Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 17

Θέμα: Καταναλωση

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    08/03/2007
    Μηνύματα
    6

    Καταναλωση

    κάποιος που γνωρίζει;
    ενώ στις BMW βρίσκω αναλυτικά στοιχεία, έστω της εταιρείας τα τεχνικά χαρακτηριστικά, τα οποία λένε πόσο καίει μια μηχανή με 90χλμ/ω με 120 κλπ,
    ψάχνω να βρω στοιχεία για Honda και όχι δεν υπάρχουν της εταιρείας αλλά, ούτε και στα Fora
    θα μου πείτε είναι σχετικά. τρόπος οδήγησης κλπ
    ναι αλλά ένα συμπέρασμα βγαίνει.
    τελικά δεν μπορώ να μάθω πόσο καίει μια CBF 600 δηλ με καρμπρτ
    και πόσο μια αντίστοιχη π.χ. Hornet όντας injection
    έχει διαφορά;

  2. #2
    Ενοειτε πως η καταναλωση αλλαζει μεταξυ καρμπυρατερ και ιντζεκτιον καθως και με ποσα πας, και στις ποσες στροφες εισαι με αυτα που πας!

    Πχ: 120 με 6000 στροφες και λιγοτερα απο 120 με 9000 στροφες! (διαφορα ταχυτητας μεταδοσης)
    πχ2: καρμπυρατερ στο ιδιο μηχανακι με ιντζεκτιον στο ιδιο μηχανακι, καλυτερη εισαγωγη καυσιμου αρα καλυτερη καταναλωση.
    πχ3: χορνετ -> 96 αλογα, cbf 600 78 αλογα (ονομαστικα και τα 2..) το χορνετ θα καιει παραπανω, παροτι με ιντζεκτιον, σε γενικες γραμμες για να βγαλει τα παραπανω αλογα/ροπη κτλ

    Αν θες ενα μηχανακι ευκολοδηγητο, με ανεση στο ταξιδι παρε το cbf 600 του 2008 με ιντζεκτιον.
    Αν θες παραπανω γκαζι παρε το χορνετ!

    Τωρα για μενα, το χορνετ του 2006 με το καρμπυρατερ ειναι κλασεις πιο ομορφο απο το καινουργιο χορνετ.

    Τελος το μονο καλο με τα καρμπυρατερ ειναι οτι μπορεις να πεξεις μαζι τους περισοτερο απο οτι με το ιντζεκτιον για tune..

    Αυτα τα ολιγα απο τις σουπερ γνωσεις μου

    cheers

  3. #3
    Αχ και ξεχασα, μη δινεις σημασια στη καταναλωση που δινει η bmw, ειχα το f650gs και ειχα μηνει απο βενζινα 2-3 φορες με τους υπολογισμους που εδινε η bmw για καταναλωση στα 90 + 120..

  4. #4
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    08/03/2007
    Μηνύματα
    6
    Πάνο ευχαριστώ κατ' αρχάς για τον κόπο που έκανες.
    κι επειδή δεν το διευκρίνισα πριν, να σου πω ότι έχω μηχανή CBF 600S
    το ερώτημά μου ήταν απλό και θεωρητικό κάπως.....
    δηλαδή για τον ίδιο οδηγό, για την ίδια χρήση, πόση διαφορά μπορεί να έχει στην κατανάλωση το κρμπρτρ από το ιντζέκσιον;
    πάρε παράδειγμα το εξής η δική μου, σε σχέση με την νέα του 2008 τι διαφορά μπορεί να έχουν;
    αν μπορούσαμε να μιλήσουμε για τα ίδια ακριβώς στοιχεία χρήσης κλπ....
    τώρα να σου πω γιατί κόλλησα σ' αυτή την ιδέα...
    απλώς μου τη σπάει που ένας δικός μου που έχει V-STROM 650 έχει μέση κατανάλωση ένα λίτρο στα 100 λιγότερο από εμένα, όταν κάνουμε ταξίδια μαζί, και πάνω από 1,5 όταν κυκλοφορούμε εδώ μέσα (λίγο στα προάστια και περισσότερο προς τα έξω)
    μου τη σπάει επίσης που ένας άλλος δικός μου, με BMW 800ST, καταναλώνει στο ταξίδι κάτω από 4,5 λίτρα, ενώ πηγαίνουμε με 160 - 200, κι εγώ πάνω από 5.... και
    κι εδώ στην πόλη, κάνει κάθε εβδομάδα με ένα γέμισμα (15 λίτρα) 300 χλμ, ενώ εγώ κάνω συνήθως 220. και ο προβληματισμός μπαίνει, επειδή αυτά τα μηχανάκια που ανέφερα, είναι injection...
    αν δεν βαρυέσαι, πες κάτι πα΄νω σ' αυτά.
    ευχαριστώ.
    Υ.Γ. αφού να σκεφτείς σκέφτομαι να πάρω την καινούρια όταν έρθει !!!

  5. #5
    sosTa? ..... paliaaaa :-)
    Εγγραφή
    03/05/2006
    Μηνύματα
    2.386
    με το CBF μέση ετήσια κατανάλωση με κάθε είδους χρήση... 6,66 lt/100km

  6. #6
    Not even a statistic Το avatar του/της javaneze
    Εγγραφή
    16/07/2005
    Μηνύματα
    548
    CBF 600S ABS με ανοιχτη εξατμιση αν παιζει κανα ρολο και τα περισσοτερα χλμ με 160 κιλα βαρος (δικαβαλο ε; ) μεση καταναλωση 7 λτ τα 100χλμ.

    Sia τα μηχανακια που ανεφερες εκτος απο ιντζεξιον ειναι και 2κυλινδρα, οποτε μην περιμενεις σε καμια περιπτωση να εχετε την ιδια καταναλωση ακομα και με το νεο cbf....
    Eσυ με 1000 στροφες και 3η δινεις γκαζι και το μηχανακι ξεκολλαει. Για ρωτα τον vstrom ποσο του τη σπαει να κανει κατεβασματα συνεχεια μετα απο καθε φρεναρισμα ...
    Ο καθε κινητηρας εχει τα υπερ και τα κατα του ...
    ΝικόΛΑς ~ Play and enjoy, you might die tomorrow

    ~ CBF 600s ABS and past... ~ slang ~

    ~constantly talking, isn't necessarily communicating~

  7. #7
    Σιγουρα θα εχει καλυτερη καταναλωση και καλυτερη αποκριση με το injection καθως και θα ειναι πιο ευκολο στο ζεσταμα μιας και δε θα χρειαζετε να χρησιμοπιεις πλεον το τσοκ. Τα δυκιλινδρα λογο του οτι ειναι δυκιλινδρα καινε λιγοτερο ΑΛΛΑ εχουν περισοτερους κραδασμους απο οτι ενα τετρακυλινδρο στα ιδια κυβικα.

    Και το f800gs και το v-strom ειναι δυκιλινδρα.

    Παντως το καινουργιο cbf εχει αρκετα καινουργια καλουδια που αξιζουν την αγορα του,
    καινουργιο κινητηρα απο to cbr 600rr 2005, καθρεφτες, καινουργια βαφη στα πλαστικα μερη οπως του 1000, καλυτερα φρενα, ρυθμιση προφορτισης στα μπροστινα αμορτισερ.

    Τελος το v-strom δεν ειναι ανετο για μεσα στην πολη λογο ογκου, το δε f800 ειναι πανακριβο (κανει περισοτερο απο το cbf1000..) χμμ ..τωρα να μην αναλυσω + και - απο το καθε μηχανακι γιατι τα εχω βαλει παλιοτερα στο μικροσκοπιο μου


    Το σιγουρο παντως που θα αξιζει στο καινουργιο cbf και ειναι το μεγαλυτερο + για σενα κατα τη γνωμη μου ειναι πως με το ψεκασμο το μηχανακι θα ειναι ακομα πιο σωστο και ανετο για all arround χρηση.

    Τελος, αν η τιμη του καινουργιου 600 αγγιξει τα 8.000 ευρο, ισως να το σκεφτεις και για το 1000 που ειναι (κατα 99%) το καλυτερο 1000αρι σε καταναλωση αυτη τη στιγμη.

  8. #8
    Not even a statistic Το avatar του/της javaneze
    Εγγραφή
    16/07/2005
    Μηνύματα
    548
    Aθηνα VS Cbf600 σημειωσατε ασσο.

    Ολοκληρο τεποζιτο μεσα στην αθηνα, μετακινηση κολλημενος δικαβαλος στην κινηση και με λιγα ξεσπασματα απο φαναρι σε φαναρι το cbf σημεωσε καταναλωση 8,52 λτ στα 100 χλμ ...



    :hypnotize
    ΝικόΛΑς ~ Play and enjoy, you might die tomorrow

    ~ CBF 600s ABS and past... ~ slang ~

    ~constantly talking, isn't necessarily communicating~

  9. #9
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    08/03/2007
    Μηνύματα
    6

    Lightbulb

    φίλε javaneze επειδή σε διαβάζω αρκετά συχνά, κι αυτό επειδή σέβομαι την εμπειρία σου, πες μου λοιπόν με αφορμή την τελευταία σου παρατήσρηση, δεν είναι υπερβολικό αυτό που κι εσύ κατέγραψες; δηλαδή τα 8,52 λίτρα!
    ούτε αυτοκίνητο δεν καίει τόσα......
    νομίζω τελικά ότι δεν ήταν και τόσο παράλογα τα ερωτήματά μου.....
    μου είπες βέβαια για τα δικύλινδρα, αλλά και τόση διαφορά!!!
    ο φίλος μου ο V-STROM ή ο άλλος ο 800ST όσο και να προσπαθήσουν τα 6 λίτρα δεν θα τα φτάσουν είτε μέσα είτε έξω από την πόλη. Κατανοώ ότι συγκρίνω ανόμοια πράγματα, αλλά μιλάμε για μια κοντινή κατηγορία. 600 με 800 κυβικά.
    θα μου πεις και τι να κάνουμε;
    απλά αναρρωτιέμαι......, η Fazer στα 600 καίει τόσο; τετρακύλινδρη γαρ....
    αν όχι, μήπως πρέπει να αλλάξουμε μηχανή;
    μήπως κάτι δεν πάει καλά; άκου 8,52!!!!!!
    ξέρω ότι είστε fan της CBF....... εντάξει κι εγώ, αλλά....
    -----------------
    κάποια στιγμή, αν δεν σε κουράζω, θα ήθελα να σε ρωτήσω κάτι άλλο πιο ουσιαστικό.

  10. #10
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    20/08/2003
    Μηνύματα
    362

    φιλε

    εγω ειχα και τα δυο
    λοιπον με παρομοια χρηση ειναι μικρη η διαφορα δηλαδη αν χρησιμοποιεις τα ιδια αλογα και απο τις δυο μοτο ,ειναι ελαφρως πιο οικονομικη η hornet αλλα η μεγαλη διαφορα ειναι μεσα στη πολη-ρελαντι οπου ειναι κατα πολυ καλυτερο το hornet ,αν χρησιμοιησεις ομωσ 10 αλογα παραπανω θελει και το απαιτουμενο σανο


  11. #11
    Not even a statistic Το avatar του/της javaneze
    Εγγραφή
    16/07/2005
    Μηνύματα
    548
    Φιλε sia να'σαι καλα για τα καλα σου λογια αλλα εχε υπ'οψιν οτι με την μοτοσυκλετα ασχολουμαι εδω και 3 χρονια ενω υπαρχουν πολλοι μεγαλυτεροι Μαθοσαλες μεσα στο φορουμ και σε χρονια αλλα και σε χιλιομετρα.

    Αν ειναι υπερβολικο; Εχω σοκαριστει! Δεν το πιστευα οταν αναψε το λαμπακι της ρεζερβας (στα 15λτ καταναλωμενα) και ο μετρητης μου εγραφε μολις 176 χιλιομετρα.
    Ριχνω σε πολλα την ευθυνη. Κυριοτερο ειναι οτι ενω σχεδον ολα τα βενζιναδικα της Αθηνας κοστολογουν πανω απο 1,10 το λιτρο της αμολυβδης, εγω συστηματικα γεμιζω σε μια BURN OIL με 1,02 ευρω/λτ . Ειμαστε σχεδον σιγουροι εδω στην γειτονια οτι ειναι νερομενη.
    Μετα, εκμεταλευομαι στο επακρο την ελαστικοτητα του κινητηρα και γενικα δεν κανω πολλα κατεβασματα. Δλδ αυτο που σου ειπα και πιο πανω, αν εχω 3η στο κιβωτιο και αναγκαστω στιγμιαια να κοψω χωρις να σταματησω, και στις 1000 στροφες να πεσω συμπλεκταρω λιγο και συνεχιζω με 3η αφου δεν σκορτσαρει ο κινητηρας μας.
    Οπως προειπα, ολο το τεποζιτο καταναλωθηκε στο τετραγωνο που σχηματιζουν οι Κυψελη-Αμπελοκηποι-Δάφνη-Ν.Σμυρνη. Ολο μεσα στην κινηση και χωρις υπερβολες απο τα 176 χλμ τα 30, σπαστα βεβαια, πρεπει να ειναι μονο με 1η.
    Την πεμπτη συγκεκριμενα, απο Ζωγραφου-Νεα Σμυρνη δεν θυμαμαι να εβαλα ποτε 3η. Αναμεσα σε μποτιλιαρισμενους ολη την ωρα, εννοειται παντα με την συντροφια του βεντιλατερ σε ολη την διαδρομη και δικαβαλος με γυρω στα 200κιλα το cbf φορτωμενο.

    Μονο σε αυτα ριχνω το φταιξιμο και απο δω και περα θα το παρακολουθω αυστηρα το θεμα.
    Ακομα και με την εξατμιση και το ανοιχτο φιλτρο, μεχρι σημερα το cbf δεν ειχε ποτε ξανα σημειωσει περισσοτερο απο 7λτ /100χλμ, ενω πολλες φορες λιγοτερο.

    Νομιζω δλδ οτι σε τετοιες συνθηκες, και τα 2κυλινδρα δεν θα ειχαν μεγαλες διαφορες σε καταναλωση φιλε.
    Οσον αφορα το fazer 600 ριξε μια ματια και ΕΔΩ , αλλα και παλι το fazer δεν ακριβες μετρο συγκρισης γιατι ειναι σχεδιασμενο να δινει τα αλογα του ψηλα σε στροφες ενω αντιθετα κατω απο τις 7.000 σαλ ειναι πολυ πιο ψοφιο απο το cbf600.

    Οσο για το fan του CBF, σε διαβεβαιω οτι αν την εποχη που το πηρα, υπηρχαν μεταχειρισμενα FAZER 600 ABS σιγουρα θα το ειχα προτιμησει.

    Oτιδηποτε αλλο χρειαζεσαι εδω ειμαστε ολοι, δεν κουραζεις κανεναν!
    ΝικόΛΑς ~ Play and enjoy, you might die tomorrow

    ~ CBF 600s ABS and past... ~ slang ~

    ~constantly talking, isn't necessarily communicating~

  12. #12
    Λοιπον χτυπισα και εγω τα 8.4 λιτρα ανα 100 χιλλιομετρα αυτη τη βδομαδα...
    Ενταξυ το μηχανακι ειναι ζιγκλερομενο αλλα αυτο πρωτη φορα το βλεπω.
    Φανταστειτε πως το καλοκαιρι ειχα κανει τη διαδρομη, ελαφονησος - αθηνα, 320 χλμ, με 120-160 σταθερα και ειχα καψει ακριβως ενα τεποζιτο με 100αρα!!!!!!

    Δε ξερω μπας και φτεει οτι τωρα χειμωνιασε και με το καρπυρατερ ο κρυος αερας κανει καλυτερη καυση και καει περισοτερο, νοθευουν τη βενζινη?? δε ξερω παντως η καταναλωση το τελευτεο 2μηνα ειναι πολυ χαλια..

    Το 1000 καιει λιγοτερο!!!! ....??!@!!

  13. #13
    Not even a statistic Το avatar του/της javaneze
    Εγγραφή
    16/07/2005
    Μηνύματα
    548
    Τσεκαρε το να δεις αν ηταν μεμονωμενη περιπτωση ή αν σου συνεχισει το ιδιο.
    Μην ξαναγεμισεις απο τον τελευταιο που γεμισες.
    ΝικόΛΑς ~ Play and enjoy, you might die tomorrow

    ~ CBF 600s ABS and past... ~ slang ~

    ~constantly talking, isn't necessarily communicating~

  14. #14
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της banditgr
    Εγγραφή
    30/05/2002
    Μηνύματα
    963
    exei terastia difora POS odigas ti moto....ego prosopika sto 929 mou exo dei 200km. entos poleos aytonomia (mexri na anapsei rezerva) kai exo adeiasei ntepozito sta 120 pigenontas TAPA stin ethniki gia poli ora....
    Το κρεβάτι είναι το πιο επικίνδυνο μέρος του κόσμου.
    Ενενήντα τοις εκατό των ανθρώπων πεθαίνουν εκεί.

  15. #15
    Σε ταξίδι με χαλαρό γκάζι στα 130 με 140 χλμ φορτωμένο και δικάβαλο έβλεπα περίπου 240 με 250 χλμ αυτονομία.



    Στη πόλη 220 με 240 χλμ αυτονομία.

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Κατανάλωση FZ6 ?
    από THEOD στο forum Yamaha Fazer
    Απαντήσεις: 23
    Τελευταίο μήνυμα: 02/07/2009, 17:29
  2. Κατανάλωση Innova
    από DrLo στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 14/05/2005, 02:51
  3. Ερωτηση καταναλωση βενζινης.
    από FIRE-ZX-GSXR στο forum Yamaha Fazer
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 22/01/2005, 10:46
  4. κατανάλωση kle 500
    από καβασακιας στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 20/11/2004, 08:14

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF