Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 7 από 7

Θέμα: Μιζα? Τι γινεται εκει μέσα??

  1. #1

    Question Μιζα? Τι γινεται εκει μέσα??

    Γεια σας παιδιά.
    Το μηχανιμα το αγόρασα το 2006 και το εχω εδώ και 17 μήνες. Όλα μια χαρά, σέρβις, λάδια, ξύδια κτλ. Εδώ και 4-5 μέρες έχω προσέξει ότι όταν πάω να ξεκινήσω τη μηχανή και πατάω το κουμπάκι , τοτε ξεκινάει ΑΛΛΑ οταν φέυγω το χέρι μου απο το κουμπακι και επιστρέφει στην αρχική του θέση τότε η μηχανή κάνει κατι σαν διακοπή (καταλαβαίνω οτι πέφτουν οι στροφές) και συνεχίζει κανονικά μετά. Στην αρχή μου φαινόταν ότι προσπαθούσε να ξαναβάλει μπρός όταν επέστρεφε το κουμπακι στη θέση του.(δηλαδή σαν να πάταγα το κουμπάκι 2 φορές).

    Οι στροφές της μηχανής οταν είναι ζεστή είναι 1350 σταθερά και δέν κάνει καθόλου διακοπές ή άλλα προβλήματα όταν οδηγάω.

    Κάτι παίζει με τη μίζα ή το κουμπάκι άραγε? Κάτι με τα ηλεκτρικά του? Με τη μπαταρία??

    Έχει κανείς παρόμοια εμπρειρία?
    Fly With It!!

  2. #2
    Κακο σκυλι ψωφο δεν εχει! Το avatar του/της Vezouvios
    Εγγραφή
    18/11/2004
    Μηνύματα
    470

    Re: Μιζα? Τι γινεται εκει μέσα??

    Αρχικά δημιουργήθηκε από Suner

    Γεια σας παιδιά.
    Το μηχανιμα το αγόρασα το 2006 και το εχω εδώ και 17 μήνες. Όλα μια χαρά, σέρβις, λάδια, ξύδια κτλ. Εδώ και 4-5 μέρες έχω προσέξει ότι όταν πάω να ξεκινήσω τη μηχανή και πατάω το κουμπάκι , τοτε ξεκινάει ΑΛΛΑ οταν φέυγω το χέρι μου απο το κουμπακι και επιστρέφει στην αρχική του θέση τότε η μηχανή κάνει κατι σαν διακοπή (καταλαβαίνω οτι πέφτουν οι στροφές) και συνεχίζει κανονικά μετά. Στην αρχή μου φαινόταν ότι προσπαθούσε να ξαναβάλει μπρός όταν επέστρεφε το κουμπακι στη θέση του.(δηλαδή σαν να πάταγα το κουμπάκι 2 φορές).

    Οι στροφές της μηχανής οταν είναι ζεστή είναι 1350 σταθερά και δέν κάνει καθόλου διακοπές ή άλλα προβλήματα όταν οδηγάω.

    Κάτι παίζει με τη μίζα ή το κουμπάκι άραγε? Κάτι με τα ηλεκτρικά του? Με τη μπαταρία??

    Έχει κανείς παρόμοια εμπρειρία?
    Δεν μας το εξηγεις σωστα,,,για περιεγραψε το καπως διαφορετικα!!!
    Παντως απο οτι καταλαβα εγω νομιζω οτι το κουμπακι σου σου κανει αυτες τις ιστοριες,,μηπως εριξες με πιεση πανω στον διακοπτη νερο?
    Το επομενο συμπερασμα που βγαζω ειναι οτι αφου βαλεις μπρος κανει ενα βυθισμα οι στροφες του κινητηρα σωστα?
    Αυτο το εχεις παρατηρησει τωρα που αρχισαν τα κρυα?

