Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 40

Θέμα: Super Four 400 2008

  1. #16
    αφτερ

    αποκλείεται το 400άρι ΑΝ ποτέ έλθει να πωλείται όσο ένα χόρνετ

    και πρώτος έγραψα πως θα ελάχιστοι θα το πάρουν, θα πάρουν κάποιο 600άρι πληρώνοντας την διαφορά τιμής

    και εννοείται πως τα β-τεκ 400άρια έχουν/είχαν πολύ ψηλή τιμή αγοράς, γι' αυτό και κυκλοφορούν ελάχιστα

  2. #17
    700 κιλά βίδες Το avatar του/της Anritsu
    Εγγραφή
    24/01/2006
    Μηνύματα
    1.261
    Αρχικά δημιουργήθηκε από AFTER
    Που ακριβως ειδες να εχει καλυτερα περιφερειακα απο το hornet 600?

    Δεν υπαρχει ποια ο ορος ''made in japan'', δεν ειναι κριτήριο αγορας
    Μονο από την φώτο δεν μπορώ να εξάγω συμπέρασμα ουτε να συγκρίνω (δεν είμαι και ειδικός άλλωστε) αλλά κάτι η εξαπιστονή , κατι η αποδεδειγμένη ποιότητα κατασκευής των CB στο παρελθόν με προϊδεάζουν για καλά πράγματα .Οσο για το made in Japan νομίζω ότι για πολύ κόσμο μετράει έστω και αν δεν το παραδέχονται .Παντώς κανένας σχετικός με το άθλημα δεν μπορεί να περιμένει σοβαρά τον ακατανομαστό να το εισάγει ....

    Modenas Kriss 125

  3. #18
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Anritsu
    Μονο από την φώτο δεν μπορώ να εξάγω συμπέρασμα ουτε να συγκρίνω (δεν είμαι και ειδικός άλλωστε) αλλά κάτι η εξαπιστονή , κατι η αποδεδειγμένη ποιότητα κατασκευής των CB στο παρελθόν με προϊδεάζουν για καλά πράγματα .Οσο για το made in Japan νομίζω ότι για πολύ κόσμο μετράει έστω και αν δεν το παραδέχονται .Παντώς κανένας σχετικός με το άθλημα δεν μπορεί να περιμένει σοβαρά τον ακατανομαστό να το εισάγει ....


    Δεν ειναι εξαπιστονη

    Ειναι τριποστονη με παραλληλα εμβολακια, τα οποια μπαινουν ΜΟΝΟ αν υπαρχει και το συστημα CBS της honda
    Σε αλλη περιπτωση, μπαινουν απλες 2πιστονες δαγκανες, το ιδιο γινεται και στα CBF
    Ξαναλεω, δεν στεκει πλεον ο ορος made in japan, οχι μονο για τις μοτοσυκλετες, αλλα για οποιοδηποτε προιον

    Gdevelek δεν ειπα οτι θα κανει οσο τα hornet 600, αλλα περιπου

    Μολις τωρα διαβαζα, οτι τα μεταχειρισμενα hornet 600 '05-'06 πουλουνται 4500-5500?
    Εγω θα επελεγα ενα τετοιο, ακομα και αν στην ιδια τιμη θα εβρισκα καινουργιο cb400 v-tec
    H διαφορα στην αποδοση ειναι τεραστια(45 ιιπους το ενα, 80 το αλλο, στον τροχο παντα)

    Τεσπα, τζαμπα λογομαχουμε, γιατι ετσι κι αλλιως δεν προκειται να εισαχθει ποτε, και δεν το λεω εγω, αλλα το ιδιο το μαρκετινγκ
    Πουθενα στην ευρωπη δεν εχουν πουληθει 400cc, σιγα μην εισαχθουν εδω, που ακομα και πολυ ''χεραδες'' δεν αγοραζουν 600 αλλα παιρνουν 1000cc, γιατι δεν τους φτανουν ουτε αυτα

  4. #19
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    06/09/2007
    Μηνύματα
    221
    Αρχικά δημιουργήθηκε από AFTER
    Δεν ειναι εξαπιστονη

    Ειναι τριποστονη με παραλληλα εμβολακια, τα οποια μπαινουν ΜΟΝΟ αν υπαρχει και το συστημα CBS της honda
    Σε αλλη περιπτωση, μπαινουν απλες 2πιστονες δαγκανες, το ιδιο γινεται και στα CBF
    Ξαναλεω, δεν στεκει πλεον ο ορος made in japan, οχι μονο για τις μοτοσυκλετες, αλλα για οποιοδηποτε προιον

    Gdevelek δεν ειπα οτι θα κανει οσο τα hornet 600, αλλα περιπου

    Μολις τωρα διαβαζα, οτι τα μεταχειρισμενα hornet 600 '05-'06 πουλουνται 4500-5500?
    Εγω θα επελεγα ενα τετοιο, ακομα και αν στην ιδια τιμη θα εβρισκα καινουργιο cb400 v-tec
    H διαφορα στην αποδοση ειναι τεραστια(45 ιιπους το ενα, 80 το αλλο, στον τροχο παντα)

    Τεσπα, τζαμπα λογομαχουμε, γιατι ετσι κι αλλιως δεν προκειται να εισαχθει ποτε, και δεν το λεω εγω, αλλα το ιδιο το μαρκετινγκ
    Πουθενα στην ευρωπη δεν εχουν πουληθει 400cc, σιγα μην εισαχθουν εδω, που ακομα και πολυ ''χεραδες'' δεν αγοραζουν 600 αλλα παιρνουν 1000cc, γιατι δεν τους φτανουν ουτε αυτα
    Βαριέμαι να το αναλύσω αλλά σε βρίσκω λάθος, και ο όρος Made in Japan ισχύει και έχει πολύ καλά υλικά, έχεις δει την εξάτμιση στο SF μέσα από τα χρώμια..? για σύγκρινέ το με του Hornet ας πούμε ή όποιου άλλου της σειράς, και τέλος εγώ θα το αγόραζα. Δεν μου λέει τίποτα το ένα που έχει 50-53 ίππους και το άλλο 80+ παίζουν και άλλα στην προτίμησή μου και σίγουρα και πολλών άλλων. Τότε με αυτή την λογική γιατί κάποιος να δώσει τόσα πολλά χρήματα για μια Harley όταν μπορεί με λιγότερα να πάρει ένα άλλο μηχάνημα με πολλούς ίππους παραπάνω.? Όπως και να χει δίχως παρεξήγηση κουβέντα να γίνεται, άλλωστε γούστα είναι αυτά. Το SF είναι άααλλη ιστορία, είναι ΙΣΤΟΡΙΑ.
    Panatha

  5. #20
    δύο ημισφαιρίων Το avatar του/της ΙΠΠΕΑΣ
    Εγγραφή
    30/07/2005
    Μηνύματα
    897
    Ενδιαφέρον αν έρθει στην Ελλάδα ...
    Πάντα όρθιοι

  6. #21
    Μανιβελάτο μέλος
    Εγγραφή
    28/09/2007
    Μηνύματα
    1.896
    Παραπάνω από ενδιαφέρον..έχω μείνει μλκς..δεν ξέρω τι λέτε αλλά το ερωτεύτηκα..μην πω ότι ξεπέρασα και το aprillia rx 50.. Αν έλθει σε λογική τιμή θα γίνει ανάρπαστο..ούτως ή άλλως δεν απευθύνεται σε ανθρώπους που τους τρώει το χέρι τους αλλά σε αυτούς που θέλουν ένα καλό, αρκετά δυνατό για ένα ταξιδάκι, χρηστικό, και ποιοτικό μηχανάκι.. Νομίζω ότι θα ληστέψω καμιά τράπεζα φορώντας το κρανάκι μου και θα το αγοράσω

  7. #22
    δύο ημισφαιρίων Το avatar του/της ΙΠΠΕΑΣ
    Εγγραφή
    30/07/2005
    Μηνύματα
    897
    Αρχικά δημιουργήθηκε από epp1640
    σε αυτούς που θέλουν ένα καλό, αρκετά δυνατό για ένα ταξιδάκι, χρηστικό, και ποιοτικό μηχανάκι
    +1
    Πάντα όρθιοι

  8. #23
    Αρχικά δημιουργήθηκε από paris13
    Βαριέμαι να το αναλύσω αλλά σε βρίσκω λάθος, και ο όρος Made in Japan ισχύει και έχει πολύ καλά υλικά, έχεις δει την εξάτμιση στο SF μέσα από τα χρώμια..? για σύγκρινέ το με του Hornet ας πούμε ή όποιου άλλου της σειράς, και τέλος εγώ θα το αγόραζα. Δεν μου λέει τίποτα το ένα που έχει 50-53 ίππους και το άλλο 80+ παίζουν και άλλα στην προτίμησή μου και σίγουρα και πολλών άλλων. Τότε με αυτή την λογική γιατί κάποιος να δώσει τόσα πολλά χρήματα για μια Harley όταν μπορεί με λιγότερα να πάρει ένα άλλο μηχάνημα με πολλούς ίππους παραπάνω.? Όπως και να χει δίχως παρεξήγηση κουβέντα να γίνεται, άλλωστε γούστα είναι αυτά. Το SF είναι άααλλη ιστορία, είναι ΙΣΤΟΡΙΑ.

    Σορρυ αλλα ζεις σε εναν δικο σου κοσμο
    Μπορει εσυ να εισαι ευτυχισμενος, αλλα δεν παυει να εισαι λαθος

  9. #24
    ...και γυμνιστής Το avatar του/της odt
    Εγγραφή
    24/05/2006
    Μηνύματα
    824
    Ουφ....πολύ άγχος για ένα μηχανάκι που δεν θα έρθει ποτέ στην Ελλάδα...(επίσημα)

    Εισαι σωστος μοτοσυκλετιστής...
    …αν
    Τα προφυλακτικά που χρησιμοποιείς ειναι δίγομα , σκληρά στο κέντρο και μαλακά στα πλάγια
    Βρέθηκε πένσα, παρακαλείται ο κάτοχος να επικοινωνήσει με πμ :a29:

    Pics


  10. #25
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    06/09/2007
    Μηνύματα
    221
    Αρχικά δημιουργήθηκε από AFTER
    Σορρυ αλλα ζεις σε εναν δικο σου κοσμο
    Μπορει εσυ να εισαι ευτυχισμενος, αλλα δεν παυει να εισαι λαθος
    Ίσως έχεις δίκιο αλλά για κοίτα πόσοι ζουν στον δικό μου κόσμο όπως εσύ ονομάζεις. Τώρα αν το πάρουμε το θέμα υποκειμενικά και μόνον τελικά έτσι μπορούμε να το δούμε, κανένας δεν είναι λάθος αν του αρέσει κάτι για τους δικούς του λόγους. Η μόνη διαφορά μου και ένσταση είναι ότι εσύ φίλε μου είσαι απόλυτος ενώ το κοινό έχει άλλη γνώμη για το "μικρό" SFακι.
    Όπως και να χει γούστα είναι αυτά και επειδή ποτέ δεν ξέρεις τι ξημερώνει εύχομαι το CBακι μια των ημερών να το δούμε και επίσημα στην Ελλάδα, ακόμα όμως και να μην συμβεί κάτι τέτοιο CBκια υπάρχουν σε όλη την Ευρώπη πλέον και όχι μόνον στην Ελλάδα και όσο η μαμά Honda θα συνεχίζει να το παράγει αυτό θα συνεχίζει να υπάρχει είτε εισαγωγή είτε παρα εισαγωγή.
    Χαιρετώ, φιλικά...
    Panatha

  11. #26
    Αρχικά δημιουργήθηκε από paris13
    Ίσως έχεις δίκιο αλλά για κοίτα πόσοι ζουν στον δικό μου κόσμο όπως εσύ ονομάζεις. Τώρα αν το πάρουμε το θέμα υποκειμενικά και μόνον τελικά έτσι μπορούμε να το δούμε, κανένας δεν είναι λάθος αν του αρέσει κάτι για τους δικούς του λόγους. Η μόνη διαφορά μου και ένσταση είναι ότι εσύ φίλε μου είσαι απόλυτος ενώ το κοινό έχει άλλη γνώμη για το "μικρό" SFακι.
    Όπως και να χει γούστα είναι αυτά και επειδή ποτέ δεν ξέρεις τι ξημερώνει εύχομαι το CBακι μια των ημερών να το δούμε και επίσημα στην Ελλάδα, ακόμα όμως και να μην συμβεί κάτι τέτοιο CBκια υπάρχουν σε όλη την Ευρώπη πλέον και όχι μόνον στην Ελλάδα και όσο η μαμά Honda θα συνεχίζει να το παράγει αυτό θα συνεχίζει να υπάρχει είτε εισαγωγή είτε παρα εισαγωγή.
    Χαιρετώ, φιλικά...

    Μα εγω δεν ειμαι κατα των 400ριων

    Ισα ισα, οταν ημουν πιτσιρικας εψαχνα να αγορασω ενα cb400 αλλα δεν μου εφταναν τα χρηματα, και ετσι πηρα κατι αλλο

    Κατα ειμαι, γιατι ειμαι σιγουρος οτι αν εισαχθει(που δεν...), θα κοστιζει πολυ ακριβα

    Για τον ιδιο λογω, κραζω τα μονοκυλινδρα των 10.000?


  12. #27
    δεν θα πιάσει αν έλθει, δεν είναι πολλοί οι κολλημένοι κι ο σαρακάκης το ξέρει καλά

    αλλά όταν πρέπει να περνάς κάθε φορά τις 6000 στροφές για να τραβήξει, κάποια στιγμή κουράζεσαι

    αφού θέμα νομικό δεν υπάρχει για πάνω από 400 κυβικά, κοιτάζουν σχεδόν όλοι από 600 και πάνω ακόμη και ως πρώτη μηχανή

    ξέρω άτομο που για πρώτη μηχανή κοιτάζει μπάντιτ 1250 (ξεκινάει από χαμηλά για να περάσει μετά στα 1800 και στα 2400)

    έχει αλλάξει η νοοτροπία του τύπου που αποφασίζει να ανέβει σε δίτροχο

  13. #28
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    06/09/2007
    Μηνύματα
    221
    Δεν επιμένω απλά το Cbακι μου αρέσει και σίγουρα δεν χρειάζεται να περάσεις της 6000 στροφές για να κινηθείς γρήγορα, αν θες να κινηθείς γρήγορα με το CB400 SF είναι πολύ εύκολο δεν χαλάει χατίρι. Πάντως πιστεύω ότι το θέμα είναι υποκειμενικό όπως και να το κάνουμε. Ξέρω ανθρώπους (νέους, νέα παιδιά) που έχουν το 400 περί τα 10 και πλέον χρόνια και ακόμα το λατρεύουν. Ίσως μια μέρα βρεθώ και εγώ με ένα Fazer αλλά το CB μου δεν πρόκειται να το ξεχάσω ποτέ. Δεν είναι και η πρώτη μηχανή μου αν θυμηθώ ότι πριν 25 περίπου χρόνια είχα ένα VILLA 250cc Εντούρο/καθαρόαιμο για όποιον το θυμάται, (απίστευτη δύναμη) εκείνη την εποχή δεν υπήρχε διαφορά, η διαφορά ήταν ένα φαναράκι και έβγαζες πινακίδες, και γενικά έχω αλλάξει πάρα πολλές μηχανές. Τα τελευταία χρόνια ξεχάστηκα μέσα σε κάτι κουτιά αλλά πάντα θα είχα καβάτζα ένα παπάκι τουλάχιστον για να κινούμε στα δύσκολα. Τώρα το ΑΥΤΟΚ. σαπίζει έξω από το σπίτι γιατί σιχάθηκα αυτή την κίνηση που μόνο με μηχανή παλεύεται, το παπί στην αυλή κοιμάται, και σήμερα με αυτό το κρύο και το ψιλο/χοντρόβροχο εγώ έκανα όλες τις δουλειές μου με το CB μου. Έτσι έβγαλα και τον προηγούμενο χειμώνα έτσι και τον προ προηγούμενο. Αν έρθει ποτέ το CB στην Ελλάδα θα το σκεφτώ σοβαρά, αν όχι μπορεί να πάρω το Fazer ή το CBR600-RR. Όμως όποιος έχει ή είχε κάποτε ένα 400CB σίγουρα καταλαβαίνει τη λέω.
    Αυτά ελπίζω να μην σας κούρασα με την τρέλα μου. Χαιρετώ, φιλικά.

    Υ.Γ Λίγο άσχετο: Πρόσφατα κυκλοφορούσα με ένα kaw 636 για κάποιο χρονικό διάστημα, φίλου που έλειπε. Ε.! δεν μπορούσα να το ευχαριστηθώ μιας και αυτό υποθέτω μόνο σε κάποια πίστα μπορείς να το απολαύσεις ή σε ταξίδι (για το τελευταίο επιφυλάσσομαι). Μέσα στην κίνηση ήταν σκέτη απελπισία και πόναγαν τα χέρια μου από το τιμόνι όπου δύσκολα μπορούσες να κινηθείς ανάμεσα στα αυτοκίνητα. Με το CB πας στην κίνηση σαν παπί και πιο άνετα θα έλεγα.
    Panatha

  14. #29
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    26/06/2003
    Μηνύματα
    105
    NA ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΝΑ ΦΕΡΝΕΙ ΤΟ CBF 500 KAI ΑΣ TO ANTIKATAΣΤΑΣΕΙ ΜΕ ΤΟ 400ΑΡΑΚΙ. ΠΑΝΤΩΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΤΟ ΧΕΙΣ ΣΤΟ ΓΚΑΡΑΖ ΝΑ ΤΟ ΓΥΑΛΙΖΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΝΑ ΤΟ ΒΓΑΖΕΙΣ ΓΙΑ ΚΑΦΕ.


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	1.jpg 
Προβολές:	227 
Μέγεθος:	75,8 KB 
ID:	111645

  15. #30
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    26/06/2003
    Μηνύματα
    105



    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	2.jpg 
Προβολές:	224 
Μέγεθος:	78,3 KB 
ID:	111646

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Πωλείται Super four 400
    από gispy στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 03/03/2005, 23:53

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF