενους ,κριτές κλπ αλλα την δεδομένη στιγμή δεν χρησιμοποιήθηκε! γιατι;; Τα νέα μαθευτηκαν απο στόμα σε στόμα και υπήρξαν αναβάτες που δεν το πήραν χαμπάρι..
Επίσης, ενώ όλα τα ΣΕΧ ήταν ''σωστά'' σφιχτά στο εν λόγω 4ο ΣΕΧ οι πιο πολλοί φτάσαμε με 18~20 λεπτά προπορεία και άνθρωποι και μηχανές κρύωναν ακριβώς πριν μπούνε στην πολύ ενδιαφέρουσα 3η ειδική.
Μου άρεσε ιδιαίτερα που τα αποτελέσματα διαμορφώθηκαν όχι μόνο απο τις ειδικές (όπως στις Κονίστρες οπου σχεδον όλοι τερμάτισαν ακαπέλωτοι) αλλα και απο τις απαιτητικές απλές.
Ο αγώνας ειχε γνήσιο χαρακτήρα εντούρο!!
Στο 1ο ΣΕΧ στον 1ο γύρο καπελώθηκαν πολλοί (μεταξύ τους και εγώ 7 λεπτα) διοτι το ανηφορικό μονοπάτι ( στο οποίο μπαίναμε με το καλημέρα πριν προλάβουμε να ζεσταθούμε!)ήταν πολύ απαιτητικό, καθώς γλύστραγε πολύ, είχε πολλές φυτευτές πέτρες και για πολύ μεγάλο μήκος δεν υπήρχε η δυνατότητα προσπεράσματος . Έτσι, όταν κάποιοι κόλλαγαν δημιουργούσαν μεγάλες ουρές.
Συνόλικα ήταν ο πιό ωραίος αλλα και κουραστικός αγώνας που έχω τρέξει (2 όλοι και όλοι
) με ενδιαφέρουσα διαδρομή (γνωρίσαμε πολλά είδη πέτρας
) αλλα και καταπληκτικές ειδικές!!
συγχαρητηρια για την πρωτη θεση στους junior,Στεφανε..
καλη συνεχεια...![]()
[font=courier]"Its going to be a hell of a ride.!"[/font]
My Dirty Blog!!
^-^-^-^-^-^-^ جسارة أن يركب
Athenians Enduro Lovers
Γιούπι!!...ο δικός μας 6ήρεμος..
Η 5ήμερη στη Πίνδο!!!!!
Η ΠΑΓΩΜΕΝΗ ΒΟΛΤΑ ΣΤΟΝ ΠΑΡΝΩΝΑ!μπρρρρ
[color=light blue][font=courier]Jolly Rider[/color][/font]
συγχαρητηρια και απο μενα Στεφαν και δημοσια, θα παμε αυριο.''''''