  3. #3
    Λοιπόν..
    Είχα πάει για ένα συνέδριο στην Κρήτη.Η μηχανή ''έκατσε'' 9 μέρες.
    Επέστρεψα και πήρε μπρός με τη μία. Την είχα σκεπασμένη αλλά δεν έβρεξε έτσι κι αλλιώς.(θα πεθάνουμε απο τη δίψα στην Κύπρο).
    Μετά απο 7 μέρες άρχισε να πέφτει η θερμοκρασία στο νησί.Είναι απο τότε που παρατήρησα αυτό το ''βέξιμο'' στο ξεκίνημα. Είναι σαν να πέφτουν οι στροφές τη στιγμή που φέυγω το χέρι μου απο του κουμπί. Είναι σαν να παθαίνει ηλεκτροσόκ κ να ξεκινάει 2 φορές.(όλα αυτά σε διάστημα 0.5-1 δευτ)

    Νερά δεν παίζουν γιατι δεν βάζω νερά με το λάστιχο στο control της μηχανής.

    1350 στροφές δεν ειναι ικονοποιητικές το χειμώνα?
    Fly With It!!

  4. #4
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    16/10/2004
    Μηνύματα
    1.661
    Δοκίμασες κάποιο spray στον διακόπτη;

  5. #5
    Κακο σκυλι ψωφο δεν εχει! Το avatar του/της Vezouvios
    Εγγραφή
    18/11/2004
    Μηνύματα
    470
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Suner
    Λοιπόν..
    Είχα πάει για ένα συνέδριο στην Κρήτη.Η μηχανή ''έκατσε'' 9 μέρες.
    Επέστρεψα και πήρε μπρός με τη μία. Την είχα σκεπασμένη αλλά δεν έβρεξε έτσι κι αλλιώς.(θα πεθάνουμε απο τη δίψα στην Κύπρο).
    Μετά απο 7 μέρες άρχισε να πέφτει η θερμοκρασία στο νησί.Είναι απο τότε που παρατήρησα αυτό το ''βέξιμο'' στο ξεκίνημα. Είναι σαν να πέφτουν οι στροφές τη στιγμή που φέυγω το χέρι μου απο του κουμπί. Είναι σαν να παθαίνει ηλεκτροσόκ κ να ξεκινάει 2 φορές.(όλα αυτά σε διάστημα 0.5-1 δευτ)

    Νερά δεν παίζουν γιατι δεν βάζω νερά με το λάστιχο στο control της μηχανής.

    1350 στροφές δεν ειναι ικονοποιητικές το χειμώνα?
    οι στροφες ειναι μια χαρα!!!
    Να σου πω,,παρακολουθα το λιγο ακομα,,και πες μας οταν ειναι ζεστη η μηχανη ,κλειστην ξαναανοιξε την,,,το ξανακανει?
    Η μονο οταν ειναι κρυα η μηχανη?

  6. #6
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.696
    Κάνει "διπλή" επαφή ο διακόπτης της μίζας (και σου γονατίζει στιγμιαία το ρεύμα...).

    Λογικά πάει για αλλαγή (λόγω φθοράς...) αλλά δοκίμασε να τον καθαρίσεις και ίσως γίνει κάτι...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  7. #7
    Το έψαξα λίγο περισσότερο το θέμα και παρατήρησα ότι όταν ειναι ζεστή η μηχανή δε μου το κάνει ποτέ. Όταν είναι κρύα το κάνει.

    Σήμερα το πρωί την ξεκίνησα και δεν παρουσίασε τα συμπτώματα των περασμένων ημερών. θα συνεχίσω να πέρνω παρατηρήσεις και μετά τηλέφωνο στον μηχανικό μου για διάγνωση.

    ελπίζω να μην μου κάτσει πολλά λεφτά
    Fly With It!!

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 135
    Τελευταίο μήνυμα: 19/11/2009, 15:21
  2. Τι γίνεται με το ρελαντί; (CBF-250)
    από Alchimistis στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 07/04/2005, 10:26
  3. Μήπως ξέρει κανείς τι γίνεται ....
    από ctpanoramix στο forum Εξοπλισμός και αξεσουάρ αναβάτη
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 20/04/2004, 15:48
  4. Ρε Τι Γινεται Οξω !!!
    από niko13g στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 04/11/2003, 19:36

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF