Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 15

Θέμα: Τακάκια μπροστά

  1. #1
    Ακέραιο μέλος Το avatar του/της mike1821
    Εγγραφή
    15/01/2006
    Μηνύματα
    41

    Τακάκια μπροστά

    Καλησπέρα παιδιά,

    Μόλις άλλαξα τακάκια μπροστά και παρατήρησα οτι είναι πολύ σφιγμένα στον τροχό. Σε σημείο που να εμποδίζουν την κύλιση του τροχού.

    Είναι φυσιολογικό αυτό ρε παιδιά, θέλω να πώ θα στρώσουνε με τα χιλιόμετρα ή αυτός που τα έβαλε έχει κάνει μ@λ@κία;

    Zed is dead babe... ZED IS DEAD!

  2. #2
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    Θα στρώσουν...Με προσοχή τα πρώτα χιλιόμετρα το φρένο, μέχρι να πατήσουν τα τακάκια..


  3. #3
    Ακέραιο μέλος Το avatar του/της mike1821
    Εγγραφή
    15/01/2006
    Μηνύματα
    41
    ΟΚ, ευχαριστώ MikeG
    Zed is dead babe... ZED IS DEAD!

  4. #4
    και γ@μω τα μελη Το avatar του/της xampos
    Εγγραφή
    11/03/2007
    Μηνύματα
    1.734
    φυσιολογικοτατο μεχρι να παρουν τη φορμα του τροχου και στα πρωτα χιλιομετρα ακουμπανε στους δισκους

    επισης καλο θα ητανε οχι αποτομα φρεναρισματα στην αρχη ( και το τακακι θελει το στροσιμο του)

    πηγαινοντας με καποια χιλιομετρα εχε ελαφρως πατημενο το φρενο για να στρωσουν ομαλα


  5. #5
    Καλησπέρα...

    Το επαναφέρω για να μην ανοίγω καινούριο...

    Χθες λοιπόν άλλαξα τακάκια μπρος-πίσω μόνος μου ( :a44: :a19: ) με το service manual αγκαζέ και θεωρώ ότι όλα πήγαν καλά. Και ερωτώ:

    Εφόσον αλλάζουμε τακάκια, είναι απαιτητή η εξαέρωση? Δεν πείραξα τα σωληνάκια των φρένων. Αν είναι απαιτητή, μπορεί κάποιος να περιγράψει τη διαδικασία?


    Thanx in advance.

    Μικρό κορίτσι με τα βήματα χαμένα
    Τυχαία γόνατα ξεκούρασαν τα οστά μου
    Μα πάντα θα 'ρχομαι από τ' άπειρο σε σένα
    Με το χαμόγελό σου στη ματιά μου...

  6. #6

    Re: Τακάκια μπροστά

    Αρχικά δημιουργήθηκε από mike1821
    Καλησπέρα παιδιά,

    Μόλις άλλαξα τακάκια μπροστά και παρατήρησα οτι είναι πολύ σφιγμένα στον τροχό. Σε σημείο που να εμποδίζουν την κύλιση του τροχού.

    Είναι φυσιολογικό αυτό ρε παιδιά;
    οχι δεν ειναι φυσιολογικο...


    θυμησου αν κατα την διαρκεια χρησης των προηγουμενων τακακιων προσθεσες καθολου υγρο φρενων!

    τεσπα... προσθεσες δεν πρόσθεσες το κύκλωμα τωρα εχει περίσσεια υγρου φρενων που σημαινει πως ή ανοιγεις το λεκανακι απο πανω(στη τρομπα) και τραβας με μια πεντακαθαρη συριγγα ή αφηνεις το λεκανακι ήσυχο και συνδεεις ενα σωληνακι (διαφανο για να βλεπεις) του οποιου η καταληξη ειναι σε ενα μπουκαλακι (μην χυθουν τα υγρα τα οποια ειναι πλεον οξύ )

    το λαστιχακι το εφαρμοζεις στην βιδα της εξαερωσης

    πατας την μανετα, κρατας πατημενη και λυνεις βιδα μεχρι να χασεις τελειως συμπιεση, σφιγγεις μανετα και παλι απο την αρχη

    ασε να φυγει μερικο υγρο μεχρι ο τροχος να γυρναει ελευθερα και η φυσαλιδα στο ματακι της τρομπας να ειναι στα σωστα ορια

  7. #7
    Σταύρε, απο τον Αύγουστο μέχρι τώρα πρέπει να έχει φύγει το πρόβλημα
    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

  8. #8
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Prince-Garbage
    Εφόσον αλλάζουμε τακάκια, είναι απαιτητή η εξαέρωση? Δεν πείραξα τα σωληνάκια των φρένων. Αν είναι απαιτητή, μπορεί κάποιος να περιγράψει τη διαδικασία?
    δεν ειναι απαραιτητη.. αλλα ποτε δεν εβλαψε κανενα...

    κανεις αυτο που εγραψα παραπανω... λαστιχακι διαφανο στη βιδα, εφαρμοζεις ενα 10αρακι κλειδακι πολυγωνο τρομπαρεις, κρατας μανετα λυνεις βιδα και ξανασφιγγεις

    αν δεις με το υγρο που πεταει πως βγαινει και αερας ή φυσαλιδες σημαινει οτι την χρειαζοταν!

  9. #9
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
    Σταύρε, απο τον Αύγουστο μέχρι τώρα πρέπει να έχει φύγει το πρόβλημα
    ελπιζω να εφυγε μονο το προβλημα!

    τωρα ειδα την ημερομηνια!



    παντως για ακομα μια φορα τρανη αποδειξη να μην πιστευουμε (ποσο μαλλον εφαρμοζουμε) οσα διαβαζουμε σε μια οθονη απο αδιασταυρωτες πηγες, και επισης να μην γραφουμε οταν δεν ειμαστε σιγουροι 100% για κατι ποσο μαλλον οταν αφοα φρενα κια θεματα ασφαλειας!

  10. #10

    Re: Τακάκια μπροστά

    Αρχικά δημιουργήθηκε από mike1821
    Σε σημείο που να εμποδίζουν την κύλιση του τροχού.
    αυτη ειναι η φραση κλειδι σε αυτη τη συζητηση και ο λογος της παραπληροφορησης!


    ολοι ξερουμε πως οταν αλλαζουμε τακακια ολα βαινουν καλός εκτος του οτι

    πρωτον δεν εχουμε αρχικα τοσο καλο φρενο μεχρι να φθαρουν σε μερικα χιλιομετρα τα νεα τακακια και να "φιλησουν" κατα ολη την ακτινικη αποσταση τον δισκο

    και δευτερον οτι στην ελευθερη κυλιση (με σβηστο μοτερ και τσουλαμε με νεκρα) κανει ενα περιεργο θορυβο μεταλλο με μεταλλο αφου τα τακακια ειναι καινουργια και πρωτογνωριζονται με τους δισκους μας σκουζοντας!


    ο φιλος Μικές ( ) γραφει πως στην ουσια ειναι τοσο σφιχτα τα τακακια που οχι απλα κανουν θορυβο στην ελευθερη κυλιση αλλα εμποδιζουν αυτην καθ'αυτην

    αυτο δεν προσεξαν οι συμφορουμιτες και εγινε λανθασμενη διαγνωση

  11. #11
    Αρχικά δημιουργήθηκε από KaTaNaS
    δεν ειναι απαραιτητη.. αλλα ποτε δεν εβλαψε κανενα...

    κανεις αυτο που εγραψα παραπανω... λαστιχακι διαφανο στη βιδα, εφαρμοζεις ενα 10αρακι κλειδακι πολυγωνο τρομπαρεις, κρατας μανετα λυνεις βιδα και ξανασφιγγεις

    αν δεις με το υγρο που πεταει πως βγαινει και αερας ή φυσαλιδες σημαινει οτι την χρειαζοταν!
    Thanx!

    Και μιας που μπήκατε στον κόπο να μου απαντήσετε ας σας ταλαιπωρήσω λίγο ακόμα..

