αντε ρε βαγγο, εχεις ανοιξει τετοιο θρεντ και γω δεν εχω παρει χαμπαρι.....
εχουμε και λεμε: δεν ξερω τι λενε τα περιοδικα και οι δημοσιογραφοι, παντως θεωρω οτι ειναι αμαρτια να συγκρινει κανεις το παλιο μπουσα με το ZZR....
το kawasaki ειναι πραγματικα πολυ καλυτερο σχεδον παντου!
...και ξερεις πολυ καλα οτι ειμαι βαμμενος suzukακιας!
η μοναδικη μου σοβαρη ενσταση αφορα τη ροπη στις χαμηλες....
εχω οδηγησει το συγκεκριμενο που μπηκε φωτο πριν απο καποια ποστ με την 4 σε 1 muzzy (του Χαρη), δεν το εχω οδηγησει ομως ''μαμα'', οποτε δε μπορω να πω αν ειναι καλυτερα η χειροτερα μετα τις εξατμισεις...
οσον αφορα θεση οδηγησης, φρενα, αναρτησεις και γενικοτερο στησιμο της μοτοσυκλετας, ειναι απλα υπεροχο! χωρος για συνεπιβατη υπαρχει υπεραρκετος, προστασια απο τον αερα ειναι ικανοποιητικη, εχει πανεμορφα και πληρη οργανα!!!
το στριψιμο του θυμιζει περισσοτερο supersport παρα καποιο gt ταξιδιαρικο...αν σου αρεσε το μπουσα στην επιδαυρο, με αυτο εδω θα ξετρελαθεις!
μενει μονο να δουμε, ποσο βελτιωμενο θα ειναι το καινουργιο busa που ερχεται στα τελη νοεμβριου...
οποτε συνοπτικα και μετα απο μικρης διαρκειας δοκιμη εχουμε:
Suzuki Hayabusa 1300 (υπαρχον μοντελο)
στα +
χαμηλη τιμη
σταθεροτητα στις υψηλες ταχυτητες
ροπη παντου
πληθωρα αξεσουαρ & μεταχειρ. ανταλλακτικων
στα -
φρενα
αργη γεωμετρια
οργανα & πλαστικα γυρω απο αυτα που δειχνουν την ηλικια τους
kawasaki ZZR 1400
στα +
οδικη συμπεριφορα παντου
φρενα
''συγχρονο'' φινιρισμα
δυναμη ψηλα
γεωμετρια
στα -
αντιεμπορικο στην ελλαδα
ροπη χαμηλα
δεν εχει αποδειξει την αξιοπιστια του ακομα