λέτε;
Μετά την απογοητευτική -για τα στάνταρ του- σεζόν που είχε φέτος, ο Βαλεντίνο Ρόσι παραδέχεται ότι θα σκεφτεί ακόμα και την αποχώρηση από την Yamaha στο τέλος του 2008, αν το ιαπωνικό team αποτύχει να του δώσει ανταγωνιστική μοτοσικλέτα. Ο Doctor αποκάλυψε ακόμα ότι δεν θα έλεγε όχι σε ενδεχόμενη συνεργασία με την Ducati, η οποία κυριάρχησε φέτος, με τον Κέισι Στόνερ να στέφεται πρωταθλητής.
Ο Ρόσι κέρδισε μόλις 4 κούρσες μέσα στο 2007, έξι λιγότερες από τον Στόνερ που έκανε... περίπατο προς τον τίτλο στο δεύτερο μισό της χρονιάς.
Και σαν να μην έφτανε η απώλεια του πρωταθλήματος για 2η σερί σεζόν, ο ιταλός σταρ έχασε και την 2η θέση της τελικής βαθμολογίας από τον Ντάνι Πεντρόσα της Repsol Honda, εγκαταλείποντας στον τελευταίο αγώνα στην Βαλένθια λόγω μηχανικού προβλήματος στην YZR-M1 του.
Ο επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής έχει συμβόλαιο με την Yamaha ως το τέλος της επόμενης χρονιάς, αλλά παραδέχεται ότι δεν είναι σίγουρο ότι θα μείνει, ειδικά στην περίπτωση που δεν βελτιωθεί η απόδοση της μοτοσικλέτας.
"Για να δούμε πόσο θα βελτιωθεί αυτός ο... διαβολεμένος κινητήρας", είπε ο Ρόσι στην Gazzetta dello Sport. "Αν όντως βελτιωθεί, τότε μπορώ να περιμένω ακόμα έναν χρόνο. Αν δεν γίνει τίποτα, τότε μέχρι εδώ. Εχω καλές σχέσεις και με την Honda και με την Ducati, αλλά σίγουρα μου αρέσει περισσότερο η Ducati, γιατί είναι ιταλική εταιρία".
Στη συνέχεια, ο Ρόσι ρωτήθηκε αν πιστεύει ότι ο Στόνερ θα ασκούσε βέτο στο ενδεχόμενο να τον έχει για παρτενέρ στην ιταλική ομάδα.
"Δεν νομίζω ότι θα έλεγε όχι", απάντησε. "Ισως θα ήθελε να παλέψουμε με την ίδια μοτοσικλέτα. Θα γινόταν μεγάλη μάχη... Ο Στόνερ δεν είναι πυροτέχνημα, αλλά για να γίνει ο νέος Βαλεντίνο θα πρέπει να συνεχίσει να κερδίζει, παλεύοντας με τον Βαλεντίνο και με τον Πεντρόσα. Σε κάθε περίπτωση, δεν θα είναι ο νέος Βαλεντίνος, θα είναι ο Στόνερ".
Ο Ρόσι θεωρεί, επίσης, ότι τόσο η Yamaha όσο και η Honda υποτίμησαν φέτος τις δυνανότητες της Ducati, η οποία είχε ξεκάθαρη υπεροχή από την αρχή της σεζόν, ειδικά σε δύναμη κινητήρα, στην πρώτη χρονιά των μοτοσικλετών 800cc.
"Η Ducati ενήργησε έξυπνα και επιθετικά και έπιασε τους ιάπωνες κατασκευαστές στον ύπνο. Εμείς ήμασταν πιο ανταγωνιστικοί σε σχέση με την Honda, αλλά αυτοί έχουν τα χρήματα και τους ανθρώπους για να ανακάμψουν σε σύντομο χρονικό διάστημα, κάτι που λείπει στην Yamaha".
Θοδωρής Κατσαρογιάννης από sport.gr
http://www.sport.gr/default.asp?pid=4&aid=398