    Κατά την αλλαγή, για να χωρέσουν τα καινούρια τακάκια στο άνοιγμα της δαγκάνας αναγκάστηκα και πίεσα τα εμβολάκια προς τα μέσα. Συνεπώς, (θεωρώ ότι) τα υγρά ανέβηκαν από το σωληνάκι προς τα πάνω.

    Είναι σωστό αυτό (το ότι έσπρωξα τα έμβολα)? Πάντως δεν γινόταν αλλιώς.

    Επίσης, τη διαδικασία που αναφέρεις, πόσες φορές πρέπει να την επαναλάβω? Η στάθμη των υγρών είναι ψηλό σημείο (δηλαδή όταν το μηχανάκι στέκεται όρθιο δεν την βλέπω γιατί καλύπτει ολόκληρο το δείκτη.. Ουσιαστικά εννοείς ότι θα πρέπει να αφαιρέσω υγρά εφόσον τα τακάκια (ως καινούρια) έχουν μεγαλύτερο πάχος από τα παλιά, ακόμα κι αν δεν δω αέρα κατ΄ατην εξαέρωση?

    Ξανα-μανα thanx!



    Μικρό κορίτσι με τα βήματα χαμένα
    Τυχαία γόνατα ξεκούρασαν τα οστά μου
    Μα πάντα θα 'ρχομαι από τ' άπειρο σε σένα
    Με το χαμόγελό σου στη ματιά μου...

  12. #12
    για αυτο οταν θα ζητατε μια τεχνικη γνωμη , κατα την απαντηση που θα σας αποστελεται να ζητατε παντα την σφραγιδα απ εναν εγκεκριμενο φορεα πιστοποιησης γνωσεων περι μπλοκαρισματος μπροστινου μετα σαβουρδας με τριπλο αξελ!



    μην γινεσε πειραματοζωο των φορουμς.. μπορεις κι εσυ!



    (δε θυμαμαι αν πηρα τα χαπια μου το πρωι ρε π@@στη μου)

  13. #13
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.706
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Prince-Garbage
    Είναι σωστό αυτό (το ότι έσπρωξα τα έμβολα)?
    Απολύτως σωστό ...!!!

    (με την προυπόθεση ότι δεν ήταν ανοιχτό το καπάκι του δοχείου υγρών ...)
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  14. #14
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Prince-Garbage
    Κατά την αλλαγή, για να χωρέσουν τα καινούρια τακάκια στο άνοιγμα της δαγκάνας αναγκάστηκα και πίεσα τα εμβολάκια προς τα μέσα. Συνεπώς, (θεωρώ ότι) τα υγρά ανέβηκαν από το σωληνάκι προς τα πάνω.

    Είναι σωστό αυτό (το ότι έσπρωξα τα έμβολα)?
    ναι πολυ σωστα εχεις καταλαβει πως λειτουργει το κυκλωμα!

  15. #15
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Prince-Garbage
    Επίσης, τη διαδικασία που αναφέρεις, πόσες φορές πρέπει να την επαναλάβω? Η στάθμη των υγρών είναι ψηλό σημείο (δηλαδή όταν το μηχανάκι στέκεται όρθιο δεν την βλέπω γιατί καλύπτει ολόκληρο το δείκτη.. Ουσιαστικά εννοείς ότι θα πρέπει να αφαιρέσω υγρά εφόσον τα τακάκια (ως καινούρια) έχουν μεγαλύτερο πάχος από τα παλιά, ακόμα κι αν δεν δω αέρα κατ΄ατην εξαέρωση?

    βαση μανιουαλ να δεις που πρεπει να βρισκεται η φυσαλιδα και να αφησεις τοσα υγρα ωστε να ακολουθησεις την οδηγια του...


    οσες φορες χρειαστει για να βγει η περισσεια ποσοτητα...

    στην αλλαγη των υγρων ενας προσθετει απο πανω και αλλος τρομπαρωντας και αφηνωντας βιδα βγαζει το παλιο υγρο απο κατω

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF